Dwane'as Casey giria Jono Valančiūno gynybą ir kovą dėl kamuolių
Dwane'as Casey giria Jono Valančiūno gynybą ir kovą dėl kamuolių
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
Lieka vis mažiau laiko, kuomet Vilniaus „Lietuvos ryto“ vidurio puolėjas Jonas Valančiūnas pakels sparnus už Atlanto ir prisijungs prie Toronto „Raptors“ komandos.

Šios ekipos treneris Dwane‘as Casey tikisi, kad su Valančiūno atėjimu „Raptors“ gynyba kur kas labiau pagerės.

„Mačiau jo žaidimą Lietuvos nacionalinėje rinktinėje praėjusių metų Europos krepšinio čempionate. Valančiūnas žaidžia su energija, gerai bėgioja ir kovoja dėl kamuolių. Manau, kad blogiausiu atveju gausime Joakimą Noah“, – apie Čikagos „Bulls“ ekipoje rungtyniaujantį prancūzą kalbėjo Toronto ekipos strategas.

Tiesa, Valančiūnas turi, ką gerinti: „Jis dar neturi stabilaus metimo iš vidutinio nuotolio, tačiau jis turi tai, ko neišmoksi – savybę kautis dėl kiekvieno aikštės centimetro bei pasiaukojamai kovoti.“

Valančiūno statistika šiemet:

MIN 2P M/A 3P M/A FT M/A REB AS ST TO BS PF RF PTS EFF GM
BBL 23.8 57.1% 
16/28

0/0
69.2% 
9/13

5.8/1.3
1.3 0.5 2 1 2 3.5 10.3 15.5 4 »
LKL 23.5 67.1% 
104/155

0/0
83.7% 
87/104
7.7 
4.8/2.9
0.8 0.5 2.2 1.9 2.7 4.9 14.8 22.2 20 »
EuroCup 23.2 63.4% 
64/101

0/0
80% 
44/55
7.6 
5.1/2.5
0.9 0.3 1.8 1.6 3.2 3.4 10.8 16.6 16 »

Rodyti komentarus
Atrinkti (1) Visi (36)
Darius
As nx nesuprantu ko jus pastoviai stumiat ant jo,juk ne wisi kiekviena karta gerai suzaidzia,kad ir prisiminkim 3/21 is kobes,buna blogiau suzaidzia,geriau suzaidzia,ko jus norit? kad i nba atejes po 40ppg 30rpg bei po 6 bpg darytu bei swaidytu 80% fg? geriau palinketumet gero,o ne isizioje lokit kaip sunys. mano manymu jis prasimus mes gal kokius 12ppg bei 8rpg rookie sezone :)

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-05-02
Atsakyti
Darius
As nx nesuprantu ko jus pastoviai stumiat ant jo,juk ne wisi kiekviena karta gerai suzaidzia,kad ir prisiminkim 3/21 is kobes,buna blogiau suzaidzia,geriau suzaidzia,ko jus norit? kad i nba atejes po 40ppg 30rpg bei po 6 bpg darytu bei swaidytu 80% fg? geriau palinketumet gero,o ne isizioje lokit kaip sunys. mano manymu jis prasimus mes gal kokius 12ppg bei 8rpg rookie sezone :)

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-05-02
Atsakyti
VG3to CesarMilesVisiskai pritariu, jonelis didziausias ispustas burbulas nuo darko miliciciaus laiku, bet net ir tas turejo hemofarme budamas jaunas geresni puolimo arsenala uz joneli, kadangi pastarasis jo paprasciausiai neturi, nei vieno centro judesio, viskas daroma per jega, tai pavyksta deja tik pries silpnus centrus, arba kai ju visai nera, pries zalgiri ir kitas rimtas komandas jis isnyksta, ir tai nenuostabu, nes negali susikurti pats metimo, o kai negali pats nieko nuveikti, o lauki tik kada kiti tau viska kaip ant lekstutes pades, nera ir tasku, prasideda nervai ir greitos prazangos, todel manau nba jis bus ziaurus nusivylimas, ziaurus paminesit mano zodziusŽudikas ;DDD Jonas išnyksta prieš žalgirio centrus ;DDD


bbl finalas:4pts,5reb,9eff

lkl1 varžybos:2pts.8reb,7eff

lkl2 varžybos:12pts,6reb, 11 eff

Ne, tikrai neišnyksta, kai geriausias jo pasirodymas prieš Žalgirį 11 naudingumas.Smagu būtų, jei jis atsiskleistų NBA ir turėtume labai gerą centrą.Tačiau nereikia svaigt, kad jis jau dabar yra labai geras ar pan.Kolkas jis tik perspektyvus.O tokių buvo šimtai.Beje, jei jis bus, kaip Noah ar Big Z lygio, tai tikrai nebus blogiausias atvejis, kaip čia kai kurie galvoja :D
2012-05-02
-1
Atsakyti
Nu iki Noah jam dar toli. Noah sugeba atpist iš varžovų kamuolį, persivaryt aikštę ir dėt į kašę taip, kad mažiukai nespėja jo pagaut. Be to anas nebijo savo rankose kamuolį turėt ir gali nemažai assistų padaryt kaip aukštaūgis. Taip pat gana drąsiai ir iš vidutinio nuotolio meta, jei tik laisvą palieki. Ką jau kalbėt apie gynybą Noah. Žodžiu, Noah bene universaliausias NBA centras, o dabar Valančiūnas gal kaip Aaronas Gray'us iš tų pačių Raptorių, tik potencialo daugiau.
2012-05-02
Atsakyti
Nu bl bl kad tik viskas pasisektu, mes cia 'expertai' pastoviai komentuojam jo zaidima, ir kartais labai neigiamai, bet sitie zmones zino apie ka kalba , ir jeigu jiem patinka Jono zaidimas tai reiskia jisai tobuleja ir yra pasirenges i NBA.. taigi gal patylekim?
2012-05-02
+2
Atsakyti
ant ginybos iki Noah dar daug zemes apsikt, atakoj gal ir toks pats, bet per daug treneris tikis is jo.
2012-05-02
-1
Atsakyti
Ai
Eleven8Kas sakot, kad sedes ant suolo ar kad Bargnani is jo zaidimo laika atimines tai esat idijotai. Raptors todel ir kviete Jona, nes jie neturi absoliuciai jokio padoraus centro, o is Bragnani centras toks, kaip ir is Jomanto PG , t.y. jis visiskai nesugeba sugriebt reboundu, nes yra tipiskas PF scoreris.Visu antra Raptors fanai is pradziu pyke ant Raptors vadovybes, kad pakviete dar viena europieti, dabar su isskestom rankom laukia Jono ir is kart dauguma mato ji startiniam penkete. O fanu spaudimas irgi nemazai reiskia.Visiem idiotams zalfaniam siulau pagalvoti, kodel pagal jus Jonas toks apgailetinas ( aj jo ju 2 is 3 rungtyniu jam buvo prastos pries geriausia komanda galaktikoj), nors visuose turnyruose losdamas vidutiniskai po 23minutes 19 metu zaidejas sugeba buti vienu is naudingiausiu apskritai visoe lygose tiek BBL tiek LKL tiek Eurocup? Kodel pvz, jusu super talentas Kuzminskas ar uz 600k pirktas Delasas net LKL'e nesugeba nieko isskirtinio parodyti ?


Nes jiem svarbu pastumti ant Ryto zaideju. Jiem piktis ima, kad jie neturi Jono ir dar kad ju komandos jaunikliai kolkas dar nieko neparode apskritai.
2012-05-02
Atsakyti
Kas sakot, kad sedes ant suolo ar kad Bargnani is jo zaidimo laika atimines tai esat idijotai. Raptors todel ir kviete Jona, nes jie neturi absoliuciai jokio padoraus centro, o is Bragnani centras toks, kaip ir is Jomanto PG , t.y. jis visiskai nesugeba sugriebt reboundu, nes yra tipiskas PF scoreris.

Visu antra Raptors fanai is pradziu pyke ant Raptors vadovybes, kad pakviete dar viena europieti, dabar su isskestom rankom laukia Jono ir is kart dauguma mato ji startiniam penkete. O fanu spaudimas irgi nemazai reiskia.

Visiem idiotams zalfaniam siulau pagalvoti, kodel pagal jus Jonas toks apgailetinas ( aj jo ju 2 is 3 rungtyniu jam buvo prastos pries geriausia komanda galaktikoj), nors visuose turnyruose losdamas vidutiniskai po 23minutes 19 metu zaidejas sugeba buti vienu is naudingiausiu apskritai visoe lygose tiek BBL tiek LKL tiek Eurocup? Kodel pvz, jusu super talentas Kuzminskas ar uz 600k pirktas Delasas net LKL'e nesugeba nieko isskirtinio parodyti ?
2012-05-02
+1
Atsakyti
Ai
Gerai, kad turim tiek daug geru Valanciuno analitiku. Vieni jau zino,kad nevykelis bus ir grybas.. Bet be Jono ta pati rinktine neturi padoraus centro ( o kad Petras butu sveikas). Nebeburkit is tirsciu, ateis laikas ir pamatysim. Visi ta pati reke apie Rubio, o kas gavos? Geriau dziaukimes, kad turim dar geru jaunuoliu.
2012-05-02
-1
Atsakyti
VG3
to CesarMilesVisiskai pritariu, jonelis didziausias ispustas burbulas nuo darko miliciciaus laiku, bet net ir tas turejo hemofarme budamas jaunas geresni puolimo arsenala uz joneli, kadangi pastarasis jo paprasciausiai neturi, nei vieno centro judesio, viskas daroma per jega, tai pavyksta deja tik pries silpnus centrus, arba kai ju visai nera, pries zalgiri ir kitas rimtas komandas jis isnyksta, ir tai nenuostabu, nes negali susikurti pats metimo, o kai negali pats nieko nuveikti, o lauki tik kada kiti tau viska kaip ant lekstutes pades, nera ir tasku, prasideda nervai ir greitos prazangos, todel manau nba jis bus ziaurus nusivylimas, ziaurus paminesit mano zodzius


Žudikas ;DDD Jonas išnyksta prieš žalgirio centrus ;DDD
2012-05-02
+1
Atsakyti
dikas
jauciu, kad bent metus sedes tikrai ant suolo daug, pirma sezona zais gal max 8min per varzybas. tada gal ji ishtreniruos,ji. Jei ne visada spes grizt i europa. Manau teisingai daro, kad save isbando tikiuos nebus kai Macas....
2012-05-02
Atsakyti
Manau, kad Jonas yra labai talentingas. Pažiūrėkite jo statistiką BBL, LKL ir Eurocup (čia skeptikams). Net Eurocup jo efektyvumas artimas 20 (o tai, 19 metų krepšininkui yra puiku) :) Pritariu žmogui, kuris rašė, kad jam reikia daugiau svorio, psichologinio sustiprėjimo ir jis bus vienas ryškiausių krepšininkų ne tik Europoje, bet ir pasaulyje. Tačiau, tam reikia šiek tiek laiko :) Sėkmės Jonui, tikiuosi, kad jis su Donatu bei Linu bus LT rinktinės vedliai jau artimoje ateityje :)
2012-05-02
+1
Atsakyti
NBA
Taip pas Valanciuna dabar ginyba nera ideali,bet Dwane Casey yra ginybinio stiliaus treneris jis ismokys Jona gintis.
2012-05-02
Atsakyti
tomas
ginyba gera??? Visi puikiai matem sekmadieni kaip rakovic jy maude,vien 4 keliny,o centras be ginybos yra nulis...4 keliny net su valanciuno bauda imete rakovic kurios teisejas nesvilpe....o su noah jis nusvaigo..norit pasakyt zmogu visiskai nemokanti gintis galima ismokint gintis kaip noah?? Nesvaikit. nestumkit,kad zalgiirio fanas esu,esu ryto fanas tik issakau savo nuomone

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-05-02
+2
Atsakyti
CesarMiles:DDD tas raptors treneris antras vainauskas. nusisneka konkreciai. jei bus bent tokio lygio kaip mozgovas tai paplosiu. suvalgys ji nba centrai.


Lygini bb su pirstu :) paziurek kiek metu Valanciunui ir kaip jis losia, bei kovoja... Jam truksta mases, patirties ir dar silpnoka psichologija, kas lemia nestabiluma, bet jei treneris padirbes su juo individualiai, tai bus geresnis ir uz bigz ir uz daugeli kitu... Vertinant jo darba ir poziuri i rungtynes, tai Jonas turetu tapti vienu is geriausiu pasaulio centru - prisiminkite, kaip jis atrode atejas i LR pries du metus ir kaip per tuos du metus patobulejo... Dauguma rasanciu kalba apie Jona kaip apie susiformavusi 25-26 metu zaideja, o jam dar tik 19... Net ir lyginant su Motiejunu, tai pastarasis atsiskleide pora metu veliau uz Jona ir viskas tik paties Jono ir jo treneriu rankose - jei jo NBA nezlugdys, kaip Maco ar Jaskos, tai bus vienas geriausiu centru pasaulyje, bet tik po 5-7 metu...
2012-05-02
-3
Atsakyti
to CesarMiles
Visiskai pritariu, jonelis didziausias ispustas burbulas nuo darko miliciciaus laiku, bet net ir tas turejo hemofarme budamas jaunas geresni puolimo arsenala uz joneli, kadangi pastarasis jo paprasciausiai neturi, nei vieno centro judesio, viskas daroma per jega, tai pavyksta deja tik pries silpnus centrus, arba kai ju visai nera, pries zalgiri ir kitas rimtas komandas jis isnyksta, ir tai nenuostabu, nes negali susikurti pats metimo, o kai negali pats nieko nuveikti, o lauki tik kada kiti tau viska kaip ant lekstutes pades, nera ir tasku, prasideda nervai ir greitos prazangos, todel manau nba jis bus ziaurus nusivylimas, ziaurus paminesit mano zodzius
2012-05-02
+2
Atsakyti
2 CesarMiles
tik kowno gimdo tokius debilus kaip tu. aisku, jei jonas zaistu uz zalgrybi, tada dievintum ji, taip, lopeze?
2012-05-02
-2
Atsakyti
to CesarMiles
o cia tai lietuvos patriotas :)
2012-05-02
-1
Atsakyti
:DDD tas raptors treneris antras vainauskas. nusisneka konkreciai. jei bus bent tokio lygio kaip mozgovas tai paplosiu. suvalgys ji nba centrai.
2012-05-02
+2
Atsakyti
wthbet kokiu atveju jis tikrai negaus daug laiko pasireiksti, kai yra Bargnani, nebent tas trauma gautu, nes iki Bargnani dar kaip iki menulio Valanciunui


labai idomu ,kaip tas tavo italas atrode ,kai jam buvo tik 20 metu?
2012-05-02
+1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 36

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.