Siūloma platinti krepšinio aikšteles
Siūloma platinti krepšinio aikšteles
Eurolygos krepšinio institutas antradienį Barselonoje vykusiame susirinkime pasiūlė novatoriškas idėjas, kurios padėtų krepšinio rungtynes aistruoliams padaryti dar įdomesnes.

Dvi dienas vykusiuose debatuose tarp trenerių, žaidėjų, teisėjų ir komandų vadovų buvo pasiektas susitarimas dėl pasiūlymų, kurie padėtų visa tai įgyvendinti. Tarp dalyvavusiųjų diskusijoje – tokie treneriai kaip Željko Obradovičius, Ettore Messina, Aito Garcia Renessesas, Theodoras Papaloukas, teisėjas Luigi Lamonica.

Eurolygos pranešime skelbiama, kad buvo pateikta nemažai pasiūlymų, tačiau pagrindiniai – krepšinio aikštelės platinimas ir kiek atlaidesnis teisėjų požiūris į žingsnių taisyklę ir jų traktavimą.

Taip pat buvo pasiūlyta pagreitinti žaidimą sumažintant laiką, skirtą keitimams, baudų metimams ir minutės pertraukėlėms.

Šie pasiūlymai bus aptarti Eurolygios trenerių kasmetiniame susirinkime, o vėliau ir generalinėje asamblėjoje. Jei visus pakeitimus bus priimta taikyti nuo 2012-2013 metų sezono, tuomet bus tariamasi su FIBA ir ULEB.


Rodyti komentarus
Atrinkti (2) Visi (87)
Anonimas
kaip pinigu troskimas gali keisti europos unikaluma, apgailetina:) nuosirdziai sakau lai valina naxui kas sedi ir priimineja tokius dalykus :)
2012-07-06
+1
Atsakyti
kas cia snekat apie JAV gyventoju skaiciaus ir talentu priklausomybe, tai paiimkit ir paskaiciuokit jaunus zaidejus is Europos ir is JAV zaidziancius aukstu lygiu, cia jum ir atsiskleis viskas, kai vyresniu zaideju, dar galime kazka pavardinti is Europos, o ka is jaunu?? JAV atsiranda Durant, Rose, Westbrook, Griffin pan. sugebantys net parodyti kazka nauja krepsinyje ir dominuoti pries gerokai vyresnius zaidejus, tai pas mus tokio amziaus zaidejai tesedi ant suolu, dazniausia neturi nei smegenu, nei igudziu.

JAV moksleiviai, studentai turi daug ir sunkiai dirbti, kad gautu sansa pasirasyti sutarti su NBA klubu. Jei NBA zaidejas nepazaidzia, tai jis nebegaus progu zaisti, ji dar ir ziniasklaida sudirbs-isjuoks. JAV tiesiog nera tokiu cackinimusi, kaip pas mus, kai viskas nurasoma snekant visokias pasakas. Daugelis NBA zaideju uzsidirba algas, o pas mus zaidejai gauna didesnius pinigus nei pats klubas. Tai ir dar daugiau ir susiveda i tuos skirtumus, ka turim dabar, o ne tai, kad JAV daugiau zmoniu, bet dalis komentatoriu tokie patys memes, kaip ir daugelis krepsinku, tai tik ir tesugeba ieskoti visokiu nebutu pasiaiskinimu.
2012-07-06
-1
Atsakyti
Nesamone !!!
2012-07-05
+1
Atsakyti
Krepšinio profesoriai Messina ir Obradovič? baikit juokus, bet kas galėjo tiek pasiekti kiek jie, jei būtų treniravę komandas su žvaigždėm... kodėl Želko atsisakė toliau treniruoti Pao, nes suprato, kad nieko nepasieks be žvaigždžių, toks ir treneris, va Kurtis tai 2009 iš šudo išspaudė medų ir todėl aš vertinu tokius kaip Kurtis, kuris iš nieko padaro rezultatą, o ne tuos, kurie vaikosi pinigų...
2012-07-05
+1
Atsakyti
Anonimas
Šiaip gal ir smagu būtų, jei praplatintų aikštes, grandams tai aišku nesunku padaryt, bet o mokyklose ar šiaip kokiose antrarūšėse lygose manai tai lengva padaryt? Esu žaidęs salėse, kur užribio tėra gal pusmetris, ir iškart siena, o tų rungtynių komisarų ar ko ten tokių stalas išvis pusiau į aikštę išsikišęs. Tai ką jiems tada daryt?

Jeigu jau taip norima paimti taisyklių iš NBA, tai siulyčiau defensive 3 seconds ir 12 minučių kėlinius. geriau už bet kokią reklamą bus. Juk paprastus žmones, ne visą gyvenimą sergančius už savo komandą į aikštes sutraukia būtent skaičiukai, o prie dabrtinių 73-69, 68-64, nelabai ką ir domina toks žaidimas, o prie 104-95, 93-97 būtų kitas reikalas. nesamonė yra rezultatyvumą kelti kaip dabar Fiba daro: "Pašvilpsim daugiau pražangų, kašiorai baudikių pamėtys, ir atsiras skaičiukai gražesni". Taip išvis žlugdomas krepšinis, nebėra į ką žiūrėt, kaip su Nigerija pirmam, ištisas baudų mėtymas, rezultatas 20-20, bet žiūrėti išvis katastrofa kažkokia. ir dar tegul būna daugiau rungtynių, tikrai nesiruošiu pasitenkinti 16-24 Eurolygos rungtynėmis per metus.
2012-07-05
Atsakyti
Vardenis
Labai noreciau paziureti, kokia rinktine turetu tos jusu NBA zvaigzdes, jei surinktu komanda tik is baltu amerikieciu... :)) Ir isvis ar turetu is ko rinkti? Faktas tas, kad juodukai visada buvo, yra ir bus atletiskesni. Tokia jau ju fiziologija, tokie jie buvo ir bus. Net ir dabar, paziurejus i Nigerija, matesi, kaip jie sokineja, kaip laskto ir t.t. Taip kad cia nesvarbu ar greitesnis bus zaidimas, ar letesnis, juodziai visada bus greitesni ir soklesni. Ir toks ju krepsinis atrodys graziau... :)
2012-07-05
Atsakyti
pgg
ne zodzio apie greito puolimo stabdyma prazangomis... Sitas krepsinio aspektas labiausiai bjauroja zaidima.
2012-07-05
Atsakyti
Didesnio fanboy'aus ir debilo, kaip tas Duncano subinlaizys turbut bnews portale nera.
2012-07-05
Atsakyti
Vnz teisejai del visko kalti. Ne mes blogesni, Kleiza sustabdytas ne del to, kad ju ginyba geresne, o del to nes teisejai pvz. Iguodalai leidzia must musu Lina. Nesvarbu, kad jis bene geriausias gynejas SF pozicijoj NBA. Nesvilpe baudu :( Kobe per rankas pataiko beleka ispanam, nesvarbu, greitoj atakoj visiskai vienas suzingsniavo. Wade'as kiaurai eina.. teisejai nuolaidziauja.

Weemsas topuose dominavo ne aikstelej. Sudege top16, bet siaip ar taip buvo vienas geresniu zaideju EL, o NBA nepastebimas.

Rubio? Jauna greita beganti protinga pg su superiniu matymu istrauk is europinio pozicinio sudu maluno ir istatyk i zymiai greitesni zaidima, kur komandos draugui alley oopa gali uzmest ne 3 kart per menesi, o vienas rungtynes. Kas gausis? Suolis asistu skaicius. Del tasku - susirask jo pataikymo procenta. Dazniau meti, daugiau tasku. Visas RR stebuklas.

Ai, USA stebuklas gyventoju skaiciuje.. tai kodel kinai net nepretenduoja i medalius? Krepsinis JAV irgi nera baisiai populiarus.

Viena 5-10 mln. salis gali isspjaut nors viena superini zaideja? Gali. ES turi 500 mln. zmoniu. Novitzkis, Gasolis, Parkeris.. nu ir kur Europos superstarai, euro Kobes, Lebronai, Durantai, Howardai? USA ne tik kad gali 12 issirinkt, jie gali atsivezt nors ir ketvirta komanda, imest pusantro all-star zaidejo kad butu kas imtusi iniciatyvos ir nesunkiai medalius imtu. 2010 antrarusius atsiveze ir viena tikra zvaigzde ir sutarse visus.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-07-05
+1
Atsakyti
His_AirnessTaip, teisejai kalti, kad jie greitesni, soklesni, taiklesni, greiciau reaguoja i sitaucijas, geriau valdo kamuoli, geriau mato aikste.. jiem zingsniu nesvilpia, del to mes pries juos nieko nepadarom. Jei padarys situs taisykliu pakeitimus ir europieciai gales lakstyt atvira aikstele pirmyn atgal, ramiai det zingsni ir tik tada must kamuoli.. USA vistiek mus tryps.Ne apie dejimus eina kalba. Cia tik pavyzdys, tai ka NBA gali 2/3 zaideju ir sekmingai daro pas mus isvysi kelis kartus per visa sezona. Aisku rungtyniu kiekis visiskai kitas, bet ten savaites desimtukas graziau ziurisi nei EL viso sezono. Weemsas kuris dominuoja su savo ispudingais epizodais (europiniu standartu) ir apskritai buvo vienas ryskiausiu EL si sezona, NBA net i startini prasimust nesugebejo, kol kas. Cia tai EL lygis, atvaziuoja nuo RAPTORS (!) suoliuko antrarusis krastas su ribotu skillsetu ir biski atletiskumo ir siaucia Eurolygoj. Geriausias Eurolygos zaidejas.. nusedes Kirilenko kurio karjeros pasiekimas 1 NBA all-star game ir vienas kitas patekimas i All-Defensive penketus. Aukstas lygis..


Neįsivaizduoju ar kada žiūrėjai rungtynes kai JAV lygiai žaidžia su europiečiais, tada sprendimai itin "linksmi", atsimenam ir 2008 olimpiados finalą, kai vien dėka žingsnių nefiksavimo bene 10 tšk leido pelnyti, atsiminkim tikrų kovotojų, tokių kaip Kleiza pasisakymus po 2010 m. rungtynių apie mėlynes ant rankų ir t.t. Tik aklas nepastebi jog JAV labai patempiama, ypač jei tai dar megareklaminė žvaigždė, tada jau jos tiesiog bijomasi...

Apie lygį irgi nenusišnekėk, tą patį ir apie NBA galima pasakyti, kai nuvažiuoja koks Rubio su 5 tšk ir 3 rez, o ten renka dviženklius takus ir perdavimus. Arba iš vis iš kokios Ukrainos ar Prancūzijos lygos paimamas žaidėjas, irgi nuo suolelio, gana sėkmingai įsitvirtina.

Kas dėl dominavimo, nežinau ką svaigsti, bet vienintelis Kirilenka tikrai dominavo.(ir šiaip, NBA dėka trenerio norų jo puolimo arsenalas nebuvo išnaudojamas, nors ne kartą matėme kad pati JAV nacionalinė komanda neranda rimtų priešnuodžių jam, atstovaujančiam Rusijos rinktinę, tad tik nereik pasakų kad jis prieš atletiškus žaidėjus nepažaistu). Weems'as tik naudojosi proga kad niekas kitas neėmė atsakomybės ir mėtė į krepšį. Visas jo lygis atsiskleidė Top-16 etape, kai bene vien dėl jo nesugebėjimo žaisti Žalgiriui keliose iš eilės rungtynėse, į pabaigą pritrūko šviežių žmonių.

Taip kad kaip nenuginčyjama kad Kobe, Lebron'as, Durant šiuo metu labai ryškūs žaidėjai, sunkiai sustabdomi, taip neabejotinai ir Novitskis, Parkeris, Gasolis nepasimeta ir irgi ne ką lengviau sustabdomi žaidėjai. JAV rinktinės galia tame, kad jų šalis iš 300 mln žmonių, ir jie be problemų gali surinkti 12 lygiaverčių žaidėjų, kai dažna Europos valstybės turi nuo 3 iki 40 mln gyventojų skaičių, ir lygiaverčius nebent 8 gali paimti. Visi kiti gri, bet ne ekstra klasės.
2012-07-05
-3
Atsakyti
RyuzakiDzonedRyuzakiDzonedRyuzakiDiedukas08AnonimasNu ne tik nereikia daryt cirko ir europoje--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltkoks tau cia cirkas,vaike?tikrai pagyvintu zaidima ir jis taptu idomesnistai ziurek NBA... nereik draskyt europos krepsinio tradiciju... beto prailgink zaidima iki 48min dar neaisku kieno zaidimas bus greitesnis.. mes per 40min sumetam 75-80pts o jie per 48min ~90pts sukrapsto..jo po 75- 80 :D cia tik laiminti komanda po tiek imeta, o pralaiminti virs 60 truputi + nba vidurkis lyg praejusiais metais buvo apie 100 tai kazin ar per 8 minutes sumestu europiniai 30 akiu. vaikas ka tu ismanaitai kad pats nzn ka kalbi, juk NBA butent ir verke, kad siais metais rezultatyvumas krites :D taip kad Cyt.kaip mane erzina tokie snargliai. krito vos keliais taskais ir taip cia isvis ne i tema pasakei. prie koi cia tas kritimas tasku kai kalbam apie tai jog per 8 minutes neimestu europiniai 30 akiu ??? tai tipo 26 imestu jau tada ??? lavonasTraktoriste, as kalbu apytiksliai. Dar pasakyk europos komandom sunku per 8min 15-20pts uzmest? ir dar karta tau sakau, paziurek koks rezultatas siandien tarp lietuvos ir argentinos. 60pts gal kaip sakei? Nelysk i diskusijas jei tik snargliais visus isvadini, bet pats nk nepateiki, matyt pats toks esi, su Duranto plakatu ant sienos Right?


mamyciuk eik mamai papa nuciulpk kaimieti tu bl, tai tu tada paziurek koks rezultatas tarp LTU ir Canados buvo ka ??? 80 gal kaip sakei ??? toks tu man sutrauka, right ??? cia tipo prideda kietumo nes lietuviskai ne taip kietai skambetu, sumautas gandonas
2012-07-05
Atsakyti
123
nuo kada teo papaloukas tapo treneriu??ir italu teisejas lamonika prie ko cia jis kisasi??ar ne per daug jis pasireiske pernai Lietuvoje,per europos vyru krepsinio cempionata???suprantu,kad tikrai kokiu nors graziu ideju gali pasiulyti zeljko obradovic'ius,tai vienas is stipriausiu europos krepsinio treneriu,kuris ir nba galetu treniruoti,be jokiu abejoniu.

man daugiau abejoniu kyla del ettore messinos,kuris apskritai nieko nebutu laimejes per savo trenerio karjera,jis juk visada treniruoti sutinka tik tas komandas,kurios turi didziausius piniginius biudzetus,jis niekada netreniravo komandu,kurios negali pasigirti dideliais biudzetais.tegul messina pabando treniruoti panevezio lietkabeli arba belgijos sarlerua,arba ondon towes komandas ir paziuresime,ka jis iskovos???nesunkiai suprantama,kad jokiu trofeju messina nelaimetu.ir kas sumaste,kas sugalvojo,kad ettore messina yra "krepsinio profesorius"???niekaip nesuprantu...

as manau,kad susirinko tokia sutve messina,renesses,lamonika,ipaise papouluka,ivardindami ji kaip treneri,ir kazkaip nesupratau,kaip toks protingas zmogus kaip zeljko obradovicius sutiko prisijungti prie sitos shutves???mastytojai....
2012-07-05
+1
Atsakyti
DPas ir pries kad europoj butu taisykles kaip nba, nes tie zingsiai nba juokina kiekviena karta kai ziuriu rungtynes.taciau kas sneka kad nba nera ginybos ar zaidzia krepsini be proto tai visiskai nusisnkea ir jauciu nera stebejes rungtyniu normaliu. Ten ginyba visai kitokia, nes zaidejai zymiai pajegesni 1x1 ginyboj, todel nereikia zonu taikyt, o kad stipriu komandu ginyba zymiai geresne uz europos grandu tai cia be klausimu :) o zaidimas per pavienius zaidejus kai kuriose komandose propoguojamas, nes tiesiog budu nuodeme ju individualaus talento neisnaudot. galvojat europoj kas nors gautu toki zaideja kaip kobe ar durant, tai nezaistu per juos puolime? nejuokinkit, zaistu dar daugiau.Ir kas sake kad individualaus meistriskumo ir krepsinio supratimo europoj labai truksta tai pilnai sutinku.. Viskas daroma 100% kaip deriny numatyta, jokios improvizacijos prisitaikant prie ginybos, jei jau nepavyksta derinys, tai basta, laikas baigias nes niekas komandoj nesugeba susikurt progos metimui ar tiesiog nezino ka daryt (cia daugiausia apie zalgiri kalbant). Isvis nematau lietuvio kuris turetu bent kokiu apgaulingu judesiu, isskyrus juokingus jankuno ir valanciunu pump fakeus. Jei verziamasi link krepsio tai tiesiog begama kuo greiciau viena kryptim link kases ir lipama i medi (pocius ir kalnas). Kartais delnas nustebina ginejus kokiu crossoveriu, kiti turbut nezino isvis kas tai yra. Ginejo kuris post upintu pries mazesni ir silpnesni oponenta isnaudotu savo fizines galimybes be marciulionio lietuvoj turbut niekad nebuvo.Is aukstu judesius baudos aikstelej praktikuoja tik motiejunas. Tarkim Javtokas, kaip galima tiek metu zaist kase eurolygoj ir turet nulini puolimo arsenala? Ta zonos ginyba europoj praktikuojama taip butu galima draskyt prasiverzimais ir apgaulingais judesiais, gaila, kad nelabai kazkaip ju mokosi atrodo lietuviu zaidejai. Isskyrus kleiza aisku, daug metu matosi zaides amerikoj, dabar uztat ir gali pelnyt taskus beveik betkokioj situacijoj ir gali isnaudot beveik betkurio varzovo trukumus, nes jis supranta situacija varzovu ginyboj, kiti zaidejai tai grynai daro tik tai kas deriny numatyta. nu zodziu beleko cia prirasiau


Zoną, prasiveržimais? You're crazy man.
2012-07-05
-1
Atsakyti
ss
AGAINST MOD$RN SPORTS
2012-07-05
Atsakyti
arnstik aišku pamirškim kad atvykėliams triskart rečiau fiksuojami žingsniai, kirtimai per rankas, isteriški skėsčiojimai jei prieš juos pasigynė pagal europietiškas taisykles.Ar dėjimai tėra krepšinis? jei taip, tai gal ne tą sporto šaką pasirininkai, specialiai tokiems fanams JAV jau yra lyga kur dedama į krepšį su batutų pagalba. Ten išvysi dar daugiau dėjimų nei NBA, ir kas svarbiausia, net nepavykę bandymai nenuvils taip kaip dabar liūdina gynyba.


Taip, teisejai kalti, kad jie greitesni, soklesni, taiklesni, greiciau reaguoja i sitaucijas, geriau valdo kamuoli, geriau mato aikste.. jiem zingsniu nesvilpia, del to mes pries juos nieko nepadarom. Jei padarys situs taisykliu pakeitimus ir europieciai gales lakstyt atvira aikstele pirmyn atgal, ramiai det zingsni ir tik tada must kamuoli.. USA vistiek mus tryps.

Ne apie dejimus eina kalba. Cia tik pavyzdys, tai ka NBA gali 2/3 zaideju ir sekmingai daro pas mus isvysi kelis kartus per visa sezona. Aisku rungtyniu kiekis visiskai kitas, bet ten savaites desimtukas graziau ziurisi nei EL viso sezono. Weemsas kuris dominuoja su savo ispudingais epizodais (europiniu standartu) ir apskritai buvo vienas ryskiausiu EL si sezona, NBA net i startini prasimust nesugebejo, kol kas. Cia tai EL lygis, atvaziuoja nuo RAPTORS (!) suoliuko antrarusis krastas su ribotu skillsetu ir biski atletiskumo ir siaucia Eurolygoj. Geriausias Eurolygos zaidejas.. nusedes Kirilenko kurio karjeros pasiekimas 1 NBA all-star game ir vienas kitas patekimas i All-Defensive penketus. Aukstas lygis..
2012-07-05
+2
Atsakyti
His_AirnessJuokingi tie kurie rekia, kad NBA cirkas. Tie cirkininkai atvaziuoja i cempionatus zaist pagal MUSU taisykles ir sutrypia visus. Vieninteliai ispanai gali pasispardyt, ir tai tik todel nes turi NBA lygio talentu.Tegu tik greitina ta zaidima, gal prades kilt europiniu lavonu krepsinio IQ ir tobulet igudziai kai atsiras vietos ir laisves individualiam zaidimui, reikes greiciau mastyt, o ne visas rungtynes sukt 2 derinius. O tai tikro krepsinio meistrai kaip Macas nuvaziuoja zaist su pasaulio geriausiais ir nuo suolo neatsiplesia nes ties asistuotu tritaskiu ir baudu metimais baigiasi igudziai.Gal ir idomiau ziuret bus, o dabar idomumo lygis mazdaug kaip moteru NBA - kas nors ideda i krepsi ir puse metu rodo. Weems'as laisvas greitoj atakoj paprasta igruda ir menesio epizodas. Tikras krepsinis, kam gali nepatikt ziuret visas rungtynes kaip lavonas A bando paduot kamuoli lavonui B kuris bando atsidengt nuo lavono C, nes yra nepajegus pats susikurt kazka?


tik aišku pamirškim kad atvykėliams triskart rečiau fiksuojami žingsniai, kirtimai per rankas, isteriški skėsčiojimai jei prieš juos pasigynė pagal europietiškas taisykles.

Ar dėjimai tėra krepšinis? jei taip, tai gal ne tą sporto šaką pasirininkai, specialiai tokiems fanams JAV jau yra lyga kur dedama į krepšį su batutų pagalba. Ten išvysi dar daugiau dėjimų nei NBA, ir kas svarbiausia, net nepavykę bandymai nenuvils taip kaip dabar liūdina gynyba.
2012-07-04
+1
Atsakyti
TDaY
Kobe i eurolyga! <3
2012-07-04
-1
Atsakyti
DP
as ir pries kad europoj butu taisykles kaip nba, nes tie zingsiai nba juokina kiekviena karta kai ziuriu rungtynes.

taciau kas sneka kad nba nera ginybos ar zaidzia krepsini be proto tai visiskai nusisnkea ir jauciu nera stebejes rungtyniu normaliu. Ten ginyba visai kitokia, nes zaidejai zymiai pajegesni 1x1 ginyboj, todel nereikia zonu taikyt, o kad stipriu komandu ginyba zymiai geresne uz europos grandu tai cia be klausimu :) o zaidimas per pavienius zaidejus kai kuriose komandose propoguojamas, nes tiesiog budu nuodeme ju individualaus talento neisnaudot. galvojat europoj kas nors gautu toki zaideja kaip kobe ar durant, tai nezaistu per juos puolime? nejuokinkit, zaistu dar daugiau.

Ir kas sake kad individualaus meistriskumo ir krepsinio supratimo europoj labai truksta tai pilnai sutinku.. Viskas daroma 100% kaip deriny numatyta, jokios improvizacijos prisitaikant prie ginybos, jei jau nepavyksta derinys, tai basta, laikas baigias nes niekas komandoj nesugeba susikurt progos metimui ar tiesiog nezino ka daryt (cia daugiausia apie zalgiri kalbant). Isvis nematau lietuvio kuris turetu bent kokiu apgaulingu judesiu, isskyrus juokingus jankuno ir valanciunu pump fakeus. Jei verziamasi link krepsio tai tiesiog begama kuo greiciau viena kryptim link kases ir lipama i medi (pocius ir kalnas). Kartais delnas nustebina ginejus kokiu crossoveriu, kiti turbut nezino isvis kas tai yra. Ginejo kuris post upintu pries mazesni ir silpnesni oponenta isnaudotu savo fizines galimybes be marciulionio lietuvoj turbut niekad nebuvo.Is aukstu judesius baudos aikstelej praktikuoja tik motiejunas. Tarkim Javtokas, kaip galima tiek metu zaist kase eurolygoj ir turet nulini puolimo arsenala? Ta zonos ginyba europoj praktikuojama taip butu galima draskyt prasiverzimais ir apgaulingais judesiais, gaila, kad nelabai kazkaip ju mokosi atrodo lietuviu zaidejai. Isskyrus kleiza aisku, daug metu matosi zaides amerikoj, dabar uztat ir gali pelnyt taskus beveik betkokioj situacijoj ir gali isnaudot beveik betkurio varzovo trukumus, nes jis supranta situacija varzovu ginyboj, kiti zaidejai tai grynai daro tik tai kas deriny numatyta. nu zodziu beleko cia prirasiau
2012-07-04
+1
Atsakyti
Juokingi tie kurie rekia, kad NBA cirkas. Tie cirkininkai atvaziuoja i cempionatus zaist pagal MUSU taisykles ir sutrypia visus. Vieninteliai ispanai gali pasispardyt, ir tai tik todel nes turi NBA lygio talentu.

Tegu tik greitina ta zaidima, gal prades kilt europiniu lavonu krepsinio IQ ir tobulet igudziai kai atsiras vietos ir laisves individualiam zaidimui, reikes greiciau mastyt, o ne visas rungtynes sukt 2 derinius. O tai tikro krepsinio meistrai kaip Macas nuvaziuoja zaist su pasaulio geriausiais ir nuo suolo neatsiplesia nes ties asistuotu tritaskiu ir baudu metimais baigiasi igudziai.

Gal ir idomiau ziuret bus, o dabar idomumo lygis mazdaug kaip moteru NBA - kas nors ideda i krepsi ir puse metu rodo. Weems'as laisvas greitoj atakoj paprasta igruda ir menesio epizodas. Tikras krepsinis, kam gali nepatikt ziuret visas rungtynes kaip lavonas A bando paduot kamuoli lavonui B kuris bando atsidengt nuo lavono C, nes yra nepajegus pats susikurt kazka?
2012-07-04
+1
Atsakyti
baisu
nu kiek galima??? FIBA visai jau isprotejo? ar ka? sugalvoja rengt atrankas Venesueloj, kur tankai istisa para varineja. o dabar dar nori Europoje padaryti Amerika??? Nu negaliu, kas per planai: ,,krepšinio aikštelės platinimas ir kiek atlaidesnis teisėjų požiūris į žingsnių taisyklę ir jų traktavimą.

Taip pat buvo pasiūlyta pagreitinti žaidimą sumažintant laiką, skirtą keitimams, baudų metimams ir minutės pertraukėlėms,, nu be zodziu.....
2012-07-04
+1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 87

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.