Dwightas Howardas gali apsivilkti „Lakers“ marškinėlius
Dwightas Howardas gali apsivilkti „Lakers“ marškinėlius
Nuotr. AP-Scanpix
Jeigu Dwightas Howardas būtų išmainytas į Los Andželo „Lakers“ ekipą, jis sutiktų su šia komanda kitąmet pratęsti sutartį. Tokia žinia gali paskatinti trišalius mainus, per kuriuos Howardas atsidurtų Kalifornijos klube.

Trys komandos derasi dėl mainų, per kuriuos „Lakers“ ekipą turėtų palikti Andrew Bynumas, kuris papildytų Klivlendo „Cavaliers“ gretas. Savo ruožtu „kavalieriai“ į Orlando „Magic“ išsiųstų Andersoną Varejao.

Didžiausias klaustukas dėl šių mainų kybo virs Bynumo galvos. Norint įgyvendinti šį planą, puolėjas turi sutikti prieš išmainant pratęsti sutartį. Visgi ekspertai dvejoja dėl šio Bynumo žingsnio.

Praėjusį sezoną Howardas vidutiniškai pelnydavo po 20,6 taško ir atkovodavo po 14,5 kamuolio per rungtynes.

Bynumas 2011-2012 metų sezone į varžovų krepšį vidutiniškai įmesdavo po 18,4 taško, o po krepšiais sugriebdavo po 11,7 kamuolio.

Tuo tarpu puolėjas iš Brazilijos Varejao gali pasigirti pelnantis po 10,8 taško ir po krepšiais atkovojantis po 11,5 kamuolio per susitikimą.


Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (21)
butu nuostabu. bynumas puikus zaidejas, bet traumu maisas. niekada negali zinot kada vel susivarys jam tie keleniai plius nera labai pastovus. jei howardas sustiprintu lakers - nba finalas garantuotas.
2012-07-19
Atsakyti
His_AirnessTDaYzTaip, Kobe nusodino teiseju svilpukai. Geras pasiteisinimas. Jis toks zveris, kad teisejai ji stabdo. Apsimeskim, kad game 7 teisejai netempe Lakers antroj pusej.Be paskutiniu neturejo prastu rungtyniu?Game 2:21-5-6, 4 stl, 8-20 fg, 5 klaidos, 5 baudos. Puikios rungtynes !---29-8-4-2-1 pries 19-12-4-1-3 ?Zinant, kad tas 29 ppg yra vien del to, nes metama 23+ kartus, nepasakyciau, kad stipriau atrodo. Pau ismestu 20+ metimu lygiai taip pat ramiai 25+ ppg butu.Kobei procenta sugadino game 7? O tai.. koks skirtumas? Kad tik vienose sulose taip apgailetinai, tai jau galim neziuret, kad per pirmas 6 mete 43%? Ar cia pagal tave geras rezultatas? Aisku, kai Kobe nei 09, nei 10 finaluose nesugebejo ne vienas rungtynes permest 50% (vienintelis toks 'mvp' istorijoj lol) tai gal ir px, jau priprate visi, kad jis klisas.


Eilinį kartą sakau - čia kas nors įskaičiuoja į lyginimus gynybą ar nelabai??

Ar nowitzkio anų metų pasirodymas prastas jeigu jis metė 41 procento taiklumu? Nope, apskritai vienas geriausių finalų pasirodymų ever.

Duncanas prieš Big Bena finaluose metė 41 procento taiklumu, pasirodymas blogas? Nope, jis varė 20-14-2-2

'96 metai, MJ finaluose 41,5 procento. Niekas nesikabino, nors drop-offas nuo jo reg. sezono procento 8 procentai, Kobe tokį turėjo tik 2000ais metais, kai buvo traumuotas pusę serijos ir vienose rungtynėse apskritai nežaidė.

'98 metai, MJ 43 procentai.

Piercas '08 metai 43 procentai

Tas FG procentas nėra labai svarbus veiksnys lyginant žaidėjus, už jo tokie metimai, kaip iš vidurio, paskutinėm atakos sekundėm belekoks tritaškis, neatsispindi.

Mestų, būtų.. kas būt jei būtų.

Taip apgailėtinai atrodo tas tavo 09 ir 10 nemėtė 50 procentų nei vienose rungtynėse argumentas, kad baisu žiūrėt.

'10 metai - TS% 53%

'09 metai - TS% 53%

Plius atsižvelgiant į tai, kad jo per karjera avg procentas 46, tai tas tavo 50% argumentas automatiškai atrodo apgailėtinai.
2012-07-19
+2
Atsakyti
tai jau daros apgailetina TDAY
2012-07-19
-2
Atsakyti
TDaYz


Taip, Kobe nusodino teiseju svilpukai. Geras pasiteisinimas. Jis toks zveris, kad teisejai ji stabdo. Apsimeskim, kad game 7 teisejai netempe Lakers antroj pusej.

Be paskutiniu neturejo prastu rungtyniu?

Game 2:

21-5-6, 4 stl, 8-20 fg, 5 klaidos, 5 baudos. Puikios rungtynes !

---

29-8-4-2-1 pries 19-12-4-1-3 ?

Zinant, kad tas 29 ppg yra vien del to, nes metama 23+ kartus, nepasakyciau, kad stipriau atrodo. Pau ismestu 20+ metimu lygiai taip pat ramiai 25+ ppg butu.

Kobei procenta sugadino game 7? O tai.. koks skirtumas? Kad tik vienose sulose taip apgailetinai, tai jau galim neziuret, kad per pirmas 6 mete 43%? Ar cia pagal tave geras rezultatas? Aisku, kai Kobe nei 09, nei 10 finaluose nesugebejo ne vienas rungtynes permest 50% (vienintelis toks 'mvp' istorijoj lol) tai gal ir px, jau priprate visi, kad jis klisas.
2012-07-19
-2
Atsakyti
Manyciau, kad Howardas tik po season taps Lakers nariu:)
2012-07-19
+1
Atsakyti
ASTto lal123Bet vienuose finaluose, nepamenu tiksliai ar 09, ar 10, man atrodo 10, naudingiausias buvo Gasolis ir tik todel, kad Kobe yra Kobe jis gavo finals MVP. Cia ne siaip issigalvojau, juk buvo daug kalbu, nes statistika Gasolio td buvo ispudinga. O Kobe daznai siek tiek grybaudavo. Jei galvoji, kad esu Kobes hateris ir todel taip sakau, tai klysti, nelaikau jo taip aukstai kaip jo fanai ir nelyginu su Jordanu, bet ir neneigiu jo talento.Del Howardo, tai Lakeriam butu nerealu, bet nerandu priezasciu kam Bynum pratesti sutarti ir keltis i Cavaliers. Rytai ateinanciu metu bus lb stiprus ir patekti i finala nebus sansu, ypac su Cavaliers organizacija. Juk buvo pasirode gandu, kad trisaliai galimi su Rockets. Ten jau matyciau daugiau prasmes keltis Bynumui. Treneris, kuris pats buves geras aukstaugis ir db statantis zaidima ant ju, Lin nors ir klaidu maisas, bet jam tik 23 ir jis ne amerikieciu mentaliteto, jam svarbiausia komanda, daug geru naujoku (ziurint kurios ismainytu), bet jei pasiliktu Motiejuna ir Lamb, nepamirskim Parson, dar Martino, tai bent penketas, tai tikrai perspektyvu i ateiti turetu.


Apskritai ar mes išvis įskaičiuojam į pasirodymą gynyboj??? Kobė uždarė Rondo, Gasolio ginamas KG buvo geriausias celticsų žaidėjas visur.

Kobe antrose ir trečiose rungtynėse buvo sodinamas belekokiais teisėjų švilpukais, kur celticsu fanai tuo metu net sugebėjo pripažint, kad tokie švilpukai buvo BS.

Be paskutinių rungtynių jis neturėjo prastų rungtynių toj serijoj, tuo tarpu gasolis turėjo rungtynes su 13(Kobe tose 29-7-4 su trim blokais ir dviem stealais) ir 12 taškų (Kobe 38-5-4-1-1).

Apskritai 29-8-4 su dviem stealais ir bloku prieš 19-12-4 su 3 blokais ir 1 stealu.

Kobe metė 40 procentų serijoj, nors tą procentą sugadino septintos rungtynės, kur Gasolis irgi nespindėjo. Apskritai žmonės bando pripaišyt gasoliui mvp dėl septintų rungtynių, kuriose jis pats nebuvo mvp, so pretty much explains everything.

O '09 metai tai not even close.
2012-07-19
+3
Atsakyti
ASTto lal123Bet vienuose finaluose, nepamenu tiksliai ar 09, ar 10, man atrodo 10, naudingiausias buvo Gasolis ir tik todel, kad Kobe yra Kobe jis gavo finals MVP. Cia ne siaip issigalvojau, juk buvo daug kalbu, nes statistika Gasolio td buvo ispudinga. O Kobe daznai siek tiek grybaudavo. Jei galvoji, kad esu Kobes hateris ir todel taip sakau, tai klysti, nelaikau jo taip aukstai kaip jo fanai ir nelyginu su Jordanu, bet ir neneigiu jo talento.Del Howardo, tai Lakeriam butu nerealu, bet nerandu priezasciu kam Bynum pratesti sutarti ir keltis i Cavaliers. Rytai ateinanciu metu bus lb stiprus ir patekti i finala nebus sansu, ypac su Cavaliers organizacija. Juk buvo pasirode gandu, kad trisaliai galimi su Rockets. Ten jau matyciau daugiau prasmes keltis Bynumui. Treneris, kuris pats buves geras aukstaugis ir db statantis zaidima ant ju, Lin nors ir klaidu maisas, bet jam tik 23 ir jis ne amerikieciu mentaliteto, jam svarbiausia komanda, daug geru naujoku (ziurint kurios ismainytu), bet jei pasiliktu Motiejuna ir Lamb, nepamirskim Parson, dar Martino, tai bent penketas, tai tikrai perspektyvu i ateiti turetu.


Geresnis ;DDDD Zmogau, pries pradedamas gincytis, pamegink atsiverst statistikos protokola.

NBA Finals 09: Kobe 32.4 ppg, 7.4 apg, 5.6 rebs, 1.4 block, 1,4 stl Gasol 18.6 ppg, 2.2 apg, 9.2 rebs, 1.8 block, 1 stl

NBA Finals 10: Kobe 28.6 ppg, 3.9 apg, 8 rebs, 0.71 block, 2.14 stl. Gasol 18.6 ppg, 3.7 apg, 11rebs, 2.57 block, 0.71 stl.

Get your facts straight.
2012-07-19
Atsakyti
AnonimasChicago Bulls (0) WadeToJamesNa Lakers taptu labai rimtu varžovu Heatam dėl čempiono titulo su Howardu. Tikrai įspūdinga sudėtisPG Steve NashSG Kobe BryantSF Metta World PeacePF Pau GasolC. Dwight HowardGaliu pasakyt, kad man kaip Heat fanui, tikrai atrodo grėsminga sudėtis tokia.Ir net šiurpas pereina kai pagalvoji apie pick'n'roll Nash+Howard...--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltnejuokink, kol Kobe bus komandoj tol Lakers nelaimes ziedo ir galit neverkt Lakers fanai ir pagaliau nusimkit rozinius akinius, nes tik per Kobe Lakers skesdavo, jei nepagerins taiklumo Kobe tai net manau, kad klubas gali atsisakyt sutarty pratest kai si baiksis, o kadangi dar Kobe ir vienas is didziausiu jei nedidziausiu siuo metu krepsininku tai kamuolio Howardas gaus tik nusemus is po kasiu, Nash aisku kamuoly sers Kobeitai kad 5 jau laimejo gali ir dar :D


tai blet ir Duncanas penkis laimejes ar kiek ten, bet einant metam prasteja zaidimas ir nesugeba zaist naudingai
2012-07-19
-1
Atsakyti
AST
to lal123

Bet vienuose finaluose, nepamenu tiksliai ar 09, ar 10, man atrodo 10, naudingiausias buvo Gasolis ir tik todel, kad Kobe yra Kobe jis gavo finals MVP. Cia ne siaip issigalvojau, juk buvo daug kalbu, nes statistika Gasolio td buvo ispudinga. O Kobe daznai siek tiek grybaudavo. Jei galvoji, kad esu Kobes hateris ir todel taip sakau, tai klysti, nelaikau jo taip aukstai kaip jo fanai ir nelyginu su Jordanu, bet ir neneigiu jo talento.

Del Howardo, tai Lakeriam butu nerealu, bet nerandu priezasciu kam Bynum pratesti sutarti ir keltis i Cavaliers. Rytai ateinanciu metu bus lb stiprus ir patekti i finala nebus sansu, ypac su Cavaliers organizacija. Juk buvo pasirode gandu, kad trisaliai galimi su Rockets. Ten jau matyciau daugiau prasmes keltis Bynumui. Treneris, kuris pats buves geras aukstaugis ir db statantis zaidima ant ju, Lin nors ir klaidu maisas, bet jam tik 23 ir jis ne amerikieciu mentaliteto, jam svarbiausia komanda, daug geru naujoku (ziurint kurios ismainytu), bet jei pasiliktu Motiejuna ir Lamb, nepamirskim Parson, dar Martino, tai bent penketas, tai tikrai perspektyvu i ateiti turetu.
2012-07-19
Atsakyti
Kas butu, jeigu butu. Jei bus, tada snekesim.
2012-07-19
+1
Atsakyti
WadeToJamesNa Lakers taptu labai rimtu varžovu Heatam dėl čempiono titulo su Howardu. Tikrai įspūdinga sudėtisPG Steve NashSG Kobe BryantSF Metta World PeacePF Pau GasolC. Dwight HowardGaliu pasakyt, kad man kaip Heat fanui, tikrai atrodo grėsminga sudėtis tokia.Ir net šiurpas pereina kai pagalvoji apie pick'n'roll Nash+Howard...--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Neužp*skit su tokiais komentarais; "Tikrai įspūdinga sudėtis bla bla bla" patys suprantam, kokia gali būti sudėtis, ne vakar gimę.
2012-07-19
-1
Atsakyti
MIRKA3
Kad ir kaip besisuka si istorija, vis atsitrenkia i LA. Bynum tai net sakyciau pats tas i Klivelandija - galetu jaustis rimtu vyru. Taciau LA nelabai parankus tokie butu mainai, nes toks vyrukas kaip Bynum tikrai neuzsibus Clevelandijoj ir po metu persikels i konkurentu stovykla, pvz pas lebrona ;P
2012-07-19
-3
Atsakyti
Spree
Pamirskit ta Howarda

Cleveland -- The Andrew Bynum trade to the Cavaliers rumor that got you all excited (or scared) last night looks to be fizzling before it even went mainstream.

"High-ranking officials from several teams involved in Dwight Howard chase say all recent talks now dead. 'Cavs walked away again,' says one," Fox Sports Ohio's Sam Amico Tweeted this morning.

Jason Lloyd of the Akron Beacon Journal also wrote, "Nothing to these trade rumors involving #Cavs, Lakers and Magic, league source confirms. No merit to them at all."

Probasketballdraft reported, "A source with knowledge tells me proposed Magic-Lakers-Cavs trade has no legs. Teams have too many obstacles to overcome to pull it off now."

If you're joining the party late, Alex Kennedy of Hoops World sent Cleveland sports fans' Twitter feeds ablaze Saturday afternoon by reporting,

"The Los Angeles Lakers, Orlando Magic and Cleveland Cavaliers have discussed a three-team deal that would send disgruntled superstar Dwight Howard to Los Angeles, according to sources close to the situation. The three teams have discussed a number of scenarios. While no trade is imminent, the talks are ongoing.

One scenario would send Howard to Los Angeles, Andrew Bynum to Cleveland and a package of picks and prospects to Orlando, according to sources."

Tommy Dee of TheKnicksBlog.com 'confirmed' that by Tweeting, "Ok so here we go. Source tells me #Magic back in the 3 way game. #Cavs back in along with, yes, the #Lakers."

However, The Plain Dealer's Mary Schmitt Boyer responded, "No FACTS to support rumors. #Cavs don't want Bynum for 1 year, do want picks. No indication of [Bynum signing an extension with the Cavs.] He and agent reportedly fishing in Alaska."

Still, the initial report inevitably led to "Crazy rumors circulating that #Cavs are embroiled in trade talks with Orlando Magic and Los Angeles Lakers. Cavs would receive center Andrew Bynum from the Lakers. Cavs would possibly send Anderson Varejao, Tristan Thompson and picks to the Magic," as Bob Finan of the News-Herald wrote.

While Varejao fans here can breath a sigh a relief on this one, there's still the matter of the Cavaliers' reported interest in Luis Scola. ESPN's Marc Stein writes, "Hearing Cavs quietly made it known during Draft they'd listen to Varejao trade pitches. Gotta wonder: Would Scola make it easier to deal AV?"
2012-07-19
Atsakyti
Chicago BullsWadeToJamesNa Lakers taptu labai rimtu varžovu Heatam dėl čempiono titulo su Howardu. Tikrai įspūdinga sudėtisPG Steve NashSG Kobe BryantSF Metta World PeacePF Pau GasolC. Dwight HowardGaliu pasakyt, kad man kaip Heat fanui, tikrai atrodo grėsminga sudėtis tokia.Ir net šiurpas pereina kai pagalvoji apie pick'n'roll Nash+Howard...--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltnejuokink, kol Kobe bus komandoj tol Lakers nelaimes ziedo ir galit neverkt Lakers fanai ir pagaliau nusimkit rozinius akinius, nes tik per Kobe Lakers skesdavo, jei nepagerins taiklumo Kobe tai net manau, kad klubas gali atsisakyt sutarty pratest kai si baiksis, o kadangi dar Kobe ir vienas is didziausiu jei nedidziausiu siuo metu krepsininku tai kamuolio Howardas gaus tik nusemus is po kasiu, Nash aisku kamuoly sers Kobei


"kol Kobe komandoj tai Lakers nelaimes ziedo" - gaila tokiu kaip tu,gali priminti kai LA laimejo 09 ir 10 sezona, kartais ne Kobe buvo finalu MVP ir didziausia figura komandoje? "Nes tik per Kobe Lakers skesdavo" - su siuo tavo teiginiu sutiksiu dalinai. Buvo rungtyniu kai tikrai Kobe ballhogino kamuoli ir puse situaciju turejo elgtis kitaip, bet dekim per PO jis vienintelis stengesi,kol LA sezono atradimas Bynumas krapstesi nosi aiksteleje ir zaide be jokios ugneles,o Gasolis velniai zino ka veike.

Kas del Howardo tai tikrai manau butu zymiai geriau nei Bynum'as, kodel? Nors efektyvumu Bynum'as neatsilieka,taciau Howard'as turi tai ko LA jau senai reikejo - atletiskuma. Visi analitikai jau senai snekejo,jog reiketu svieziu koju LA,Lakers zaidimu pasyvus,kadangi Kobei nebe jo jaunos dieneles, Pau ir Bynum niekad nepasizymejo atletiskumu. Todel Howard'as inestu nauju,teigiamu veju komandoje, to pasekoje paivairetu zaidimas ir LA taptu tik geresne komanda.
2012-07-19
+2
Atsakyti
o tai kaip dėl Džermeino Onilo? ar jis jau nenori LAL žaisti? ar jis b plano dalis, jei netyčia nepavykrų gauti D12 arba pavykus atlikti mainus Deivis Šternas blokuotų juos kaip ir pernai CP3 atvėju.
2012-07-19
+1
Atsakyti
Anonimas
Chicago Bulls (0) WadeToJamesNa Lakers taptu labai rimtu varžovu Heatam dėl čempiono titulo su Howardu. Tikrai įspūdinga sudėtisPG Steve NashSG Kobe BryantSF Metta World PeacePF Pau GasolC. Dwight HowardGaliu pasakyt, kad man kaip Heat fanui, tikrai atrodo grėsminga sudėtis tokia.Ir net šiurpas pereina kai pagalvoji apie pick'n'roll Nash+Howard...--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt

nejuokink, kol Kobe bus komandoj tol Lakers nelaimes ziedo ir galit neverkt Lakers fanai ir pagaliau nusimkit rozinius akinius, nes tik per Kobe Lakers skesdavo, jei nepagerins taiklumo Kobe tai net manau, kad klubas gali atsisakyt sutarty pratest kai si baiksis, o kadangi dar Kobe ir vienas is didziausiu jei nedidziausiu siuo metu krepsininku tai kamuolio Howardas gaus tik nusemus is po kasiu, Nash aisku kamuoly sers Kobei

tai kad 5 jau laimejo gali ir dar :D
2012-07-19
-1
Atsakyti
WadeToJamesNa Lakers taptu labai rimtu varžovu Heatam dėl čempiono titulo su Howardu. Tikrai įspūdinga sudėtisPG Steve NashSG Kobe BryantSF Metta World PeacePF Pau GasolC. Dwight HowardGaliu pasakyt, kad man kaip Heat fanui, tikrai atrodo grėsminga sudėtis tokia.Ir net šiurpas pereina kai pagalvoji apie pick'n'roll Nash+Howard...--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


nejuokink, kol Kobe bus komandoj tol Lakers nelaimes ziedo ir galit neverkt Lakers fanai ir pagaliau nusimkit rozinius akinius, nes tik per Kobe Lakers skesdavo, jei nepagerins taiklumo Kobe tai net manau, kad klubas gali atsisakyt sutarty pratest kai si baiksis, o kadangi dar Kobe ir vienas is didziausiu jei nedidziausiu siuo metu krepsininku tai kamuolio Howardas gaus tik nusemus is po kasiu, Nash aisku kamuoly sers Kobei
2012-07-19
-4
Atsakyti
D12 kale ir yra, primadona
2012-07-19
Atsakyti
Su Howardu kaip su kokia kale elgias, tai i vienus mainus traukia tai i kitus, tai siulo pratest sudeti.... ispradziu Bruklinas, tada Houston, poto Knicks, dbr LAL, dar pratest sutarti su Magic siule... Dar baisiau nei LBJ pasielge pries pora metu :D
2012-07-19
Atsakyti
Na Lakers taptu labai rimtu varžovu Heatam dėl čempiono titulo su Howardu. Tikrai įspūdinga sudėtis

PG Steve Nash

SG Kobe Bryant

SF Metta World Peace

PF Pau Gasol

C. Dwight Howard

Galiu pasakyt, kad man kaip Heat fanui, tikrai atrodo grėsminga sudėtis tokia.

Ir net šiurpas pereina kai pagalvoji apie pick'n'roll Nash+Howard...

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-07-19
-1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 21

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.