LeBronas Jamesas jau eilę metų lyginamas su Michaelu Jordanu
LeBronas Jamesas jau eilę metų lyginamas su Michaelu Jordanu
Nuotr. AFP-Scanpix
LeBronas Jamesas praėjusį sezoną padarė tai, ko jau seniai nebuvo niekam pavykę padaryti – laimėjo sezono ir finalo naudingiausiojo apdovanojimą bei tapo NBA bei olimpiniu čempionu.

Visgi jo komandos draugas Majamio „Heat“ komandoje Dwyane‘as Wade‘as dar nestato Jameso į tą pačią kategoriją su Michaelu Jordanu. Bent jau kol kas.

„Visi žino, kad LeBronas yra fenomenalus, fenomenalus žaidėjas. Jau seniai nematėme žmogaus, kuris būtų toks universalus. Tačiau daugelis Jordaną laiko geriausiu visų laikų žaidėju. Tą pakeisti bus sunku“, – sakė Wade‘as.

Ir tęsė: „LeBronas šiuo metu yra geriausiame savo karjeros etape. Jis žaidžia su pasitikėjimu, esame tą matę su Michaelu Jordanu bei Kobe Bryantu. Visgi, norint žaisti gerai ir esant virš 30-ies, privalai išlikti sveikas. Tą matėme tiek su Jordanu, tiek su Bryantu.“

Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (74)
ByronMiamiBig3Trumpai geriausi žaidėjai Nba:1-2. James'as ir Wade'as(lygūs pnš.).3. Durant.(Dar kils).4-5. Bryant ir Anthony(taip pat tokio pačio kalibro žaidėjai).Geriausias per visa Nba istorija buvo ir bus MJ. Beja, kažkaip visi pamiršta, nuo 1994 iki 1996 iš vis buvo nustojes žaist krepšinį(žaidė beisbola) tačiau per ta laika net neprarado formos, manau net pagerėjo, ir laimėjo tris žiedus iš eilės(net neabejoju, kad jai ne tie du metai MJ dabar turėtu aštuonis žiedus), tai va MJ net ir po poros metų be krepšinio grįžes į aukščiausio lygio krepšinį, jis ir toliau dominavo, vat tai ir yra talentas, kurio iš dabartinių žaidėjų ko gero neturi nei vienas(abejoju ar Lebronas, Wade'as ar Durantas taip dominuotų padares dviejų metų pertrauka be treniruočių).--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltAs esu Heat komandos gerbejas ir LeBron zaidimo megejas, bet tu zmogau ziauriai nusvaigai. Jei rinktume penketuka geriausiu SIA DIENA zaidzianciu, tai Wade tikrai nedeciau jo i Top5. Taip, jis labai geras zaidejas, turi labai daug potencialo, bet vertinam man atrodo viso sezono zaidima, o ne paeme jo 3 ar 5 gerai suzaistas rungtynes. Atejes i NBA jis buvo nerealus, laimejo sau zieda vel super zaisdamas, bet veliau traumos, traumos ir vis traumos... Po chempionu ziedu laimejimo kazin ar buvo pas ji be praleistu rungtyniu del traumos. O pernai matem visi, kai patyria trauma, sugrizta iskart po jos ir skandina komanda su klaidomis ir daug pramestais metimais. Zodziu, jei cia mes rinktume pagal praeito sezono zaidima, o ne pagal tai kaip jis galetu zaisti, bet trukdo traumos, tai Wade i Top5 tikrai nepatenka. Bet jei kaip dabar sako jau artejanciam sezonui bus issigydes visas traumas ir zais visiskai sveikas ir ta pasiseks jam padaryti - tada pilnai tikiu, kad Wade vel butu Top5 zaidejas. Bet cia dar paziuresime... Palinkekime jam tik sekmes.Kas del Top3: sutinku su daugumos nuomone, kad cia be konkurencijos eina eiles tvarka: James, Durantas, Howardas. James gerokai atsipleses nuo antroje vietoje esancio Duranto. James viska daro, nuo tasku, perdavimu iki geriausios gynybos. Dengia nuo Rose's (191cm) iki Gasolio (216cm). Durantas nerealus snaiperis, gali pataikyti per dengiamojo rankas is bet kurios aiksteles vietos. Bet aikstes matymas jo nera geras ir gynyba jo prasta. Bet Duranto gynyba niekada ir nebus gera, nes nerealus snaiperis ir visada jis bus labai lieso sudejimo, labai plonomis rankomis. O uzsikacialinti jam niekas neleis, nes automatiskai tada prarasta savo taiklu metima. O siaip visi snaiperiai buvo kudi: Milleris, Allen, Kerr'as ir t.t. O budamas tokio kudumo Duranta dauguma nustums po kashiu. Taigi, kadangi renkami geriausi zaidejai ne tik pagal tai, kas daugiausiai tasku imeta, tai galima daryti tvirta isvada, kad James bus geriausias lygoje dar kelis metus, kol visiskai pasens ir tada Durantas ir Howardas iskils i pirma/antra vietas. Howardas siuo metu butu trecioje vietoje, bet jis mane niekuom nestebina. Uzsikacialino, turi juodaodziams iprasta dideli suoli, nelabai pataiko baudu ir tolimesniu metimu.Kas ketvirtoje ir penktoje vietoje jau reiketu tikrai gerokai pagalvoti... Manau visgi ketvirtoje vietoje turetu buti Anthony, ypac vertinant pagal tai, kaip jis zaide gale sezono, per playoff'us ir per Olympiada. Viskas prasidejo per labai svarbias Knicks rungtynes su Bulls, kai jis vienas savo tritaskiu show isplese pratesima, o veliau ir pergale. Veliau playoff pirmame rate pries Heat atrodo 2 kartus pelne 40 ir daugiau tasku ir vienas labiausiai ten ardesi, bet jo vieno tokio gero zaidimo buvo per mazai. Ka dare per Olympiada patys mateme. Tad neziurint jo didziaja dali praejusio nelabai gero sezono, o vertinant tik artimiausia pusmeti, tai jam 4 vieta garantuota turetu buti. Ziuresime ar vel isvysime jo toki labai gera zaidima ir si sezona.Penkta vieta greiciausia butu C.Paul'ui, nes zmogelis tikrai buvo lyderis Clippers komandas, per playoffus labai smarkiai tempe i pergale... Bet gal koja pakiso dar nesusizaidimas likusios komandos, visgi tik pusmeti dar buvo kaip mainai ivyke.Stai toks mano argumentuotas penketukas. Sorry, kad nera Kobe tarp geriausiu Top5, bet tokia realybe... Jis niekaip siuo metu nepatenka i Top5. Tasku daug pelno, bet kiekvienas is jusu pasakytu sau mintyse: jei kiekvienas kitu komandu lyderis turetu tokia laisve ir tiek metimu (22-32) galetu ismesti kiekvienose varzybose, tai turetume gal net kokia keliolika zaideju su 30 ir daugiau tasku vidurkiu... Bet vertinant Kobes prasta pataikyma, klaidu daryma, pablogejusia gynyba, tai jis niekaip neisipaiso siaip dienai i Top5. Bet jei vertintume tarp siuo metu nba zaidzianciu geriausiai visu laiku zaidziusi krepsininka, tai Kobe butu Nr.1 Na, amzius daro savo, as manau pablogejo jo gynyba ir pataikymas tik del amziaus. Taip visiems atsitinka.O kalbant apie si sezona - tai jis bus vienas is idomiausiu. Gaila tik, kad Bulls iskrito is favoritu. Aisku, gal bus stebuklas, kad grizes Rose kovo menesi prades rodyti savo geriausia zaidima ir vel ves komanda i pergales, bet man kazkaip tas nesitiki. Neturejes visus metus zaidybines praktikos, o dabar dirbant tik su svarmenimis, tai nesitiki, kad toli siemet eis Bulliai. Bet kitos komandos smarkiai sustipres: Heat visas branduolys tas pats + 2 geri zaidejai, Lakers siemet isvis pavydetinus zaidejus susikvieste, nors irs pinigu tam virs algu kepures ziauriai virsys, Nets nes tarp favoritu i ziedus, bet irgi idomi sudetis, Knicks fanams labiausiai reiktu dziaugtis, kad pagaliau savo geriausia zaidima pradejo demonstruoti Anthony, Clippers irgi turi savas zvaigzdes, o ju siemet bus tikslas zengti dar vienu laipteliu i prieki, o tai reiskia nores pakliuti i konf. finala, o ten jau favoritais yra laikomi Lakers ir Thunders su irgi visais tais paciais krepsininkais + daug daugiau patirties igavusiais. Pernai jie perdege, bet kazko manau tikrai is to super finalo ismoko. Plius ju 4 zaidejai Olympiadoje irgi patirties prisiseme ir zaidima dar labiau pagerino. O vakaru konf. dar ir "senuku" Spurs nereikia is anksto nurasyti... Vat tik Mavericks manau savo fanus labai nuvyle... Plano plano zvaigzde prisikviesti, daug pinigu laisvai algu kepurei buvo pasidare ir nieko gero negavo. O dar pabego is ju Terry ir Kidd. Tai Vakaruose super idomi situacija. O rytuose Heat favorite... Bet ir Celtics su Terry sustiprejo, bet prarado Allen, be to lyderiai dar labiau paseno... Na, tik Rondo manau siais metais labai dominuos komandoje, gali jis siemet net kokiu keliolika trigubu dubliu pridaryti. Bulls jau situacija aprasiau... Sixers su Bynum bus is posakio "vienas lauke ne karys". Pacers irgi nemazai kad labiau nustebins, nei pernai... Tai Rytuose daugmaz aisku kas dominuos. Daug metu Rytuose "magic" patekdavo tarp paciu stipriausiu komandu Rytuose, o siemet greiciausiai vilksis lenteles gale... O vat Vakaruose daug painesne bus situacija. As asmeniskai nesu isitikines, kad Lakers su ispudinga sudetimi nugales ne ka maziau ispudingus krepsininkus turincius Thunders komanda.


Nu as neesu ekspertas bet megstu pasidomet ka tikri ekspertai snekia pvz (ESPN ir pan), ta jie visada kalbedami apie pacius geriausius zaidejus Wade penketuke randa vietos, ir as manau kad jie zino ka sneka vis del to jie esa ekspertai, ir pagrindinis dalykai kodel jie Wade mato penketuke yra jo ginyba(vien jo tie blokai daug ka pasako), ir atletiskumas. Tad geriau nevaidinkit ekspertu o tuo tarpu klausykit ka tikri ekspertai sneka, o siap as su tavim su viskuo sutinku(iskyrus del D- Wade).
2012-08-26
Atsakyti
TDaY
Va kas cia prase lygos top 10 surasyt:

1. Kobe

2. Durant

3. Howard

4. Melo

5. Rondo

6. CP3

7. Wade

8. Bynum

9. Derron

10. Gasol/KG/Duncan/Dirk (viskas del 10 vietos tik kito sezono metu paaiskes)
2012-08-25
-2
Atsakyti
Kaip ir pats Jamesas sakė, kad jis yra labiau panašus į Magic Johnson. Lebronas yra SF, bet jis gali puikiai įžaidinėti, bei dalina tikrai nemažai perdavimų, taip pat gali pastovėti už PF, bei iš bėdos galėtų atsistoti už C (nors ūgis nėra kaip tikro centro, tačiau vien iš jo šuolio ir judrumo sudarytų gana didelį pasipriešinimą aukštaūgiams). Taigi Magic Johnson buvo toks galima sakyti universalus žaidėjas, tai taip pat ir Lebronas yra, nes jis iš bėdos gali pastovėti visose pozicijose.
2012-08-25
-4
Atsakyti
mano nuomone ch.paul yra labai geras zaidejas,bet ne zvaigzde,tarp tokiu zaideju kaip james,kobe ar wade ir kt. as jo nestatyciau.
2012-08-25
+2
Atsakyti
MiamiBig3Trumpai geriausi žaidėjai Nba:1-2. James'as ir Wade'as(lygūs pnš.).3. Durant.(Dar kils).4-5. Bryant ir Anthony(taip pat tokio pačio kalibro žaidėjai).Geriausias per visa Nba istorija buvo ir bus MJ. Beja, kažkaip visi pamiršta, nuo 1994 iki 1996 iš vis buvo nustojes žaist krepšinį(žaidė beisbola) tačiau per ta laika net neprarado formos, manau net pagerėjo, ir laimėjo tris žiedus iš eilės(net neabejoju, kad jai ne tie du metai MJ dabar turėtu aštuonis žiedus), tai va MJ net ir po poros metų be krepšinio grįžes į aukščiausio lygio krepšinį, jis ir toliau dominavo, vat tai ir yra talentas, kurio iš dabartinių žaidėjų ko gero neturi nei vienas(abejoju ar Lebronas, Wade'as ar Durantas taip dominuotų padares dviejų metų pertrauka be treniruočių).--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


As esu Heat komandos gerbejas ir LeBron zaidimo megejas, bet tu zmogau ziauriai nusvaigai. Jei rinktume penketuka geriausiu SIA DIENA zaidzianciu, tai Wade tikrai nedeciau jo i Top5. Taip, jis labai geras zaidejas, turi labai daug potencialo, bet vertinam man atrodo viso sezono zaidima, o ne paeme jo 3 ar 5 gerai suzaistas rungtynes. Atejes i NBA jis buvo nerealus, laimejo sau zieda vel super zaisdamas, bet veliau traumos, traumos ir vis traumos... Po chempionu ziedu laimejimo kazin ar buvo pas ji be praleistu rungtyniu del traumos. O pernai matem visi, kai patyria trauma, sugrizta iskart po jos ir skandina komanda su klaidomis ir daug pramestais metimais. Zodziu, jei cia mes rinktume pagal praeito sezono zaidima, o ne pagal tai kaip jis galetu zaisti, bet trukdo traumos, tai Wade i Top5 tikrai nepatenka. Bet jei kaip dabar sako jau artejanciam sezonui bus issigydes visas traumas ir zais visiskai sveikas ir ta pasiseks jam padaryti - tada pilnai tikiu, kad Wade vel butu Top5 zaidejas. Bet cia dar paziuresime... Palinkekime jam tik sekmes.

Kas del Top3: sutinku su daugumos nuomone, kad cia be konkurencijos eina eiles tvarka: James, Durantas, Howardas. James gerokai atsipleses nuo antroje vietoje esancio Duranto. James viska daro, nuo tasku, perdavimu iki geriausios gynybos. Dengia nuo Rose's (191cm) iki Gasolio (216cm). Durantas nerealus snaiperis, gali pataikyti per dengiamojo rankas is bet kurios aiksteles vietos. Bet aikstes matymas jo nera geras ir gynyba jo prasta. Bet Duranto gynyba niekada ir nebus gera, nes nerealus snaiperis ir visada jis bus labai lieso sudejimo, labai plonomis rankomis. O uzsikacialinti jam niekas neleis, nes automatiskai tada prarasta savo taiklu metima. O siaip visi snaiperiai buvo kudi: Milleris, Allen, Kerr'as ir t.t. O budamas tokio kudumo Duranta dauguma nustums po kashiu. Taigi, kadangi renkami geriausi zaidejai ne tik pagal tai, kas daugiausiai tasku imeta, tai galima daryti tvirta isvada, kad James bus geriausias lygoje dar kelis metus, kol visiskai pasens ir tada Durantas ir Howardas iskils i pirma/antra vietas. Howardas siuo metu butu trecioje vietoje, bet jis mane niekuom nestebina. Uzsikacialino, turi juodaodziams iprasta dideli suoli, nelabai pataiko baudu ir tolimesniu metimu.

Kas ketvirtoje ir penktoje vietoje jau reiketu tikrai gerokai pagalvoti... Manau visgi ketvirtoje vietoje turetu buti Anthony, ypac vertinant pagal tai, kaip jis zaide gale sezono, per playoff'us ir per Olympiada. Viskas prasidejo per labai svarbias Knicks rungtynes su Bulls, kai jis vienas savo tritaskiu show isplese pratesima, o veliau ir pergale. Veliau playoff pirmame rate pries Heat atrodo 2 kartus pelne 40 ir daugiau tasku ir vienas labiausiai ten ardesi, bet jo vieno tokio gero zaidimo buvo per mazai. Ka dare per Olympiada patys mateme. Tad neziurint jo didziaja dali praejusio nelabai gero sezono, o vertinant tik artimiausia pusmeti, tai jam 4 vieta garantuota turetu buti. Ziuresime ar vel isvysime jo toki labai gera zaidima ir si sezona.

Penkta vieta greiciausia butu C.Paul'ui, nes zmogelis tikrai buvo lyderis Clippers komandas, per playoffus labai smarkiai tempe i pergale... Bet gal koja pakiso dar nesusizaidimas likusios komandos, visgi tik pusmeti dar buvo kaip mainai ivyke.

Stai toks mano argumentuotas penketukas. Sorry, kad nera Kobe tarp geriausiu Top5, bet tokia realybe... Jis niekaip siuo metu nepatenka i Top5. Tasku daug pelno, bet kiekvienas is jusu pasakytu sau mintyse: jei kiekvienas kitu komandu lyderis turetu tokia laisve ir tiek metimu (22-32) galetu ismesti kiekvienose varzybose, tai turetume gal net kokia keliolika zaideju su 30 ir daugiau tasku vidurkiu... Bet vertinant Kobes prasta pataikyma, klaidu daryma, pablogejusia gynyba, tai jis niekaip neisipaiso siaip dienai i Top5. Bet jei vertintume tarp siuo metu nba zaidzianciu geriausiai visu laiku zaidziusi krepsininka, tai Kobe butu Nr.1 Na, amzius daro savo, as manau pablogejo jo gynyba ir pataikymas tik del amziaus. Taip visiems atsitinka.

O kalbant apie si sezona - tai jis bus vienas is idomiausiu. Gaila tik, kad Bulls iskrito is favoritu. Aisku, gal bus stebuklas, kad grizes Rose kovo menesi prades rodyti savo geriausia zaidima ir vel ves komanda i pergales, bet man kazkaip tas nesitiki. Neturejes visus metus zaidybines praktikos, o dabar dirbant tik su svarmenimis, tai nesitiki, kad toli siemet eis Bulliai. Bet kitos komandos smarkiai sustipres: Heat visas branduolys tas pats + 2 geri zaidejai, Lakers siemet isvis pavydetinus zaidejus susikvieste, nors irs pinigu tam virs algu kepures ziauriai virsys, Nets nes tarp favoritu i ziedus, bet irgi idomi sudetis, Knicks fanams labiausiai reiktu dziaugtis, kad pagaliau savo geriausia zaidima pradejo demonstruoti Anthony, Clippers irgi turi savas zvaigzdes, o ju siemet bus tikslas zengti dar vienu laipteliu i prieki, o tai reiskia nores pakliuti i konf. finala, o ten jau favoritais yra laikomi Lakers ir Thunders su irgi visais tais paciais krepsininkais + daug daugiau patirties igavusiais. Pernai jie perdege, bet kazko manau tikrai is to super finalo ismoko. Plius ju 4 zaidejai Olympiadoje irgi patirties prisiseme ir zaidima dar labiau pagerino. O vakaru konf. dar ir "senuku" Spurs nereikia is anksto nurasyti... Vat tik Mavericks manau savo fanus labai nuvyle... Plano plano zvaigzde prisikviesti, daug pinigu laisvai algu kepurei buvo pasidare ir nieko gero negavo. O dar pabego is ju Terry ir Kidd. Tai Vakaruose super idomi situacija. O rytuose Heat favorite... Bet ir Celtics su Terry sustiprejo, bet prarado Allen, be to lyderiai dar labiau paseno... Na, tik Rondo manau siais metais labai dominuos komandoje, gali jis siemet net kokiu keliolika trigubu dubliu pridaryti. Bulls jau situacija aprasiau... Sixers su Bynum bus is posakio "vienas lauke ne karys". Pacers irgi nemazai kad labiau nustebins, nei pernai... Tai Rytuose daugmaz aisku kas dominuos. Daug metu Rytuose "magic" patekdavo tarp paciu stipriausiu komandu Rytuose, o siemet greiciausiai vilksis lenteles gale... O vat Vakaruose daug painesne bus situacija. As asmeniskai nesu isitikines, kad Lakers su ispudinga sudetimi nugales ne ka maziau ispudingus krepsininkus turincius Thunders komanda.
2012-08-25
+7
Atsakyti
TDaY
Vakar per Kobes gimse pirma kart pasijauciau tikru gaidziu. Jausmas neapsakomas.
2012-08-25
+2
Atsakyti
MiamiBig3TDaYMiamiBig3Trumpai geriausi žaidėjai Nba:1-2. James'as ir Wade'as(lygūs pnš.).3. Durant.(Dar kils).4-5. Bryant ir Anthony(taip pat tokio pačio kalibro žaidėjai).Geriausias per visa Nba istorija buvo ir bus MJ. Beja, kažkaip visi pamiršta, nuo 1994 iki 1996 iš vis buvo nustojes žaist krepšinį(žaidė beisbola) tačiau per ta laika net neprarado formos, manau net pagerėjo, ir laimėjo tris žiedus iš eilės(net neabejoju, kad jai ne tie du metai MJ dabar turėtu aštuonis žiedus), tai va MJ net ir po poros metų be krepšinio grįžes į aukščiausio lygio krepšinį, jis ir toliau dominavo, vat tai ir yra talentas, kurio iš dabartinių žaidėjų ko gero neturi nei vienas(abejoju ar Lebronas, Wade'as ar Durantas taip dominuotų padares dviejų metų pertrauka be treniruočių).--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltBet ta prasme rimtai, kaip dar mane drista fanboyu vadint.Wade'as top 5.Tu manai jis sedejo ir nieko nedare? MJ toks zmogus, kad jis kiekviena diena treniravos. Metimo nepragersiWade nori pasakyt nepatenka i top 5??? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD bUVAU GIRDEJAS KAD TU TOKS DURNELIS DEL bRYANTO PAMISES BET KAD TOKS TAI NEZIOJAU


Dažniausiai nepalaikau Tday vien delto, kad jis yra grynas fanboyus ir t.r, bet ka tu cia pezi visa vakara, tai tikrai juokinga.Jamesas yra pagrindinis Heat izaidejas.FAKTAS.Kas del Wade, gal ir imanoma gincytis del jo buvimo top5, bet tikrai jis nėra 1-2 lygoje :D Manau šiuo metu labiausiai atsiplėšę nuo kitų žaidėju yra Jamesas ir Durantas.Paskui Howardas.O toliau sunku pasakyti.Pretendentu butu daug, čia jau visiem pagal skoni sakyčiau.Melo,Kobe,CP3,Wade,Deronas ir t.t

Čiau, labanakt, publika.
2012-08-25
+3
Atsakyti
MiamiBig3TDaYMiamiBig3Trumpai geriausi žaidėjai Nba:1-2. James'as ir Wade'as(lygūs pnš.).3. Durant.(Dar kils).4-5. Bryant ir Anthony(taip pat tokio pačio kalibro žaidėjai).Geriausias per visa Nba istorija buvo ir bus MJ. Beja, kažkaip visi pamiršta, nuo 1994 iki 1996 iš vis buvo nustojes žaist krepšinį(žaidė beisbola) tačiau per ta laika net neprarado formos, manau net pagerėjo, ir laimėjo tris žiedus iš eilės(net neabejoju, kad jai ne tie du metai MJ dabar turėtu aštuonis žiedus), tai va MJ net ir po poros metų be krepšinio grįžes į aukščiausio lygio krepšinį, jis ir toliau dominavo, vat tai ir yra talentas, kurio iš dabartinių žaidėjų ko gero neturi nei vienas(abejoju ar Lebronas, Wade'as ar Durantas taip dominuotų padares dviejų metų pertrauka be treniruočių).--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltBet ta prasme rimtai, kaip dar mane drista fanboyu vadint.Wade'as top 5.Tu manai jis sedejo ir nieko nedare? MJ toks zmogus, kad jis kiekviena diena treniravos. Metimo nepragersiWade nori pasakyt nepatenka i top 5??? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD bUVAU GIRDEJAS KAD TU TOKS DURNELIS DEL bRYANTO PAMISES BET KAD TOKS TAI NEZIOJAU


Nezinojau, srr capslock
2012-08-25
-1
Atsakyti
TDaYMiamiBig3Trumpai geriausi žaidėjai Nba:1-2. James'as ir Wade'as(lygūs pnš.).3. Durant.(Dar kils).4-5. Bryant ir Anthony(taip pat tokio pačio kalibro žaidėjai).Geriausias per visa Nba istorija buvo ir bus MJ. Beja, kažkaip visi pamiršta, nuo 1994 iki 1996 iš vis buvo nustojes žaist krepšinį(žaidė beisbola) tačiau per ta laika net neprarado formos, manau net pagerėjo, ir laimėjo tris žiedus iš eilės(net neabejoju, kad jai ne tie du metai MJ dabar turėtu aštuonis žiedus), tai va MJ net ir po poros metų be krepšinio grįžes į aukščiausio lygio krepšinį, jis ir toliau dominavo, vat tai ir yra talentas, kurio iš dabartinių žaidėjų ko gero neturi nei vienas(abejoju ar Lebronas, Wade'as ar Durantas taip dominuotų padares dviejų metų pertrauka be treniruočių).--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltBet ta prasme rimtai, kaip dar mane drista fanboyu vadint.Wade'as top 5.Tu manai jis sedejo ir nieko nedare? MJ toks zmogus, kad jis kiekviena diena treniravos. Metimo nepragersi


Wade nori pasakyt nepatenka i top 5??? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD bUVAU GIRDEJAS KAD TU TOKS DURNELIS DEL bRYANTO PAMISES BET KAD TOKS TAI NEZIOJAU
2012-08-25
-1
Atsakyti
tday
taip galiu atsakyti

Top 10 siuo metu nba

1. Kobe

2. Bryant

3. Number 24

4. Black Mamba

5. Raper

6. Mister 81 points

7. Mister 20% fg

8. Maid horror

9. KB

10. Kobrick
2012-08-24
Atsakyti
Anonimas
tday, pasakyk nuosirdziai, ar dabartinis Kobe yra geresnis uz LBJ. Ir seip idomu butu tavo lygos TOP 10 zaideju sarasiuka pamatyt. Tikrai idomus zmogus esi, visalaik savo nuomone pagrindi, o i mazvaikius nekreipk demesio :)
2012-08-24
+3
Atsakyti
MiamiBig3Trumpai geriausi žaidėjai Nba:1-2. James'as ir Wade'as(lygūs pnš.).3. Durant.(Dar kils).4-5. Bryant ir Anthony(taip pat tokio pačio kalibro žaidėjai).Geriausias per visa Nba istorija buvo ir bus MJ. Beja, kažkaip visi pamiršta, nuo 1994 iki 1996 iš vis buvo nustojes žaist krepšinį(žaidė beisbola) tačiau per ta laika net neprarado formos, manau net pagerėjo, ir laimėjo tris žiedus iš eilės(net neabejoju, kad jai ne tie du metai MJ dabar turėtu aštuonis žiedus), tai va MJ net ir po poros metų be krepšinio grįžes į aukščiausio lygio krepšinį, jis ir toliau dominavo, vat tai ir yra talentas, kurio iš dabartinių žaidėjų ko gero neturi nei vienas(abejoju ar Lebronas, Wade'as ar Durantas taip dominuotų padares dviejų metų pertrauka be treniruočių).--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Bet ta prasme rimtai, kaip dar mane drista fanboyu vadint.

Wade'as top 5.

Tu manai jis sedejo ir nieko nedare? MJ toks zmogus, kad jis kiekviena diena treniravos. Metimo nepragersi
2012-08-24
-3
Atsakyti
lbj
Pagal jus tai kadangi Scalabrine turi žiedą ir Lebronas turi žiedą, tai jie vienodo kalibro, tas pats ir su kobe, jis pats žiedų niekad neiškovojo, kol negavo kas jam padėtu, o kai tik atėjo Lakersus tempe shaqas
2012-08-24
-2
Atsakyti
Trumpai geriausi žaidėjai Nba:

1-2. James'as ir Wade'as(lygūs pnš.).

3. Durant.(Dar kils).

4-5. Bryant ir Anthony(taip pat tokio pačio kalibro žaidėjai).

Geriausias per visa Nba istorija buvo ir bus MJ. Beja, kažkaip visi pamiršta, nuo 1994 iki 1996 iš vis buvo nustojes žaist krepšinį(žaidė beisbola) tačiau per ta laika net neprarado formos, manau net pagerėjo, ir laimėjo tris žiedus iš eilės(net neabejoju, kad jai ne tie du metai MJ dabar turėtu aštuonis žiedus), tai va MJ net ir po poros metų be krepšinio grįžes į aukščiausio lygio krepšinį, jis ir toliau dominavo, vat tai ir yra talentas, kurio iš dabartinių žaidėjų ko gero neturi nei vienas(abejoju ar Lebronas, Wade'as ar Durantas taip dominuotų padares dviejų metų pertrauka be treniruočių).

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-08-24
+1
Atsakyti
Azoo
Nenusisnekekit lodariai. Ka cia pezat nesamones. Va nba topas:

1. LeBron

2. Durant

3. Howard

4. Kobe

Is to prievartautojo Kobe nieko neliko. Svaidyti po 30 metimu per rungtynes su 30 proc pataikymu gali kiekvienas geltonsnapis liurbis. Nesuprantu, kaip galima isvis garbinti moteru prievartautoja. Juk moters iprievartavimas - pats zemiausias lygis.
2012-08-24
+2
Atsakyti
Tday
Visi zino, kad Kobe yra geriausias zaidejas, Joradanas jam nevarzovas (jai nezinot kas per veikejas cia pasigooglinkit, nes cia visi vaikai vien, ps as jau penktokas esu) ir nesvarbu kad kita sezona jis taps daugiausiai prametusiu zaideju, tai aplinka kalta
2012-08-24
+3
Atsakyti
TDaY
- LeBron, how many rings you have?

- Not zero.

- Kobe, how many rings you have?

- Not zero... not one... not two... not three... not four... and after this season I will have not five rings..

So nerds, thats why KOBE > LeChoke
2012-08-24
+3
Atsakyti
WadeToJamesTo ALLEY OOP. Koks dar aklas tikejimas, kur tu kazka panasaus girdejai is manes? Paskaityk atidziau ka as parasiau ankstesniam poste. LeBronas per kelini izaidineja daugiausiai 5 kartus. Wade irgi izaidineja apie tiek kiek James. Chalmers izaidineja daugiausiai, nes jis yra Majemio pagrindinis PG. Kas neaisku?


tas kad Jamesas yra geresnis įžaidėjas negu Wade ir jis daugiau praleidžia laiko su kamuoliu . Bet man nėra skirtumo tarkim ar Kobe, ar James, ar Wade įžaidinėja . Juk jeigu įžaidinėja - jis turi tam įgudžių,jeigu assistus dalina -taip pat. O kas mažiau praleidžia su kamuoliu kvaila ginčytis :d

na gal neįsiskaičiau gerai , nes Jamesas tikrai nėra PG , bet, kaip ir minėjai, per rugntgtynes jis juo būna
2012-08-24
+2
Atsakyti
To ALLEY OOP. Koks dar aklas tikejimas, kur tu kazka panasaus girdejai is manes? Paskaityk atidziau ka as parasiau ankstesniam poste. LeBronas per kelini izaidineja daugiausiai 5 kartus. Wade irgi izaidineja apie tiek kiek James. Chalmers izaidineja daugiausiai, nes jis yra Majemio pagrindinis PG. Kas neaisku?
2012-08-24
-3
Atsakyti
WadeToJamesTeisingai, Tdejui neirodysi niekaip, kad LeBronas yra SF, kad jis be vargo uzdaro Gasoli, kad Kobei prireikia vis daugiau metimu surinkt savo taskus.Kad ir kokius aiskius argumentus pasitelktum. Ir vistiek jis sako, kad finalus mate, tai jau dabar zino kaip komanda zaidzia visa laika. As Lakers rungtyniu irgi mazai ziuriu, del to ir nestatau is saves tos komandos eksperto.


Pozicijos reikalingos daugmaz suklasifikuot zaidejus kad tokie varguoliai kaip tu susigaudytu. LeBrona istatyk kur tik nori isskyrus C ir turi all-stara. Neturi jis pozicijos, kaip TDaY sako - point forward. Westbrookas irgi ale rungtyniauja PG, bet ar jis tau panasus i izaideja? Combo guard'as. Va Kobe tarkim tikras SG. Is jo nei izaidejas labai vykes, nei jis turi duomenis zaist F.

O tai kur komanda demonstruos savo zaidima, jei ne finaluose? Ir koks tau skirtumas ka kas mate ir ko nemate? Esme yra jo teiginys - ar klaidingas, ar ne.
2012-08-24
+11
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 74

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.