„Thunder“ treneris Scottas Brooksas po rungtynių buvo nusivylęs Nuotr.: AP – Scanpix
„Heat“ sirgaliams skirti marškinėliai demonstruoja varžovus, kurie buvo iki šiol įveikti Nuotr.: AP – Scanpix
LeBronas Jamesas ieško atakos tęsinių Nuotr.: AP – Scanpix
Russellas Westbrookas toliau demonstruoja neįprastas madas Nuotr.: AP – Scanpix
Kevinas Durantas spaudos konferencijoje Nuotr.: AP – Scanpix
„Thunder“ treneris Scottas Brooksas po rungtynių buvo nusivylęs Nuotr.: AP – Scanpix
„Heat“ sirgaliams skirti marškinėliai demonstruoja varžovus, kurie buvo iki šiol įveikti Nuotr.: AP – Scanpix
LeBronas Jamesas ieško atakos tęsinių Nuotr.: AP – Scanpix
Russellas Westbrookas toliau demonstruoja neįprastas madas Nuotr.: AP – Scanpix
Kevinas Durantas spaudos konferencijoje Nuotr.: AP – Scanpix

Majamio „Heat“ krepšininkai išsiveržė į priekį Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) finale. Trečiosiose serijos rungtynėse „Heat“ savo aikštėje 91:85 (26:20, 21:26, 22:21, 22:18) pranoko Oklahomos „Thunder“ ir serijoje iki keturių pergalių pirmauja 2-1.

Tokiu tap rezultatu „Heat“ pirmavo ir pernai serijoje prieš Dalaso „Mavericks“, tačiau po to pralaimėjo trejas rungtynes paeiliui. Šįkart Majamio ekipa atrodo nenusiteikusi kartoti klaidų.

Ketvirtajame kėlinyje šeimininkai spurtavo 8:1 ir likus žaisti kiek mažiau nei 4 minutes pirmavo 84:77. „Thunder“ netrukus patys spurtavo 6:0 ir sumažino atsilikimą iki taško, o po to turėjo dvi progas rezultatą išlyginti, tačiau iš pradžių Kevinas Durantas, o po to Russellas Westbrookas prametė iš toli ir „Heat“ triumfavo.

„Viską lemia mūsų susižaidimas, – po mačo kalbėjo LeBronas Jamesas. – Žinome, kur norime gauti kamuolį, ką daryti, kai rungtynės vyksta atkakliai, todėl gera matyti, kaip žaidžiame svarbiais momentais. Tačiau dar smagiau buvo matyti, kaip gynėmės. Būtent gynyboje buvo laimėtos rungtynės.“

Kitos dvejos rungtynės taip pat vyks Majamyje.

„Heat“: LeBronas Jamesas 29 (14 atk. kam.), Dwyane'as Wade'as 25, Chrisas Boshas 10 (11 atk. kam.).

„Thunder“: Kevinas Durantas 25, Russellas Westbrookas 19, Kendrickas Perkinsas 10 (12 atk. kam.).

Vaizdo reportažas: 


Rodyti komentarus
Atrinkti (1) Visi (67)
to to pritariu
as klausiau ka pats darytum, o ne ka kiti padare.
2012-06-19
Atsakyti
Mindinis
" Dabar jis tiesiog neteko galimybes susieti savo vardo su komanda, nes HEAT visada bus Wade`o komanda, nes jis atnese pirmaji cempionu titula jai..."

Nors palaikau HEAT, taciau sis akmuo i LBJ darza sakyciau praktiskai vienintelis tikras argumentas is visu isvardintu , nes taip, pereidamas i HEAT prarado galimybe tureti savo vardo komanda (nebent laimetu daug is eiles titulu su HEAT, kas yra abejotina) O daugelis cia nusisneka arba nepakankamai argumentuotai sneka... Vertybes visuomet skirsis nes gi zmones esame skirtingi visi, nebuna vienodu. Be to juk čia jų darbas, jeigu lyginant su mumis, paprastais žmonėmis, tai gavę geresnį darbo pasiulymą pereitume, tačiau zinoma kartais yra ir prisirisusiu prie darbovietes ar dardavio ar kitos aplinkybes ir jis liks ten dirbt, lygiai tas pats ir su zaidejais... jei kalbant isvis apie europos krepsini, kuris yra mano nuomone tikras krepsinis tai reta zaideju kurie zaistu 7 sezonus viename klube ! Ta prasme zvaigzdziu ne vidutinioku. Be to musu europieciu mentalitetas visiskai kitoks, tas pats su Nowitzki, kuris irgi europietis ir jis niekada nemastys kaip amerikieciai... juk daugelis amerikonu yra pasake kad jiem svarbesnis NBA ziedas negu auksas Pasaulio čempionate ar net olimpiadoje.
2012-06-19
Atsakyti
REGGIE30Blet čia puse LBJ ginančių asmenų nesupranta esmės. Čia kaip kiti įrodinėja jog Cavs nesubūrė, kiti net sako 'nebandė' burti geresnės komandos aplink James, tačiau gal jūs atsimerkit? Gi visais būdais stengėsi sustiprinti sudėti, gaudami Shaq, Jamison (dykai) ir dar pora, o jūs čia šaukiat kad nebandė stiprint. Taip Shaq buvo jau senas, tačiau dar rinkdavo solidžius skaičius, Jamison irgi pažaidė. Hateriai atsirado (kaip ir aš) tada, kai jis prižadėjo CLE žiedus atnešt ir nepalikt komandos kol to nepadarys. KAM ŠNEKĖTI TĄ, KO NEPADARYSI? O paskui dar ir laidą sugalvojo pravesti (na jei čia televizija sugalvojo, tai reikia proto turėt sutikti tokias nesamones daryt ir paskui vos ne pusę jo fanų 'pervesti' į haterių pusę) ir pabėgęs į ale karūnuojamą komandą sėdi ramus. Paskui po metų ar puses sugalvoja atsiprašyti fanų:)) Kaip kažkas sakė - turi užsitarnauti pagarbą žaidžiant vienoje komandoje ir nesamonių nedarant, vat ta pagarba iš daugelio ir dingo už tokius jo veiksmus.


Man tai jus juokingi :D Ka jus cia svaigstat, tai as nesuprantu... Visu pirma del sneku... Taigi visi amerikonai sneka bile sneka, kad laimes, kad jie geriausi ir t.t. Nesuprantu ko cia imi i galva ta, nes aniem dzin ka jie sneka.

Del burimo komandos... Ka ta shaq? Kiek pamenu puse laiko jis net nelose ir jei neklystu kaip tik per playoffus, kai jo reikejo. Jamison jei neklystu irgi ten neilgai buvo ir ne nuo pradziu sezono. Ir cia net nera ka diskutuot, jei jau taip stenges ir suburdavo kazka rimtesnio aplink james, tai kodel kaip tik james isejo, tai jie visiski outsaideriai liko? Kodel kai koks rose ar kobe nelosia, tai komandos vistiek sugeba laimet, o is cavs isejo lebronas ir viskasm visiskas nulis. Todel, kad komanda sudas visiskas buvo.

Del perejimo... Tai nebukit mazvaikiai. Pabego... turejo but 15 metu cavsuose.... PZ... Ar jus jaucias ka snekat? turbut uz puse jusu tie prabuti cavsuose 7 metu yra puse jusu gyvenimo. Jum cia 7 metai vienam lost atrodo mazai? Kodel jis turetu aukot savo 15 metu karjeros kazkokioj levoj komandoj, kur turi tik vienas lost? Kad butu poto kaip fisheriai visokie is lal ismesti, kai pasensta? Cia juk net ne tik zieduose esme. Koks turi but chujovas jausmas, visad prisedus ant suoliuko ir t.t. ir znot kad tuoj prades komanda prakisinet. Nu ir dabar panasiai, bet cia bent pora rimtu grajoku yra.

+juk cia kruva heiteriu stumdavo, kad jis greit baigs karjera, nes zaidzia tik jega ir t.t. tai tuo labiau jam neapsimoka 15 metu sedet vienam teame, kai nebegales taip tempt komandos uz ausu i prieki.

O jei aplamai, tai man siaip pofik isvis... As ziuriu kasi, kad jis kaip zmogus gal ir idiotas, del to nesigincyju. Bet man svarbu krepsinis ir kaip jis elgiasi pacioj arenoj losdamas. O kolkas jis uz visus visa galva auksciau arenoj. Ir man patinka jo universalumas+ kiek visokiu nerealiu metimu pataiko, per visokius recap paprastai idomiausi vaizdai buna su juo.
2012-06-19
+2
Atsakyti
Vladimer
Jo pagal jusu mastysena Sclalabrini turi 1 zieda todel apie ji sneka visi :D
2012-06-18
Atsakyti
Baryga
Bl cavaliers buvo tik tam sezonuj suburus komanda, kitam sezone joje nebeliko shaq, ilgausko. Tai ka ten james vienas butu veikes, nes cavs nieko nenuveike laisvu agentu ir mainu turguj.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-06-18
Atsakyti
Kostia
Siaip tai Gary Payton NBA championas su Miami Heat. Dundukai čia jūs keli :D
2012-06-18
Atsakyti
to MIRKA3
va atsirado zmogus su kuriuo galima normaliai padiskutuot, o ne tik rekia: "karalius geriausias, o visi kurie nesutinkauzsikruskit"... Taip, perejo tie kuriuos tu vardini, bet perejo ne po 7 sezonu, o po 12, 15 ar dar daugiau. Tada ir pacios komandos juos isleido, ir fanai puikiai suprato kodel ir kaip... O Lebronas neperejo, jis pabego. Kitas dalykas, kas buvo bulls iki jordano, spurs iki duncano, ar mavericks iki Nowitzkio... Taip pat galejo sukurt super istorija ir Jameso cavaliers. Kaip po 10 metu sakys Duranto Thunder. Ir tikrai nesutinku, kad cavaliers nieko nedare... Pasikvieto M. Williams, Jamison, specialiai Ring for the King Shaq, buvo tas pats Ilgauskas. Zinoma nebuvo tokios zvaigzdes kaip Wade, bet geru zaideju tikrai buvo. Dabar jis tiesiog neteko galimybes susieti savo vardo su komanda, nes HEAT visada bus Wade`o komanda, nes jis atnese pirmaji cempionu titula jai... Ir as tikrai neliepiu, sirgt nesirgt uz kazka.. Siaip pirma ir paskutinikart gyvenime rasau komentarus po kazkokiu straipsniu, nes turiu laisva diena ir nusprendziau padiskutuot butent sia tema...
2012-06-18
Atsakyti
Blet čia puse LBJ ginančių asmenų nesupranta esmės. Čia kaip kiti įrodinėja jog Cavs nesubūrė, kiti net sako 'nebandė' burti geresnės komandos aplink James, tačiau gal jūs atsimerkit? Gi visais būdais stengėsi sustiprinti sudėti, gaudami Shaq, Jamison (dykai) ir dar pora, o jūs čia šaukiat kad nebandė stiprint. Taip Shaq buvo jau senas, tačiau dar rinkdavo solidžius skaičius, Jamison irgi pažaidė. Hateriai atsirado (kaip ir aš) tada, kai jis prižadėjo CLE žiedus atnešt ir nepalikt komandos kol to nepadarys. KAM ŠNEKĖTI TĄ, KO NEPADARYSI? O paskui dar ir laidą sugalvojo pravesti (na jei čia televizija sugalvojo, tai reikia proto turėt sutikti tokias nesamones daryt ir paskui vos ne pusę jo fanų 'pervesti' į haterių pusę) ir pabėgęs į ale karūnuojamą komandą sėdi ramus. Paskui po metų ar puses sugalvoja atsiprašyti fanų:)) Kaip kažkas sakė - turi užsitarnauti pagarbą žaidžiant vienoje komandoje ir nesamonių nedarant, vat ta pagarba iš daugelio ir dingo už tokius jo veiksmus.
2012-06-18
-2
Atsakyti
MIRKA3
"KG, Patrick Ewing, Dirk Nowitzki, K. Malone, G. Payton, J. Stocton, R. Miller ir dar ne vienas nepabego... Nors irgi galejo susijungti ir dominuoti, bet vertybes tada ir dabar skiriasi kaip diena ir naktis..."

KG - Minesota>Celtics - grynai del ziedo. Laimejo viena, o jei butu nelaimejes, butu pajuokos objektas.

K.Malone - Jazz>LA - grynai del ziedo. Nepese nieko, liko durniaus vietoj. Isgelbejo tai, kad karjera praleido Jazz. Taciau jei perejo tik del ziedo, tai tik irodo kad jiems ziedas svarbiau nei komanda.

G.Payton - Sonics>LA - grynai del ziedo. Nieko nepese. Buvo zvaizde, bet perejes del ziedo susisiko reputacija. Apie Payton dabar ramuma.

Ewing, Nowitzki, J.Stocton ir Miller - pagarbos verti zaidejai. Bet jei jie butu zaide uz LA, siuo metu mes sneketume apie juos kaip apie ever playerius su x ziedu skaicium, o ne vienu ziedeliu ar isvis nieko. Dabar Ewing gelbsti kad zaide uz NY, o ne Grizlius. Jei butu zaides uz Grizlius, butu jau pamirstas. Tokiu primirstu jau eile, pvz Mutombo. Miller - geriausias 3p ever. Jei ne tai, jau butu pamirstas. Stocton - geriausias izaidejas ever (assist) - jei ne tai, butu jau pamirstas. Tiesa net dabar jau galima sakyt primirstas. Tuo tarpu Kobe, niera jokioj grafoj ever, bet apie ji visi sneka ir snekes - nes jis LA zaidejas. Apie Pau Gasoli nieks nesnekejo, kol neatsidure LA. ir pan... Toks jau tas NBA.

Yra viena isimtis - Jordan. Del to jis ir yra ever. Ir kad tokiu taptu, jam reikejo per visus perlipt, perrasyt NBA nusistovejusia ziedu dalybu tvarka. Galima sakyt - pust pries veja, atimt is piniguocio ledinuka. Jordan laikmetis - rykste NBA grandams, juoda skyle elitiniu klubu istorijoj.
2012-06-18
+1
Atsakyti
MIRKA3
Manau James nebutu isejes is CAVS, tebesiol uz juos butu zaides. Problema yra ta, kad NBA geru zaideju gali but tik turint zieda. Jei neturi, gali but belekoks, bet visi tave vadins nevykeliu. Jei NBA pagaliau pakeistu plokstele ir pradetu krepsininku geruma vertint pagal zaidima, o ne pagal ziedu skaiciu, zaidejai nesistengtu zut but eit i kita komanda. Patys klubai turetu susitart del politikos. Nes kas yra dabar, tai klubai kurie nuolat pretenduoja i ziedus ir klubai kurie gyvenime nebuvo ir vargu ar kada bus cempais. Zaidejai, pateke i elitines komandas gali nesiparint, vistiek ziedas bus - pvz. LA. Na nebent bus kokia klubo duobe... O va jei patenka zaidejas i Cavs ir pan. - gali but belenkoks kietas, bet vistiek klubo organizacija per skysta, finalas jau nerealus pasiekimas... ir galiausiai kai finale pralaimi beviltiskai, tai dar nieko - bet tuomet isijungia pizdavojimosi masina, kur tas zaidejas belenkaip apipavidalinamas kaip nevykelis, kaip jam be sansu laimet ir pan. Na tarkim palikim James. Imam Howard. Zaidejas Nr. C pozicijoj visoj NBA. Bet kai zaidzia PO, ji nuolat visi analitikai lincuoja, is jo reikalaujama daug daugiau nei jis sugeba - ir kad baudas visas sumestu, ir kad perdavimu kaip izaidejas pridalintu, ir galiausiai kad NESISYPSOTU! O va nueitu Howardas i LA, visi ji paliktu ramybej, PO galetu dubasint visus ir ziniasklaidoj butu - ai buvo ne nuotaikoj... Sakot KG ne pats isejo, ji paleido... Na tai zmogui pasiseke, kad neuzsirove ant egoistu, kad Minesota ne Clevlendas, jaucia saika ir graziai issiskyre. O ka, gelejo ir Minesota uzsiraukt.
2012-06-18
Atsakyti
to to pritariu
kodel tu nurodineji zmonems, uz kokius nuopelnus reik zaideja palaikyt? Tai nedaeina, kad ne visi sika is laimes del dejimo, del zaidejo saziningumo, geros sirdies. Uz ji serga del jo gero zaidimo blet. Gal tada koki Marvin Williams varom visi palaikyt, juk jis geras zmogus, vertybes irgi yra, vienoj komandoj losia. Ko tada jo nepalaikai?
2012-06-18
Atsakyti
to pritariu
Nepasakiau. Taip as likciau, nes zaisdamas uz viena komanda visa gyvenima, bunant superzvaigzde, nepaliekant jos nei tada kai sunku, nei tada kai lengva tu uzsitarnauji pagarba, ne tik tos komandos fanu akyse, bet tave pradeda gerbt ir kiti... Juk nebuvo tiek LBJ nekenteju kol jis zaisdavo uz Klyvlenda. Aisku tos dvi stovyklos kobe-LBJ visalaik irodines savo, bet dauguma tu kurie dabar nemegsta jo, tik po to kaip jis pasielge su savo komanda... O palaiko ji dauguma tokiu, kuriems papirkt uztenka ispudingu dejimu. Jusu vertybes dar nesusiformavusios arba jus is wiso neturit ju. Labai paprastai galiu pasakyt. Lietuvoj tikrai sunku gyvent, bet as geriau cia arsiu ir uzdirbsiu ta sudina 1000lt, nei kaip dauguma jaunimo dabar isvaziuosiu i uzsieni arti anglams, airiams ar ispanams uz 2000. Ir dar isvaziave juodina savo sali... Va kaip as suprantu vertybes... Aisku turbut tai atgyvenes poziuris ir db visi mane isvadins debilu... Nieko ir nesitikiu daugiau... :)
2012-06-18
Atsakyti
Taip ir tikejaus kad nedideliu skirtumu laimes HEAT. Dbr gali laimet bet kuri komanda, bet manau kad visose rungtynese bus mazas tasku skirtumus, na nebent gal kokiose 1-ose is likusiu rungtyniu gali but virs 10, gal virs 15 tasku, bet negarantuoju ne vienai komandai. Tik jei kitose rungtynese OKC sugebes laimet tai tada HEAT tikrai gali turet bedu veliau.
2012-06-18
Atsakyti
to pritariu
KG, Patrick Ewing, Dirk Nowitzki, K. Malone, G. Payton, J. Stocton, R. Miller ir dar ne vienas nepabego... Nors irgi galejo susijungti ir dominuoti, bet vertybes tada ir dabar skiriasi kaip diena ir naktis...
2012-06-18
Atsakyti
heat lebron
ziauriai pjaunat gryba,geriau lesykleles uzdarykit nesvaige,sunku susitaikyt,kad heat laimi:)su pergalee!!!:)heat fanai:)
2012-06-18
+1
Atsakyti
pritariu
pats save isivaizduok jo vietoj, ari sitiek metu, nuvedi iki finalu komanda, arba pastoviai iki konf finalu su tikrai neispudinga sudetim, bet niekas nepasikeicia. ir atsiranda galimybe iskovoti zieda su kita komanda, ka pats darytum?? dar pasakyk, kad taip, as likciau ir toliau vargciau su ta komanda?? turi sansa laimet ziedus ir to sanso neturi - ka rinktumeisi pats?
2012-06-18
Atsakyti
...Barkley baige be ziedo, melo ir baigs be ziedo, jabbar iskovojo zieda savo pirmai komandai... Shaq pabegimas is Orlando jam garbes nedaro, o visur kitur jis buvo iskeistas... Beje tarp tu visu zaideju, kuriuos tu paminejai, galima prirasyt ir dar viena super zvaigzde. KG. Bet KG Minesotoj atzaide 12 sezonu ir net po tu 12 jis nepabego, o buvo iskeistas, tai reiskia, kad komanda pati ji isleido laimet to ziedo, kurio jis nusipelne... O va jusu garbinamas "karalius" pabego kaip ziureke is skestancio laivo, nors pries tai buvo pazadejes fanams nepasitraukti kol nedovanos miestui titulo... Bet vos tik galejo iskart dingo... Jauti skirtuma??? As esu MAVS fanas. Ir tai ka padare Nowitzki pernai metais yra 1000000 kartu didingiau, nei tai ka kada nors padarys TAS... Nu nebent jis griztu i Cavaliers ir ten tikrai laimetu titula... As zinau, kad jums skaudu tai girdet, bet tai yra tiesa. Heat fanai yra labai jauni, ir dauguma is ju uz heat serga tik 2-3 metus, ir serga del klaidingu priezasciu, suprasdami krepsini tik labai tiesmukiskai...Jusu herojus is tikruju nera toks, koki jus vaizduojat,. Jis tiesiog ziurke pabegusi is skestancio laivo, ar suniukas, pabeges ten kur jam pazadejo, kad kaulas bus su trupuciu mesos...


Is komentaro galima suprast tik tiek kad tu cia norejai ne ka pasakyt bet James isvadint ziurke. Graudus...
2012-06-18
Atsakyti
nemokamai 130 lt.
Gauk nemokamai 130 Lt. pradeti savo pokerio karierai..

Adresu: http://www.pokersuns.com
2012-06-18
Atsakyti
Anonimas
nugalejo stipresne komanda Heat Champions!
2012-06-18
Atsakyti
...Barkley baige be ziedo, melo ir baigs be ziedo, jabbar iskovojo zieda savo pirmai komandai... Shaq pabegimas is Orlando jam garbes nedaro, o visur kitur jis buvo iskeistas... Beje tarp tu visu zaideju, kuriuos tu paminejai, galima prirasyt ir dar viena super zvaigzde. KG. Bet KG Minesotoj atzaide 12 sezonu ir net po tu 12 jis nepabego, o buvo iskeistas, tai reiskia, kad komanda pati ji isleido laimet to ziedo, kurio jis nusipelne... O va jusu garbinamas "karalius" pabego kaip ziureke is skestancio laivo, nors pries tai buvo pazadejes fanams nepasitraukti kol nedovanos miestui titulo... Bet vos tik galejo iskart dingo... Jauti skirtuma??? As esu MAVS fanas. Ir tai ka padare Nowitzki pernai metais yra 1000000 kartu didingiau, nei tai ka kada nors padarys TAS... Nu nebent jis griztu i Cavaliers ir ten tikrai laimetu titula... As zinau, kad jums skaudu tai girdet, bet tai yra tiesa. Heat fanai yra labai jauni, ir dauguma is ju uz heat serga tik 2-3 metus, ir serga del klaidingu priezasciu, suprasdami krepsini tik labai tiesmukiskai...Jusu herojus is tikruju nera toks, koki jus vaizduojat,. Jis tiesiog ziurke pabegusi is skestancio laivo, ar suniukas, pabeges ten kur jam pazadejo, kad kaulas bus su trupuciu mesos...


...Barkley baige be ziedo, melo ir baigs be ziedo, jabbar iskovojo zieda savo pirmai komandai... Shaq pabegimas is Orlando jam garbes nedaro, o visur kitur jis buvo iskeistas... Beje tarp tu visu zaideju, kuriuos tu paminejai, galima prirasyt ir dar viena super zvaigzde. KG. Bet KG Minesotoj atzaide 12 sezonu ir net po tu 12 jis nepabego, o buvo iskeistas, tai reiskia, kad komanda pati ji isleido laimet to ziedo, kurio jis nusipelne... O va jusu garbinamas "karalius" pabego kaip ziureke is skestancio laivo, nors pries tai buvo pazadejes fanams nepasitraukti kol nedovanos miestui titulo... Bet vos tik galejo iskart dingo... Jauti skirtuma??? As esu MAVS fanas. Ir tai ka padare Nowitzki pernai metais yra 1000000 kartu didingiau, nei tai ka kada nors padarys TAS... Nu nebent jis griztu i Cavaliers ir ten tikrai laimetu titula... As zinau, kad jums skaudu tai girdet, bet tai yra tiesa. Heat fanai yra labai jauni, ir dauguma is ju uz heat serga tik 2-3 metus, ir serga del klaidingu priezasciu, suprasdami krepsini tik labai tiesmukiskai...Jusu herojus is tikruju nera toks, koki jus vaizduojat,. Jis tiesiog ziurke pabegusi is skestancio laivo, ar suniukas, pabeges ten kur jam pazadejo, kad kaulas bus su trupuciu mesos...


Pagal tavo issireiskima atrodo kad tas ziurke turejo paskesti su laivu? :)) Protingas nepasirodei.
2012-06-18
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 67

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.