Jonas Valančiūnas daugiausiai pylos gauna dėl gynybos
Jonas Valančiūnas daugiausiai pylos gauna dėl gynybos
Nuotr. AFP-Scanpix
Jonas Valančiūnas turėjo tapti pagrindiniu Lietuvos rinktinės vidurio puolėju olimpinėse žaidynėse, tačiau komandoje kol kas turi labai menką vaidmenį. Nors visas rungtynes jis pradėjo starto penkete, tačiau rungtyniauja vos po 10,2 minutes ir pelno tik po 2,4 taško.

Pagrindine lietuvio problema įvardijama gynyba, tačiau amerikiečiai paskaičiavo, kad šiemet Valančiūnas tiesioginiems oponentams leidžia pelnyti mažiau taškų nei pernai.

Tinklalapio „nbaplaybook.com“ įkūrėjas ir NBA vystymosi lygos „Fort Wayne Mad Ants“ treneris Sebastianas Pruiti paskaičiavo, kad pernai Valančiūnas per 51 ataką varžovams leido pelnyti 49 taškus. Šiemet per kur kas daugiau atakų – 74 – varžovai prieš Valančiūną pelnė mažiau taškų – 47.

Maža to, nors Valančiūnas negauna daug progų puolime, kai jas gauna, išnaudoja efektyviai. Paskaičiuota, kad kai žaidžiant 2 prieš 2 Valančiūnas gaudavo kamuolį, 77,1 proc. atakų jis pabaigdavo rezultatyviai.

Nepaisant to, olimpiadoje dvidešimtmetis vidurio puolėjas aikštėje praleidžia 6 minutėmis mažiau nei žaisdavo olimpinėje atrankoje Karakase ir niekaip neįgyja trenerių pasitikėjimo.


Rodyti komentarus
Atrinkti (5) Visi (59)
darko2Su Sabu nera ka lyginti Valanciuno,nes tai ne to lygio zaidejai.Tas jau nuo 17 metu pateko i TSRS rinktine ten konkurentai buvo rimtesni nei dabar Kavaliauskas ar veteranas Songaila isstume jisai Tkacenka,Belosteni ir kitus pas ji nebuvo maziau 15 tasku per rungtynes EC nors jam buvo tik 20 metu finale 33 taskai,pusfinali 23 taskai.Plius kokie jo perdavimai,metimas is tritaskio,blokai ,gera gynyba.Jei ir buvo jo prastenes rungtynes tai gal 1 is 100.


kad Sabas buvo kito lygio tai niekas ir nesigincija, bet kad ir jis prasizengdavo ir klaidu dare tai irgi nenugincysi, dabar isivaizduok jei saba po kiekvienos prazangos ir klaidos buti visoms rungtynems pasodines Garastas, galvoji jis tokia super statistika butu rinkes? Ne, nes kad ir koks geras bebutum vis tiek kokia klaida padarysi ir jei treneris uz ja tave praktiskai visoms rungtynems sodina ir taip kalis sykius is eiles tai psichologiskai palusti. Pradedi galvoti, kad tik nesuklydus kad tik nesuklydus - ir tada vat ir gaunasi kad suklysti ir ne karta o du tris, o tada dar didesnes parkes ir galaiusiai visai paluzti kas dabnar ir darosi su Valanciunu.

Kemzura ji sulauze psichologiskai. Kodel Songailos ir Kavaliausko nesulauze? Amzius ir patirtis kita, jie jau patyre mate daug ko tai ir tas sodinimas ir tos isterijos ant suoliuko ju nebe ismusa is vezu, be to Kamzura kaip teko pastebeti daugiausiai ant Valanciuno puola.

Bucvo kai Kavaliauskas prastai antra puse pradejo, karta per ji idejo, du kartus neatitvere zmogaus ir leido kamuoli passimti, bet Kemzura dar dave pazaistio kol galaiusiai pasodino, bet net ir pasodines paplojo kad nesiparink viskas tvarkoj. Jonas imete 4 taskus ir gavo viena prazanga stengdamasis uzbluokuoti maziuka kuri Kalnietis paleido - Kemzura is karto Jona ant suolo sodina ir dar rekia apsipputojes.

Tokie dalykai nera gerai. Kemzuyrai reiketu nervus susitvarkyti. Kurtinaitis irgi putojasi ir Pacesas irgi bet ne vienas i tokias isterijas kurios dabar vyskta pas Kemzura nepuola. Ir tikrai ne vienas is ju neturi kausti savo zaideju kas ka dengia nes pats nezino.
2012-08-08
Atsakyti
NBA
Kemzura dasizais kad Motiejunas ir Valanciunas isvis nezais uz rinktine.Dabar supratau kodel Donatas neatvyko i rinktine nes nenorejo buti statistu kaip Valanciunas.
2012-08-08
-1
Atsakyti
MP1
asamKas tas valanciunas?, agentu irankis, kuris net neaisku kas?Gal andriuska 2?Tegul irodo ka gali?


man atrodo tu pats esi irankis :) ir dar Kemzura...

o siaip nuotrauka, kuri iliustruoja si straipsni viska pasako. ir Pacesas teisus - paziurekit interview per LRyto TV
2012-08-08
-2
Atsakyti
asam
Kas tas valanciunas

?, agentu irankis, kuris net neaisku kas?Gal andriuska 2?Tegul irodo ka gali?
2012-08-08
+1
Atsakyti
Kad Valanciunas siemet nezaidzia gerai - faktas.

Taciau Jonas ikuniju visu lietuviu personaza - atpirkimo ožį...

Nebutu Jono, o butu Klimas, tuomet ant Tado "visi sunys kariami" butu; butu koks Lydeka, tuomet ant jo. Man buvo keista, kad dar neprasidejus olimpinems jau kruvos ivairiausio tipo ekspertu ir ant Kavaliausko šūdą pyle, nors pastarasis apskritai pasirengimo cikle beveik nezaidavo, o i Venesuela nevaziavo. Kaltas tuo, kad atstovauja Vefui... vadinasi kaltas. Musu tautai visuomet svarbus tureti atpirkimo ozi - tai idiegta dar ruso. Rinktinej nesekmiu atveju visuomet mes turi po toki - tai Markevicius buvo anekdotu personazas(nors savo laika anuomet suzaide padoriai), tai Maskoliunas, Prekevicius, Jomantas, Mazutis... Paradoksas, kad "nesekmiu kaltininkai" visuomet zaidejai arba nepatenkantys i rotacija, arba zaidziantys ~10min. Tas pats ir klubuose, tarkim Zaligiry: del nesekmiu dazniausiai budavo kaltinamas tai Milaknis, tai Klimavicius, tai dar biesas zino koks 9-10 komandos zaidejas. VISADA SVARBU TURETI KA KALTINTI, KA SUDUOSE ISVOLIOTI... Tuomet po nesekmiu atejus pergalem MES isdidziai iskisam savo galveles ir tampam "didziausiais FANAIS", zaidejus "Dievais" vadinam ir keliam i padanges... Lithuanian style... toks mentalitetas, toki gavo is tevu ir seneliu, beto kaip ir daznas BN paauglys rašitojėlis pasiduoda masiu nuomonei, neturi savosios, o jei turi - nemoka jos apginti.

Mano nuomone apie Valanciuna ir jo situacija rinktinej l.teisingai pasnekejo Pacesas laidoje "Lietuva tiesiogiai":

http://tv.lrytas.lt/?id=1344267957134349...

http://tv.lrytas.lt/?id=1344268227134212...
2012-08-08
Atsakyti
Su Sabu nera ka lyginti Valanciuno,nes tai ne to lygio zaidejai.Tas jau nuo 17 metu pateko i TSRS rinktine ten konkurentai buvo rimtesni nei dabar Kavaliauskas ar veteranas Songaila isstume jisai Tkacenka,Belosteni ir kitus pas ji nebuvo maziau 15 tasku per rungtynes EC nors jam buvo tik 20 metu finale 33 taskai,pusfinali 23 taskai.Plius kokie jo perdavimai,metimas is tritaskio,blokai ,gera gynyba.Jei ir buvo jo prastenes rungtynes tai gal 1 is 100.
2012-08-08
-1
Atsakyti
Treneris yra kantrus Valanciuno atveju.Laiko gauna Kavaliauskas 12 minuciu,Valanciunas 10 minuciu taciau rezultatai ziauriai skiriasi vieno 7 naudingumas kito 2,o jau ka kalbeti apie Songaila kuris irgi nedaug zaidzia su 13 naudingumu.Nesuprasciau trenerio jei leistu daugiau zaisti prastesni zaideja uz geresnius ir taip jisai zaidzia perdaug pagal savo zaidima.

Tiesa sakanat Kemzura turi rimtesniu problemu be Valanciuno jam turi rupeti pergales,o cia zais tas Valanciunas ar ne turi buti vienodai daviau sansa nesuzaide ieskau geresnio varianto.

Tas pats Valanciunas turi suprasti kokias nesamones pridaro ir uz ka ji pasodina.Kodel kavaliauskui uztenka laiko suzaisti gerai,o jam ne.Kodel veteranui Soingailai uztenka laiko,o jam ne
2012-08-08
-1
Atsakyti
MIRKA3>Darknemo2000
Su daugeliu dalyku sutinku, isskyrus viena tavo teigini, kad Kemzura ne tycia zlugdo Valanciuna, o taip jau gaunasi. Kaip tada paaiskinti, kad isskirtinai ant Valanciuno daugiausiai rekia? Cia gal is didelio noro padeti? O gal pademonstruoti tautai, kad Valanciunas yra labai labai prastas + siekis atkersyti kritikams, aiskinantiems, kad Valanciunas privalo buti aikstej + asmenines ambicijos... Faktas, kad sis zaidejas prie sio trenerio nezaide ir nezais gerai, ir jei Valanciunas klubiniam patektu tokiam treneriui i rankas, po penkiu metu liktu tik apgailestauti ir stebetis, kaip visi tikejosi, bet nieko neisejo. Nzn. kodel kemzura taip aktyviai "rupinasi" Valanciuno zaidimu, taciau rezultatai kalba uz save - sutvirtejes zaidejas, neturedamas konkurencijos sedi ant suolo, o aikstej nezino kur stoveti, nezino ka daryti, bega gintis prie tritaskio, veliau bega gaudyt atsiverusiu skyliu po krepsiu... visiskas balaganas. Joks protingas treneris tokio zaidejo nestatytu prie tritaskio, maziuku darba paliktu maziukams. Tikiu, kad sitas "dabartistu" planas, kuris rinktinei neatnese nei pergaliu, nei garbes, beigsis su Kemzuros isejimu. Tada ateis i rinktine normalus, realiai sio to pasiekes treneris ir sulipdys jauna ir energinga komanda, kurioje vietos atsiras tokiems kaip Seibutis, Donatas, Valanciunas, Gecas, tas pats Kalnietis. Pridejus patyrusius Maciuli, Kleiza, Javtoka... tikrai atrodo viskas bus gerai.
2012-08-08
+1
Atsakyti
to darknemo2000Ka tu cia kalbi blet? Koks tikslas but uzsisedus ant zaidejo? Treneris turbut nori, kad komanda prastai zaistu? Dzonis visiskas nulis siai dienai, o kiausus uzsiaugint nepakenktu, nebe vaiku krepsinis, kad psichologines traumas gaudytum del mazai minuciu. O kas del jo lyginimo su Gasoliu, tai blet, bb su pirstu lyginat. Kur zaidejas su vienu geriausiu puolimo arsenalu pasaulyje, puikia kova del kamuoliu, metimu ir aikstes matymu ir kur siai dienai lavonas Dzonis. Net nekalbant apie tai, jog nebeprogresuoja kaip Motiejunas--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Treneris isterikuoja todel ir elgiasi neracionaliai. Tu gi pats matei kaip kemzura nesigaudo situacijoje ant to paties Chomiciaus rekauja o po to zaideju visa muntes pertraukele klausineja kas ka turiu ginti nes pats nezino.

Kemzura buvo ramesnis 2011, bet po to kai gavom nuo makedonu jo kede bradejo brasjketi, o dabar jis jauciau kur kas didesne itampa tai ir gaunasi visa sita isterija ant atsarginio suoliuko.

Nemanau kad jis tycia nori suzlugdyti Jona, bet faktas kad suzlugde, pasidaves savo pacio itampai.

Jonas ggi ne koks patyres zaidejas - jam 20 metu, jam labai lengva imsusti pasitikejima savimi, o butent pasitikejimas ir yra svarbiausias. To paties Sabo biografijoje rasi prastu rungtyniu ypac kai jaunas buvo bet Garastas juk vis vien spaude ir spaude kol sabas toki pasitikejima savimi igavo kad budamas dar geltonsnapis visus patyrusus varzovus lauze.

Sabas turejo daugiau talento nei Valanciunas kada nors tures, bet jei Saba butu sodindave po kiekvienos kalidos ar prazangos kuomet jis buvo labai jaunas tai irgi nemanau kad butu jo karjera tokia pat ispudinga kaip dabar.

Su Jaunais reikia elgtis kiek kitaip. Songaila gali apsaukti - jam tai kas, pro viena ausi iejo pro kita isejo, jam tas trenris buves ar nebuves. Kaip ir Sarui kaip ir kaukei. O jaunas zaidejas iskarto viska i sirdi ima. O po to gaunasi kad dabar net oir pries tunisa nebepolosia, rankos, kojos dreba, ir vien tik kamuolius atkovineja bet daugiau del to kad gamta ilgu ranku nepaigailejo negu del to kad butu pasirenges rungtynems.

Is Jono dabar beveik jokios naudos nera ir nebus sita viasara (apart atkovotu kamuoliu) ir cia nemazas Kamzuros nuopelnas, kuris labai jau smarkai isterikuoja ir nesivaldo.
2012-08-08
-1
Atsakyti
Valanciunas yra grebliu grybles va kavaliasukas songaila tai maladiec vyrai o ka tas dievia valanciunas padaro ? Nieko jis nepadaro net normaliai kamuoliu neatkovoje
2012-08-08
-1
Atsakyti
inf81
pabodo nesamones skaityti tai negaliu neapginti Jono.

1. Jonas dar jaunis po velniu ir kokie cia jam reikalavimai su suaugusiais puikiai losti?

2. Jonas tarp bendraamziu neturi lygiu ir tai yrode nekarta, taii kuomet ir vyry rinktineje nebebus geltonsnapis tvarkysis su visais.

3. Nereikia jo lyginti su jaunu sabu. Ne visi zmones vienodu tempu brensta (jei dar nezinojot)
2012-08-08
Atsakyti
MIRKA3
Kai rusai atlups "dabartistu" rinktine, tai galesit guostis kad su Javtoku butu laimeje. O as Jono vietoj rimtai pamastyciau, ar zaisti Kemzuros treniruojamoje rinktineje - patirties galima daug daugiau kitur igyti, o suola trint ir nuolat klausyt koks esi nevykelis - na kam to reikia, nebent Kemzurai asmeniskai padziugint. Donce yra saunuolis, parode kad durniaus vietoj nebus. Laikas ir Valanciunui susivokti, kad jis rinktineje nepageidaujamas. Taip kaip Siskauskas anksciau laiko uzrauke, ar kaip Ilgauskas isvis spjove ir kryziu uzrito. Skaudu kad taip yra, taciau realybe tokia. Ir kol savi treniruos rinktine, nieko nepasieke apart kad tapo vyr. treneriais is lempos, tol ir visoki Blatai atvirai tyciosis is Lietuvos. Seniau buvo sunku isivaizduoti, taciau skaudus viso sio balagano rezultatas: LTU nebekovoja su normaliomis rinktinemis - ji kovoja su tomis, kurios patenka del FIBA pletros politikos. Nebeuzilgo mes isvis nebepateksim i cempionatus.
2012-08-08
+1
Atsakyti
Raptors
Man atrodo kad Jonas po neblogo sezono raptors tiesiog atsisakys lost uz rinktine ir training campui ruostis vasara prades... ka tada sakys komentatoriai, kai liksim su Javtoku ir VEF'o centru..
2012-08-08
Atsakyti
Dzonis
Jonelis nebetobuleja, nes neturejo sezono metu gero trenerio, kuris ji kazko naujo ismokytu(treniruotu). Labai gerai, kad kita rezona zais nba, pasipumpuos ir praples sawo arsenala, nes ten indiwidualios sawybes stengiamasi isryskint, o ne uzgozt komandos labui bl. Ko jam neleidzia mest is widutinio? Ko nemoke gynybos stowesenos? Kazkas sake kad waiku krepsiny kaj ji trenirawo buwo padaryta daug klaidu, nes blogi treneriai buwo tajp kad jonas nekaltas kad jam liepe zaist tajp kajp db zaidzia, treneris wisada yra kaltas juk jis treniruoja zaidejus, o jonas tikraj neeilinis talentas tik reikia i geras rankas jam papult ir siek tiek poilsio, nes losia jau 2 metus be atostogu ir matosi, kad tos energijos jam truksta kuri buwo dar pas kurtinaiti losiant, buwo kaip kibirkstis jis wisas spragsejo ir wisur jo pilna buwo.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-08-08
Atsakyti
Darknemo2000, mažiau sąmokslo teorijų kurk. Šiemet visiškai nėra žaidimo rinktinėje, kodėl Kęstas turi savo galva atsakyti už "staro" nemokšiškumą? Jis vadovauja komandai kuri kovoja iki galo, ir vieną nevykusiai žaidžiantį keičia kitas, kuris bando žaisti geriau. Pernykšėje rinktinėje Valančiūnas buvo vienintelė išeitis, nes Petravičius susirgo, Javtokas traumuotomis rankomis, broliai iš vis ne į temą varė, plius nebuvo universaliųjų Kleizos ir Mačiulio, kurie bent kiek kamšytu 4-ų varžovų numerių žalą. Šiemet rinktinė gali sėkmingai sužaisti su žemesniu bet mobilesniu penketu. Naįsipaišo Valančiūnas, tai ir laukia savo šanso.
2012-08-07
Atsakyti
to Darknemo2000

Kemzura visus keicia jei sugrybauja nebent tik Jasikevicius ir Kleiza turi kazkokias isimtys,bet ir tuos keicia.Maciulio dabar beveik neleidzia mato jog grybauja,Pociu paskutinese rungtynese sugrybavus irgi pasodina visam laikui,Kaukenas irgi sugrybavo atsisedo,Kalnietis sugrybavo su JAV irgi kitose rungtynese maziau zaide su Tunisu nors zaide tikrai gerai sitose rungtynese.Jisai ziuri kas geriau tose rungtynese zaidzia ir jam tas pats Valanciunas ar Songaila,Kavaliauskas jei sitie geriau zaidzia tai juos ir leidzia cia viskas logiska.Kiekvienas treneris turi galvoti apie tas rungtynes,o ne galbut suzais,o gal ne.Pralaimejus tu cia niekam nepasiaiskinsi leidau Valanciuna tai niekam neidomu svarbu rezultatas ir jei Songaila zaidzia geriau su Kavaliausku tegul ir zaidzia.Kolkas jie zaidzia zymiai geriau uz Valanciuna nors irgi zaidzia nedaug
2012-08-07
-1
Atsakyti
4
Valančiūno gynyba šiemet geresnė nei pernai?- Ne
2012-08-07
Atsakyti
to darknemo2000
Ka tu cia kalbi blet? Koks tikslas but uzsisedus ant zaidejo? Treneris turbut nori, kad komanda prastai zaistu? Dzonis visiskas nulis siai dienai, o kiausus uzsiaugint nepakenktu, nebe vaiku krepsinis, kad psichologines traumas gaudytum del mazai minuciu. O kas del jo lyginimo su Gasoliu, tai blet, bb su pirstu lyginat. Kur zaidejas su vienu geriausiu puolimo arsenalu pasaulyje, puikia kova del kamuoliu, metimu ir aikstes matymu ir kur siai dienai lavonas Dzonis. Net nekalbant apie tai, jog nebeprogresuoja kaip Motiejunas

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-08-07
Atsakyti
Anonimas
Silpnas tas valanciunas ir tiek, prisiminkit koks džiuvėsis buvo garnetas kai atėjo i nba 18 metu, bet jis jėgos kaip žvėris turėjo, arba pažiurėkit i kirilenka, nu perdžiuves visiškai, net veidas kaip po konclagiario atrodo, visas kaulėtas, bet pažiurėkit kaip jis lošia, kaip dėlioja per galvas, raumenys nesako kad pas žmogu yra jėgos, jėga galima turėti ir bunant kudam, lietuviai treneriai nemoka žaidėju paruošt fiziškai.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-08-07
Atsakyti
darko2Darknemo2000darko2Dave jam Kemzura pazaisti pries Tunisa visa 1 kelinuka tai rezultata matem vien klaidos ir rinktine atsilikinejo net 11 tasku.Kiek dar duoti,kad 30 tasku atsiliktume.Perdaug jisai zaide pries Tunisa reikejo ankciau Songaila isleisti ir nebutu tokios intrigos jau iki pertraukos.Pykstu ant Kemzuros taip galima ir pralaimeti rungtynes.Pvz Pocius padare klaidu ir atsisedo iki galo,o Valanciunas vis dar losia nors klaida ant klaidos.Kam ji leidzia i starto penketa irgi nesuvokiuKai psichologiskai sugniuzde tai ir dave pazaist. O dabar jau viskas px. Valanciunas jau nebepalos sita vasara ir tamn rekes aciu sakyti kemzurai. Tu ka nepameni kaip praeita vasara zaide EC? Ir ories serbus ir pries vokiecius su stipria priekjine linija gerai lose ir gera naudinguma ir efektyvuma turejo. Kaip paaskinsi kad tai dingo siemet? Cia jau viska daro psichologija. gi matesi kad pries tunisa jis bijo dabar is vis kamuoli i rankas paimti kad Kemzura ant jo nekrioktu ir vel nepasuodintu, ko pasekuoje is vien daro ir daro klaidas ir toliau darys dabar net jei ir poi 40 minuciu duosi. Dabar jam reikia pailseti nuo Kemzuros ir rinktines o po to su laiku atgauti ta pasitikejima savimi kuri jame Kemzura ir sugniuzde.Prie ko cia treneris.Perniai Valanciunas geriau atrode prie to pacio Kemzuros.Jisai visai nepatobulejo per metus.Kur matet jog treneris sodintu zaideja jei jisai gerai zaistu ir kodel to perniai nedare.O cia kas lygina su Gazoliu ar Saboniu nejuokinkit.Sabonis tobulejo kasmet ir jo metu jau buvo isrinktas geriausiu Europos zaideju tarp suaugusiu jau 19 metu rinktineje jisai rinkdavo po 20 tasku cia pusfinali ir finale EC.Valanciunas stovi vietoje geriausiu atveju bijau jog nebutu antras Anriuskos atvejis.


O gi prie to kad praeitais metais nesodindavo jo uz viena klaida ir neklykdavo vos tik eidavo ant suoliuko o ramai aiskindavo.

O dabar ppo vienos klaidos jis jau sedi ant suolo ir dar kemzura rekia apsiputojes. Paziurek i laika, EC Jonas irgi gi ne visas rungtynes geras turejo bet stabiliai losdavo apie 15-16 minuciu ir rezultatai buvo kiti, o dabar losia po 6-7 minutes ir dar Kmezura rekia nors buna rungtyniu kai kas nors dar prasciau uz Jona sulosia o tas vis vien ant jo uzsisedes.
2012-08-07
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 59

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.