LeBronas Jamesas pareiškė, kad šią vasarą pasistiprinusi Majamio komanda turi potencialo rungtyniauti kur kas geriau
LeBronas Jamesas pareiškė, kad šią vasarą pasistiprinusi Majamio komanda turi potencialo rungtyniauti kur kas geriau
Nuotr. Reuters – Scanpix
Praėjusį sezoną NBA čempiono titulą iškovojusi Majamio „Heat“ ekipa šį pasiekimą tikisi pakartoti. Vakar surengtame „Heat“ klubo pristatyme žiniasklaidai komandos vyriausiasis treneris Erikas Spoelstra pareiškė sieksiantis antro paeiliui čempionų titulo. 

„Sieksime iškovoti dar vieną čempionų titulą ir turėsime galimybę tai padaryti. Vis dėlto, apginti trofėjų šiemet bus sunku – visos komandos pasistiprino ir ginsis prieš mus kur kas kiečiau, nei tą darė praėjusį sezoną. Taigi, mūsų laukia visiškai kitokia kelionė“, – pažymėjo Spoelstra. 

LeBroną Jamesą, Dwyane'ą Wade'ą ir Chrisą Boshą savo gretose išsaugojęs Majamio klubas sieks trečią kartą paeiliui iškopti į NBA superfinalą. Birželį Majamio klubui užteko vos penkių mačų, kad palaužtų Oklahomos „Thunder“ bei pelnytų titulą. 

Tačiau Jamesas mano, kad šią vasarą veteraną Ray Alleną bei puolėją Rashardą Lewisą įsigijusi jo ekipa gali rungtyniauti dar geriau. 

„Turime potencialo žaisti dar geriau, – pareiškė antrą olimpinį auksą su JAV rinktine šią vasarą iškovojusi NBA žvaigždė. – Turime potencialo žaisti kur kas geriau ir tai gąsdina.“

Ginti NBA čempionų titulą Majamio ekipa pradės spalio 30 d. maču su buvusia Alleno komanda Bostono „Celtics“. 

Tiesa, kol kas Floridos klubas negali pasigirti puikia krepšininkų sveikata. Wade'as atlieka reabilitaciją po kairiojo kelio operacijos ir praleis visą treniruočių stovyklą bei ikisezonines rungtynes. 

Negaluoja ir birželį po skalpeliu dėl čiurnos problemų gulęsis Allenas bei nugarą susižeidęs Mike'as Milleris. Tiesa, visi trys krepšininkai dalyvaus pirmojoje „Heat“ treniruotėje, po kurios medikai nuspręs, kiek rimtai jie galės dirbti.

Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (28)
NBA
Manau jei sveiki bus Noah,Boozer,Deng ir Rose Bulls gali iveikti Heat visgi buliu suolas irgi geras Hinrich,Robinson,Butler,Belinelli,Radmanovic ir Mohammed.
2012-09-30
+2
Atsakyti
lebron.james
as tai manau kad miamia apgins savo titula nes kad cia tik sustprejo laikers ir viskas
2012-09-30
+1
Atsakyti
Zmones, supraskit, tie visi TDaY anonimai tik parodijuoja ji ir jo kvailas mintis. :)
2012-09-29
-1
Atsakyti
Tday ziuriu palikes bnews prikolistas tik saudo anekdotus apie Miami Heat ir lebrona :D pasakyk kokiu apie LAL idomu butu paklausyt
2012-09-29
+3
Atsakyti
Domis
Tday, prajuokinai žiauriai su savo "argumentais" :DDDD Man irgi patiko kobe, regis man tada buvo 10 metų. Ką gi, dabar man 15-a ir į kobę baisu žiūrėti kaip žmogų ir jo žaidimo kreivė visgi leidžiasi su metais. Taip, kad žinok, apie žaidėją negali spręsti vien apie jo klipus youtbėj ar tų klipų peržiūras ar žaidėjo reklamą. Kobė mano manymu yra vienas iš labiausiai "pasikėlusių" NBA žvaigždžių ir tai nieko gero jam neprideda. Jis išeina į aikštelę, sumeta ten 30 taškų ir taip pasireklamuoja, kad po varžybų rūbinėj jo jau laukia visokie kontraktai su nike, adidas ir t.t. O Lebronas yra žaidėjas, kuris turi širdį ir naudos žiūri visai komandai. Taip, Lebronas irgi sumeta po 30-40 taškų, bet jei esi matęs bent vienas varžybas, jis galėtų sumesti ir daugiau, bet visąlaik ieško komandos draugų. Pasakyk, kada Kobe paskutinį kartą turėjo trigubą dublį atkrintamosiose? Na, kažin ar ką supratai, bet linkiu nustoti apie žaidėjus spręsti apie jų klipus youtubėj ir reklamų apie juos. Peace.
2012-09-29
-1
Atsakyti
TDaY
Apskritai, Majamiu sansu nera kita sezona. Manau bus kokia 10-ta komanda nuo galo, nes:

1. Po "fuksisko" sezono spaudimas tik dar padides, o visi zino, koks apgailetinas psichologiniu atzvilgiu yra LeBrickas.

2. Komandos lyderi Wade vis labiau persekioja traumos, o zaidimo kreive smunka zemyn. Aisku ne taip baisiai, kaip LeBricko per paskutinius 5-6 metus, bet vis tiek.

3. Kaip ir minejau visu pagrindiniu Heat zaideju geriausi laikai praeityje. Pagrindiniai pergales kalviai finale - Bosh, Wade, Miller ir Battier sensta. O ka jau kalbeti apie LeBricka. Pliusas tik tas, kad jo zaidimas taip neitakoja komandos rezultatu kaip pagrindiniu komandos zaideju.

4. Komandos naujokai - irgi seniai. Allen ir Lewis LAL klube net nuo suolo nepakiltu.

5. JOKIA KITA KOMANDA DAUGIAU NEISKOVOS JOKIO NBA CEMPIONU TITULO, KOL LYGOJE ZAIS KOBE BRYANT.
2012-09-29
-3
Atsakyti
lbj6
lebronjames.lt

Nekomercinis Lebrono Jameso fanų puslapis.
2012-09-29
+2
Atsakyti
Anonimas
www.lebronjames.lt

Nekomercinis Lebrono Jameso fanų puslapis.
2012-09-29
-2
Atsakyti
aa
kas tas tday? :D kad cia visi stumia ant jo? :D pirma kart kai pamaciau kad ant tday stumia tai galvojau ant timo dancano :D .. bet cia pasirodo kazkoks liurbis yra tday :D
2012-09-29
+2
Atsakyti
King JamesByronKing Jamesir kurios cia komandos jau taip sustiprejo? Lakers, daugiau nematau, kas sustiprejo, Bostonas nieko naujo nenupirko tik zaidejai pasveiko kai kurie, Thunder nesikeite, Bulls aplamai smuko, Knicks ysigijo Kidda, bet nemanu, kad su Carmelo nuveiks kiek daugiau. sustiprejo tik vidutinioku komandos kaip Timberwolves, Nets.Tu ziauriai klysti. Taip, Lakers ant popieriaus ziauriai sustiprejo. Bet kalbant apie sustiprejima komandu, lyginant su ju praeitu metu pajegumu, tai dar be Lakers verta pamineti:* Nets. Tikrai sustiprejo. Bet cia sunku ka prognozuoti, reikia pamatyti kaip jie zais kartu.* Thunders. Taip, jie nieko naujo nenusipirko, BET atsimink ju visiems pernai lyderiams buvo po 22-23 metus. Kas pasigincios, kad tokiam amziuje potencialas ir patirtis auga kelis kartus daugiau, nei kad Heat lyderiu 27-30 metu amziaus. Jei Thunders tinkamai ivertino praeitais metais igyta patirti, jei dar markiau dirbo treniruotese, tai jie daug labiau patobulejo, nei pvz Bosh ir Wade.* Clippers. Jie juk tik siu metu pradzioje vienoje komandoje atsidure, po didziuliu mainu. Ir taip sugebejo nueiti toliau, nei bet kada buvo playoffe. Siemet jie dar labiau bus susizaide. Be to, per play off nebuvoe Billupso. Tai irgi galima sakyti bus jie stipresni nei pernai.* Celtics. Neturi Alleno, kitu du lyderiai jau amziuje... Bet Rondo jau ir tritaskius ne tik meto, bet ir pataiko. Kiek esu stebejes Celtics rungtynes, tai visi gynybejai pries ji budavo atsitrauke, kad tik mestu is tritaskio ir dazniausiai tai baigdavosi pramestu metimu. Net is vidutinio nuotolio Rondo pramesdavo daznai, o per playoffe mane nustebino Rondo taiklumas. O kadangi nebus Alleno, tai Rondo dar daugiau tures galimybiu atsiskleisti, nes su Allenu jiedu pykosi.Ar maza tiek komandu stipriu?Clipers nerpriskirciau prie sitpriu, pries Grizlius vos laimejo, o kai reikejo zaist pries Spurs buvo sumindyti kai tarakonai, nes nemoka gintis pries komandiska zaidima, Griffinas ginyboj nulis ir be savo dejimu ir is arti prie kasio daugiau nieko nesugeba, Nets dabar gales bandyt bent prasimust iki PO, bet nemau, kad po to nugaletu kokias dvi komandas.


As tau ir parasiau juk, kad kalba eina apie sustiprejusius klubus lyginant juos su praeitais metais. O jei kas galetu Heat nugaleti Heat iki 4 pergaliu, tai matau tik dvi komandas: Lakers ir Thunders. O visos kitos gali tik karta ikasti reguliariajame sezone, bet ne serijoje iki 4 pergaliu.

Bet labai laukiu sio sezono. Bus begalo idomus. Idomu kaip Heat zais su Allenu. Idomu kaip Lakers atrodys su Nashu, Howardu ir misteriu 20% Kobe Bryantu. Idomu labai pamatyti Hornets su Anthony. Olympiadoje man labai gera jis ispudi paliko, labai daug alejupu idejo, gynyboje puikiai judejo, greitas, staigus. Jis ateityje tikrai bus super zvaigzde. Idomu kaip Nets zais, kurie biudzeta turi didziausia po Lakers. O taip pat idomu kaip Bynumui seksis sixers komandoje, Anthony nerealia forma rode Olympiadoje, idomu kaip zais Knicks ir ar Stoudimire patobulejo treniruodamasis su Olajuwonu. O dar idomu ir nevykeliu komanda Raptors su musu geriausiais lietuviais: Kleiza ir Valanciunu.

Zodziu, be jokiu abejoniu sirgsiu uz Heat ir linkiu jiems laimeti ziedus, bet domesiuos ir kitomis isvardintomis komandomis ir ju lyderiais. Laukia begalo idomus sezonas. O komandu stipresniu tikrai daugiau nei pernai. Cia nera jokiu abejoniu!
2012-09-29
-4
Atsakyti
finalai
Finalas : Heat - Žalgiris, serija 4 - 0 paims Heat. Rezultatai: 1 rungtynės 180:12 ; 2 - 213:40 ; 3 - 451:9 ; 4 - 110:23
2012-09-29
+3
Atsakyti
Anonimas
Oklahoma pajims visus
2012-09-29
-1
Atsakyti
to king_james
O tai Grizliai silpna komanda? Buvo vadinami PO juodaisiais arkliukais ir būtent juos nunešė Clippers'ai. Žinai, ta Griffin gynyba gal kiek ir būtų svarbi, jei šiuo metu NBA dominuotų C pozicijos žaidėjai, o dabar yra gynėjų/SF era, tai nematau didelės bėdos, kad jis nėra labai geras gynyboje, net nekalbu apie tai, kad yra DeAndre, kuris ginasi tikrai neblogai. Taip pat, kaip jau minėjo, nebuvo ir Billupso, kas kad senas, bet praverstų bet kuriai pajėgiai komandai. Ir galų gale Paul, top5 žaidėjas, kuris vienas gali komandą tempt į priekį, tokių lyderių mažai likę.

O dabar apie sustiprėjusias komandas, tai pamirštat Bulls. Taip, jie prarado Rose, bet įsigyjo top3 gynybinį PG Hinrich, kurio geriausi laikai ir prabėgo in Chicago, kuris turėtų visai gerai tikt tokiai Bulls gynybai. Lygiai taip pat ir Deng bus išsigydęs traumą, tad gana rimtų šansų šita komanda tikrai turi :)
2012-09-29
-1
Atsakyti
Finalas - rytas vs Charlotte Bobcats
2012-09-29
+1
Atsakyti
Anonimas
as manau kad rytas vs heat bus
2012-09-29
-3
Atsakyti
krepsinio.ekspertas
kazkodel ir as manau kad zali su heat finale bus

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-09-29
-1
Atsakyti
jmgtw
pamatysit fimalas bus heat zalgiris

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-09-29
-1
Atsakyti
ByronKing Jamesir kurios cia komandos jau taip sustiprejo? Lakers, daugiau nematau, kas sustiprejo, Bostonas nieko naujo nenupirko tik zaidejai pasveiko kai kurie, Thunder nesikeite, Bulls aplamai smuko, Knicks ysigijo Kidda, bet nemanu, kad su Carmelo nuveiks kiek daugiau. sustiprejo tik vidutinioku komandos kaip Timberwolves, Nets.Tu ziauriai klysti. Taip, Lakers ant popieriaus ziauriai sustiprejo. Bet kalbant apie sustiprejima komandu, lyginant su ju praeitu metu pajegumu, tai dar be Lakers verta pamineti:* Nets. Tikrai sustiprejo. Bet cia sunku ka prognozuoti, reikia pamatyti kaip jie zais kartu.* Thunders. Taip, jie nieko naujo nenusipirko, BET atsimink ju visiems pernai lyderiams buvo po 22-23 metus. Kas pasigincios, kad tokiam amziuje potencialas ir patirtis auga kelis kartus daugiau, nei kad Heat lyderiu 27-30 metu amziaus. Jei Thunders tinkamai ivertino praeitais metais igyta patirti, jei dar markiau dirbo treniruotese, tai jie daug labiau patobulejo, nei pvz Bosh ir Wade.* Clippers. Jie juk tik siu metu pradzioje vienoje komandoje atsidure, po didziuliu mainu. Ir taip sugebejo nueiti toliau, nei bet kada buvo playoffe. Siemet jie dar labiau bus susizaide. Be to, per play off nebuvoe Billupso. Tai irgi galima sakyti bus jie stipresni nei pernai.* Celtics. Neturi Alleno, kitu du lyderiai jau amziuje... Bet Rondo jau ir tritaskius ne tik meto, bet ir pataiko. Kiek esu stebejes Celtics rungtynes, tai visi gynybejai pries ji budavo atsitrauke, kad tik mestu is tritaskio ir dazniausiai tai baigdavosi pramestu metimu. Net is vidutinio nuotolio Rondo pramesdavo daznai, o per playoffe mane nustebino Rondo taiklumas. O kadangi nebus Alleno, tai Rondo dar daugiau tures galimybiu atsiskleisti, nes su Allenu jiedu pykosi.Ar maza tiek komandu stipriu?


Clipers nerpriskirciau prie sitpriu, pries Grizlius vos laimejo, o kai reikejo zaist pries Spurs buvo sumindyti kai tarakonai, nes nemoka gintis pries komandiska zaidima, Griffinas ginyboj nulis ir be savo dejimu ir is arti prie kasio daugiau nieko nesugeba, Nets dabar gales bandyt bent prasimust iki PO, bet nemau, kad po to nugaletu kokias dvi komandas.
2012-09-29
-12
Atsakyti
King Jamesir kurios cia komandos jau taip sustiprejo? Lakers, daugiau nematau, kas sustiprejo, Bostonas nieko naujo nenupirko tik zaidejai pasveiko kai kurie, Thunder nesikeite, Bulls aplamai smuko, Knicks ysigijo Kidda, bet nemanu, kad su Carmelo nuveiks kiek daugiau. sustiprejo tik vidutinioku komandos kaip Timberwolves, Nets.


Tu ziauriai klysti. Taip, Lakers ant popieriaus ziauriai sustiprejo. Bet kalbant apie sustiprejima komandu, lyginant su ju praeitu metu pajegumu, tai dar be Lakers verta pamineti:

* Nets. Tikrai sustiprejo. Bet cia sunku ka prognozuoti, reikia pamatyti kaip jie zais kartu.

* Thunders. Taip, jie nieko naujo nenusipirko, BET atsimink ju visiems pernai lyderiams buvo po 22-23 metus. Kas pasigincios, kad tokiam amziuje potencialas ir patirtis auga kelis kartus daugiau, nei kad Heat lyderiu 27-30 metu amziaus. Jei Thunders tinkamai ivertino praeitais metais igyta patirti, jei dar markiau dirbo treniruotese, tai jie daug labiau patobulejo, nei pvz Bosh ir Wade.

* Clippers. Jie juk tik siu metu pradzioje vienoje komandoje atsidure, po didziuliu mainu. Ir taip sugebejo nueiti toliau, nei bet kada buvo playoffe. Siemet jie dar labiau bus susizaide. Be to, per play off nebuvoe Billupso. Tai irgi galima sakyti bus jie stipresni nei pernai.

* Celtics. Neturi Alleno, kitu du lyderiai jau amziuje... Bet Rondo jau ir tritaskius ne tik meto, bet ir pataiko. Kiek esu stebejes Celtics rungtynes, tai visi gynybejai pries ji budavo atsitrauke, kad tik mestu is tritaskio ir dazniausiai tai baigdavosi pramestu metimu. Net is vidutinio nuotolio Rondo pramesdavo daznai, o per playoffe mane nustebino Rondo taiklumas. O kadangi nebus Alleno, tai Rondo dar daugiau tures galimybiu atsiskleisti, nes su Allenu jiedu pykosi.

Ar maza tiek komandu stipriu?
2012-09-29
-11
Atsakyti
TDaY
Jokiu sansu Majamio "Cheat" klubui.
2012-09-29
-1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 28

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.