Jonas Valančiūnas dėl pozicijos baudos aikštėleje kovoja su Ali Traore Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
Už Stepono Babrausko nugaros – tuščios „Siemens“ arenos tribūnos Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
„Lietuvos ryto“ ekipos sirgalius įvykiai aikštėje kartkartėmis priversdavo griebtis už galvų Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
Vilniečiams nepavyko susitvarkyt su „Lokomotiv“ ekipos amerikiečiu Jeremiah Massey, tačiau jo pastangų pergalei buvo maža Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
Žiūrovų akis džiugino „Lietuvos ryto“ ekipos šokėjos Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
Jonas Valančiūnas dėl pozicijos baudos aikštėleje kovoja su Ali Traore Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
Už Stepono Babrausko nugaros – tuščios „Siemens“ arenos tribūnos Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
„Lietuvos ryto“ ekipos sirgalius įvykiai aikštėje kartkartėmis priversdavo griebtis už galvų Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
Vilniečiams nepavyko susitvarkyt su „Lokomotiv“ ekipos amerikiečiu Jeremiah Massey, tačiau jo pastangų pergalei buvo maža Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
Žiūrovų akis džiugino „Lietuvos ryto“ ekipos šokėjos Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
Vilniaus „Lietuvos ryto“ krepšininkai iškovojo antrąjį bronzos medalių komplektą šiame sezone.

Aeksandro Džikičiaus auklėtiniai VTB Vieningosios lygos mažajame finale 91:83 (29:26, 18:10, 20:11, 26:36) nugalėjo Krasnodaro „Lokomotiv“ krepšininkus.
Šeimininkai jau nuo pirmųjų rungtynių minučių išsiveržė į priekį susikrovė dviženklę persvarą (47:36). Antrojoje mačo dalyje taiklius metimus iš baudos aikštelės keisdami taikliais tritaškiais, vilniečiai pradėjo varžovus triuškinti (67:45).

Ketvirtąjį kėlinį „Lietuvos rytas“ pradėjo jaunesniu ir mažiau rungtyniaujančiu penketu – aikštėje buvo Dovydas Redikas ir Vilmantas Dilys – ir skirtumas pradėjo tirpti. Kai po Maksimo Šeleketos dvitaškio skirtumas sumenko iki 9 taškų (73:64), Aleksandras Džikičius paėmė minutės pertraukėlės ir po jos į aikštę grąžino Renaldą Seibutį.

Seibutis iš karto smeigė tritaškį, netrukus pridėjo ir dvitaškį, o po dar vieno jo tolimo metimo skirtumas išaugo iki 91:75 ir dvikovos baigtis tapo aiški.

„Lietuvos rytas“: Jonas Valančiūnas 15, Steponas Babrauskas 13, Renaldas Seibutis 12, Vilmantas Dilys ir Predragas Samardžiskis po 11, Artūras Jomantas 10.

„Lokomotiv“: Jeremiah Massey 22, Nikita Shabalkinas 19, Ali Traore 11, Maksimas Sheleketa 10.

Balandžio viduryje vykusiose Europos taurės finalo ketverto varžybose vilniečiai taip pat liko treti.

Jau sekmadienį „Lietuvos rytas“ pradės kovas LKL finale.

Rungtynių vaizdo reportažas, Mindaugo Katelyno ir Stepo Babrausko komentarai:


Rodyti komentarus
Atrinkti (7) Visi (206)
Lokomotivo puslapyje radau straipsni apie LR statistika uz visus gyvavimo metus...Tiems, kas siek tiek supranta rusiskai manau bus idomu...

http://www.lokobasket.com/season/teams/2...
2012-05-04
Atsakyti
Pagarba L.Rytui tikrai vyrai isibegeja grazei zaidzia,ir uzvakar cska beveik is veziu ismuse,nedaug truko. Laukiam sekmadienio;)
2012-05-04
+2
Atsakyti
Megamindgerai nusvilpe kai uzstume ant musu lygos :D Vilnius geriausi !!!


Ir tai parodo,kaip vertinamas LKL rusu akimis Lietuvos cempionatas yra niekinis.Tegu ruseliai apsikakoja savo galvas.Gaila,kad ne pilna arena buvo nes tas ruselis nusipelne didesnio nusvilpimo
2012-05-03
-1
Atsakyti
DangisTeko krepsini ziureti per Rosija TV, komentatorius apgailestavo, kad LR-CASK susitiko vakar, o ne siandien finale ir sake, kad labai pasiseke tiek LOKO tiek UNIKS komandoms, kad joms neteko zaisti pusfinalyje su LR, nes neskaitant CASK, LR parode solidziausia zaidima is likusiu triju komandu :))) Ir idomu tai, kad is LR lietuviu zinojo tik du zaidejus - Valanciuna ir ... Jomanta :DDDD


Nes turbut tik Jomantas ir Valanciunas yra zaide rinktinei gal dar seibutis sezona tie daugiausiai. aisku Jona tai visi zino. Jomantas 2010 ir 2009 lose rinktinei tai dar tai gerai , kad zinojo 12 geriausiu krepsininku Lietuvoje surinktu i viena rinktine.
2012-05-03
+2
Atsakyti
SJŠaunuoliai Rytas ! Tik Stepui reiktų mažiau nesąmonių kalbėt ir būt labiau realistu


manau patc geriauses ryto sezonas per visa istorija nors nieko nelaimejo,bet jau pasibaige jusu kelmai zaidimas
2012-05-03
-1
Atsakyti
SJ
Šaunuoliai Rytas ! Tik Stepui reiktų mažiau nesąmonių kalbėt ir būt labiau realistu
2012-05-03
-3
Atsakyti
gerai nusvilpe kai uzstume ant musu lygos :D Vilnius geriausi !!!
2012-05-03
+2
Atsakyti
lkl
su pergale visus!

kazkaip pastebejau,kad valanciunas pradejo gerai zaisti kas antras varzybas
2012-05-03
Atsakyti
Teko krepsini ziureti per Rosija TV, komentatorius apgailestavo, kad LR-CASK susitiko vakar, o ne siandien finale ir sake, kad labai pasiseke tiek LOKO tiek UNIKS komandoms, kad joms neteko zaisti pusfinalyje su LR, nes neskaitant CASK, LR parode solidziausia zaidima is likusiu triju komandu :))) Ir idomu tai, kad is LR lietuviu zinojo tik du zaidejus - Valanciuna ir ... Jomanta :DDDD
2012-05-03
-2
Atsakyti
kershtassirgalius91kershtassirgalius91kershtassirgalius91kershtassirgalius91[quote]kershtasTiesiogAssirgalius91trexsant kiek rytfaniai durniai pzdc. gavot 3 kart nuo zalgirio uzsikimskit vapse!!!LKL'e kur romka turi keturias komandas, Zalius federacijoj ir teisejus kiseneja nelabai palyginsi tuos pajegumus... Norint palyginti komandas reikia paziureti y pasiekiemus europoje. Geriausia lyginti su komandom pries kurias tiek Zalgiris tiek Rytas zaide...Pries Lokomotyva Rytas 3-2, Zalgiris 0-2Pries Khimki Rytas 2-1, Zalgiris 1-1Pries Novgoroda Rytas 2-0, Zalgiris 0-2Pries CSKA Rytas 0-3, Zalgiris 0-2Isviso gaunasi Rytas 7-6, Zalgiris 1-7 (pergale 1 tasku ant saros lol)daugiau ir nera ka lyginti, ir taip aisku kad rytas stipresnis siemet... Kuriu biudzetas beje 3 kartus mazesnis... :)Skaiciai kalba patys uz save :)turejai omeny Zalgiris 3 - 0 L.Rytas? juk kalba eina apie siuos du klubus jei neklystu[/quote)Del ko galvoji zalgiris pasikrauna lokomotyvui ant 30 kai tuo tarpu Rytas juos triuskina, del ko zalgiris pasikrauna nuo Novgorodo , kurios Rytas be vargu 2 sykius patvarko. Bet lkl kazkaip stebuklingai zalgiris laimi pries rytas tris kartus. Paprasciausiai teisejai patraukia, dar lempu primetoir laimi siaip ne taip... Teiseju "darba" jau matem vakar pries rungtynes pres rudupi, 2 technines 4to kelinio gale, zalgiris mete 35 baudas, rudupis nei 20 nemete man atrodo...deja tu labai klysti. Visi pries Zalgiri zaidzia su ypatingu nusiteikimu, nes visi zino klubo istorija, pasiekimus ir ka jis gali. O kas zino ta jusu projekteli? Tai ir losia taip kaip L.rytas pries Nevezi, ar Zalgiris pries Perla. To pasekoje ir rezultatastai pagal tavo "teorija" Rytas Zaliem didziausias autoritetas nes zaidzia su tokiu uzsidegimo kad dieve padek lol net nezinojau kad zali taip gerbia Ryta :oo kodel turetu negerbti. Man L.ryto zaidimas siemet zymiai grazesnis nei Zalgirio. Bet tokie "fanai" kaip tu nuteikia pries L.ryta, ir net nepajauti, kaip pradedi sirgti uz kazkokius sup..tus rususAs siaip europoj irgi uz abi komandas einu, bet kai vieni net nededa pastangu kazka parodyti eurolygoje ir iseina kaip Kurtinaitis sake "iseina pasivaikscioti", o kiti nors ir su mazai zinomais zaidejais kovoja is visu jegu... ir paskui kai kuriu zaliu "fanai" menkina Ryto pergales pries rusu klubus kad tipo parduotos rungtynes ir t.t.. tai zinai...tiesiog Zalgiris siemet ryskiai per aukstai issikele kartele, prisipirke vidutinioku. Nera ir nebuvo nei vieno auksto lygio zaidejo, kuris uzvestu ar patemptu komanda reikiamu momentu. Ir vis delto skaitau, kad pasirode pagal savo galimybes, galbut tik isskyrus VTB.o jei L.rytas nieko siemet nelaimes, tikrai turetu buti apmaudu tiek komandai ir dar labiau fanams, nes zaidimas tikrai is visos sirdiesbeje mane tai visdelto nudziugintu, nes - Zalgiris amzinaiNera ir NEBUVO auksto lygio zaideju...? vidutinioku lygio? Man idomu ka tu skaitai kaip auksto lygio zaideja...? Jaigu Weems su Lawson tau vidutiniokai tai ka as zn… NBA mastu gal ir vidutiniokai… bet europoje tikrai ne, tas pats Popas buvo unicks lyderis ir uleb mvp, o kur dar ringtines pagrindinis centras ir izaidejas…Tai kas tau tada auksto lygio zaidejai? Lebron, Kobe, Howard…? ;DGalu gale paemus ta pati seibuti, kuri nzn kokio lygio skaitai, ir idejus y Zalgiri jisai net nuo suolo nepakiltu… Problema yra ne tik komandos viduje, bet ir fanu stumimas ant zaideju, “kurnikova” gera pavizdys. Zaliu toks mentalitetas kad jie nemoka pralaimeti…nenoriu analizuoti kiekvieno zaidejo atskirai. Neturiu nieko pries nei viena Zalgirio ar L.ryto zaideja. Bet kaip sakiau nera nei vieno kuris galetu uzvesti ir patempti komanda, kai to labiausiai reikia, nei vieno, kuris pataikytu reikiama metima po 20 pramestu. Aisku, neturime ir tinkamo trenerio metu metus. Auksto lygio zaideju as laikau toki, kuris turi charakteri, o ne kaip tu minejai "kurnikova", kur reaguoja su atsilupusiu "fanu" stumimusir nereikia ziureti i kobes ar lebronus. kazkada buvo zaidejai kaip Macijauskas, Siskauskas, Jasikevicius ir auksciausio lygio Sabonisteisingai DC pasake: toks vaizdas, kad losdami pries rimtas komandas zaidejai iseina susirinkti parasu, o ne laimeti rungtyniu. Beje ir jis yra auksto lygio zaidejas, tik su daugybe asmeniniu problemu


Haha nereikia cia vaidinti nesalisku, neturi nieko pries jomanta, babrauskas…? Klimaviciu? Zavacka? ;D Mazai pasitaiko tokiu nesalisku zaliu fanu kaip tu…

Kas del lyderio tai zinau ka turi omeny… tas lyderio iskelimas siaip labiau akcentuojamas NBA, o europoje zaidziamas komandinis zaidimas. Tam paciam Ryte nera tokio lyderio, zaidzia tie kuriem ta diena “zaidziasi”, tam paciam CSKA yra trys stiprus zaidejai Kirlenka, teo ir krstic ir kruva panasaus pajegumo.

Zalgiryje problema kad nebera tos atmosferos, to pacio zaideju isnaudojimo, nes tiek Weems, tiek Popas, tiek kalnas ir jankunas gali buti ir buna lyderiais kurie tempio, arba bent jau parodo tokias galimybes. Nu pries ryta aisku kita kalba ten ir Klima ziba…

Ir nereik tu saboniu reikia normalaus saviniko, trenerio galu gale normalaus komandos komplektavimo o ne pavardziu vaikimosi… Ir zinoma normaliu fanu…

Bet tingiu cia gincytes man paskutiniu laiku jau px kas ten vyksta, svarbu kad rytas jiem finale pakrautu, to ir linku lol

Sekmes finaluose nes ten abiem gera nebuna ;)
2012-05-03
-1
Atsakyti
TiesiogAskershtasTiesiogAskershtasTiesiogAskershtas[b]TiesiogAs Tai galesi prisiminti po 10 metu kaip zalgiris po atkaklios kovos iveiki Pasvalio pieno zvaigzdes ir islose LKF taure !!! :)as po 10 metu prisiminsiu, kad tavo komanda gedingai atsisake dalyvauti turnyre. Ir kitais metais galim sulaukti dar didesnes gedos, kai LKF turnyre dalyvaus Anglijos klubas. Nors is kitos puses bus tikrai smagu pamatyti Zalgiri O2 arenojeKur tu matai gedinga atsisakyma, kai klubas losia per sezona 80+ rungtyniu, koks tolkas losti bebrasmes runktynes,kurios trofejus nieko nelemia? Gal seniau kai dar planavo skaiciuoti taskus kurie pades komandai patekti i eurolyga, tada rytas ir losdavo, o dabar tos runktynes financiskai net nera naudingos, tik kaunas uz bilietus litus susirinktu :)gedingai todel, kad tai yra garbes reikalas zaisti nacionalinio cempionato taureje. Joje turetu losti absoliuciai visos profesionalios Lietuvos krepsinio komandos. Tikrai butu mazesne geda pralosti RKL komandai, negu be rimtos priezasties atsisakyti dalyvauti. O be to tuo metu L.rytas nebuvo suloses nei puses tu 80 rungtyniu, ir tikrai nezinojo kaip klostysis reikalai kituose turnyruoseSita tema net neapsimoka su tavim diskutuot nes tu logiskai mastyt nesugebi. Tu pirma savo savigarbos ieskom o paskui apie ryto snekek. Visu turi savo prioritetus o fkl nera vieni is ju ir TASKASo as nesuprantu tavo logikos. Negi todel, kad rusas nupirko komanda uz kuria sergu nuo tada, kai pirma karta pamaciau televizoriu, turiu isizeisti ir nustoti uz ja sirgti? Juk eurolyga Zalgiris laimejo, kai ja valde a.a Kalmanovicius. Juk jis zydas. Tai gal reikejo boikotuoti ta sezona ir nusispjauti ant pergaliu ir komandos?o gal tureciau uz juos sirgti tik tada kai jie laimi? ir kai pralosia ant 40 tasku apipilti meslu, nes kita diena musu arsiausias priesas pries ta komanda laimejo?tai cia tavo logikaO del turnyru pasirinkimo: ka L.rytui tai butu dave, jei jie butu laimeje VTB?Pirmos tavo teksto dalies visiskai nesupratau :) ir nesuprantu is kokios ji operos:D, as dar ne vieno blogo zodio nepasakiau apie zalgiri, tik paminejau kad romanovas taip pat ne lietuvis...o del 2 dalies tai atsakymas paprastas : Tarptautini pripazinima, juolab kai rytui nevisada pavykta iskopti y eurolyga, cia vienintele proga kovoti su eurolygos lygio komandmis :)


tai ka tu turejai omeny sakydamas, kad pasiieskociau savo savigarbos?

o tas tarptautinis pripazinimas turi omeny rusus, lenkus, kazachstana, likusiu sibiro tautu? ar asmenini parsidavelio bertalomeu, kuris pajautes pinigus sugalvojo rusui parduoti, beje ne bet ko kito, bet tavo mylimo L.ryto licenzija???
2012-05-03
+2
Atsakyti
sirgalius91kershtassirgalius91kershtassirgalius91kershtassirgalius91[quote]kershtasTiesiogAssirgalius91trexsant kiek rytfaniai durniai pzdc. gavot 3 kart nuo zalgirio uzsikimskit vapse!!!LKL'e kur romka turi keturias komandas, Zalius federacijoj ir teisejus kiseneja nelabai palyginsi tuos pajegumus... Norint palyginti komandas reikia paziureti y pasiekiemus europoje. Geriausia lyginti su komandom pries kurias tiek Zalgiris tiek Rytas zaide...Pries Lokomotyva Rytas 3-2, Zalgiris 0-2Pries Khimki Rytas 2-1, Zalgiris 1-1Pries Novgoroda Rytas 2-0, Zalgiris 0-2Pries CSKA Rytas 0-3, Zalgiris 0-2Isviso gaunasi Rytas 7-6, Zalgiris 1-7 (pergale 1 tasku ant saros lol)daugiau ir nera ka lyginti, ir taip aisku kad rytas stipresnis siemet... Kuriu biudzetas beje 3 kartus mazesnis... :)Skaiciai kalba patys uz save :)turejai omeny Zalgiris 3 - 0 L.Rytas? juk kalba eina apie siuos du klubus jei neklystu[/quote)Del ko galvoji zalgiris pasikrauna lokomotyvui ant 30 kai tuo tarpu Rytas juos triuskina, del ko zalgiris pasikrauna nuo Novgorodo , kurios Rytas be vargu 2 sykius patvarko. Bet lkl kazkaip stebuklingai zalgiris laimi pries rytas tris kartus. Paprasciausiai teisejai patraukia, dar lempu primetoir laimi siaip ne taip... Teiseju "darba" jau matem vakar pries rungtynes pres rudupi, 2 technines 4to kelinio gale, zalgiris mete 35 baudas, rudupis nei 20 nemete man atrodo...deja tu labai klysti. Visi pries Zalgiri zaidzia su ypatingu nusiteikimu, nes visi zino klubo istorija, pasiekimus ir ka jis gali. O kas zino ta jusu projekteli? Tai ir losia taip kaip L.rytas pries Nevezi, ar Zalgiris pries Perla. To pasekoje ir rezultatastai pagal tavo "teorija" Rytas Zaliem didziausias autoritetas nes zaidzia su tokiu uzsidegimo kad dieve padek lol net nezinojau kad zali taip gerbia Ryta :oo kodel turetu negerbti. Man L.ryto zaidimas siemet zymiai grazesnis nei Zalgirio. Bet tokie "fanai" kaip tu nuteikia pries L.ryta, ir net nepajauti, kaip pradedi sirgti uz kazkokius sup..tus rususAs siaip europoj irgi uz abi komandas einu, bet kai vieni net nededa pastangu kazka parodyti eurolygoje ir iseina kaip Kurtinaitis sake "iseina pasivaikscioti", o kiti nors ir su mazai zinomais zaidejais kovoja is visu jegu... ir paskui kai kuriu zaliu "fanai" menkina Ryto pergales pries rusu klubus kad tipo parduotos rungtynes ir t.t.. tai zinai...tiesiog Zalgiris siemet ryskiai per aukstai issikele kartele, prisipirke vidutinioku. Nera ir nebuvo nei vieno auksto lygio zaidejo, kuris uzvestu ar patemptu komanda reikiamu momentu. Ir vis delto skaitau, kad pasirode pagal savo galimybes, galbut tik isskyrus VTB.o jei L.rytas nieko siemet nelaimes, tikrai turetu buti apmaudu tiek komandai ir dar labiau fanams, nes zaidimas tikrai is visos sirdiesbeje mane tai visdelto nudziugintu, nes - Zalgiris amzinaiNera ir NEBUVO auksto lygio zaideju...? vidutinioku lygio? Man idomu ka tu skaitai kaip auksto lygio zaideja...? Jaigu Weems su Lawson tau vidutiniokai tai ka as zn… NBA mastu gal ir vidutiniokai… bet europoje tikrai ne, tas pats Popas buvo unicks lyderis ir uleb mvp, o kur dar ringtines pagrindinis centras ir izaidejas…Tai kas tau tada auksto lygio zaidejai? Lebron, Kobe, Howard…? ;DGalu gale paemus ta pati seibuti, kuri nzn kokio lygio skaitai, ir idejus y Zalgiri jisai net nuo suolo nepakiltu… Problema yra ne tik komandos viduje, bet ir fanu stumimas ant zaideju, “kurnikova” gera pavizdys. Zaliu toks mentalitetas kad jie nemoka pralaimeti…


nenoriu analizuoti kiekvieno zaidejo atskirai. Neturiu nieko pries nei viena Zalgirio ar L.ryto zaideja. Bet kaip sakiau nera nei vieno kuris galetu uzvesti ir patempti komanda, kai to labiausiai reikia, nei vieno, kuris pataikytu reikiama metima po 20 pramestu. Aisku, neturime ir tinkamo trenerio metu metus. Auksto lygio zaideju as laikau toki, kuris turi charakteri, o ne kaip tu minejai "kurnikova", kur reaguoja su atsilupusiu "fanu" stumimus

ir nereikia ziureti i kobes ar lebronus. kazkada buvo zaidejai kaip Macijauskas, Siskauskas, Jasikevicius ir auksciausio lygio Sabonis

teisingai DC pasake: toks vaizdas, kad losdami pries rimtas komandas zaidejai iseina susirinkti parasu, o ne laimeti rungtyniu. Beje ir jis yra auksto lygio zaidejas, tik su daugybe asmeniniu problemu
2012-05-03
Atsakyti
kershtasTiesiogAskershtasTiesiogAskershtas[b]TiesiogAs Tai galesi prisiminti po 10 metu kaip zalgiris po atkaklios kovos iveiki Pasvalio pieno zvaigzdes ir islose LKF taure !!! :)as po 10 metu prisiminsiu, kad tavo komanda gedingai atsisake dalyvauti turnyre. Ir kitais metais galim sulaukti dar didesnes gedos, kai LKF turnyre dalyvaus Anglijos klubas. Nors is kitos puses bus tikrai smagu pamatyti Zalgiri O2 arenojeKur tu matai gedinga atsisakyma, kai klubas losia per sezona 80+ rungtyniu, koks tolkas losti bebrasmes runktynes,kurios trofejus nieko nelemia? Gal seniau kai dar planavo skaiciuoti taskus kurie pades komandai patekti i eurolyga, tada rytas ir losdavo, o dabar tos runktynes financiskai net nera naudingos, tik kaunas uz bilietus litus susirinktu :)gedingai todel, kad tai yra garbes reikalas zaisti nacionalinio cempionato taureje. Joje turetu losti absoliuciai visos profesionalios Lietuvos krepsinio komandos. Tikrai butu mazesne geda pralosti RKL komandai, negu be rimtos priezasties atsisakyti dalyvauti. O be to tuo metu L.rytas nebuvo suloses nei puses tu 80 rungtyniu, ir tikrai nezinojo kaip klostysis reikalai kituose turnyruoseSita tema net neapsimoka su tavim diskutuot nes tu logiskai mastyt nesugebi. Tu pirma savo savigarbos ieskom o paskui apie ryto snekek. Visu turi savo prioritetus o fkl nera vieni is ju ir TASKASo as nesuprantu tavo logikos. Negi todel, kad rusas nupirko komanda uz kuria sergu nuo tada, kai pirma karta pamaciau televizoriu, turiu isizeisti ir nustoti uz ja sirgti? Juk eurolyga Zalgiris laimejo, kai ja valde a.a Kalmanovicius. Juk jis zydas. Tai gal reikejo boikotuoti ta sezona ir nusispjauti ant pergaliu ir komandos?o gal tureciau uz juos sirgti tik tada kai jie laimi? ir kai pralosia ant 40 tasku apipilti meslu, nes kita diena musu arsiausias priesas pries ta komanda laimejo?tai cia tavo logikaO del turnyru pasirinkimo: ka L.rytui tai butu dave, jei jie butu laimeje VTB?


Pirmos tavo teksto dalies visiskai nesupratau :) ir nesuprantu is kokios ji operos:D, as dar ne vieno blogo zodio nepasakiau apie zalgiri, tik paminejau kad romanovas taip pat ne lietuvis...

o del 2 dalies tai atsakymas paprastas : Tarptautini pripazinima, juolab kai rytui nevisada pavykta iskopti y eurolyga, cia vienintele proga kovoti su eurolygos lygio komandmis :)
2012-05-03
+1
Atsakyti
kershtassirgalius91kershtassirgalius91kershtassirgalius91[quote]kershtasTiesiogAssirgalius91trexsant kiek rytfaniai durniai pzdc. gavot 3 kart nuo zalgirio uzsikimskit vapse!!!LKL'e kur romka turi keturias komandas, Zalius federacijoj ir teisejus kiseneja nelabai palyginsi tuos pajegumus... Norint palyginti komandas reikia paziureti y pasiekiemus europoje. Geriausia lyginti su komandom pries kurias tiek Zalgiris tiek Rytas zaide...Pries Lokomotyva Rytas 3-2, Zalgiris 0-2Pries Khimki Rytas 2-1, Zalgiris 1-1Pries Novgoroda Rytas 2-0, Zalgiris 0-2Pries CSKA Rytas 0-3, Zalgiris 0-2Isviso gaunasi Rytas 7-6, Zalgiris 1-7 (pergale 1 tasku ant saros lol)daugiau ir nera ka lyginti, ir taip aisku kad rytas stipresnis siemet... Kuriu biudzetas beje 3 kartus mazesnis... :)Skaiciai kalba patys uz save :)turejai omeny Zalgiris 3 - 0 L.Rytas? juk kalba eina apie siuos du klubus jei neklystu[/quote)Del ko galvoji zalgiris pasikrauna lokomotyvui ant 30 kai tuo tarpu Rytas juos triuskina, del ko zalgiris pasikrauna nuo Novgorodo , kurios Rytas be vargu 2 sykius patvarko. Bet lkl kazkaip stebuklingai zalgiris laimi pries rytas tris kartus. Paprasciausiai teisejai patraukia, dar lempu primetoir laimi siaip ne taip... Teiseju "darba" jau matem vakar pries rungtynes pres rudupi, 2 technines 4to kelinio gale, zalgiris mete 35 baudas, rudupis nei 20 nemete man atrodo...deja tu labai klysti. Visi pries Zalgiri zaidzia su ypatingu nusiteikimu, nes visi zino klubo istorija, pasiekimus ir ka jis gali. O kas zino ta jusu projekteli? Tai ir losia taip kaip L.rytas pries Nevezi, ar Zalgiris pries Perla. To pasekoje ir rezultatastai pagal tavo "teorija" Rytas Zaliem didziausias autoritetas nes zaidzia su tokiu uzsidegimo kad dieve padek lol net nezinojau kad zali taip gerbia Ryta :oo kodel turetu negerbti. Man L.ryto zaidimas siemet zymiai grazesnis nei Zalgirio. Bet tokie "fanai" kaip tu nuteikia pries L.ryta, ir net nepajauti, kaip pradedi sirgti uz kazkokius sup..tus rususAs siaip europoj irgi uz abi komandas einu, bet kai vieni net nededa pastangu kazka parodyti eurolygoje ir iseina kaip Kurtinaitis sake "iseina pasivaikscioti", o kiti nors ir su mazai zinomais zaidejais kovoja is visu jegu... ir paskui kai kuriu zaliu "fanai" menkina Ryto pergales pries rusu klubus kad tipo parduotos rungtynes ir t.t.. tai zinai...tiesiog Zalgiris siemet ryskiai per aukstai issikele kartele, prisipirke vidutinioku. Nera ir nebuvo nei vieno auksto lygio zaidejo, kuris uzvestu ar patemptu komanda reikiamu momentu. Ir vis delto skaitau, kad pasirode pagal savo galimybes, galbut tik isskyrus VTB.o jei L.rytas nieko siemet nelaimes, tikrai turetu buti apmaudu tiek komandai ir dar labiau fanams, nes zaidimas tikrai is visos sirdiesbeje mane tai visdelto nudziugintu, nes - Zalgiris amzinai


Nera ir NEBUVO auksto lygio zaideju...? vidutinioku lygio? Man idomu ka tu skaitai kaip auksto lygio zaideja...? Jaigu Weems su Lawson tau vidutiniokai tai ka as zn… NBA mastu gal ir vidutiniokai… bet europoje tikrai ne, tas pats Popas buvo unicks lyderis ir uleb mvp, o kur dar ringtines pagrindinis centras ir izaidejas…

Tai kas tau tada auksto lygio zaidejai? Lebron, Kobe, Howard…? ;D

Galu gale paemus ta pati seibuti, kuri nzn kokio lygio skaitai, ir idejus y Zalgiri jisai net nuo suolo nepakiltu… Problema yra ne tik komandos viduje, bet ir fanu stumimas ant zaideju, “kurnikova” gera pavizdys. Zaliu toks mentalitetas kad jie nemoka pralaimeti…
2012-05-03
-2
Atsakyti
TiesiogAskershtasTiesiogAskershtas[b]TiesiogAs Tai galesi prisiminti po 10 metu kaip zalgiris po atkaklios kovos iveiki Pasvalio pieno zvaigzdes ir islose LKF taure !!! :)as po 10 metu prisiminsiu, kad tavo komanda gedingai atsisake dalyvauti turnyre. Ir kitais metais galim sulaukti dar didesnes gedos, kai LKF turnyre dalyvaus Anglijos klubas. Nors is kitos puses bus tikrai smagu pamatyti Zalgiri O2 arenojeKur tu matai gedinga atsisakyma, kai klubas losia per sezona 80+ rungtyniu, koks tolkas losti bebrasmes runktynes,kurios trofejus nieko nelemia? Gal seniau kai dar planavo skaiciuoti taskus kurie pades komandai patekti i eurolyga, tada rytas ir losdavo, o dabar tos runktynes financiskai net nera naudingos, tik kaunas uz bilietus litus susirinktu :)gedingai todel, kad tai yra garbes reikalas zaisti nacionalinio cempionato taureje. Joje turetu losti absoliuciai visos profesionalios Lietuvos krepsinio komandos. Tikrai butu mazesne geda pralosti RKL komandai, negu be rimtos priezasties atsisakyti dalyvauti. O be to tuo metu L.rytas nebuvo suloses nei puses tu 80 rungtyniu, ir tikrai nezinojo kaip klostysis reikalai kituose turnyruoseSita tema net neapsimoka su tavim diskutuot nes tu logiskai mastyt nesugebi. Tu pirma savo savigarbos ieskom o paskui apie ryto snekek. Visu turi savo prioritetus o fkl nera vieni is ju ir TASKAS


o as nesuprantu tavo logikos. Negi todel, kad rusas nupirko komanda uz kuria sergu nuo tada, kai pirma karta pamaciau televizoriu, turiu isizeisti ir nustoti uz ja sirgti? Juk eurolyga Zalgiris laimejo, kai ja valde a.a Kalmanovicius. Juk jis zydas. Tai gal reikejo boikotuoti ta sezona ir nusispjauti ant pergaliu ir komandos?

o gal tureciau uz juos sirgti tik tada kai jie laimi? ir kai pralosia ant 40 tasku apipilti meslu, nes kita diena musu arsiausias priesas pries ta komanda laimejo?

tai cia tavo logika

O del turnyru pasirinkimo: ka L.rytui tai butu dave, jei jie butu laimeje VTB?
2012-05-03
+1
Atsakyti
sirgalius91kershtassirgalius91kershtassirgalius91[quote]kershtasTiesiogAssirgalius91trexsant kiek rytfaniai durniai pzdc. gavot 3 kart nuo zalgirio uzsikimskit vapse!!!LKL'e kur romka turi keturias komandas, Zalius federacijoj ir teisejus kiseneja nelabai palyginsi tuos pajegumus... Norint palyginti komandas reikia paziureti y pasiekiemus europoje. Geriausia lyginti su komandom pries kurias tiek Zalgiris tiek Rytas zaide...Pries Lokomotyva Rytas 3-2, Zalgiris 0-2Pries Khimki Rytas 2-1, Zalgiris 1-1Pries Novgoroda Rytas 2-0, Zalgiris 0-2Pries CSKA Rytas 0-3, Zalgiris 0-2Isviso gaunasi Rytas 7-6, Zalgiris 1-7 (pergale 1 tasku ant saros lol)daugiau ir nera ka lyginti, ir taip aisku kad rytas stipresnis siemet... Kuriu biudzetas beje 3 kartus mazesnis... :)Skaiciai kalba patys uz save :)turejai omeny Zalgiris 3 - 0 L.Rytas? juk kalba eina apie siuos du klubus jei neklystu[/quote)Del ko galvoji zalgiris pasikrauna lokomotyvui ant 30 kai tuo tarpu Rytas juos triuskina, del ko zalgiris pasikrauna nuo Novgorodo , kurios Rytas be vargu 2 sykius patvarko. Bet lkl kazkaip stebuklingai zalgiris laimi pries rytas tris kartus. Paprasciausiai teisejai patraukia, dar lempu primetoir laimi siaip ne taip... Teiseju "darba" jau matem vakar pries rungtynes pres rudupi, 2 technines 4to kelinio gale, zalgiris mete 35 baudas, rudupis nei 20 nemete man atrodo...deja tu labai klysti. Visi pries Zalgiri zaidzia su ypatingu nusiteikimu, nes visi zino klubo istorija, pasiekimus ir ka jis gali. O kas zino ta jusu projekteli? Tai ir losia taip kaip L.rytas pries Nevezi, ar Zalgiris pries Perla. To pasekoje ir rezultatastai pagal tavo "teorija" Rytas Zaliem didziausias autoritetas nes zaidzia su tokiu uzsidegimo kad dieve padek lol net nezinojau kad zali taip gerbia Ryta :oo kodel turetu negerbti. Man L.ryto zaidimas siemet zymiai grazesnis nei Zalgirio. Bet tokie "fanai" kaip tu nuteikia pries L.ryta, ir net nepajauti, kaip pradedi sirgti uz kazkokius sup..tus rususAs siaip europoj irgi uz abi komandas einu, bet kai vieni net nededa pastangu kazka parodyti eurolygoje ir iseina kaip Kurtinaitis sake "iseina pasivaikscioti", o kiti nors ir su mazai zinomais zaidejais kovoja is visu jegu... ir paskui kai kuriu zaliu "fanai" menkina Ryto pergales pries rusu klubus kad tipo parduotos rungtynes ir t.t.. tai zinai...


tiesiog Zalgiris siemet ryskiai per aukstai issikele kartele, prisipirke vidutinioku. Nera ir nebuvo nei vieno auksto lygio zaidejo, kuris uzvestu ar patemptu komanda reikiamu momentu. Ir vis delto skaitau, kad pasirode pagal savo galimybes, galbut tik isskyrus VTB.

o jei L.rytas nieko siemet nelaimes, tikrai turetu buti apmaudu tiek komandai ir dar labiau fanams, nes zaidimas tikrai is visos sirdies

beje mane tai visdelto nudziugintu, nes - Zalgiris amzinai
2012-05-03
-1
Atsakyti
kershtasTiesiogAskershtas[b]TiesiogAs Tai galesi prisiminti po 10 metu kaip zalgiris po atkaklios kovos iveiki Pasvalio pieno zvaigzdes ir islose LKF taure !!! :)as po 10 metu prisiminsiu, kad tavo komanda gedingai atsisake dalyvauti turnyre. Ir kitais metais galim sulaukti dar didesnes gedos, kai LKF turnyre dalyvaus Anglijos klubas. Nors is kitos puses bus tikrai smagu pamatyti Zalgiri O2 arenojeKur tu matai gedinga atsisakyma, kai klubas losia per sezona 80+ rungtyniu, koks tolkas losti bebrasmes runktynes,kurios trofejus nieko nelemia? Gal seniau kai dar planavo skaiciuoti taskus kurie pades komandai patekti i eurolyga, tada rytas ir losdavo, o dabar tos runktynes financiskai net nera naudingos, tik kaunas uz bilietus litus susirinktu :)gedingai todel, kad tai yra garbes reikalas zaisti nacionalinio cempionato taureje. Joje turetu losti absoliuciai visos profesionalios Lietuvos krepsinio komandos. Tikrai butu mazesne geda pralosti RKL komandai, negu be rimtos priezasties atsisakyti dalyvauti. O be to tuo metu L.rytas nebuvo suloses nei puses tu 80 rungtyniu, ir tikrai nezinojo kaip klostysis reikalai kituose turnyruose


Sita tema net neapsimoka su tavim diskutuot nes tu logiskai mastyt nesugebi. Tu pirma savo savigarbos ieskom o paskui apie ryto snekek. Visu turi savo prioritetus o fkl nera vieni is ju ir TASKAS
2012-05-03
Atsakyti
Su pergale visus ryto fanus. Pagaliau nors viena Lietuvos komanda pademonstravo toki auksta lygi , sukaupus visas jegas vienam tikslui ir pasieke tokia auksta vieta. Sveikinimai.
2012-05-03
-2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.