Vytautas Šarakauskas iš Šiaulių keliasi į Klaipėdą
Vytautas Šarakauskas iš Šiaulių keliasi į Klaipėdą
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
Klaipėdos „Neptūnas“, šiemet debiutuosiantis VTB Vieningoje lygoje, tęsia komandos komplektaciją – pasirašyta dvejų metų sutartis su 204 cm ūgio ir 103 kg svorio vidurio puolėju Vytautu Šarakausku

30-metis krepšininkas nuo 2009 metų atstovavo „Šiaulių“ ekipai. Praėjusį sezoną jis Lietuvos krepšinio lygos (LKL) pirmenybėse praleisdavo vidutiniškai beveik po 18 minučių, pelnydavo po 7 taškus, po krepšiais atkovodavo po 5 kamuolius ir atlikdavo po 0,7 rezultatyvaus perdavimo.  

„Neptūnas“ man pasiūlė geriausias sąlygas, tad ir priėmiau kvietimą rungtyniauti Klaipėdoje. Pagal komandos sudėtį matyti, jog „Neptūno“ planai ir tikslai – ambicingi. Manau, kad šiemet „Neptūno“ komanda bus gera ir tikrai konkurencinga. Noriu kartu su šia komanda siekti pergalių“, – kalbėjo Šarakauskas.

Anot jo, vienas iš labai svarbių apsisprendimo žaisti „Neptūne“ motyvų buvo ir VTB Vieningoji lyga.

„Visi norime kautis su stipriausiomis ekipomis ir įgauti patirties. Pradžioje tikrai lengva nebus, tačiau su laiku turėtume užsigrūdinti“, – pabrėžė žaidėjas.  

Praėjusį savaitgalį Klaipėdos klubas sudarė sutartį su 26-erių 205 cm ūgio vidurio puolėju Laurynu Mikalausku, dar anksčiau – su 24-erių 200 cm ūgio klaipėdiečiu Deividu Gailiumi bei su dviem legionieriais – 28-erių 183 cm ūgio įžaidėju iš JAV Rashaunu Broadusu ir 26 metų 206 cm ūgio jamaikiečiu Dane'u Johnsonu.

Taip pat klaipėdiečiai naujam sezonui pratęsė sutartis su Martynu Mažeika bei Evaldu Dainiu. Dar galiojančias sutartis turi Mindaugas Girdžiūnas, Marius Runkauskas, Raimundas Danys, Mindaugas Stašys ir Modestas Kumpys. 

Komandos vyr. trenerio pareigas eis Kazys Maksvytis, jo asistentu dirbs Tomas Rinkevičius.


Rodyti komentarus
1 2 3  »
2012-08-14 16:47
jur
Aciu uz nuoroda , idomu buvo pamatyti !
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-14 14:35
cia
youtube.com/watch?v=bzk2RD-WNeQ&feature=youtu.be
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-14 14:34
Anonimas
reportazas is pirmos Neptuno treniruotes
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-14 10:20
w
Nu ka rudupiui ir siauliams atejo galas, visi tiek pizdavojo neptuna, o dabar prasau, gausit rukyt ir viskas. Sekmes.
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 23:20
Anonimas
a ka tu jokies?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 22:26
Vyga
Cezarinis: "1. Gerai,kad informuotas. 2.Taigi tu parašei,kur įžaidėjas tokį žaidėją "DANYS".Kad SF yra Danys,tai visi žino. 3. Ar tau geriau turėti žemesnio lygio vietinius žaidėjus, negu aukštesnio lygio užsieničius? VTB bombarduot su krūva lkl vidutiniokų lygio žaidėjais? 4. Neptūnas NBA komanda? 5. Laikraštyje rašyta apie konfliktą su Vasylium, krepšinis net praeitą savaitė parašė apie Maklūrą su Šarakausku,jog jie papaildys Neptūną, o apie Andriuškevičių buvo straipsnis. Kas kaip ir kada. 6. Koks gylis, kapitone?".

-------------------------

3. Kuo remiantis darai tokią išvadą? Manai užsienyje žaidžiantis mano minėti žaidėjai gauna mažiau, nei legionieriai, su kuriais pasirašė Neptūnas? Visų pirma, dar pagrįsk tai. O antra, mano tikslas buvo tiesiog pasidžiaugti, kad Klaipėdai visai nedaug trūksta, kad pasirėmusi veik vien tik savo auklėtiniais, gali išstatyti adekvačią komadą net VTB lygos atžvilgiu. Ar tai blogai? Šiaip per daug vietos mes skiriam naiviai mano svajonei, te kuria norėjau kukliai pasidalyti. Tik tiek ;)

4. Nba komandą paminėjau tik kaip standartą. ar blogai turėti 3 įžaidėjus. Tikrai visai ne. Nesupratau, kam mane dėl to durnini. Patikėk, jei Neptūnas nori užsikabinti VTB lygije, jis turės sekti tuo standartu. Trys žaidėjai vienai pozicijai tikrai nėra kažkas beprotiško. Veikiau atvirkščiai. Solidžioje lygoje tikėtis prasisukti be traumų. Ir beje, jau tau minėjau, kad net dabartinis Neptūnas turi trys-keturis įžaidėjus. Tad nesuprantu tavo priekaištų dėl trijų žaidėjų vienoje pozicijoje, tuo labiau kad žaidėjai gali uždengti ir kitą poziciją. 12-13-14-15 žaidėjų tai ne fantastika, tai realybė net Europoje.

5. Dubliuoji klausimą. Viską atsakiau.

6. Na ką belieka pridurti. Pas jus tiesiog cezariškas sarkazmo jausmas. Šeštos palatos.
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 22:25
Jei Zalgiris su Rytu Rudupio labdara nebepaselps, tai gal ir nebus kam bombarduot...

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 22:00
to Ezerelis
Buk ramus nebusit, Rudupis eilini karta uzbombarduos tritaskiais, nera komandos kuri issigelbetu nuo Rudupio tritaskiu.
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 21:36
Tai ka pagaliau LKL gal busim 3ti
Atsakyti
Įvertinimas:
-3
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 21:33
2 simuciukas
3 rungtynes is 25 NERA visada

lkl.lt, neptunas, akumuliuota statistika 5 - Startinio penketo žaidėja

galdikas 6 startai

mikalauskas 14 startu,

valeika 21 startas
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 21:12
o tai kur mcclure'as dingo?
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 21:07
2 simuciukas"Neptune Mikalauskas siaip zaisdavo startiniame su Galdiku"Su Valeika Mikalauskas startiniame zaisdavo. Pasidomek realybe pries rasydamas
Nezinai ir rasai nesamones,Galdikas visada pradedavo rungtynes staartiniame.Domekis realybe peizeliotojau... Uzknisa tokie kakotojai kurie bando buti protingesni,bet nera niekada gyvenime i rungtynes nueje. http://www.basketnews.lt/rungtynes/ziure... http://www.basketnews.lt/rungtynes/ziure... http://www.basketnews.lt/rungtynes/ziure...
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 21:03
VygaCezarini. Dėl dviejų Danių. Ar sunku pačiam pamąstyti, kad įsivėlė elementari klaida? Pats kokioj raidytėj skubiai braukdamas nesuklysti?


Sunku nesunku. Aš tavęs į teismą nepaduosiu dėl tos klaidos :)
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 21:02
Vyga->Cezarinis."Andriuškevičius vargu ar pradėjo treniruotis,dar neatsigavo".-----------------Ar nematei, kad man dar tiksliau apie tai painformavo salem 2012-08-13 17:48? O aš jam padėkojau 2012-08-13 19:33? Taigi, kuo tavoji info man nauja?"Su Vasylium susipyko vadovybė".-----------------Taipogi informuotas."O dar ir apie maklūrą su Broadusu pamiršai".-----------------O kam man jie, jei aš apie vietinę chebrą rašau?"Iš kur tu tokį DANYS ištraukei?".-----------------Ne aš, o Neptūnas. Iš Telšių jis."Kam Neptūnui 3 įžaidėjai?"-----------------O kam jiem dabar 3-4? Pasiskaičiuok. Ir atsakomasis klausimas tau. O kam NBA komandoms po 15 žaidėjų?"Ko jūs tą Bušmą kišat? Reikia imti gerą juoduką į centro poziciją iš NCAA,kaip tarkim Bowlesas,kur buvo Šiauliuose".-----------------Man tiesiog buvo įdomus vietinių žaidėjų projektas. Kaip tai atrodytų. Nieko prieš gerą legionierių, tik tegul jis būna geresnis nei Bušma ar Andriuškevičius ;)"Vėjų prirašei. Iš vis neseki naujienų".-----------------Na kaip, ar ne kartu pasidarė kaip turgaus bobutei nespėjant paskui liežuvį? Taigi, kokių naujienų aš neseku?


Vyga->Cezarinis."Andriuškevičius vargu ar pradėjo treniruotis,dar neatsigavo".-----------------Ar nematei, kad man dar tiksliau apie tai painformavo salem 2012-08-13 17:48? O aš jam padėkojau 2012-08-13 19:33? Taigi, kuo tavoji info man nauja?"Su Vasylium susipyko vadovybė".-----------------Taipogi informuotas."O dar ir apie maklūrą su Broadusu pamiršai".-----------------O kam man jie, jei aš apie vietinę chebrą rašau?"Iš kur tu tokį DANYS ištraukei?".-----------------Ne aš, o Neptūnas. Iš Telšių jis."Kam Neptūnui 3 įžaidėjai?"-----------------O kam jiem dabar 3-4? Pasiskaičiuok. Ir atsakomasis klausimas tau. O kam NBA komandoms po 15 žaidėjų?"Ko jūs tą Bušmą kišat? Reikia imti gerą juoduką į centro poziciją iš NCAA,kaip tarkim Bowlesas,kur buvo Šiauliuose".-----------------Man tiesiog buvo įdomus vietinių žaidėjų projektas. Kaip tai atrodytų. Nieko prieš gerą legionierių, tik tegul jis būna geresnis nei Bušma ar Andriuškevičius ;)"Vėjų prirašei. Iš vis neseki naujienų".-----------------Na kaip, ar ne kartu pasidarė kaip turgaus bobutei nespėjant paskui liežuvį? Taigi, kokių naujienų aš neseku?
1. Gerai,kad informuotas. 2.Taigi tu parašei,kur įžaidėjas tokį žaidėją "DANYS".Kad SF yra Danys,tai visi žino. 3. Ar tau geriau turėti žemesnio lygio vietinius žaidėjus, negu aukštesnio lygio užsieničius? VTB bombarduot su krūva lkl vidutiniokų lygio žaidėjais? 4. Neptūnas NBA komanda? 5. Laikraštyje rašyta apie konfliktą su Vasylium, krepšinis net praeitą savaitė parašė apie Maklūrą su Šarakausku,jog jie papaildys Neptūną, o apie Andriuškevičių buvo straipsnis. Kas kaip ir kada. 6. Koks gylis, kapitone?
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 20:54
Vyga
Cezarini. Dėl dviejų Danių. Ar sunku pačiam pamąstyti, kad įsivėlė elementari klaida? Pats kokioj raidytėj skubiai braukdamas nesuklysti?
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 20:51
Vyga
->Cezarinis.

"Andriuškevičius vargu ar pradėjo treniruotis,dar neatsigavo".

-----------------

Ar nematei, kad man dar tiksliau apie tai painformavo salem 2012-08-13 17:48? O aš jam padėkojau 2012-08-13 19:33? Taigi, kuo tavoji info man nauja?

"Su Vasylium susipyko vadovybė".

-----------------

Taipogi informuotas.

"O dar ir apie maklūrą su Broadusu pamiršai".

-----------------

O kam man jie, jei aš apie vietinę chebrą rašau?

"Iš kur tu tokį DANYS ištraukei?".

-----------------

Ne aš, o Neptūnas. Iš Telšių jis.

"Kam Neptūnui 3 įžaidėjai?"

-----------------

O kam jiem dabar 3-4? Pasiskaičiuok. Ir atsakomasis klausimas tau. O kam NBA komandoms po 15 žaidėjų?

"Ko jūs tą Bušmą kišat? Reikia imti gerą juoduką į centro poziciją iš NCAA,kaip tarkim Bowlesas,kur buvo Šiauliuose".

-----------------

Man tiesiog buvo įdomus vietinių žaidėjų projektas. Kaip tai atrodytų. Nieko prieš gerą legionierių, tik tegul jis būna geresnis nei Bušma ar Andriuškevičius ;)

"Vėjų prirašei. Iš vis neseki naujienų".

-----------------

Na kaip, ar ne kartu pasidarė kaip turgaus bobutei nespėjant paskui liežuvį? Taigi, kokių naujienų aš neseku?
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 20:50
\

RamūnasOžkuti: http://www.basketnews.lt/zaidejai/856-ra...Ir kitus negražiais žodžiais dar vadina.


Nu gerai,o kur antras Danys tada? Jis gi 2 Danius parašė. Mąstyk !
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 20:44
Ramūnas
Ožkuti: http://www.basketnews.lt/zaidejai/856-ra...

Ir kitus negražiais žodžiais dar vadina.
Atsakyti
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 20:23
VygaPuikiai paplušėjo Neptūno vadyba. Komandos sudėtis ir taip jau atrodo virš miesto galimybių, tačiau pasvajojus, dar kokį šaltinį/-ius suradus, padidinant biudžetą - šiek tiek, per sprindį - būtų galima visai solidžią gaują sudėti. Net kaip Vieningai lygai. Ir veik iš vietinių:C - Andriuškevičius;C - Bušma;C/P - Mikalauskas;P/C - Šarakauskas;S - Vasylius;P - Danys;L/G - Serapinas;L/G - Gailius;G/P - Kumpys;A - Mažeika;A - Runkauskas;Į/A - Girdžiūnas;Į - Eitutavičius;Į - Danys;Į - Stašys.Raumenų po krepšiais tikrai nestigtų. Antri - treti užduotų gero garo. Įžaidėjai, aišku, tik bėda. Tačiau didelė rotacija paskata tobulėjimui. Ir vizija ateičiai. Iš ne vietinių tik Andriuškevičius bei Šarakauskas būtų. Danys galima sakyti vietinis, žemaitis, o Mikalauskas iš Palangos tai tas pats kas savas. Manau, atsirastų intriga ir dėl patekimo į Atkr. rungtynes VTB lygoje. Kiek, rodos, nedaug iki tokios svajonės, bet žinoma, dabar tai dar nerealu. O po metų, poros, ketverių. Tikiu, įmanoma.
Vėjų prirašei. Iš vis neseki naujienų: Andriuškevičius vargu ar pradėjo treniruotis,dar neatsigavo, su Vasylium susipyko vadovybė, o dar ir apie maklūrą su Broadusu pamiršai. Iš kur tu tokį DANYS ištraukei? Yra nebent Dainys. kam Neptūnui 3 įžaidėjai? Jau turi 2 ir kaip lkl,pakankamai aukšto lygio,akd dėl 3 vietos kapotis. Ko jūs tą Bušmą kišat? Reikia imti gerą juoduką į centro poziciją iš NCAA,kaip tarkim Bowlesas,kur buvo Šiauliuose.
Atsakyti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-08-13 19:47
2 simuciukas
"Neptune Mikalauskas siaip zaisdavo startiniame su Galdiku"

Su Valeika Mikalauskas startiniame zaisdavo. Pasidomek realybe pries rasydamas
Atsakyti
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 45

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas