Vladimiras Romanovas tikina, kad skolos žaidėjams siekia 25 mln. litų
Vladimiras Romanovas tikina, kad skolos žaidėjams siekia 25 mln. litų
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
Kauno savivaldybėje penktadienį apsilankęs „Žalgirio“ klubo savininkas Vladimiras Romanovas dar kartą pakartojo savo prašymą komandai skirti 10 mln. litų. Verslininkas taip pat užsiminė, kad atsisako klubo savininko vardo, rašo „delfi.lt“.

„Aš perduodu klubą. Parinkau žmonių, kurie atiduoda savo jėgas. Vakar jau pradėjome forminti dokumentus. Aš atsisakau savininko rolės. Aš visada padėsiu „Žalgiriui“, tačiau savininku nebūsiu“, – „delfi.lt cituojamas Romanovas.

Vėliau jis patikslino, kad klubo valdymą perduoda veteranams – Modestui Paulauskui ir Vitoldui Masalskiui.

Paklaustas, kodėl nusprendė perduoti klubą kitiems asmenims V. Romanovas teigė, kad savivaldybė nuolat akcentuoja, kad „Žalgiris“ privatus klubas ir turi verstis pats.

„Man jau daėjo. Dabar jie šio kozirio neturės“, – teigė Romanovas.

Penktadienio Kauno savivaldybės posėdyje Romanovas pasirodė kartu su trimis žalgiriečiais – Pauliumi Jankūnu ir broliais Lavrinovičiais. Verslininkas atskleidė, kad „Žalgirio“ biudžetas šį sezoną yra 36 mln. litų, o skolos žaidėjams dar nuo praėjusio sezono siekia 25 mln. litų. 

„Mes iš jūsų prašome tik 10 mln. litų“, – Kauno savivaldybės nariams pareiškė Romanovas.

Vėliau įsivėlęs į žodinį konfliktą su kitų sporto šakų atstovais, Romanovas demonstratyviai paliko posėdžių salę.


Rodyti komentarus
Atrinkti (11) Visi (119)
gudriai cia romka suzaide,prisidare skolu su pirkiniais ne pagal kisene,jau seniai pats uzsimindavo apie pasitraukima,bet paciam iseiti negerai ,prasides kalbos jis toks jis anoks,o dabar nuvare i savivaldybe ,pradejo reikalaut 10 limonu kasmet zinodamas kad nieks tikrai neduos ir apsimetes labai izeistu tipo pasitrauke,kas dabar kaltas? ogi savivaldybe o romka sventasis kankinys.
2013-02-09
+5
Atsakyti
rytfaniai enmyzciokit is laimes,slyksmiescio spuoguoti,taboro vergai.kaip buvo zalgiris geriausi lt taip ir bus.jus tik tada galit pasikanziot kai zalgiriui problemu yra,o kai ne,bunat skuduras kojom valytis.
2013-02-09
+4
Atsakyti
rytasasLegionieriu komentarai apie sia situacija ----> http://basketmiestas.myminicity.com/


nesitriochink su tom nesamonem mazvaiki
2013-02-09
-7
Atsakyti
fanas1999Na va žalgiriui top8 tuoj bus nepasiekiamas:(
2013-02-08
-2
Atsakyti
norejau pasakyt- ne taip staigiai :D
2013-02-08
+3
Atsakyti
the dream is over. ne taip greit kaip tikejausi, bet..

na, romkos bankui baigsis tuoj kaip snorui..., taip kad jam ne iki kazkokiu komandziukiu, jam jau gresia pasiilset uz spygliuotos vielos.
2013-02-08
-3
Atsakyti
malačius romanovas... aš vietoj jo nors lietuvis jau senai bučiau trenkęs kumščiu... paprastai sakoma į stalą... bet geriau kai kam į kaktą...
2013-02-08
+2
Atsakyti
Legionieriu komentarai apie sia situacija ----> http://basketmiestas.myminicity.com/
2013-02-08
+5
Atsakyti
Aferistai ir melagiai tie Kauno valdzia!!! Pazada skirti pinigu klubui, bet neduoda, tai velniu zada?!!! Kodel Maskvos sriteis valdzia tuoj pat surado pinigu ir dar net remeju, kad isgelbetu Chimki kluba? Svolaciai tie Kauno valdzia!!! Nesuprantu kaip kaunieciai pastoviai tuos pacius degradus konsrvatorius isirenka? Kurie zlugdo tik musu mylima Zalgiri ir miestas atrodo tragiskai palyginus pries kitus pasaulio miestus!!! Nesugeba tvarkytis mieste, nemoka pritraukti investiciju ir tik daro visokiausias kliutis privaciam verslui kurie nori prisideti prie miesto labo!!! Von is cia toki mera Kupcinska ir visa saraskinu kontora miesto savivaldybe!!!
2013-02-08
-1
Atsakyti
shremfasas sakiau ir sakysiu jei babkiu nera tai ir zaidziam su jaunimu kokioj ulebo taurej,o tai dabar reikalauja 10 m, as tai neduociau nei lito, jei finansu nemoki pasiskaiciuot tai mynk nakui(buratinui)


Tavo komanda ir loš kitais metais ulebo taurėje, nepergyvenk :)
2013-02-08
-2
Atsakyti
Legionieriu komentarai apie sia situacija ----> http://basketmiestas.myminicity.com/
2013-02-08
-1
Atsakyti
BruoniusincupBruoniusincupO kas sako, kad sportininkam visiem reikia išdalint pinigus... Tegul jie įrodo, kad yra verti tų pinigų, o tik tada juos gauna... Manau, kad Žalgiris jų vertas, nereikia niekam įrodinėt... Šiemet jis tikrai įrodė...O kas tu čia per vienas? Profesionalus sporto pasiekimų vertintojas? Ir dar, aiškiai, senior level, kad sugebi sezono viduryje įvertinti pasiekimus, turbūt milijonuose iš lažybų laimėtuose maudaisi? :) O gal mano galva Varėnos "Ūla" daug geriau reprezentuoja šalį ir garsina jos vardą, tai ką dabar daryt? Visiem verksniam siūlyčiau imti pavyzdį iš Meilutytės, kuri per 50sekundžių išgarsino Lietuvą labiau negu visi klubai kartu sudėjus per n+k metų, bet neina pas premjerą ir neprašo 10 milijonų injekcijos. Reikia sudėti rinkti pagal finansines galimybes, o jeigu imi Lavrikus ir Kaukena su gerokai pervertintais kontraktais ir tada sezono viduryje atsibundi (čia aišku ne netyčia, o on purpose viskas buvo), kad tau trūksta pinigų ir kalti visi ateiviai, kurie tau iš kažkur turėtų milijonus nuleisti, tik ne tu pats, kuris tuos milijonus a preori įsiskolinai ir imi šantažuoti savivaldybes ir žmones. Gal kauno marozam ir praplaus smegenis, bet man tai aiškus šitas jo planas.Tame ir esmė, kad niekas neaišku tau... Kiek tokių žmonių kaip Meilutytė? O gi visai nėra. Tau gal primint kiek savaičių iš eilės buvo verkiama, kad skiriama per mažai pinigų baseinam, lavint jaunus plaukikus ir pnš.? Negi jau pamiršai, kad ir pas tą patį Kubilių ėjo Meilutytė su savo žmonėm dėl finansavimo? Esmė tame, kad prieš šį sezoną Kupčinskas buvo pažadėjęs 10 limonų! Labai gerai pamenu, kai jis sakė, kad Kaunas jau išėjo iš krizės ir finansavimas padidės dvigubai... Pinigai buvo pažadėti, kad jie bus, Romanovas ir komplektavo komandą įskaičiuodamas ir tuos pinigus. Beje, milijonuose aš nesivartau ir Kauno marozas nesu.;)Taj tuos vienetus ir reikia skatinti ir BŪTENT baseinus ir sporto bazes statyti, o ne kišti pinigus į ir taip jau idealiom sąlygom išvystytą krepšinį. Šiuo atveju net ne į krepšinį, o į privataus žmogaus sąskaitą.


Kiek dar cia losi?padugne...Kiek dar sitas isgamam bus tleruojamas basketnews?Kaip nutrukes nuo grandines suo piktas...Eik dirbt islaikytini...Zuokula privaciam Vainasko verslui perveda solidzia sumele 5 milijonus ko neloji?Vilnius yra kylpa ant kaklo visos Lietuvos,visi ES pinigai suplaukia ten,darbo vietos kuriamos tik ten...skolos miesto perkope daugiau nei viena milijarda..apie koki remima galima sneketi vainausko projektelio..
2013-02-08
-3
Atsakyti
incupSutinku, kad pinigai turėtų atitekt ne tik Žalgiriui. Turi atitekt ir tam pačiam plaukimui, baseinų statymui, būtų siekama atgaivint futbolą Kaune. Bet jeigu pats miesto meras pažada, kad pinigai tikrai bus, o jų neduoda... Turbūt Kupčinskas laukia, kol iš tų 10 milijonų, koks vienas milijonas nukris jam į kišenę... Gaila, kad gražus Žalgirio sapnas šį sezoną subliuško... Reik tikėtis, kad neateis tie klubo merdėjimo laikai.:)


politika ir yra pažadų dalijimo menas. Pasakyk bobutei, kuriai jau n-tuosius metus žada pakelti pensiją, kad tavo mylimam žalgiriui neduoda 10 žadėtų mln.
2013-02-08
-1
Atsakyti
Sutinku, kad pinigai turėtų atitekt ne tik Žalgiriui. Turi atitekt ir tam pačiam plaukimui, baseinų statymui, būtų siekama atgaivint futbolą Kaune. Bet jeigu pats miesto meras pažada, kad pinigai tikrai bus, o jų neduoda... Turbūt Kupčinskas laukia, kol iš tų 10 milijonų, koks vienas milijonas nukris jam į kišenę... Gaila, kad gražus Žalgirio sapnas šį sezoną subliuško... Reik tikėtis, kad neateis tie klubo merdėjimo laikai.:)
2013-02-08
-7
Atsakyti
incupBruoniusincupO kas sako, kad sportininkam visiem reikia išdalint pinigus... Tegul jie įrodo, kad yra verti tų pinigų, o tik tada juos gauna... Manau, kad Žalgiris jų vertas, nereikia niekam įrodinėt... Šiemet jis tikrai įrodė...O kas tu čia per vienas? Profesionalus sporto pasiekimų vertintojas? Ir dar, aiškiai, senior level, kad sugebi sezono viduryje įvertinti pasiekimus, turbūt milijonuose iš lažybų laimėtuose maudaisi? :) O gal mano galva Varėnos "Ūla" daug geriau reprezentuoja šalį ir garsina jos vardą, tai ką dabar daryt? Visiem verksniam siūlyčiau imti pavyzdį iš Meilutytės, kuri per 50sekundžių išgarsino Lietuvą labiau negu visi klubai kartu sudėjus per n+k metų, bet neina pas premjerą ir neprašo 10 milijonų injekcijos. Reikia sudėti rinkti pagal finansines galimybes, o jeigu imi Lavrikus ir Kaukena su gerokai pervertintais kontraktais ir tada sezono viduryje atsibundi (čia aišku ne netyčia, o on purpose viskas buvo), kad tau trūksta pinigų ir kalti visi ateiviai, kurie tau iš kažkur turėtų milijonus nuleisti, tik ne tu pats, kuris tuos milijonus a preori įsiskolinai ir imi šantažuoti savivaldybes ir žmones. Gal kauno marozam ir praplaus smegenis, bet man tai aiškus šitas jo planas.Tame ir esmė, kad niekas neaišku tau... Kiek tokių žmonių kaip Meilutytė? O gi visai nėra. Tau gal primint kiek savaičių iš eilės buvo verkiama, kad skiriama per mažai pinigų baseinam, lavint jaunus plaukikus ir pnš.? Negi jau pamiršai, kad ir pas tą patį Kubilių ėjo Meilutytė su savo žmonėm dėl finansavimo? Esmė tame, kad prieš šį sezoną Kupčinskas buvo pažadėjęs 10 limonų! Labai gerai pamenu, kai jis sakė, kad Kaunas jau išėjo iš krizės ir finansavimas padidės dvigubai... Pinigai buvo pažadėti, kad jie bus, Romanovas ir komplektavo komandą įskaičiuodamas ir tuos pinigus. Beje, milijonuose aš nesivartau ir Kauno marozas nesu.;)


Taj tuos vienetus ir reikia skatinti ir BŪTENT baseinus ir sporto bazes statyti, o ne kišti pinigus į ir taip jau idealiom sąlygom išvystytą krepšinį. Šiuo atveju net ne į krepšinį, o į privataus žmogaus sąskaitą.
2013-02-08
+8
Atsakyti
Na va žalgiriui top8 tuoj bus nepasiekiamas:(
2013-02-08
+2
Atsakyti
BruoniusincupO kas sako, kad sportininkam visiem reikia išdalint pinigus... Tegul jie įrodo, kad yra verti tų pinigų, o tik tada juos gauna... Manau, kad Žalgiris jų vertas, nereikia niekam įrodinėt... Šiemet jis tikrai įrodė...O kas tu čia per vienas? Profesionalus sporto pasiekimų vertintojas? Ir dar, aiškiai, senior level, kad sugebi sezono viduryje įvertinti pasiekimus, turbūt milijonuose iš lažybų laimėtuose maudaisi? :) O gal mano galva Varėnos "Ūla" daug geriau reprezentuoja šalį ir garsina jos vardą, tai ką dabar daryt? Visiem verksniam siūlyčiau imti pavyzdį iš Meilutytės, kuri per 50sekundžių išgarsino Lietuvą labiau negu visi klubai kartu sudėjus per n+k metų, bet neina pas premjerą ir neprašo 10 milijonų injekcijos. Reikia sudėti rinkti pagal finansines galimybes, o jeigu imi Lavrikus ir Kaukena su gerokai pervertintais kontraktais ir tada sezono viduryje atsibundi (čia aišku ne netyčia, o on purpose viskas buvo), kad tau trūksta pinigų ir kalti visi ateiviai, kurie tau iš kažkur turėtų milijonus nuleisti, tik ne tu pats, kuris tuos milijonus a preori įsiskolinai ir imi šantažuoti savivaldybes ir žmones. Gal kauno marozam ir praplaus smegenis, bet man tai aiškus šitas jo planas.


Tame ir esmė, kad niekas neaišku tau... Kiek tokių žmonių kaip Meilutytė? O gi visai nėra. Tau gal primint kiek savaičių iš eilės buvo verkiama, kad skiriama per mažai pinigų baseinam, lavint jaunus plaukikus ir pnš.? Negi jau pamiršai, kad ir pas tą patį Kubilių ėjo Meilutytė su savo žmonėm dėl finansavimo? Esmė tame, kad prieš šį sezoną Kupčinskas buvo pažadėjęs 10 limonų! Labai gerai pamenu, kai jis sakė, kad Kaunas jau išėjo iš krizės ir finansavimas padidės dvigubai... Pinigai buvo pažadėti, kad jie bus, Romanovas ir komplektavo komandą įskaičiuodamas ir tuos pinigus. Beje, milijonuose aš nesivartau ir Kauno marozas nesu.;)
2013-02-08
Atsakyti
as sakiau ir sakysiu jei babkiu nera tai ir zaidziam su jaunimu kokioj ulebo taurej,o tai dabar reikalauja 10 m, as tai neduociau nei lito, jei finansu nemoki pasiskaiciuot tai mynk nakui(buratinui)
2013-02-08
+1
Atsakyti
incupO kas sako, kad sportininkam visiem reikia išdalint pinigus... Tegul jie įrodo, kad yra verti tų pinigų, o tik tada juos gauna... Manau, kad Žalgiris jų vertas, nereikia niekam įrodinėt... Šiemet jis tikrai įrodė...


O kas tu čia per vienas? Profesionalus sporto pasiekimų vertintojas? Ir dar, aiškiai, senior level, kad sugebi sezono viduryje įvertinti pasiekimus, turbūt milijonuose iš lažybų laimėtuose maudaisi? :) O gal mano galva Varėnos "Ūla" daug geriau reprezentuoja šalį ir garsina jos vardą, tai ką dabar daryt? Visiem verksniam siūlyčiau imti pavyzdį iš Meilutytės, kuri per 50sekundžių išgarsino Lietuvą labiau negu visi klubai kartu sudėjus per n+k metų, bet neina pas premjerą ir neprašo 10 milijonų injekcijos. Reikia sudėti rinkti pagal finansines galimybes, o jeigu imi Lavrikus ir Kaukena su gerokai pervertintais kontraktais ir tada sezono viduryje atsibundi (čia aišku ne netyčia, o on purpose viskas buvo), kad tau trūksta pinigų ir kalti visi ateiviai, kurie tau iš kažkur turėtų milijonus nuleisti, tik ne tu pats, kuris tuos milijonus a preori įsiskolinai ir imi šantažuoti savivaldybes ir žmones. Gal kauno marozam ir praplaus smegenis, bet man tai aiškus šitas jo planas.
2013-02-08
-13
Atsakyti
BenasincupO kas sako, kad sportininkam visiem reikia išdalint pinigus... Tegul jie įrodo, kad yra verti tų pinigų, o tik tada juos gauna... Manau, kad Žalgiris jų vertas, nereikia niekam įrodinėt... Šiemet jis tikrai įrodė...Tokių pinigų, kurios jis tikrąją ta žodžio prasme reikalauja. Tikrai sveiku protu nepaaiškinama.


Jis reikalauja pinigų ne iš oro sumą išlupęs. Tie 10 limonų buvo pažadėti pačio Kupčinsko. Gerai pamenu jo tą frazę. O dabar jis viską neigia. Grynas Butkevičiaus paveikslas. Vieną kartą sako vieną, o kitą kartą viska neigia. :)
2013-02-08
-1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.