Yvano Mainini tikinimu, tankai sutrukdyti treniruotes gali bet kur, net ir Paryžiuje
Yvano Mainini tikinimu, tankai sutrukdyti treniruotes gali bet kur, net ir Paryžiuje
Nuotr. AFP-Scanpix
Lietuvoje viešintis Tarptautinės krepšinio federacijos (FIBA) prezidentas prancūzas Yvanas Mainini kategoriškai atmeta bet kokius priekaištus dėl prastai parinktos olimpinio atrankos turnyro vietos bei prasto jo organizavimo. 

Stebėti pasaulio jaunių (iki 17 metų) vaikinų krepšinio čempionato į Kauną atvykęs FIBA prezidentas antradienį surengė spaudos konferenciją, kurioje sulaukė ne itin malonių klausimų. 

Tačiau į visus juos Mainini atsakė lakoniškai, o priekaištus dėl prastai surengto turnyro atmetė teigdamas, jog olimpinis atrankos turnyras Venesueloje organizuotas puikiai ir komandos jokių nusiskundimų neišsakė. 

Kas meluoja?

„Neabejojau, kad sulauksiu šio klausimo, tačiau galiu jus patikinti, kad visos komandos buvo šiek tiek šokiruotos gerąja prasme pamačiusios, kaip gerai surengtas šis turnyras, – pareiškė FIBA prezidentas. – Venesuela olimpinei atrankai pasirengė itin gerai, jie turi nuostabią areną, puikius viešbučius ir gausų būrį žiūrovų. Tai mums yra svarbiausia. Už sprendimą surengti šias varžybas Venesueloje balsavo absoliuti dauguma FIBA valdybos, mes jį priėmėme tikrai ne vieno balso persvara. Be to, mums labai svarbu krepšinio plėtra. Šią vasarą Europoje vyksta ir taip daug varžybų, o krepšinis nėra vien Europa. Tai visas pasaulis.“

Tuo tarpu Karakase apsistojusių komandų krepšininkai realybę piešia visiškai kitokiomis spalvomis, nei kad tvirtina FIBA prezidentas. Šarūnas Jasikevičius vos atvykęs į Venesuelą pareiškė, kad mieliau būtų gyvenęs Panevėžyje, kur praėjusiais metais apsistoję Lietuvos rinktinės žaidėjai turėjo kęsti iš netoliese įsikūrusių nuotekų valymo įrenginių sklindantį dvoką. 

Venesuelos kelias į olimpinę atranką
  • 2011 metų gruodžio 9 d. FIBA atmetė Makedonijos ir Angolos kandidatūras
  • 2011 metų gruodžio 10 d. FIBA organizaciją patikėjo Venesuelai atmesdama Lietuvos kandidatūrą
  • Už teisę surengti olimpinę atranką Venesuela sumokėjo FIBA 5 mln. eurų
Savo nepasitenkinimą prastai parinkta turnyro vieta bei organizaciniais Venesuelos krepšinio federacijos sugebėjimais išreiškė ir kitų komandų krepšininkai. Rusijos rinktinės gynėjas Aleksejus Švedas bendraudamas su Rusijos naujienų agentūros „Ria Novosti“ žurnalistu piktinosi, kad turnyras vyksta itin prasta kriminogenine padėtimi garsėjančiame Karakase.

„Mes negalime niekur išeiti iš viešbučio teritorijos, nes mums to tiesiog neleidžia, – paklaustas apie saugumą tvirtino Švedas. – Be to, kainos yra stipriai išpūstos, o po treniruočių neturime ką veikti. Būtų kur kas geriau, jeigu šios varžybos vyktų Lietuvoje.“

Oficialiame komandų viešbutyje už interneto ryšį kambaryje krepšininkai turi mokėti net po 50 JAV dolerių. Tiesa, jis yra itin prastas ir nuolat trūkinėja.

Žurnalistai – be interneto

Ne ką geresnė padėtis ir oficialiuose žiniasklaidai skirtuose viešbučiuose. Viename jų, kuris įvertintas penkiomis žvaigždutėmis, gyvenantys „BasketNews.lt“ korespondentai kelias dešimtis gerokai sumažintos kokybės nuotraukų į tinklalapį kelia bent valandą, o vaizdo reportažai į didelių interneto resursų nereikalaujančią svetainę „Youtube“ keliauja net tris-penkias valandas. Kitame žiniasklaidai skirtame viešbutyje internetas apskritai neveikia.

Absurdu baigėsi ir Lietuvos rinktinės krepšininkų mėginimas įsikurti viešbučio kambaryje. Į Venesuelą dviem dienomis anksčiau nei komanda atvykęs jos administratorius Žydrūnas Vilenčikas pasistengė, kad krepšininkai raktus nuo savo viešbučio kambarių gautų dar oro uoste, tačiau tai nuo netikėtumų negelbėjo. 

Rinktinės vadovo pareigas einantis LKF viceprezidentas Antanas Guoga sau skirtame kambaryje rado jau apsigyvenusį Naujosios Zelandijos rinktinės atstovą. Tuo tarpu galimų nesklandumų nenumačiusios Graikijos ir Makedonijos rinktinės joms skirtų kambarių po ilgos kelionės viešbučio vestibiulyje laukė net po 3-6 valandas. 

Mindaugas Balčiūnas, LKF generalinis sekretorius

„Labai liūdna, kad politika tampa svarbesnė už sportą. Šio atrankos turnyro ir panašiais atvejais pirmiausia turi būti galvojama apie sportininkus, geriausių sąlygų jiems sudarymą. Dabar galime sakyti, kad Azijos, Okeanijos komandų pasirengimas Londono olimpinėms žaidynėms, jei į jas pateks, bus labai komplikuotas. Nebus lengvas ir mums, tačiau nieko jau nepakeisime. Mūsų ateities ilgalaikis tikslas bus pakeisti tokį mąstymą krepšinio pasaulyje, tarptautinėse organizacijose, siekti, kad pirmiausia būtų galvojama apie sportą, o ne šalutinius dalykus.“ (2011 m. gruodis)

Vis dėlto didžiausias akibrokštas laukė pirmadienį ryte į treniruotę susirinkusių Lietuvos rinktinės krepšininkų. Po gero pusvalandžio pratybas nutraukė šalia salės važinėjantys tankai ir krepšinio aikštelę užtvindę dūmai. Nenorėdami rizikuoti žaidėjų sveikata Lietuvos rinktinės gydytojai skubiai nutraukė pratybas ir kartu su prakaituotais krepšininkais išvyko į viešbutį. 

Tankai ir Paryžiuje?

Net kelis kartus apie šį incidentą paklaustas FIBA prezidentas į priekaištus numojo ranka ir tvirtino, jog taip gali atsitikti net Europoje. „Tokių nedidelių incidentų gali kilti ir Paryžiaus centre. Iš komandų iki šiol girdėjau tik gerų atsiliepimų, o trečiadienį pats išskrendu į Karakasą, kad galėčiau įsitikinti, kaip puikiai surengtas šis turnyras. Venesuelos sostinėje esu buvęs du kartus, tačiau jokių nesklandumų ten nepasitaikė“, – liaupsindamas puikiai surengtą turnyrą į krūtinę mušėsi FIBA prezidentas. 

Tačiau Karakase įsikūrusių rinktinių žaidėjai iki šiol stebisi net penktąjį gyvenamųjų pastatų aukštą siekiančiomis grotomos ant langų, šalia pagrindinių miesto gatvių išrikiuotais tankais ir automatais bei neperšaunamomis liemenėmis apsiginklavusiais policijos pareigūnais. 

„FIBA yra pasaulinė organizacija, todėl turime rūpintis krepšinio plėtra. Per visą FIBA gyvavimo laikotarpį medalius savo žemynų čempionatuose yra iškovojusios 40 šalių. Norime, kad šis skaičius išaugtų bent dvigubai, todėl džiaugiamės kiekviena Afrikos ar Azijos šalių pergale prieš krepšinio pasaulyje tvirtai stovinčias valstybes“, – teigė Mainini. 

Nori naikinti Europos čempionatus

Europos krepšinio šalis piktina ir Mainini noras sugriauti nusistovėjusią tarptautinių varžybų tvarką. FIBA prezidentas norėtų, kad nuo 2017 metų Europos čempionatai būtų rengiami kas ketverius metus, o juose iškovotos vietos negarantuotų kelialapių nei į pasaulio čempionatus, nei į olimpines žaidynes. 

FIBA užsimojo pasaulio krepšinio čempionatą pavadinti FIBA pasaulio taurės varžybomis, kurios, pagal krepšinio funkcionierių viziją, taptų svarbiausiu pasauliniu renginiu – analogišku pasaulio futbolo čempionatui. 

Kelialapius į pasaulio ir Europos čempionatus krepšinio rinktinės pelnytų specialiose, vidury sezono rengiamose, atrankos varžybose, o FIBA puoselėja itin ambicingus planus į jas sukviesti visus geriausius pasaulio krepšininkus. FIBA vadovai ketina derėtis su NBA bei Eurolyga, kad dvi prestižinės planetos lygos viduryje sezono paskelbtų kelių savaičių pertrauką ir taip sudarytų krepšininkams galimybes atstovauti nacionalinėms komandoms. 

Užsimenama apie norą kur kas labiau sumenkinti ir olimpinių žaidynių svarbą – NBA komisaras Davidas Sternas norėtų, kad olimpiadų krepšinio turnyre kovotų ne vyresni nei 23-ejų metų krepšininkai. 

Žurnalistų paklausus Mainini nuomonės apie šiuos planus, jis aiškaus atsakymo nepateikė, tačiau postringavo, jog planuojamos reformos taps itin dideliu postūmiu pasaulio krepšinio plėtrai bei populiarinimui. 

Reformų priešininkais atsikrato

Tokioms FIBA numatomoms reformoms, kurios sugriaus itin sunkiai sukurtą, tačiau didžiulę sėkmę ir pripažinimą pelniusį produktą – „Eurobasket“ čempionatus – itin aktyviai priešinosi „FIBA Europe“ ir šios generalinis sekretorius Naras Zanolinas

Tačiau pastarąjį dešimtmetį Europos krepšiniui vadovavęs, bet FIBA nuomonei nepritaręs kanadietis buvo skubiai atleistas, o pokyčiams toliau diriguoja į „FIBA Europe“ prezidento kėdę prancūzo Mainini atvestas islandas Olafuras Rafnnsonas

Tokiomis permainomis nepatenkinta didžioji dalis Europos krepšinio federacijų jau kurpia planą, kaip į postą grąžinti Zanoliną. Dėl grubių šešiomis kalbomis laisvai kalbančio Zanolino atleidimo procedūros pažeidimų ketinama kreiptis į teismą ir siekti jį sugrąžinti į buvusias pareigas. 

Tuo tarpu Lietuvos žurnalistų apie nesutarimus su „FIBA Europe“ paklaustas Mainini atsakė lakoniškai: „Mes esame viena šeima ir dirbame krepšinio labui, tačiau kai kurie žmonės nori su mumis kovoti. Mes to nenorime – turime tikslą gyventi draugiškai.“


Rodyti komentarus
Atrinkti (2) Visi (50)
kas liecia lankomuma tai kol kas beveik pilna arena buvo tik kai zaide Venesuela-2 kartus.be jos tik Dominika surinko kiek daugiau sirgaliu-o likusios surenka pora tukstanciu ziurovu ir viskas.Kadangi kriminogenine situacija baisi-tai is krepsinio turistu Venesuelai uzdirbt irgi nepavyks,tad turnyras jiems bus skausmingas minusas finansiskai,gerai,kad turi istekliu ir jiem nusispjaut..o valdzia reikia keist,nes kokiais 2021 ir Europos cempas bus kur Pietu Amerikoje-plesim Europos krepsini pasauliniu mastu-kazkoks siaubas kai mylimas sportas tampa piniginiu interesu auka
2012-07-05
-2
Atsakyti
SerbentautasJūs visi žiūrit komandų atžvilgiu ir keikiat FIBA, kad atranka ne Europoj. BET patys pagalvokit jei būtumėt vadovai.. Ar įtikti kelioms favoritėms Europos valstybėms ir daryti Europoje (kur kitų žemynų šalys neturėtų nė menkiausio šanso ir atranka būtų nuobodi) ar populiarinti krepšinį ne tik Europoje (kur jis ir taip populiarus), bet ir kitose pasaulio vietose (kur būtina skatinti krepšinio vystymą) ir padaryti čempionatą įdomesnį, kur tokios valstybės kaip Rusija, Graikija ar Lietuva neturėtų milžiniško pranašumo..


Gal tamsta pakomentuotu kaip įsiliejo į pasaulio gretas galingoji Japonijos nacionalinė krepšinio rinktinė, susipažinusi su pasaulio galingaisiais per 2006 PČ? Kaip ten su PČ lankomumu Turkijoje ir Venesueloje, kur nežaidžia šeimininkai?

Taip kad gal populiarinkim krepšinį rezultatais, o ne suteikdami šansus visiem nemokantiems žaisti krepšinio, pavadovauti į kokį užkampį bastytis žaidėjams ir šiuo sportu besidomintiems žmonėms. Čempionatas ateis ir praeis, ir jei šalis nenorės, nieko neįvyks gero sporte. Pakol kas vieninteliai kinai (ir gal būt bus dar britai), kurie ir po turnyro skyrė dėmesį sporto šakai.
2012-07-04
Atsakyti
Papirktas
2012-07-04
Atsakyti
man pikta
zanolina grazinkit, po velniu!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-07-04
Atsakyti
Jūs visi žiūrit komandų atžvilgiu ir keikiat FIBA, kad atranka ne Europoj. BET patys pagalvokit jei būtumėt vadovai.. Ar įtikti kelioms favoritėms Europos valstybėms ir daryti Europoje (kur kitų žemynų šalys neturėtų nė menkiausio šanso ir atranka būtų nuobodi) ar populiarinti krepšinį ne tik Europoje (kur jis ir taip populiarus), bet ir kitose pasaulio vietose (kur būtina skatinti krepšinio vystymą) ir padaryti čempionatą įdomesnį, kur tokios valstybės kaip Rusija, Graikija ar Lietuva neturėtų milžiniško pranašumo..
2012-07-04
Atsakyti
„Mes esame viena šeima ir dirbame krepšinio labui, tačiau kai kurie žmonės nori su mumis kovoti. Mes to nenorime – turime tikslą gyventi draugiškai.“.


gaila niekas nepaklause koks aplamai ju indelis i krepsinio populiarinima, pati fiba tesugeba parduoti teises rengti ivairius turnyrus, nuplesia pinigus uz TV transliacijas ir dar jis sneka apie kazki darba populiarinant krepsini, kai FIBA varzybu lankomumai prastesni net uz klubinio, studentu krepsinio lankumus..

tikrai butu idomu, ka jau FIBA nuveike ne savo kisenes labui.
2012-07-04
+1
Atsakyti
Alberukas
Jau FIBA isvis griba pradejo pjauti, nesuprantu ko jie siekia tokiomis nesamonemis...tik suzlugdyti europos krepsini
2012-07-04
Atsakyti
Ryuzakinightman398Dėl Venesuelos sutinku su dauguma komentatorių - nelogiška daryti atrankos turnyrą Pietų Amerikoje, jei pati olimpiada vyks Europoje.Kalbant apie krepšinio reformą, aiškiai matau, kad bandoma daryti sistemą panašią į futbolo. Iš kontinentinių turnyrų nebus galima automatiškai patekti į pasaulio ar olimpiados turnyrus, vyks papildomi turnyrai, prestižiškiausiu turnyru taps pasaulio čempionatas ir bus sumenkinta olimpiada. O dabar paklausiu reformų kritikų - ar jums nepatinka lygiai tokia pati sistema futbole? Ten taip pat svarbiausias turnyras yra pasaulio čempionatas, olimpiada yra kaip jaunimo turnyras, nėra jokių rezervuotų vietų pasaulio ar olimpinėse varžybose. Greičiausiai pagal tokį modelį bus panaikinti kvietimai, kurie duodami nenusipelniusioms komandoms (Lietuva taip pat nebuvo nusipelniusi kvietimo į Pasaulio čempionatą, nes nesugebėjo sportiniu principu to pasiekti). Manau, kad jei ši sistema tinka futbolui, gali tikti ir krepšiniui, tačiau, kad įsitikintume ar tai tikrai bus gerai, reikia padaryti bandomąjį laikotarpį.Futbolas ir krepsinis kaip zaidimai kardinaliai skyriasi... Ar per dvieju savaitciu pertrauka sugebesi surinkt savo zvaigzdes is klubu ir beto jas paruost? Spek kur Kobe, Jasikevicius, Kirilenko pasiustu trenerius tokiu atveju? Kas tinka futbolui visiskai netinka krepsiniui, nes Futbolas daug laisvesnis, ten nereik zaist is deriniu


Jau minėjau, kad tam reikėtų padaryti bandomąjį laikotarpį ir po jo būtų matyti ar naujoji sistema pasiteisino ar ne. Jei nepasiteisintų, tuomet grįžtume prie seno formato ir viskas būtų po senovei. Bet čia tik aš taip galvoju, kaip elgsi Fiba - jų reikalas.
2012-07-04
Atsakyti
Ch_Barkleynightman398Dėl Venesuelos sutinku su dauguma komentatorių - nelogiška daryti atrankos turnyrą Pietų Amerikoje, jei pati olimpiada vyks Europoje.Kalbant apie krepšinio reformą, aiškiai matau, kad bandoma daryti sistemą panašią į futbolo. Iš kontinentinių turnyrų nebus galima automatiškai patekti į pasaulio ar olimpiados turnyrus, vyks papildomi turnyrai, prestižiškiausiu turnyru taps pasaulio čempionatas ir bus sumenkinta olimpiada. O dabar paklausiu reformų kritikų - ar jums nepatinka lygiai tokia pati sistema futbole? Ten taip pat svarbiausias turnyras yra pasaulio čempionatas, olimpiada yra kaip jaunimo turnyras, nėra jokių rezervuotų vietų pasaulio ar olimpinėse varžybose. Greičiausiai pagal tokį modelį bus panaikinti kvietimai, kurie duodami nenusipelniusioms komandoms (Lietuva taip pat nebuvo nusipelniusi kvietimo į Pasaulio čempionatą, nes nesugebėjo sportiniu principu to pasiekti). Manau, kad jei ši sistema tinka futbolui, gali tikti ir krepšiniui, tačiau, kad įsitikintume ar tai tikrai bus gerai, reikia padaryti bandomąjį laikotarpį.Atsakyk atvirai. Ar tau pasaulio krepšinio čempionatas yra tikrai įdomiau už Europos čempionatą?Jau dabar olimpinėj atrankoj rusai daužo korėjiečius 50 taškų skirtumu. Tokių rezultatų pasaulio čempionate, kur lošia visokios angolos, nigerijos, iranai, kinijos ir t.t. būna labai daug. Pasižiūrim į eurobasketą. Visos rungtynės tokios atkaklios, kad pernai Lietuvoje net suomiai per plauką neišėjo į ketvirtfinalį. O kur ta pati Makedonija? Gruzija? Visos rungtynės kur kas įdomesnės nei pasaulio čempionate.


Na taip, Europos čempionatas įdomesnis nei pasaulio, tačiau didesnę reikšmę vistik skiriu pasaulio čempionatui. Nes būdamas pasaulio čempionu, esi stipriausias visoje planetoje, o būdamas Europos čempionu (nelyginu žemynų pajėgumo, nes tam reikšmės neteikiu) esi stipriausias tik Europoje, bet ne pasaulyje. Pats būdamas sportininku, labiau siekčiau pasaulinio pripažinimo nei europinio.
2012-07-04
-2
Atsakyti
sarunas
is snukio matosi kad byvis :) ir kalba kai byvis
2012-07-04
Atsakyti
sarunas
korumpuotas biski man rodos...o proto tai zero.
2012-07-04
-1
Atsakyti
nightman398Dėl Venesuelos sutinku su dauguma komentatorių - nelogiška daryti atrankos turnyrą Pietų Amerikoje, jei pati olimpiada vyks Europoje.Kalbant apie krepšinio reformą, aiškiai matau, kad bandoma daryti sistemą panašią į futbolo. Iš kontinentinių turnyrų nebus galima automatiškai patekti į pasaulio ar olimpiados turnyrus, vyks papildomi turnyrai, prestižiškiausiu turnyru taps pasaulio čempionatas ir bus sumenkinta olimpiada. O dabar paklausiu reformų kritikų - ar jums nepatinka lygiai tokia pati sistema futbole? Ten taip pat svarbiausias turnyras yra pasaulio čempionatas, olimpiada yra kaip jaunimo turnyras, nėra jokių rezervuotų vietų pasaulio ar olimpinėse varžybose. Greičiausiai pagal tokį modelį bus panaikinti kvietimai, kurie duodami nenusipelniusioms komandoms (Lietuva taip pat nebuvo nusipelniusi kvietimo į Pasaulio čempionatą, nes nesugebėjo sportiniu principu to pasiekti). Manau, kad jei ši sistema tinka futbolui, gali tikti ir krepšiniui, tačiau, kad įsitikintume ar tai tikrai bus gerai, reikia padaryti bandomąjį laikotarpį.


Atsakyk atvirai. Ar tau pasaulio krepšinio čempionatas yra tikrai įdomiau už Europos čempionatą?

Jau dabar olimpinėj atrankoj rusai daužo korėjiečius 50 taškų skirtumu. Tokių rezultatų pasaulio čempionate, kur lošia visokios angolos, nigerijos, iranai, kinijos ir t.t. būna labai daug. Pasižiūrim į eurobasketą. Visos rungtynės tokios atkaklios, kad pernai Lietuvoje net suomiai per plauką neišėjo į ketvirtfinalį. O kur ta pati Makedonija? Gruzija? Visos rungtynės kur kas įdomesnės nei pasaulio čempionate.
2012-07-04
+2
Atsakyti
Tikiuosi Sternas su situo seniu greitu metu uzsilenks, arba bent is pareigu atsistatydins. Nesuvokia ka daro.. Pinigais apteke asilai..

Greiciau skaitykit komentara, nes tuoj istrins :]
2012-07-04
+1
Atsakyti
Goran_Karan
FIBA modelio pagal FIGA gynejams.

Visu pirma futbolas pasaulyje sporto saka Nr1. Ir jis tikrai daug daugiau saliu populiaresnis uz krepsini, netgi Mozambike :)

FIFA modelio vos ne automatinis brukimas, kaip ir visi kiti nuleidziami is virsaus veiksmai, gero neduos. Tikrai nepades populiarinti krepsinio, o pasak FIBA toks jos tikslas. Be abejo, futbolininkai atvyksta i atrankines ir i savo salis P. Amerikoje bei Afrikoje ar kitur. Taciau tai vyksta daugybe metu ir futbolo lygis panasus daug daugiau saliu nei krepsinio. Kike mes apylygiu krepsinio rinktiniu galime suskaiciuoti pasaulyje- uzteks ranku pirstuku :) Ir dalyvavimas tokiose atrankose kai atvaziuoja, kadir Lietuva, i Liuksemburga ir trecia sudetim ji subaladoja tikrai nieko krepsinio populiarinimui neduos. Taip kaip neduos, jog tarpusavyje los vidutiniokes, na kaip Olandai su Estais. Reikia populiarinti nuo NACIONALINIU cempionatu. Tik ponams FIBA kvepia $$$$, kaip ir Venesuelos atveju.
2012-07-04
+1
Atsakyti
Ar bus geriau ar bogiau nezinau. Faktas, kad susidorojama su neitikusiais. Ir tai tikrai nieko gero nezada. Visi atvirai kalba, kad pas Hugo salygos apgailetinos. Sitas obuolys kaip nikeur nieko teigia visai priesingai. Neturi ka atsakyti ir pucia migla net neklausydamas ko jo klausia. Aulas
2012-07-04
-1
Atsakyti
viską daro gobšumas
Čia kaip zuokula stoja už Rubikoną - matyt irgi gerai pateptas...
2012-07-04
Atsakyti
nightman398Dėl Venesuelos sutinku su dauguma komentatorių - nelogiška daryti atrankos turnyrą Pietų Amerikoje, jei pati olimpiada vyks Europoje.Kalbant apie krepšinio reformą, aiškiai matau, kad bandoma daryti sistemą panašią į futbolo. Iš kontinentinių turnyrų nebus galima automatiškai patekti į pasaulio ar olimpiados turnyrus, vyks papildomi turnyrai, prestižiškiausiu turnyru taps pasaulio čempionatas ir bus sumenkinta olimpiada. O dabar paklausiu reformų kritikų - ar jums nepatinka lygiai tokia pati sistema futbole? Ten taip pat svarbiausias turnyras yra pasaulio čempionatas, olimpiada yra kaip jaunimo turnyras, nėra jokių rezervuotų vietų pasaulio ar olimpinėse varžybose. Greičiausiai pagal tokį modelį bus panaikinti kvietimai, kurie duodami nenusipelniusioms komandoms (Lietuva taip pat nebuvo nusipelniusi kvietimo į Pasaulio čempionatą, nes nesugebėjo sportiniu principu to pasiekti). Manau, kad jei ši sistema tinka futbolui, gali tikti ir krepšiniui, tačiau, kad įsitikintume ar tai tikrai bus gerai, reikia padaryti bandomąjį laikotarpį.


Futbolas ir krepsinis kaip zaidimai kardinaliai skyriasi... Ar per dvieju savaitciu pertrauka sugebesi surinkt savo zvaigzdes is klubu ir beto jas paruost? Spek kur Kobe, Jasikevicius, Kirilenko pasiustu trenerius tokiu atveju? Kas tinka futbolui visiskai netinka krepsiniui, nes Futbolas daug laisvesnis, ten nereik zaist is deriniu
2012-07-04
Atsakyti
Dėl Venesuelos sutinku su dauguma komentatorių - nelogiška daryti atrankos turnyrą Pietų Amerikoje, jei pati olimpiada vyks Europoje.

Kalbant apie krepšinio reformą, aiškiai matau, kad bandoma daryti sistemą panašią į futbolo. Iš kontinentinių turnyrų nebus galima automatiškai patekti į pasaulio ar olimpiados turnyrus, vyks papildomi turnyrai, prestižiškiausiu turnyru taps pasaulio čempionatas ir bus sumenkinta olimpiada. O dabar paklausiu reformų kritikų - ar jums nepatinka lygiai tokia pati sistema futbole? Ten taip pat svarbiausias turnyras yra pasaulio čempionatas, olimpiada yra kaip jaunimo turnyras, nėra jokių rezervuotų vietų pasaulio ar olimpinėse varžybose. Greičiausiai pagal tokį modelį bus panaikinti kvietimai, kurie duodami nenusipelniusioms komandoms (Lietuva taip pat nebuvo nusipelniusi kvietimo į Pasaulio čempionatą, nes nesugebėjo sportiniu principu to pasiekti). Manau, kad jei ši sistema tinka futbolui, gali tikti ir krepšiniui, tačiau, kad įsitikintume ar tai tikrai bus gerai, reikia padaryti bandomąjį laikotarpį.
2012-07-04
-1
Atsakyti
N. Zanolinas
Gaidys Prancuzas ir subinlaizys Islandas...

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-07-04
Atsakyti
tiesakiek galima lot?? taip rusam, ir kitiem europieciam gal ir geriau but buve lt, bet cia pasaulio turnyras.. kodel turi but privilegija ir viskas vykt Europoj? olimpiada europoj,- atranka kitur.. viskas desninga, ar ne? man atrodo porto rico rinktine daug labiau patenkinta turnyru ten nei Lietuvoje.. jiem ir cia galbut siauba keltu girtu zmoniu veidai, veliavos ant veidrodeliu ir aplink treninguoti ir pliki zmones bevaikstantys.. vieniems gerai Venesueloj, kitiem blogai (gal but per daug pasikele yra), pernai net Ispanai nesityciojo is europos vienos is prasciausios salies surengto turnyro, o lietuviam matai jau smirda viskas ir viskas blogai.. zodziu nusleiskim ant zemes ir grozekimes turnyru, kuris bent kol kas surengtas labai gerai


ka tu cia pezi juozai? taigi cia atranka i olimpiada, o olimpiada vyks EUROPOJ. + i olimpiada ar taip ar taip tos aborygenu salys nepateks, pateks europos salys.
2012-07-04
-4
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 50

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.