Kobe Bryantas džiaugiasi antrąja pergale konferencijos ketvirtfinalyje
Kobe Bryantas džiaugiasi antrąja pergale konferencijos ketvirtfinalyje
Los Andželo „Lakers“ starto penketo nariai pelnė 96 taškus ir jų vedama ekipa savo aikštėje 104:100 (32:25, 23:23, 26:26, 23:26) nugalėjo Denverio „Nuggets“, taip NBA Vakarų konferencijos ketvirtfinalyje išsiverždama į priekį 2-0.

Los Andželo ekipa kontroliavo rungtynes ir ketvirto kėlinio pradžioje pirmavo solidžia persvara (91:77), tačiau „Nuggets“ nenuleido rankų. Iki mačo pabaigos likus žaisti kiek daugiau nei 3 minutes jie priartėjo iki 91:95 ir galėjo dar labiau sumažinti atsilikimą, tačiau suklydo greitoje atakoje.

Kitoje aikštės pusėje Kobe Bryantas rado laisvą Andrew Bynumą, šis įdėjo iš viršaus su pražanga ir „Lakers“ vėl nutolo.

Danilo Gallinari tritaškis dar buvo priartinęs „Nuggets“ iki 4 taškų (94:98), tačiau Ramonas Sessionsas pelnė 2 taškus ir įtvirtino „Lakers“ laimėjimą.

Kiti du serijos susitikimai vyks Denveryje.

„Lakers“: Kobe Bryantas 38, Andrew Bynumas 27, Ramonas Sessionsas 14, Pau Gasolis 13 (10 atk. kam., 5 rez. perd.).

„Nuggets“: Ty Lawsonas 25, Kennethas Fariedas 14 (10 atk. kam.), Danilo Gallinari ir Corey Breweris po 13, Arronas Afflalo ir Alas Harringtonas po 11.

Rungtynių vaizdo reportažas:


Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (102)
Teisingas komentaras
Hahaha, griaudziantys bugnai maladiec! :D Super taiklus komentaras... Na jo, Kobe tikrai neuzseima tokiais niekais, kaip reklamoje nusifilmuoti ar daina irasyti su geriausiu reperiu. Kobe tuo metu prievartauja moteris :DDD Kobe kalejime gaidziu butu :DDD Stai koks tas kobe hahaha
2012-05-02
-4
Atsakyti
aa
kaip jus galit sakyt kad james geriausias zaidejas jei jis tikras nevykelis preita met finaluose pries mavsus dar net nepradeje ju losti jau buvo pasikelimas ju iki dangaus saipimasis i dirko kai jis sirgdamas lose vien ka reiskia ju zvilgsniai i teisejus po kiekvieno epizodo zaidzia kai kokiam futbole vaidindami ir prasydami teiseju pagalbos tiesiog graudu..
2012-05-02
+1
Atsakyti
Kaip protingiausias žmogus šioj diskusijoj norėčiau atlikti brandų ir labai apgalvotą sprendimą :

http://assets.diylol.com/hfs/117/be7/9c4...
2012-05-02
+1
Atsakyti
Giedrius
NBAexpertui,

Sutinku, siaip as irgi vadovaujuosi tokia logika, tiesiog Lebrona naudoju savo tiesai bei kitu dvigubiems standartams yrodyti. Nes manau, kad Kobe kaip atskaitos taskas, pastatytas vienu laipteliu auksciau nei jis istiesu turetu buti, aisku del tendensingo NBA rinkodaros darbo. Sioj eroj t.y po MJ, nebuvo vieno tokio dominuojancio zaidejo, ju buvo daugybe ir Kobe, tikrai nebuvo pati didziausia jega, gal tik pankamai stabili. Delto nepelnytai uzmirstami geri zaidejai ir pradeda kisti, "dievukus" ten kur jie neturetu buti ir duodam medalius uz nieka. Sita Era priklauso nevienam zaidejui.
2012-05-02
+1
Atsakyti
NBAexpertas


Gražus komentaras ir t.t., bet žmogau, apie mašinas nieko nesupranti. Buggati, kaip automobilių įmonė, yra viena prestižiskiausių ir seniausių automobilių pramonėje.(: tiesiog veiklos kryptis nebuvo prabangūs modeliai, o labiau performance tipo automobiliai. Žinoma, tai kad buvo nutraukę veikla keliems dešimtmečiams padaro ją ne tokią žinomą, kaip kad ir tavo minėtasis Bentley, bet ne ką mažiau garbingą. :)
2012-05-02
+1
Atsakyti
NBAexpertas


Labai grazu ir t.t, tik gerbiamas pamirstat, kad Kobe Finale sulose gerai 2 kartus, viena karta kai Shaqas dominavo kaip retas zaidejas istorijoj ir Kobes indelio tiek ir tereikejo, o kita karta pries Orlando Magic - Turkoglu, Pietrus, Redick, Lee..
2012-05-02
-1
Atsakyti
Giedrius


Nesu ir as nei Kobes, nei Lebrono fanas, tiesiog logika ir kazkokia tiesa turi buti. Ypac kai yra jau gan ilga abieju krepsininku istorija ir nuveiktu darbu sarasas, todel dar lengviau palyginti faktus ir sugebejimus. Apie koki Duranta kolkas nera ka sneket, kai losia tik kazkelinta sezona. Dar daug zoles reikes suvalgyt, kad itraukt ji i diskusiju objekta kad net ir su Lebronu, apie Kobe jau nesneku, nes cia lyginti koki Bentley - istorija, aukstas lygis, patikimumas, prestizas, su, tarkim, Bugatti, kuri visiskai nauja masina, kuri pasizymi tik savo greiciu ir exclusiveó isvaizda. Bet kas garantuos, kad siandien ar rytoj neatsiras kita imone, kuri prikeps tokiu kaip Bugatti n+k ir paleis i rinka ir ju jau niekas neatsirinks. O sukurti toki prekini zenkla kaip Bentley - ilgu metu pasiekimas. Tas pats ir su Kobe.
2012-05-02
Atsakyti
AthleticGaudžiantys_būgnaiNBAexpertasTai dabar blogai, kad žmogus supažindina Cole su jo mėgstamiausiu reperiu? Nu tu esi juokingas...Ai va, Kobe turbūt būtų išprievartavęs ką nors tuo metu :DVisu grazumu pasidemonstravai situo komentaru. Eilinis paauglys nesuprantantis krepsinio, iskises liezuvio laukiantis kuo grazesnio dejimo. Kai biski subresi suprasi, jog krepsinio grozis slypi kitur. O dabar eik plautis burnos.


Tu pažiūrėk, ką jis kalba. Lygiai tas pats galioja ir Bryant'ui, nepakęsiu tokio vieno aukštinimo, o kito maišymo su žeme. Visi daro klaidų, o tu lygiai taip pat labai greit skambiomis frazėmis mėtaisi. Kur minėjau, jog man dėjimai yra svarbiausias žaidimo elementas? Kur kalbėjau kažką apie krepšinio grožį, apart Kobe's hero ball? Kaip išvis mano pasakymą šį galima siet su krepšinio suvokimu? Pamąstyk, ką kalbi :)
2012-05-02
-4
Atsakyti
Gaudžiantys_būgnaiNBAexpertasTai dabar blogai, kad žmogus supažindina Cole su jo mėgstamiausiu reperiu? Nu tu esi juokingas...Ai va, Kobe turbūt būtų išprievartavęs ką nors tuo metu :D


Visu grazumu pasidemonstravai situo komentaru. Eilinis paauglys nesuprantantis krepsinio, iskises liezuvio laukiantis kuo grazesnio dejimo. Kai biski subresi suprasi, jog krepsinio grozis slypi kitur. O dabar eik plautis burnos.
2012-05-02
Atsakyti
NBAexpertas


Tai dabar blogai, kad žmogus supažindina Cole su jo mėgstamiausiu reperiu? Nu tu esi juokingas...Ai va, Kobe turbūt būtų išprievartavęs ką nors tuo metu :D
2012-05-02
Atsakyti
Giedrius
Dekui, kad nepatingejai atrasyt, nevertejo, manau Marius ten viska daug issamiau isdeste. Nesu nei Lebrono fanas nei Kobes, tik negaliu pakesti perdeto zaideju aukstinimo. O kada pradeda zmones aukstinti koky nors zaideja, tai dazniausia priskiria vertybes, kuriu jie neturi ar nera vertos del savo menkumo buti paminetos. Kalbant apie Kobe, tai tas man akis ir bado, nors su Lebronu daug panaciu dalyku irgi yra pirmiausia reiketu ismokti nedaryt zingsniu tikriausia.
2012-05-02
Atsakyti
NBAexpertasMariau,Durantas yra Westbrooko pagalbininkas.Kad Mavs jau metai is metu buvo seriami pinigais is Cubano, bet tik pernai sugebejo laimet. O laimejo jie ne todel, kad eilini sezona virsijo algu kepure, o todel, kad komanda kuri laika islaike savo roosteri ir zaidimas subrendo. Tam reikia ne vieno sezono ir ne vienos vasaros praleistos kartu.LBJ su Jay z 10 metu draugai? Kada jie spejo susidraugaut? Kai lebronas mokykloj lose, Jay z su juo draugavo, su mokyklinuku? Cia jau rimtas anekdotas. O apie epizoda as snekejau ne ta, kad jie su Jay z pasilabino po rungtyniu, o kai Lebronas skubiai nuleke prie Jay z nuskambejus finaliai sirenai ir bande prastumti savo draugeli Norris Cole.. gal bendra irasa bandys paleist. Neesme cia, bet faktas, kad Kobe tokiom figniom niekad neuzsiimtu.Kas del traumu, tai visi specialistai yra sake, kad Rose zaidimo braizas yra super pavojingas, nes skraidymas, laviravimas ore, tarp zaideju ir t.t. prie gero nepriveda. Pas ji prastokas metimas, todel viska stengiasi kompensuoti savo reidais. Kai tuo tarpu Kobe all day baby gali metyt tritaskius ar is vidutinio. Visai kitas kruvis. O dar megsti NBA matuot pinigais. Tai Kobe, sakykim, sulyginkim su verslininku ar imones vadovu - zaidejas, geriausiai besijauciantis kritinemis situacijomis, sugebantis paskirstyti kruvi reg, sezono metu ir PO, todel islieka toks sviezias visa sezonu ir jau eile metu. Kai tuo tarpu Lebronas reg. sezono metu aria kaip jautis, vietoj to, kad itrauktu dar daugiau komandos draugu i zaidima. O kai ateina PO metas, nei pats issauna tinkamai, nei komandos draugus paruosia pries rimtas kovas. Tada ir lieka tik paprastas vadybininkelis, kuris svarbiausias momentais eina pas vadova klausti ka daryti.O ir siaip sneki: turetu ta, turetu ana, darytu taip, darytu anaip, trumpai tariant - pats fantazuoji ir delioji maketus nebutu dalyku. Sita galesi su draugais kieme krepsini zaizdamas padaryt. Jeigu ryji jau mano laika, tai man faktus deliok, ka as tau ir darau.


Durantas yra Westbrooko pagalbininkas? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Nu nx, prajuokinai :D

Dabar žiūriu ir prie skaičių random paimtų prisiknsi, labai tau rūpi, ar 10, ar 7 metai? Ir tu Kobe matei jaunystėj? Darė bemaž tą patį, ką ir Rose. Nu tu stopudovai nesenai pradėjai domėtis NBA ir tavo pirmu herojumi tapo Kobe :D IR KADA, KADA LEBRONAS PILNAI IŠNYKO PER VISAS PO? ĮVARDINK. Nes net anais metais kas padėjo laimėt semi and conference finals, kas tempė už ausų komandą? Ogi Lebronas blet
2012-05-02
Atsakyti
Mariau,

Durantas yra Westbrooko pagalbininkas.

Kad Mavs jau metai is metu buvo seriami pinigais is Cubano, bet tik pernai sugebejo laimet. O laimejo jie ne todel, kad eilini sezona virsijo algu kepure, o todel, kad komanda kuri laika islaike savo roosteri ir zaidimas subrendo. Tam reikia ne vieno sezono ir ne vienos vasaros praleistos kartu.

LBJ su Jay z 10 metu draugai? Kada jie spejo susidraugaut? Kai lebronas mokykloj lose, Jay z su juo draugavo, su mokyklinuku? Cia jau rimtas anekdotas. O apie epizoda as snekejau ne ta, kad jie su Jay z pasilabino po rungtyniu, o kai Lebronas skubiai nuleke prie Jay z nuskambejus finaliai sirenai ir bande prastumti savo draugeli Norris Cole.. gal bendra irasa bandys paleist. Neesme cia, bet faktas, kad Kobe tokiom figniom niekad neuzsiimtu.

Kas del traumu, tai visi specialistai yra sake, kad Rose zaidimo braizas yra super pavojingas, nes skraidymas, laviravimas ore, tarp zaideju ir t.t. prie gero nepriveda. Pas ji prastokas metimas, todel viska stengiasi kompensuoti savo reidais. Kai tuo tarpu Kobe all day baby gali metyt tritaskius ar is vidutinio. Visai kitas kruvis. O dar megsti NBA matuot pinigais. Tai Kobe, sakykim, sulyginkim su verslininku ar imones vadovu - zaidejas, geriausiai besijauciantis kritinemis situacijomis, sugebantis paskirstyti kruvi reg, sezono metu ir PO, todel islieka toks sviezias visa sezonu ir jau eile metu. Kai tuo tarpu Lebronas reg. sezono metu aria kaip jautis, vietoj to, kad itrauktu dar daugiau komandos draugu i zaidima. O kai ateina PO metas, nei pats issauna tinkamai, nei komandos draugus paruosia pries rimtas kovas. Tada ir lieka tik paprastas vadybininkelis, kuris svarbiausias momentais eina pas vadova klausti ka daryti.

O ir siaip sneki: turetu ta, turetu ana, darytu taip, darytu anaip, trumpai tariant - pats fantazuoji ir delioji maketus nebutu dalyku. Sita galesi su draugais kieme krepsini zaizdamas padaryt. Jeigu ryji jau mano laika, tai man faktus deliok, ka as tau ir darau.
2012-05-02
Atsakyti
Giedrius
Ir dar Lietuviu kalbos, pamokas paciam siulyciau pradeti lankyti. Pasoneje ir viduriavo yra Lietuviu kalbos zodziai, kuriuos gali rasti Lietuviu kalbos zodyne. Kaip gaila :/ tave vimdo Lietuviu kalba.....
2012-05-02
Atsakyti
Giedriau,

1. USA-Spain 2008 olimpiadoj finale LBJ naudinguma surinko 20% mazesni nei rinkdavo vidutiniskai iki pat finalo pries silpnesnes komanas. Tuo tarpu Kobe finale suzaide taip, kad virsijo dvigubai, t.y. visu 100% savo naudinguma vidutiniska rinkta iki tol. Dar fienas faktas, kad Kobe yra clutch zaidejas ir jo smegenine geriausiai dirba tada, kada jos reikia labiausiai, kai tuo tarpu Lebronas sustravojo pries kinija, australija ir kitas panasias megeju komandas. Tas pats ir NBA, kai Lebronas laimi reg. sezono asmeninius trofejus losdamas pries eilines komandas, o kada reikia PO ijungti kita zaidimo lygi ir siek tiek pamastyti, ne tik deliot per galvas, tada saukia Wadeá i pagalba.

2. Kaip 33 metu ir 24 metu krepsininkams, tai Kobe tik per paskutines dvi sezono rungtynes pamete scoring title, o ir trauma sutrukde.

3. Kobe "viduriavo", nes zino, kad jo zodis yra svarbus, todel jis su tradeu galejo spekuliuoti komandos savininkus, nes jis yra didzioji Lakers organizacijos sekmes dalis.

4. Kobe pirmus du sezonus apsilo kojas lygoj, ir nuo trecio sezono ijunge savo dominavo leveli. 90-ieji priklauso MJ, o paskutinis desimtmetis jau yra Kobes triumfas be konkurencijos. Anot specialistu, per paskutini desimtmeti Lebronas yra penktoje vietoj pagal nuveiktus darbus ir savo dominavima reguliariais sezonais, i prie uzleizdamas titulu rinkejus kaip Duncan, Shaq ir aisku pirmoje vietoje isrinkta Kobe.
2012-05-02
+1
Atsakyti
Marius
6) Man tas ziedu laimejimas isvis juokingai atrodo. Jau kelinta karta kartoju ir dar karta pakartosiu: krepsinis ne tenisas ir ne boksas kur visas likimas tavo rankose. Ten laimi - zinai tu geriausias, pralaimi - tu nesi jau geriausias. O krepsinyje daug gali bet kas simtus pavyzdziu isvardinti, kur komanda turi 1-2 zvaigzde, bet pralaimi pries kita komanda, kuri netu nei vienos super zvaigzdes, bet turi labai gerus 5-8 vidutiniokus. Siemet paziurek kaip Pacers varo, neturedami jokiu ryskiu talentu. Spurs irgi sakyciau Parkeris toks arciau zvaigzdziu, bet Duncano ir Ginobilio metai geriausi jau praeijo. Visi zino, kad Spurs laimi vienas geriausiu visu laiku treneris + ne tik startiniame geri zaidejai, bet visas Spurs suolas nuostabus. Nezaidzia Parker, Ginobilis arba Duncan, o Spurs vis tiek laimi. Tie patys bulliai viena atkarpa net 12 rungtyniu is eiles be Rose laimejo! Zodziu, krepsinyje, jei esi vienas kaip James tarp luzeriu krepsininku, o komandos savininkai net nesistengia sudaryti nugaletoju komandos, tai tik vienas pasiulymas - begti greiciau is tokios komandos, o ne laukti kazko. Pasakyk ko laukti?! KO?! Jei savininkai ir menedzeriai per 7 metus nesugeba bent jau tokio kaip Bynum ar Gasolio atvesti i komanda, kuris visose rungtynese turetu 20 pts + 14 reb. "nba experta" logiskiau mastyk apie viska, o tai rasai beleka, kad tik Kobe isaukstinti, nors Kobe nera nieko padares, del ko ji galima butu aukstinti labiau uz James. Ziedus laimejo su visais gerais krepsininkais, kuriu Cavs nei buvo, nei butu buve kada nors, nes visi protingesni mate, kad valdybai svarbiausia buvo is James kuo daugiau pinigu isspausti.

Labai paprastas tau argumentas. Cavs niekada nevirsijo algu kepures. Kodel?! Todel, kad arba luzeriai buvo vadyninkai, arba komandos savininkas norejo kuo daugiau pinigu gauti ir kuo maziau ju isleisti. Su Maveriks tu EILINI KARTA NUSIGRYBAVAI! Ka tu nezinojai, kad praeitais metais Mavs biudzetas sieke 96 milijonus doleriu?! Kai tuo tarpu algu kepure buvo 70 mln. Vadinasi vien papildomai 26 milijonus mokesciu mokejo lygai. KODEL? Nes komandos savininkas myli krepsini ir norejo pagaliau ziedus iskovoti. Mavs komanda labai gerai sudaryta buvo, super krepsininkas tik viena sNowitzki, bet eile labai geru vidutinioku. O kaip jau minejau be geru krepsininku nieko nenuveiksi. Cavs to nebuvo niekada.Dabar toliau.... Lakers dabar nepamenu, bet irgi SMARKIAI pernai virsyjo algu kepure. Buvo antra komanda pagal biudzeta. Taigi vel kazkur 15-25 mln uz nieka atidave nba lygai mokesciais. Negi tu aklas ir nematai, kad vienos komandos visais budais bando laimeti ziedus, visaip vilioja zvaigzdes i savo komanda arba daug geru vidutinioku suburia + labai gera treneri ir padaro labai gera komanda. Ir yra tokios komandos kaip Cavs ir Raptors, kurie stengiasi buti vienais paskutiniais, paime auksta saukima birzoje, paima busima zvaigzde ir is jo pinigus melzia. Kitaip nepavadinsi kaip pinigu melzimu, nes luzeriu komandos nesistengia daryti cempionu komandos. Is Cavs butu pabeges is Kobe, ir James, ir Bird'as.

Pistons ir Spurs nors miestai nera dideli ir nera, bet turi vadybininkus ir savininkus labai gerus, kaip jau sakiau laimi nevisada zvaigzdes. Svarbu komanda! Daug geru vidutinioku!
2012-05-02
-1
Atsakyti
Giedrius
Jeigu tu esi toks lietuviu kalbos myletojas, tai kam nenaudoji ąčęėįšųūž ? Asmeniskai mane vimdo dviveidziai ir dvigubus standartus taikantys zmones.

Eiliny karta Kobes fanams ydomu tik vienu rungtyniu baiktis, pagal kurias jie yvertina kas yra geriausias. Mvp buvo pripazintas Lebronas (in your face).

Maciau ir nekarta, dekui ;) maciau ir kitu zaideju, todel leidziu sau vertinti.
2012-05-02
Atsakyti
NBAexpertasBugne,Man visiskai nera jokios neapykantos LBJ klausimu. Tik nera teisinga aukstinti zaidejo, kuris nieko nelaimejo, bet turi daug potencialo ir tuo labiau lyginti su tokiais krepsininakis kaip Kobe. Kobe per savo 16 metu karjera zaide 7 kartus finale, 5 is ju laimejo. Cia grubiai vos ne kas antra sezona zaidzia finale. Per tuos metus buvo ir shaqas, buvo ir kiti, bet vienas dalykas nesikeite - Kobe buvo komandoje ir grojo pirmais smuikais. Lebronas per 8 metus du kartus finale zaide, abu pralose. Pries spurs gavo i vienus vartus: gerai, sakykim truko jam pagalbininku ir t.t. Tada kalbam apie pernai finala: turi super trejeta, bet kai tik lemiamos akimirkos - dingo, ketvirtuose keliniuose isvis jo nerasta. Visi losia, visi pralosia, bet pralost tokiu budu, kokiu pernai Lebronas - nieko bendra neturintis dalykas su paciais geriausiais NBA zaidejais tiek dabartyje, tiek praeityje.


Kobe visada griežė pirmaisiais smuikais? Trys pirmi laimėti finalai - Kobe Shaqo šešėlyje, Ketvirtas laimėtas - be ginčų Finals MVP turėjo atitekt Pau ir tik 5ąjį jis užsitarnavo pats, griežė, kaip tu sakai, pirmuoju smuiku. Ar tik vakar NBA domėtis pradėjai? O dėl finalų, Kobe pranyko per finalus su celtics 2008 metais, Lekrabo naudingumas praeitam finale ir tai buvo didesnis, tai ką tu į tai?
2012-05-02
-1
Atsakyti
Giedrius1. Tai Kobe iskelt iki tokio lygio, kad USA komanda tik del jo ekselensijos laimejo, tai net nezinau ar juokinga ar graudu. (Mano nuomone tai usa teame jis, koks 4 zmogus buvo).2. Sakai 16 sezona losia ir net, tokius jaunus zaidejus, kaip Durantas rezultatyvu lenkia. Tai eik dar pasiziuresi karta statistika. Nedaug truksta, taip, lenkia tai wtf ? nenaudok tu skambiu zodziu savo teiginiams paremti, jeigu jie nera teisingi.3. Taip Lebronas uzsimane geru zaideju pasoneja, kad laimetu ziedus. Kobe taip pat vidurevo, kol negavo geru padejeju, net svarste galimybe iseiti is Lakers. Skirtumas tik toks, kad Lebronas gavo siektiek geresnius, esme ta pati. Ir siektiek daugiau apsiderge nes cavs paliko.4. Taip, pritariu Lebronas dar nieko nelaimejo ir dar yra didele galimybe, kad niekuomet nelaimes ar netgi y gala savo karjeros bus nereikalingas, pvz: toks kaip VC ar T-mac as kazkaip neabejoju, kad jis ilgai netemps baiksis viskas su Shaqu ir jis zais bet nebus lyderis . Bus kaip bus pamatysim, bet siuo metu jis tikrai uz Kobe daug geriau atrodo, drysciau pasakyt, kad Kobe taip galingai niekad ir nezaide kaip Lebronas.


staigiai atsisiunti 2008 olimpiados finala ir perziurejes apmastyk ka katik parasei. jei ne kobe, amerikonai butu tureje dar viena pazora tarptautiniam krepsinyje :)

ir dar prie to paties siulyciau pradet lankyt lietuviu kalbos pamokas, nes tokie zodziai kaip "pasoneja, vidurevo" tiesiog vimdo.

jeigu nematei kobes zaidziancio jaunystej, niekada negalesi objektyviai vertinti jo ir lebrono galimybiu. kobe buvo athletic freakas, laimejes dejimu konkursa ir imetes 81 taska.
2012-05-02
-1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 102

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.