LeBronas Jamesas ir Dwyane'as Wade'as svarbiausiomis susitikimo minutėmis galėjo atsikvėpti – jų vedama „Heat“ nepaliko vilčių „76ers“ klubui
LeBronas Jamesas ir Dwyane'as Wade'as svarbiausiomis susitikimo minutėmis galėjo atsikvėpti – jų vedama „Heat“ nepaliko vilčių „76ers“ klubui
Nuotr. Reuters-Scanpix
Pergalių seriją NBA čempionate pratęsė Rytų konferencijos lyderė Majamio „Heat“ (39-14) ekipa. Dwyane'o Wade'o ir LeBrono Jameso vedamas Floridos klubas išvykoje 114:90 (27:24, 29:23, 31:24, 27:19) nepaliko vilčių Filadelfijos „76ers“ (22-31) komandai.

Filadelfijos „Wells Fargo“ areną sausakimšai užpildę žiūrovai vylėsi išvysti bent jau atkaklią kovą, tačiau prieš didžiąją pertrauką atitrūkę svečiai neleido sukurti intrigos ir iškovojo dešimtąją pergalę iš eilės. 

„Heat“ krepšininkai šiame mače atliko net 27 rezultatyvius perdavimus ir po susitikimo teigė, jog tai buvo viena svarbiausių pergalės priežasčių. „Pasinaudojome savo pranašumu. Kai dalijamės kamuoliu taip, kaip šiandien, esame labai labai stiprūs“, – tvirtino Chrisas Boshas

Labiausiai prie solidaus rezultatyvių perdavimų skaičiaus prisidėjo Jamesas. Jis atliko 11 rezultatyvių perdavimų, atkovojo 10 kamuolių, pelnė 16 taškų ir surinko 35-ąjį trigubą dublį per karjerą. 

Tai buvo vos antros Jameso rungtynės šį sezoną, kuriose jis pelnė mažiau nei 20 taškų. Mažiau nei 16 jis surinko tik sausio 11 d. mače su Portlendo „Trail Blazers“ komanda. 

„Man nereikia pelnyti daug taškų, kad komanda iškovotų pergalę. Kai mane dengia du ar trys varžovai, mieliau ieškau kam iš komandos draugų perduoti kamuolį“, – po rungtynių tvirtino Jamesas. 

Jam itin solidžiai talkino 33 taškus surinkęs Wade'as. Baigiantis pirmajam kėliniui jis pasiekė 16 tūkst. NBA pelnytų taškų ribą. 

Filadelfijos komanda šiame mače perėmė vos 1 kamuolį. Tai prasčiausias „76ers“ pasiekimas namie nuo 1996-ųjų, kai duris atvėrė „Wells Fargo“ arena.

„76ers“: Jrue Holiday 21 (6 rez. perd.), Nickas Youngas 19, Dorellas Wrightas 17, Evanas Turneris 16 (7 atk. kam.).

„Heat“: Dwyane'as Wade'as 33, LeBronas Jamesas 16 (10 atk. kam., 11 rez. perd.), Mario Chalmersas 14 (6 rez. perd.), Chrisas Boshas 13, Norrisas Cole'as 12, Ray Allenas 12.

Rungtynių vaizdo reportažas:

Visų praėjusios nakties rungtynių rezultatai:

 Charlotte Bobcats  Denver Nuggets 99-113   stat »
 Orlando Magic  Cleveland Cavaliers 94-118   stat »
 Washington Wizards  Houston Rockets 105-103   stat »
 Detroit Pistons  Indiana Pacers 72-90   stat »
 Philadelphia 76ers  Miami Heat 90-114   stat »
 Milwaukee Bucks  Atlanta Hawks 102-103   stat »
 Los Angeles Clippers  Utah Jazz 107-94   stat »

Rodyti komentarus
Atrinkti (2) Visi (29)
http://house-mu.eu/index.php?ref=Zuzulis Motejunoo highlite awesome!! :)
2013-02-25
-1
Atsakyti
http://house-mu.eu/index.php?ref=Zuzulis Motejunoo highlite awesome!! :)
2013-02-25
-3
Atsakyti
ShLtromoosShLtromoosShLLeBronas visai nutolo nuo Duranto MVP rinkimuose, dabar net Tonis Parkeris aplenke Durantula. Kad ir kaip keista butu NBA medija pagaliau, per 12 metu, atkreipe demesi i geriausia desimtmecio izaideja. Dar pries pora savaiciu su tokiais paciais statsais nebuvo jo MVP contenderiuose, o dabar sedi sau antras. O kas del James, vienintelis dalykas kuris galejo isgelbeti Durantula komandu pergales, dabar ir pagal si balansa Majamis priekyjeTonis išties įspudingai šiemet atrodo. Jei LBJ nežaistų geriausio savo sezono, tai Tonis drąsiai imtų MVP. Bent jau šiemet jis geriausias lygos PG bei geriausias lygos legionierius. Nėra "flashy" kaip Rondo, Wes., CP3", bet savo darbą padaro, indėlį pristato. Juolab kaip tokio ūgio ir sudėjimo žaidėjas meta 55+% yra dar įspūdingiau nei LBJ savo 60%.Tonis 54, LJ 57. Tonis tikrai labiau flashy tiek uz rondo, tiek uz cp3, tiek uz westbrooka. Jis yra vikriausias izaidejas lygoje mano akimis. Westbrookas turi nesveika sporgstama prasiverzima, taciau didzioji dalis baigiasi lipimu i medi. Tonis prasiverzias gali ismaudyti bet kuri zaideja NBA lygoje, ar tai bus LJ, ar Ibaka, ar Rondo, su savo nesveikais spin moves ir floteriais. CP3 apskritai nera greitas ir savotiskai storuliukas, o Rondo visas naglumas pasibaigia kai reikia mesti i krepsiSu viskuo sutinku. Esmė, turėjau omeny kad Tonis žaidžia paprasčiau (ar kaip čia išsireiškus- mažiau gražiai). Tonis žaidžia ne EFEKTINGAI, o EFEKTYVIAI. Pas jį "hailaitų" mažiau (nei pas bet kurį iš tavo ar mano prieš tai vardintų) + Europietis todėl gauna/susilaukia mažiau liaupsių nei turėtų. Jis neduoda tokių "fancy - no look" pasų kaip Rondo, neturi tokio atletizmo kaip Wess`as, bei neturi tokio handlingo kaip CP3. Sumoj gaunas, kad mediai ir statistiniam hamburgeriniui jis nėra labai patrauklus, bet sumoj jo pristatomas indėlis labai įspūdingas, o tie pataikymo procentai išvis apsukt galvą gali, rimtai kiek 6 pėdų žaidėjų gali mest 21pt 55 procentais? ...Man tai smagu, kad Tonis pagaliau susilauke sitokio ivertinimo, visa savo karjera losia puikiai, bet niekada nebuvo tarp MVP contenderiu. Jis yra geriausias izaidejas lygoje, ir labai neivertintas. Butu idomu suzinoti, kas jis cia taip pirmas iskele , kad dabar dauguma NBA "analitiku" apie ji tik ir kalba


Skipas
2013-02-24
+3
Atsakyti
as
zverys !!!

I am getting data entry jobs without any deposit daily. Just join this website and get data entry jobs. Without any investment you can earn $200.00USD/day. Visit http://www.easyworkhome.com/?u=Tomasekas
2013-02-24
-1
Atsakyti
ShLBruonius''neblogai talkino Jamesui'' :) Kad šįkart Jamesas talkino Wadui, kuris sužaidė puikias rungtynes ir tai tikrai džiugina artėjant play-offam :) Boshas jau seniau įėjo į save, dar jeigu senukas Lewisas iššaus, senukas Allenas nepavargs - iki finalo Heat eis kaip per sviestą.Lewisu reikia atsikratytu, daug smagiau butu jeigu J.Jonesas ir M.Milleris pries playoffus butu biski "apsaudyti"


Kaip smagiai besižiūrėtų tas Miller, bet alga tai jo kosminė, jei žiūrėsim kainos ir kokybės santykį. Palyginimui, tas pats Jamal'as Crawford'as gauna beveik 1milu mažiau už Millerį
2013-02-24
-2
Atsakyti
Anonimas
Heat "Fanai" laimingi.
2013-02-24
+1
Atsakyti
ShL
[quote]Bruonius

*Penktoms :)

Lewis net laisvas retai kada imeta, o Jonesas yra kampu siaubas, ne ka prasciau uz Allena gali susaudyti
2013-02-24
+1
Atsakyti
nanos
Just unstoppable!
2013-02-24
+1
Atsakyti
ShLBruonius''neblogai talkino Jamesui'' :) Kad šįkart Jamesas talkino Wadui, kuris sužaidė puikias rungtynes ir tai tikrai džiugina artėjant play-offam :) Boshas jau seniau įėjo į save, dar jeigu senukas Lewisas iššaus, senukas Allenas nepavargs - iki finalo Heat eis kaip per sviestą.Lewisu reikia atsikratytu, daug smagiau butu jeigu J.Jonesas ir M.Milleris pries playoffus butu biski "apsaudyti"


Geriau Lewis negu Jones. Miller, ko gero, taupo finalo 6 rungtynėms :))
2013-02-24
+2
Atsakyti
ShL
Bruonius''neblogai talkino Jamesui'' :) Kad šįkart Jamesas talkino Wadui, kuris sužaidė puikias rungtynes ir tai tikrai džiugina artėjant play-offam :) Boshas jau seniau įėjo į save, dar jeigu senukas Lewisas iššaus, senukas Allenas nepavargs - iki finalo Heat eis kaip per sviestą.


Lewisu reikia atsikratytu, daug smagiau butu jeigu J.Jonesas ir M.Milleris pries playoffus butu biski "apsaudyti"
2013-02-24
-6
Atsakyti
''neblogai talkino Jamesui'' :) Kad šįkart Jamesas talkino Wadui, kuris sužaidė puikias rungtynes ir tai tikrai džiugina artėjant play-offam :) Boshas jau seniau įėjo į save, dar jeigu senukas Lewisas iššaus, senukas Allenas nepavargs - iki finalo Heat eis kaip per sviestą.
2013-02-24
+6
Atsakyti
ShL
tromoosShLtromoosShLLeBronas visai nutolo nuo Duranto MVP rinkimuose, dabar net Tonis Parkeris aplenke Durantula. Kad ir kaip keista butu NBA medija pagaliau, per 12 metu, atkreipe demesi i geriausia desimtmecio izaideja. Dar pries pora savaiciu su tokiais paciais statsais nebuvo jo MVP contenderiuose, o dabar sedi sau antras. O kas del James, vienintelis dalykas kuris galejo isgelbeti Durantula komandu pergales, dabar ir pagal si balansa Majamis priekyjeTonis išties įspudingai šiemet atrodo. Jei LBJ nežaistų geriausio savo sezono, tai Tonis drąsiai imtų MVP. Bent jau šiemet jis geriausias lygos PG bei geriausias lygos legionierius. Nėra "flashy" kaip Rondo, Wes., CP3", bet savo darbą padaro, indėlį pristato. Juolab kaip tokio ūgio ir sudėjimo žaidėjas meta 55+% yra dar įspūdingiau nei LBJ savo 60%.Tonis 54, LJ 57. Tonis tikrai labiau flashy tiek uz rondo, tiek uz cp3, tiek uz westbrooka. Jis yra vikriausias izaidejas lygoje mano akimis. Westbrookas turi nesveika sporgstama prasiverzima, taciau didzioji dalis baigiasi lipimu i medi. Tonis prasiverzias gali ismaudyti bet kuri zaideja NBA lygoje, ar tai bus LJ, ar Ibaka, ar Rondo, su savo nesveikais spin moves ir floteriais. CP3 apskritai nera greitas ir savotiskai storuliukas, o Rondo visas naglumas pasibaigia kai reikia mesti i krepsiSu viskuo sutinku. Esmė, turėjau omeny kad Tonis žaidžia paprasčiau (ar kaip čia išsireiškus- mažiau gražiai). Tonis žaidžia ne EFEKTINGAI, o EFEKTYVIAI. Pas jį "hailaitų" mažiau (nei pas bet kurį iš tavo ar mano prieš tai vardintų) + Europietis todėl gauna/susilaukia mažiau liaupsių nei turėtų. Jis neduoda tokių "fancy - no look" pasų kaip Rondo, neturi tokio atletizmo kaip Wess`as, bei neturi tokio handlingo kaip CP3. Sumoj gaunas, kad mediai ir statistiniam hamburgeriniui jis nėra labai patrauklus, bet sumoj jo pristatomas indėlis labai įspūdingas, o tie pataikymo procentai išvis apsukt galvą gali, rimtai kiek 6 pėdų žaidėjų gali mest 21pt 55 procentais? ...


Man tai smagu, kad Tonis pagaliau susilauke sitokio ivertinimo, visa savo karjera losia puikiai, bet niekada nebuvo tarp MVP contenderiu. Jis yra geriausias izaidejas lygoje, ir labai neivertintas. Butu idomu suzinoti, kas jis cia taip pirmas iskele , kad dabar dauguma NBA "analitiku" apie ji tik ir kalba
2013-02-24
Atsakyti
ShLtromoosShLLeBronas visai nutolo nuo Duranto MVP rinkimuose, dabar net Tonis Parkeris aplenke Durantula. Kad ir kaip keista butu NBA medija pagaliau, per 12 metu, atkreipe demesi i geriausia desimtmecio izaideja. Dar pries pora savaiciu su tokiais paciais statsais nebuvo jo MVP contenderiuose, o dabar sedi sau antras. O kas del James, vienintelis dalykas kuris galejo isgelbeti Durantula komandu pergales, dabar ir pagal si balansa Majamis priekyjeTonis išties įspudingai šiemet atrodo. Jei LBJ nežaistų geriausio savo sezono, tai Tonis drąsiai imtų MVP. Bent jau šiemet jis geriausias lygos PG bei geriausias lygos legionierius. Nėra "flashy" kaip Rondo, Wes., CP3", bet savo darbą padaro, indėlį pristato. Juolab kaip tokio ūgio ir sudėjimo žaidėjas meta 55+% yra dar įspūdingiau nei LBJ savo 60%.Tonis 54, LJ 57. Tonis tikrai labiau flashy tiek uz rondo, tiek uz cp3, tiek uz westbrooka. Jis yra vikriausias izaidejas lygoje mano akimis. Westbrookas turi nesveika sporgstama prasiverzima, taciau didzioji dalis baigiasi lipimu i medi. Tonis prasiverzias gali ismaudyti bet kuri zaideja NBA lygoje, ar tai bus LJ, ar Ibaka, ar Rondo, su savo nesveikais spin moves ir floteriais. CP3 apskritai nera greitas ir savotiskai storuliukas, o Rondo visas naglumas pasibaigia kai reikia mesti i krepsi


Su viskuo sutinku. Esmė, turėjau omeny kad Tonis žaidžia paprasčiau (ar kaip čia išsireiškus- mažiau gražiai). Tonis žaidžia ne EFEKTINGAI, o EFEKTYVIAI. Pas jį "hailaitų" mažiau (nei pas bet kurį iš tavo ar mano prieš tai vardintų) + Europietis todėl gauna/susilaukia mažiau liaupsių nei turėtų. Jis neduoda tokių "fancy - no look" pasų kaip Rondo, neturi tokio atletizmo kaip Wess`as, bei neturi tokio handlingo kaip CP3. Sumoj gaunas, kad mediai ir statistiniam hamburgeriniui jis nėra labai patrauklus, bet sumoj jo pristatomas indėlis labai įspūdingas, o tie pataikymo procentai išvis apsukt galvą gali, rimtai kiek 6 pėdų žaidėjų gali mest 21pt 55 procentais? ...
2013-02-24
-5
Atsakyti
Matos jog dzin James tas Mvp titulas svarbiausia pergales ir nepamirst komandos draugu kam lipt y medzius jei gali laisvam perduot toks ir turetu but visu krepsininku mastymas!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2013-02-24
Atsakyti
ShL
tromoosShLLeBronas visai nutolo nuo Duranto MVP rinkimuose, dabar net Tonis Parkeris aplenke Durantula. Kad ir kaip keista butu NBA medija pagaliau, per 12 metu, atkreipe demesi i geriausia desimtmecio izaideja. Dar pries pora savaiciu su tokiais paciais statsais nebuvo jo MVP contenderiuose, o dabar sedi sau antras. O kas del James, vienintelis dalykas kuris galejo isgelbeti Durantula komandu pergales, dabar ir pagal si balansa Majamis priekyjeTonis išties įspudingai šiemet atrodo. Jei LBJ nežaistų geriausio savo sezono, tai Tonis drąsiai imtų MVP. Bent jau šiemet jis geriausias lygos PG bei geriausias lygos legionierius. Nėra "flashy" kaip Rondo, Wes., CP3", bet savo darbą padaro, indėlį pristato. Juolab kaip tokio ūgio ir sudėjimo žaidėjas meta 55+% yra dar įspūdingiau nei LBJ savo 60%.


Tonis 54, LJ 57. Tonis tikrai labiau flashy tiek uz rondo, tiek uz cp3, tiek uz westbrooka. Jis yra vikriausias izaidejas lygoje mano akimis. Westbrookas turi nesveika sporgstama prasiverzima, taciau didzioji dalis baigiasi lipimu i medi. Tonis prasiverzias gali ismaudyti bet kuri zaideja NBA lygoje, ar tai bus LJ, ar Ibaka, ar Rondo, su savo nesveikais spin moves ir floteriais. CP3 apskritai nera greitas ir savotiskai storuliukas, o Rondo visas naglumas pasibaigia kai reikia mesti i krepsi
2013-02-24
-1
Atsakyti
ShLLeBronas visai nutolo nuo Duranto MVP rinkimuose, dabar net Tonis Parkeris aplenke Durantula. Kad ir kaip keista butu NBA medija pagaliau, per 12 metu, atkreipe demesi i geriausia desimtmecio izaideja. Dar pries pora savaiciu su tokiais paciais statsais nebuvo jo MVP contenderiuose, o dabar sedi sau antras. O kas del James, vienintelis dalykas kuris galejo isgelbeti Durantula komandu pergales, dabar ir pagal si balansa Majamis priekyje


Tonis išties įspudingai šiemet atrodo. Jei LBJ nežaistų geriausio savo sezono, tai Tonis drąsiai imtų MVP. Bent jau šiemet jis geriausias lygos PG bei geriausias lygos legionierius. Nėra "flashy" kaip Rondo, Wes., CP3", bet savo darbą padaro, indėlį pristato. Juolab kaip tokio ūgio ir sudėjimo žaidėjas meta 55+% yra dar įspūdingiau nei LBJ savo 60%.
2013-02-24
+1
Atsakyti
ShL
LeBronas visai nutolo nuo Duranto MVP rinkimuose, dabar net Tonis Parkeris aplenke Durantula. Kad ir kaip keista butu NBA medija pagaliau, per 12 metu, atkreipe demesi i geriausia desimtmecio izaideja. Dar pries pora savaiciu su tokiais paciais statsais nebuvo jo MVP contenderiuose, o dabar sedi sau antras. O kas del James, vienintelis dalykas kuris galejo isgelbeti Durantula komandu pergales, dabar ir pagal si balansa Majamis priekyje
2013-02-24
-4
Atsakyti
Heat on fire, 10-game winstreak'as. pradėda jau dominuoti jie, vis labiau ir labiau komandiškai žaidžia, labiausiai nesavanaudiška ir pasuojanti komanda po Spurs, o tokią komandą 7 rungtynių serijoj vargu ar įmanoma įveikti, kaip jie atrodo dabar. LeBronas jai ne taškus renka tada assist'us dalija, šnd taip pat triple double, Wade'as turi motyvacijos po tų senų Chuck'o žodžių, 33pts 14-18 fg,+ šiąnakt 16k taškų ribą peržengė. Allen'as jau ne toks kaip buvo Keltuose, buvo įlindęs į gilų shooting slump'ą dabar biški atsigavo, dar jo tas bank shot tritaškis tai, nekažką pasako, Norris Cole puikiai nuo suolo pakeičia Chalmers'ą, pastarasis atsigavęs neblogai žaidžia.

manau Heat'am pasipriešinti gali tik 2-i komandos, Spurs ir Knicks, bet ir tai labai abejotina.
2013-02-24
Atsakyti
ShL
Kareem"Tuscias jis yra, logiskiausia utu atleisti ji ir jo minutes duoti J. Jones arba Milleriui"Turi omenyje amnestija ar sumokėt pinigus ir atleist? :D Ir dar vienas klausimas, kokioj pozicijoj tu jį matai (PF ar SF), nes pusė karjeros taip, pusė anaip lošė... Kiek mačiau, jis daugiau pas Heat'us ne LeBroną, o Boshą keičia, o aukštaūgiais Majamis (kaip kad Magic tai daro), tikrai neturėtų mėtytis, ir taip jau skurdi ta priekinė linija :/ Dar vienas pastebėjimas: Nors jo gynyba ir prasta, bet puolime jis tikrai gali padirbt dar, kaip jis tai darė Washington'e visai neprastai. Nemanau, kad 13 MPG ir 5 taškai per rungtynes yra taip apgailėtina. :)


Reiskias mazai Majamio runtyniu esi ziurejas. Visa gauta laika prasitrina prie tritaskio linijos, ir kartais, KARTAIS ileidzia viena trajaka is kokiu 3-4, kaip pats minejai losia sf,pf, taciau kur belostu, jis gynyboje yra lauzomas, atrodo, kad Majamis zaistu keturiese kai jis buna aiksteleje, Jis paprasciausiai nebenaudingas nei vienai NBA komandai. O Jones, su Milleriu savo progas daznai isnaudoja, o ir gynyboja neblogai atidirba, ypac uzsiimdami pozicijas ir isprovokuodami prazangas
2013-02-24
-7
Atsakyti
"Tuscias jis yra, logiskiausia utu atleisti ji ir jo minutes duoti J. Jones arba Milleriui"

Turi omenyje amnestija ar sumokėt pinigus ir atleist? :D Ir dar vienas klausimas, kokioj pozicijoj tu jį matai (PF ar SF), nes pusė karjeros taip, pusė anaip lošė... Kiek mačiau, jis daugiau pas Heat'us ne LeBroną, o Boshą keičia, o aukštaūgiais Majamis (kaip kad Magic tai daro), tikrai neturėtų mėtytis, ir taip jau skurdi ta priekinė linija :/ Dar vienas pastebėjimas: Nors jo gynyba ir prasta, bet puolime jis tikrai gali padirbt dar, kaip jis tai darė Washington'e visai neprastai. Nemanau, kad 13 MPG ir 5 taškai per rungtynes yra taip apgailėtina. :)
2013-02-24
-1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 29

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.