Charlesas Barkley žavisi LeBrono Jameso galimybėmis
Charlesas Barkley žavisi LeBrono Jameso galimybėmis
Nuotr. Getty Images – Scanpix
Charlesas Barkley įsitikinęs, kad LeBronas Jamesas gali būti pajėgesnis už visų laikų geriausiu pasaulio krepšininku tituluojamą Michaelą Jordaną.

„Maniau, kad niekada nieko nelyginsiu su Michaelu, bet tas vaikinas viską atlieka puikiai. Jordanas buvo nuostabus, o LeBronas yra dar aukštesnis, stipresnis ir greitesnis. Tai vienintelis skirtumas“,  pastebėjo Barkley.

Praėjusį sezoną Jamesas laimėjo pirmąjį NBA čempiono žiedą ir trečią kartą tapo naudingiausiu reguliariojo sezono žaidėju. 

Majamio „Heat“ ekipos lyderis ir Jordanas yra vieninteliai krepšininkai, tais pačiais metais laimėję NBA čempiono žiedus, tapę reguliariųjų sezonų ir finalo serijų naudingiausiais žaidėjais bei iškovoję olimpinius aukso medalius.

Per savo karjerą Jordanas šešis kartus tapo NBA čempionu.

„LeBronas dabar lyginamas su dviem žmonėmis – Jordanu ir Kobe Bryantu. Kyla klausimas, kiek Jamesas gali laimėti čempiono žiedų? Visi žinome tik tai, kad jis mėgsta varžytis“,  pridūrė Shaquille'as O'Nealas.

Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (55)
Jauciu per miegus pasake
2012-10-07
-3
Atsakyti
mykia
cia vieni nesamones raso,kad persikele i majamy,tai paaukojo savo status,bet Jordanas turejo viska,ir status,ir ziedus...taigi lebronui nera valciu kada nors ji aplenkt.
2012-10-07
Atsakyti
pralenkt sunkiai, darbo dar daug yra, bet pasivyt kuo puikiausi šansai, kuo puikiausiai barklis pasakė, visados gerus komentarus pasako, viską tiesiai šviesiai.
2012-10-06
+2
Atsakyti
JakobTDaYHaidisTDaYDzekesasŽiedais nieks nematuoja žaidėjo gerumo, žiedais galima pamatuoti komandos gerumą ir žaidėjo pasiekimus. Atskiri žaidėjai nelaimi žiedų, juos laimi komanda. Kiek Džordanas būtų laimėjęs žiedų be Pipeno. Na gal vieną, du.. ne daugiau. Ir su tuo pačiu Pipenu, vos nebuvo sugriautas Bulls su MJ priešakyje mitas kai vos Buliai išnešė sveiką kailį serijoje prieš Pacers kurią laimėjo 4:3Legendos yra kuriamos savo klubui atnešant žiedus.Plius visiems DEBILAMS, kurie lygina fishą su wade'ais ir t.t., LYGINI KOMANDŲ LYDERIUS, atvest komandą iki žiedų yra svarbiausias lyderio ir žaidėjo aspektas, visi taškai, rebai, etc. eina po to.Kas čia blet per asmens kultas, kur skaičiukai vertinami labiau negu žaidimo prasmė, esmė, tikslas?to tdayMJ post zaidimas niekada neprilygo LJB zaidimui poste. Ir vapse, bicas budamas sudejimo kaip centras gali but gincytinai geresnis uz MJ ant jegos? Tu vapse daunas ar kas tau yra? As sutinku, kad LJB nera geresnis, bet reikia matyt ir jo akivaizdzius pliusus pries MJMJ post žaidimas niekada neprilygo LBJ žaidimui poste? Neskaičiau po to, nepyk, fantastika nedomina manęs.Nei Kobe, nei LeBronas NIEKADA neprilygs Jordan'ui. Bet kaip visada tavo nusišnekėjimai užkliūna man.Kad Jordanas nešė žiedus galbūt sutikčiau, dėl fakto kiek Bulls laimėjo žiedu su Jordanu, kiek be jo. Bet kodėl tada Jordan'as iki pat berods 28metu nebuvo net prasibrovęs iki finalu?(galbūt klįstu dėl amžiaus). Kiekvienam lyderiui reikia komandos. LeBron'as Clevlende turėjo vidutiniokus, kurie be jo kažin ar į playoffus prasibrautu.Kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu Kobe Bryant'a. Jo situacija su žiedais taip pat nėra įspūdinga. Lakers yra elito komanda, kuri jau laimėjo 16 žiedu. Komandoje visada buvo žvaigdžių. Man nesuprantama yra, kaip galima vertinti žaidėjo gerumo, dėl turimu žiedu. Jeigu klubas nesugeba pritraukti žvaigdžiu, bet žaidėjas yra fenomenalus, tada jis nieko vertas dėl klubo kalties?Aš niekaip nesuprantu kokia prasmė buvo išvis pabrėžt, kad jis iki 28 metų neprasibrovė į finalus? Tai gerai, dėl to medijos kritikuojamas buvo, dėl to išmoko lyderiu būt, labai tikiuosi, kad ir LBJ jau išmoko to ir nebus tik dar viena komanda, kuri kartą laimėjo žiedus."kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu kobe bryantą" - apgailėtina, gydykisJo situacija su žiedais nėra įspūdinga? Kiek žaidėjų istorijoj turi 5+ žiedų? Ok, dabar kiek HOFerių turi tiek?Vidutiniokus :DKrepšinio, kaip komandinio sporto, esmė yra laimėt žiedus. Pasiilgau 80's, 90's, ar tokių kaip KG, TD, KB ar pvz Sheedo mąstymo, kad dėl žiedų galima paaukot viską, pradedant savo statistika, baigiant individualia šlove.Ždž, labai nesivelsiu aš čia į diskusijas, aptarta tai ne kartą, plius dabar, kai LeBronas žiedą laimėjo, jo istorija ir visi failinimai pasinaikina ir jis automatiškai tampa tobulu žaidėju, be jokių trūkumų ir nesvarbu, kad žiedas vienas, jis vis tiek gali lygintis su ginčytinai geriausiu visų laikų žaidėju.Rimtai kalbant, negarbingas žiedas, tai neturi tiek vertės, kiek žiedas su Klyvlendu, bet tiek to, nors čempionu tapo."kad dėl žiedų galima paaukot viską, pradedant savo statistika, baigiant individualia šlove."LeBronas būtent, tai ir padarė persikėlęs į Majamį.


Wut
2012-10-06
+17
Atsakyti
TDaYHaidisTDaYDzekesasŽiedais nieks nematuoja žaidėjo gerumo, žiedais galima pamatuoti komandos gerumą ir žaidėjo pasiekimus. Atskiri žaidėjai nelaimi žiedų, juos laimi komanda. Kiek Džordanas būtų laimėjęs žiedų be Pipeno. Na gal vieną, du.. ne daugiau. Ir su tuo pačiu Pipenu, vos nebuvo sugriautas Bulls su MJ priešakyje mitas kai vos Buliai išnešė sveiką kailį serijoje prieš Pacers kurią laimėjo 4:3Legendos yra kuriamos savo klubui atnešant žiedus.Plius visiems DEBILAMS, kurie lygina fishą su wade'ais ir t.t., LYGINI KOMANDŲ LYDERIUS, atvest komandą iki žiedų yra svarbiausias lyderio ir žaidėjo aspektas, visi taškai, rebai, etc. eina po to.Kas čia blet per asmens kultas, kur skaičiukai vertinami labiau negu žaidimo prasmė, esmė, tikslas?to tdayMJ post zaidimas niekada neprilygo LJB zaidimui poste. Ir vapse, bicas budamas sudejimo kaip centras gali but gincytinai geresnis uz MJ ant jegos? Tu vapse daunas ar kas tau yra? As sutinku, kad LJB nera geresnis, bet reikia matyt ir jo akivaizdzius pliusus pries MJMJ post žaidimas niekada neprilygo LBJ žaidimui poste? Neskaičiau po to, nepyk, fantastika nedomina manęs.Nei Kobe, nei LeBronas NIEKADA neprilygs Jordan'ui. Bet kaip visada tavo nusišnekėjimai užkliūna man.Kad Jordanas nešė žiedus galbūt sutikčiau, dėl fakto kiek Bulls laimėjo žiedu su Jordanu, kiek be jo. Bet kodėl tada Jordan'as iki pat berods 28metu nebuvo net prasibrovęs iki finalu?(galbūt klįstu dėl amžiaus). Kiekvienam lyderiui reikia komandos. LeBron'as Clevlende turėjo vidutiniokus, kurie be jo kažin ar į playoffus prasibrautu.Kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu Kobe Bryant'a. Jo situacija su žiedais taip pat nėra įspūdinga. Lakers yra elito komanda, kuri jau laimėjo 16 žiedu. Komandoje visada buvo žvaigdžių. Man nesuprantama yra, kaip galima vertinti žaidėjo gerumo, dėl turimu žiedu. Jeigu klubas nesugeba pritraukti žvaigdžiu, bet žaidėjas yra fenomenalus, tada jis nieko vertas dėl klubo kalties?Aš niekaip nesuprantu kokia prasmė buvo išvis pabrėžt, kad jis iki 28 metų neprasibrovė į finalus? Tai gerai, dėl to medijos kritikuojamas buvo, dėl to išmoko lyderiu būt, labai tikiuosi, kad ir LBJ jau išmoko to ir nebus tik dar viena komanda, kuri kartą laimėjo žiedus."kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu kobe bryantą" - apgailėtina, gydykisJo situacija su žiedais nėra įspūdinga? Kiek žaidėjų istorijoj turi 5+ žiedų? Ok, dabar kiek HOFerių turi tiek?Vidutiniokus :DKrepšinio, kaip komandinio sporto, esmė yra laimėt žiedus. Pasiilgau 80's, 90's, ar tokių kaip KG, TD, KB ar pvz Sheedo mąstymo, kad dėl žiedų galima paaukot viską, pradedant savo statistika, baigiant individualia šlove.Ždž, labai nesivelsiu aš čia į diskusijas, aptarta tai ne kartą, plius dabar, kai LeBronas žiedą laimėjo, jo istorija ir visi failinimai pasinaikina ir jis automatiškai tampa tobulu žaidėju, be jokių trūkumų ir nesvarbu, kad žiedas vienas, jis vis tiek gali lygintis su ginčytinai geriausiu visų laikų žaidėju.Rimtai kalbant, negarbingas žiedas, tai neturi tiek vertės, kiek žiedas su Klyvlendu, bet tiek to, nors čempionu tapo.


"kad dėl žiedų galima paaukot viską, pradedant savo statistika, baigiant individualia šlove."

LeBronas būtent, tai ir padarė persikėlęs į Majamį.
2012-10-06
+1
Atsakyti
IF...
If lebron is king...

kobe must be god

if kobe is god....

Jordan must be Chuck Norris....
2012-10-06
+5
Atsakyti
Anonimas
#24 > #23
2012-10-06
+2
Atsakyti
piranija
MJ buvo visu galu meistras,ka isdarinedavo ore ir panasiai,paskutiniu ataku specas,kiek laimejes paskutinem sekundem,kaip reikdavo lemiamo metimo,o Lebronius tik siaip kazkas.cia nelygintini dalykai.barkley nusvaigo kazka.
2012-10-06
Atsakyti
TDaY
Paplociau nevykeliui Barkley, bet visgi virtuali erdve cia. Kaip galima "the most overrated player ever" lyginti su antru pagal geruma visu laiku zaideju?
2012-10-06
+3
Atsakyti
belenkas
absoliuciai pritariu TDaY, net pats iskovots ziedas LJ nera toks vertingas kaip ziedai iskovoti MJ.

Gal kad -iolikiniai rasot ir negyvenot dar, bet MJ lygiai taip pat niekas nesulaikydavo. Meluoju! Jis dar daugiau mesdavo ir ne tik...buvo gynybos specas, o ir ta pacia aisktele mate puikiai(assistais nesiskunde). Jis buvo visa galva ir peciais ausktesnis pries kitus kaip zaidejas.

neimanoma lyginti skirtingo laikmecio zaideju...vien todel kad velesnio laikmecio zaidejas greicau bega ar soka. reikia matuoti kiek jis buvo geresnis uz kitus savo laikmetyje, o MJ toje kategorijoje lebroniu lenkia keliolika kartu.
2012-10-06
+1
Atsakyti
HaidisTDaYDzekesasŽiedais nieks nematuoja žaidėjo gerumo, žiedais galima pamatuoti komandos gerumą ir žaidėjo pasiekimus. Atskiri žaidėjai nelaimi žiedų, juos laimi komanda. Kiek Džordanas būtų laimėjęs žiedų be Pipeno. Na gal vieną, du.. ne daugiau. Ir su tuo pačiu Pipenu, vos nebuvo sugriautas Bulls su MJ priešakyje mitas kai vos Buliai išnešė sveiką kailį serijoje prieš Pacers kurią laimėjo 4:3Legendos yra kuriamos savo klubui atnešant žiedus.Plius visiems DEBILAMS, kurie lygina fishą su wade'ais ir t.t., LYGINI KOMANDŲ LYDERIUS, atvest komandą iki žiedų yra svarbiausias lyderio ir žaidėjo aspektas, visi taškai, rebai, etc. eina po to.Kas čia blet per asmens kultas, kur skaičiukai vertinami labiau negu žaidimo prasmė, esmė, tikslas?to tdayMJ post zaidimas niekada neprilygo LJB zaidimui poste. Ir vapse, bicas budamas sudejimo kaip centras gali but gincytinai geresnis uz MJ ant jegos? Tu vapse daunas ar kas tau yra? As sutinku, kad LJB nera geresnis, bet reikia matyt ir jo akivaizdzius pliusus pries MJMJ post žaidimas niekada neprilygo LBJ žaidimui poste? Neskaičiau po to, nepyk, fantastika nedomina manęs.Nei Kobe, nei LeBronas NIEKADA neprilygs Jordan'ui. Bet kaip visada tavo nusišnekėjimai užkliūna man.Kad Jordanas nešė žiedus galbūt sutikčiau, dėl fakto kiek Bulls laimėjo žiedu su Jordanu, kiek be jo. Bet kodėl tada Jordan'as iki pat berods 28metu nebuvo net prasibrovęs iki finalu?(galbūt klįstu dėl amžiaus). Kiekvienam lyderiui reikia komandos. LeBron'as Clevlende turėjo vidutiniokus, kurie be jo kažin ar į playoffus prasibrautu.Kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu Kobe Bryant'a. Jo situacija su žiedais taip pat nėra įspūdinga. Lakers yra elito komanda, kuri jau laimėjo 16 žiedu. Komandoje visada buvo žvaigdžių. Man nesuprantama yra, kaip galima vertinti žaidėjo gerumo, dėl turimu žiedu. Jeigu klubas nesugeba pritraukti žvaigdžiu, bet žaidėjas yra fenomenalus, tada jis nieko vertas dėl klubo kalties?


Aš niekaip nesuprantu kokia prasmė buvo išvis pabrėžt, kad jis iki 28 metų neprasibrovė į finalus? Tai gerai, dėl to medijos kritikuojamas buvo, dėl to išmoko lyderiu būt, labai tikiuosi, kad ir LBJ jau išmoko to ir nebus tik dar viena komanda, kuri kartą laimėjo žiedus.

"kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu kobe bryantą" - apgailėtina, gydykis

Jo situacija su žiedais nėra įspūdinga? Kiek žaidėjų istorijoj turi 5+ žiedų? Ok, dabar kiek HOFerių turi tiek?

Vidutiniokus :D

Krepšinio, kaip komandinio sporto, esmė yra laimėt žiedus. Pasiilgau 80's, 90's, ar tokių kaip KG, TD, KB ar pvz Sheedo mąstymo, kad dėl žiedų galima paaukot viską, pradedant savo statistika, baigiant individualia šlove.

Ždž, labai nesivelsiu aš čia į diskusijas, aptarta tai ne kartą, plius dabar, kai LeBronas žiedą laimėjo, jo istorija ir visi failinimai pasinaikina ir jis automatiškai tampa tobulu žaidėju, be jokių trūkumų ir nesvarbu, kad žiedas vienas, jis vis tiek gali lygintis su ginčytinai geriausiu visų laikų žaidėju.

Rimtai kalbant, negarbingas žiedas, tai neturi tiek vertės, kiek žiedas su Klyvlendu, bet tiek to, nors čempionu tapo.
2012-10-06
-25
Atsakyti
TDaYDzekesasŽiedais nieks nematuoja žaidėjo gerumo, žiedais galima pamatuoti komandos gerumą ir žaidėjo pasiekimus. Atskiri žaidėjai nelaimi žiedų, juos laimi komanda. Kiek Džordanas būtų laimėjęs žiedų be Pipeno. Na gal vieną, du.. ne daugiau. Ir su tuo pačiu Pipenu, vos nebuvo sugriautas Bulls su MJ priešakyje mitas kai vos Buliai išnešė sveiką kailį serijoje prieš Pacers kurią laimėjo 4:3Legendos yra kuriamos savo klubui atnešant žiedus.Plius visiems DEBILAMS, kurie lygina fishą su wade'ais ir t.t., LYGINI KOMANDŲ LYDERIUS, atvest komandą iki žiedų yra svarbiausias lyderio ir žaidėjo aspektas, visi taškai, rebai, etc. eina po to.Kas čia blet per asmens kultas, kur skaičiukai vertinami labiau negu žaidimo prasmė, esmė, tikslas?to tdayMJ post zaidimas niekada neprilygo LJB zaidimui poste. Ir vapse, bicas budamas sudejimo kaip centras gali but gincytinai geresnis uz MJ ant jegos? Tu vapse daunas ar kas tau yra? As sutinku, kad LJB nera geresnis, bet reikia matyt ir jo akivaizdzius pliusus pries MJMJ post žaidimas niekada neprilygo LBJ žaidimui poste? Neskaičiau po to, nepyk, fantastika nedomina manęs.


Nei Kobe, nei LeBronas NIEKADA neprilygs Jordan'ui. Bet kaip visada tavo nusišnekėjimai užkliūna man.

Kad Jordanas nešė žiedus galbūt sutikčiau, dėl fakto kiek Bulls laimėjo žiedu su Jordanu, kiek be jo. Bet kodėl tada Jordan'as iki pat berods 28metu nebuvo net prasibrovęs iki finalu?(galbūt klįstu dėl amžiaus). Kiekvienam lyderiui reikia komandos. LeBron'as Clevlende turėjo vidutiniokus, kurie be jo kažin ar į playoffus prasibrautu.

Kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu Kobe Bryant'a. Jo situacija su žiedais taip pat nėra įspūdinga. Lakers yra elito komanda, kuri jau laimėjo 16 žiedu. Komandoje visada buvo žvaigdžių. Man nesuprantama yra, kaip galima vertinti žaidėjo gerumo, dėl turimu žiedu. Jeigu klubas nesugeba pritraukti žvaigdžiu, bet žaidėjas yra fenomenalus, tada jis nieko vertas dėl klubo kalties?
2012-10-06
-4
Atsakyti
DzekesasNekalbu faktais, bet ir tu nekalbi jais. Remtis į žiedų skaičių ir vieną žaidėją pirmavusį statistikos kategorijose yra gan skysti argumentai, nes atimi visus nuopelnus iš likusio Bulls komandos rosterio ir atiduodi vienai individualybei. Nedaryk didelio overrated iš MJ ir underrrated iš likusių Bukks vyrukų.O MJ geras posteris tik prieš gynėjus, taip pamenu kaip Milleri lengvai atsisumdavo ir savo firminuką paleisdavo. LBJ laisvai gali papostint prieš visus, nuo G iki C. Jau apie gynėjus geriau nekalbėt, jei postina James prieš gynėja, bus lengvi taškai jei nesudvigubins gynybos.


Nu man taip juokinga kai sako, kad LBJ gali daug ką padaryt ir apsigint prieš C :D Norėčiau pažiūrėt kaip prieš Bynumą, Howardą ar bent Lopezą kokį visas rungtynes gintųsi. Gi susirinktu centrai prieš jį 40 taškų blemba.

MJ savo post-moves'ais ir greičiu poste maudydavo ir centrus, tada atšokęs gražų fade-awayų per rankas įmesdavo. MJ tiek puolime tiek gynyboj supreme žaidėjas buvo, man baisu, kaip šiuolaikinė karta jį nuvertina
2012-10-05
-7
Atsakyti
Nekalbu faktais, bet ir tu nekalbi jais. Remtis į žiedų skaičių ir vieną žaidėją pirmavusį statistikos kategorijose yra gan skysti argumentai, nes atimi visus nuopelnus iš likusio Bulls komandos rosterio ir atiduodi vienai individualybei. Nedaryk didelio overrated iš MJ ir underrrated iš likusių Bukks vyrukų.

O MJ geras posteris tik prieš gynėjus, taip pamenu kaip Milleri lengvai atsisumdavo ir savo firminuką paleisdavo. LBJ laisvai gali papostint prieš visus, nuo G iki C. Jau apie gynėjus geriau nekalbėt, jei postina James prieš gynėja, bus lengvi taškai jei nesudvigubins gynybos.
2012-10-05
+3
Atsakyti
Ironiška TDAY bet MJ jei būtų gavęs pick'ą tokio kokio jis buvo vertas (pirmą, ar mažiausiai antrą) jis tokio kulto nebūtų sukūręs kokį sukūrė su Bulls. Apie jį būtų kalbama tame pačiame lygyje kaip Malone, gal net Malone su Jazz franchise sukuręs būtų didesnį kultą. Jordanas ir Pipenas atskirai - Bulls krachas, Bulls gera playofų komanda, bet žiedus ima Jazz. Būtent jie po Bulls turėjo rosterį vertą bent poros žiedų tame laikotarpyje. Dar Sonics, Pacers, dar keletą kitų. Bulls po jų. Nes be MJ. O MJ be jų. MJ kažkur su Rockets ritinėjasi tarp vakarų konferencijos pusfinalio ar finalo, nesvarbu, žiedų nėra, o jei yra ne daugiau vieno tada. Gerai, kad Rockets ir Blazers vadovų makaulės nesudirbo pickų naktį. Na Rockets nesakau, paėmė Olajuvoną dar.
2012-10-05
+2
Atsakyti
to tdaybahaha, tu toks smaikstus, geriau klysdamas pripazintum, kad nusisneki, nes MJ poste niekada nebuvo geresnis nei Lebronas, kaip ir nemate taip gerai aikstes. Reikia but debilu, kad nematyt tam tikru zaidejo minusu.o tas tavo sudas apie legendos kurima, tai isvis yra graudus. Manau, zinai toki zaideja kaip Oscar. Jis without a doubt viskuo geresnis buvo uz MJ ir kiek ziedu iskovojo? Nesuprantu as tokio siauro poziurio kaip tavo, tu suvok, kad komandinis zaidimas yra komandinis ir vienas individas komandos nepadarys cempione


būtent, vienas individas nepadarys komandos čempione, vadinas individualizacija šiuolaikinė yra bereikšmė ir geriausias žaidėjas tas, kuris sugeba sutelkt komandą ir nuvest ją iki žiedų.
2012-10-05
-19
Atsakyti
to tdaybahaha, tu toks smaikstus, geriau klysdamas pripazintum, kad nusisneki, nes MJ poste niekada nebuvo geresnis nei Lebronas, kaip ir nemate taip gerai aikstes. Reikia but debilu, kad nematyt tam tikru zaidejo minusu.o tas tavo sudas apie legendos kurima, tai isvis yra graudus. Manau, zinai toki zaideja kaip Oscar. Jis without a doubt viskuo geresnis buvo uz MJ ir kiek ziedu iskovojo? Nesuprantu as tokio siauro poziurio kaip tavo, tu suvok, kad komandinis zaidimas yra komandinis ir vienas individas komandos nepadarys cempione


Oscaras viskuo geresnis už MJ? Idiotizmo viršūnė, milžiniška nepagarba MJ.

Oskaras pervertintas žaidėjas, kai ateidavo lemiamos kovos būdavo kaip LeBronas iki šių metų.

MJ tikrai poste geresnis žaidėjas negu LBJ, ką lj moka poste? Kablį iš dešinės rankos? MJ arsenalas žymiai didesnis.

Mj niekada nematė taip gerai aikštės? O kai 91 beroc metų finaluose po 11 asistų darė, arba turėjo 30+-8-8 sezoną? Tiek MJ buvo willing passeris tris kėlinius, ketvirtam nužudydavo komandą. Kai gavo geresnę komandą aplink save nebereikėjo tiek daug daryt. MJ visada darė ko reikia komandai, su kobe ir birdu aukščiausias kašės IQ krepšinio istorijoj.

Apskritai MJ ultimatus žaidėjas, dauguma krepšininkų turėjo silpnąją pusę, MJ tokios ryškios niekada neturėjo.

ShLTDaYlolKai Jordanas lose pirmuosius metus NBA jo metimas tikrai nebuvo taip istobulintas kaip jo karjeros vidury, pabaigoj tai manau lebronas savo metima pagerins tikrai ;] ir Lebronas gali tapti nauju Jordanu.MJ metimas iš vidutinio superinis nuo pat jo karjeros pradžios buvo.Ir LBJ nėra greitesnis negu MJ, dėl to, kad LBJ stipresnis irgi galima pasiginčyt.Lebronui iki MJ dar 5 žiedai, jei juos gaus tada ir galima lygint bus, dabar ir kaip žaidėjas ir pasiekimais MJ myliom nutolęsUžslėptas Kobes lyginimas su MJ


paranojiko norėčiau paklaust kame?
2012-10-05
+4
Atsakyti
to tday
bahaha, tu toks smaikstus, geriau klysdamas pripazintum, kad nusisneki, nes MJ poste niekada nebuvo geresnis nei Lebronas, kaip ir nemate taip gerai aikstes. Reikia but debilu, kad nematyt tam tikru zaidejo minusu.

o tas tavo sudas apie legendos kurima, tai isvis yra graudus. Manau, zinai toki zaideja kaip Oscar. Jis without a doubt viskuo geresnis buvo uz MJ ir kiek ziedu iskovojo? Nesuprantu as tokio siauro poziurio kaip tavo, tu suvok, kad komandinis zaidimas yra komandinis ir vienas individas komandos nepadarys cempione
2012-10-05
+1
Atsakyti
DzekesasŽiedais nieks nematuoja žaidėjo gerumo, žiedais galima pamatuoti komandos gerumą ir žaidėjo pasiekimus. Atskiri žaidėjai nelaimi žiedų, juos laimi komanda. Kiek Džordanas būtų laimėjęs žiedų be Pipeno. Na gal vieną, du.. ne daugiau. Ir su tuo pačiu Pipenu, vos nebuvo sugriautas Bulls su MJ priešakyje mitas kai vos Buliai išnešė sveiką kailį serijoje prieš Pacers kurią laimėjo 4:3


Legendos yra kuriamos savo klubui atnešant žiedus.

Plius visiems DEBILAMS, kurie lygina fishą su wade'ais ir t.t., LYGINI KOMANDŲ LYDERIUS, atvest komandą iki žiedų yra svarbiausias lyderio ir žaidėjo aspektas, visi taškai, rebai, etc. eina po to.

Kas čia blet per asmens kultas, kur skaičiukai vertinami labiau negu žaidimo prasmė, esmė, tikslas?

to tdayMJ post zaidimas niekada neprilygo LJB zaidimui poste. Ir vapse, bicas budamas sudejimo kaip centras gali but gincytinai geresnis uz MJ ant jegos? Tu vapse daunas ar kas tau yra? As sutinku, kad LJB nera geresnis, bet reikia matyt ir jo akivaizdzius pliusus pries MJ


MJ post žaidimas niekada neprilygo LBJ žaidimui poste? Neskaičiau po to, nepyk, fantastika nedomina manęs.
2012-10-05
+19
Atsakyti
barsukas
tikrai nesu lebrono ar heatu megejas, bet reikia pripazint kad tas biciukas tikrai geras.taip anksciau jis lipdavo i medi, metydavo neparuostus metimus,bet pasiziurejau siu metu finalo paskutines varzybas, progresas akivaizdus, jis zaidzia brandziai be jokiu bereikalingu ir kvailu sprendimu.taip jordanas laimejo 6 ziedus.ir ka? robertas hory ju laimejo 7, tai ar jis geriausias?nesigincysiu kad jordanas buto zymiai techniskesnis, bet bronius nerealus atletas, jega, atletiskumas kaip pas centra, greitis kaip pas izaideja, beto tikrai neblogai mato aikste. be jokiu abejoniu saindien jis sunkiausiai sustabdomas zaidejas.jei butumet nba komandos vadovas ir galetumet pasirinkt bet kuri zaideja, ka imtumet? turbut dauguma lebrona:)
2012-10-05
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 55

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.