Krepšinio ekspertai neabejoja, kad ketvirtąjį naudingiausio NBA krepšininko titulą per penkerius metus iškovos LeBronas Jamesas
Krepšinio ekspertai neabejoja, kad ketvirtąjį naudingiausio NBA krepšininko titulą per penkerius metus iškovos LeBronas Jamesas
Nuotr. Reuters-Scanpix
Per visą NBA istoriją nė vienas krepšininkas nebuvo vienbalsiai pripažintas naudingiausiu sezono žaidėju. To nepavyko pasiekti nei Wiltui Chamberlainui, nei Billui Russellui, nei Shaquille'ui O'Nealui, nei Michaelui Jordanui. 

Istoriją gali pakeisti LeBronas Jamesas

Jo atstovaujama Majamio „Heat“ ekipa neabejoja, kad taip ir atsitiks. 

Šį sezoną Jamesas rungtyniavo dar geriau nei bet kada. Jis taikliausiai tarp visų NBA krepšininkų atakavo krepšį, nors tarp daugiausiai metimų atlikusių krepšininkų užėmė tik septintąją vietą. 

Jamesas pasiekė geriausius asmeninius karjeros rezultatus pagal tritaškių taiklumą, atkovotus kamuolius ir atliktus dvigubus dublius. Visą tai jis atliko atakuodamas krepšį rečiausiai per visą dešimties metų savo karjerą NBA lygoje. 

Tai tik kelios iš daugybės priežasčių, kodėl „Heat“ klubas yra pagrindinis pretendentas į NBA čempionų žiedus. Atkrintamosios varžybos startuoja jau sekmadienį, o pirmajame jų etape Floridos ekipa susitiks su Milvokio „Bucks“ krepšininkais. 

„Skaičiai nėra tai, dėl ko žaidžiu krepšinį, – pareiškė Jamesas. – Skaičiai niekad nebuvo tai, dėl ko rungtyniavau. Žaisti krepšinį mokiausi kitaip.“

Jamesas pažymėjo, kad jis rungtyniauja dėl vienintelio dalyko – titulų. 

Naudingiausio NBA sezono žaidėjo titulo savininkai
Sezonas Žaidėjas
2000-2001 Allenas Iversonas
2001-2002 Timas Duncanas
2002-2003 Timas Duncanas
2003-2004  Kevinas Garnettas
2004-2005 Steve'as Nashas
2005-2006 Steve'as Nashas
2006-2007 Dirkas Nowitzki
2007-2008 Kobe Bryantas
2008-2009 LeBronas Jamesas
2009-2010 LeBronas Jamesas
2010-2011 Derrickas Rose'as
2011-2012

LeBronas Jamesas

„Praėjęs sezonas jam buvo istorinis. Jamesas iškovojo naudingiausio sezono žaidėjo titulą ir pelnė NBA čempiono žiedą. Jo vietoje daugybė žmonių atsipalaiduotų ir pasidžiaugtų pasiekę viršūnę, – pasakojo „Heat“ strategas Erikas Spoelstra. – Tačiau vietoje to, jis veržiasi į priekį ir ieško naujų iššūkių. Tai yra vienintelė priežastis, kodėl mes nenorime pasakyti, kaip toli ketiname eiti. Tai krepšininkas norintis tobulėti kiekvienais metais.“

Jamesas šį sezoną atakavo krepšį 56,5 proc. taiklumu ir pataikė net 103 tritaškius – iki šiol per visą NBA istoriją neatakavo krepšio taip gerai ir neatliko tiek daug metimų per vieną sezoną. 

Skaičiuojant labiausiai pasižymėjusius krepšininkus pagal PAR sistemą, kuri sudeda pelnytus taškus, rezultatyvius perdavimus ir atkovotus kamuolius, Jamesas pirmauja NBA penktą kartą per pastaruosius šešis sezonus. 

Jis pirmavo visoje lygoje pagal metimų taiklumą, nors buvo tik septintas pagal atliktus metimus. Jis galėjo pramesti net 348 metimus ir vis dar atakuoti krepšį taikliau, nei Niujorko „Knicks“ ekipos lyderis Carmelo Anthony. 

„Tai istorinis reguliarusis sezonas, – pareiškė „Heat“ puolėjas Shane'as Battieras, neabejojantis, kad Jamesas bus pripažintas naudingiausiu NBA krepšininku. – Mes niekada nematėme tokių skaičių, kokius pademonstravo LeBronas.“

Jamesas šį sezoną vidutiniškai rinko po 26,8 taško, atkovojo po 8 ir perimdavo po 1,7 kamuolio bei atliko po 7,3 rezultatyvaus perdavimo per rungtynes. 

Nuo tada, kai NBA pradėjo skaičiuoti perimtis kamuolius, panašius statistinius rodiklius yra pasiekę tik Michaelas Jordanas ir Larry Birdas. 

„Krepšinį žaidžiu jau pakankamai ilgai. Mačiau daugybę krepšininkų tiek NBA, tiek Europoje. Žaidžiau skirtingose vietose ir galiu neabejodamas pasakyti, kad jis geriausias krepšininkas, kokį kada nors esu matęs. Nemanau, kad krepšinio aikštelėje jam yra neįmanomų dalykų“, – tvirtino „Heat“ puolėjas Udonis Haslemas

Šį sezoną buvo rungtynių, kuriose Jamesas krepšį atakavo kone tobulai. Mače su Šarlotės „Bobcats“ ekipa jis pataikė net 13 metimų iš 14, o vienintelį kartą prametė, panašu, ne be varžovo pražangos, nors teisėjai jos ir neįžvelgė. 

„Didybė visuomet ieško, kaip patobulėti, – pažymėjo Filadelfijos „76ers“ strategas Dougas Collinsas. – Buvau laimingas matydamas Michaelą Jordaną, tačiau jis visada grįždavo būdamas geresnis krepšininkas. Tai daro ir LeBronas. Jo metimų taiklumas vis kyla. Daugiau nei 40 proc. pataikytų tritaškių ir 56 proc. apskritai visų metimų. Jeigu palieki jį laisvą, nebesustabdysi. Ir ne tik tai. Jis geriausiai besiginantis NBA krepšininkas savo pozicijoje.“

Jamesas daugybę kartų yra sakęs, kad praėjęs sezonas buvo geriausias per jo karjerą NBA. Dėl daugelio objektyvių priežasčių. Jis vedė, iškovojo olimpinių žaidynių aukso medalį, trečią kartą buvo pripažintas naudingiausiu NBA krepšininku ir žinoma – padėjo „Heat“ iškovoti NBA čempionės titulą. Pirmąjį, po daugelio metų bandymų. 

Po tokio sezono Jamesas išvyko trijų savaičių atostogų. Tačiau visą šį sezoną jis rungtyniavo nuostabiai. Jamesą trumpam pristabdė tik kirkšnies raumens patempimas, tačiau pasveikęs „Heat“ lyderis vėl demonstravo sau įprastą krepšinį. 

Naudingiausio NBA krepšininko balsavimas įvyks per artimiausias kelias savaites, o Jamesui atiteksiantis titulas bus ketvirtas per pastaruosius penkerius metus. 

Daugybė jo aplinkos žmonių mano, kad 2011-aisiais, kai naudingiausio žaidėjo prizas atiteko Derrickui Rose'ui, Jamesas buvo nubaustas dėl kontroversiško jo sprendimo persikelti iš Klivlendo į Majamį. Ne dėl sprendimo, o dėl jo pateikimo visuomenei ir žiniasklaidai. 

„Vieną dieną aš sėdėjau šalia jo ir paklausiau ar jis supranta, kad gali iškovoti keturis naudingiausio sezono žaidėjo titulus per penkerius metus. O jis tiesiog atsakė: „Žmogau, esu tik paprastas vaikis iš Akrono“, – prisiminė „Heat“ gynėjas Dwyane'as Wade'as. – Jis turėtų gauti penkis titulus per penkerius metus. Jis yra neįtikėtinas. Aikštėje jis gali daryti tai, ką nori. Daugelis krepšininkų norėtų atlikti tai, ko negali. O jis gali viską. Ar jis galėtų tapti visų laikų geriausiuoju? Taip, jis galėtų.“

Jamesas dėl asmeninių priežasčių praleido paskutines „Heat“ ekipos reguliariojo sezono rungtynes. Spoelstra pažymėjo, kad nėra jokio pavojaus, kad komandos žvaigždė gali praleisti atkrintamąsias varžybas. 

Jameso statistiniai rodikliai taps beverčiai, jeigu „Heat“ sezono nebaigs antru paeiliui NBA čempionų titulu. 

„Atrodo, kad kad jis jau pasiekė viršūnę ir yra geriausias pasaulio krepšininkas, tačiau jis grįš dar stipresnis, – tvirtino Haslemas. – Laukiu kito sezono, kai jis rungtyniaus dar geriau.“


Rodyti komentarus
Atrinkti (1) Visi (40)
Sakykit ka norit bet kolkas tikrai nera geresnio uz Lebrona jis tikrai is visu daugiausiai naudos duoda komandai, o butent tai ir yra svarbiausia norint laimet MVP. Jeigu meti per rungtynes 30 kartu imeti 10 ir surenki ten apie 30 tasku tai cia tikrai ne tas zaidejas kuriam reikia mvp atiduot.
2013-04-20
+11
Atsakyti
Anonimas
Tai eik su abonimentu rura pasivalysi, jei nejuokinga :DD

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2013-04-20
-2
Atsakyti
:)
na nesakau kad nvertas rose mwp,bet Rose yra labai isreklamuotas ir tame sezone jis nezaide geriau.bulls turejo daugiau pergaliu and keliu,dar tas lebrono persikelimas.
2013-04-20
-1
Atsakyti
AnonimasPapirkta cia viskas! :D--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


pirmus kartus buvo juokinga, o dabar jau visiskai nebe:)
2013-04-20
+4
Atsakyti
Anonimas
Papirkta cia viskas! :D

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2013-04-19
-2
Atsakyti
#16
Lebronas taps geriausiu visatos zaideju, prankos visus Michaelio Jordan status, Jordan tikrai prasciau lose negu Jamesas
2013-04-19
-3
Atsakyti
Anonimas
na as nesutinku tik su vienu ka derikas rose nebuvo vertas mvp 2010-2011, tais metais jis zaide geriau uz lebrona, ir kai jis sugrys kitamet bus rimtas konkurentas lebronui
2013-04-19
-2
Atsakyti
Jaučiu Lebrono dar nepaskutinis mvp čia :) Daugiausiai bus susrinkes per visa nba istorija.
2013-04-19
-1
Atsakyti
TDaY
Bullshit. Durantas si sezona visa galva geresnis uz LBJ buvo. Patobulejimas visose zaidimo srityse matomas. Durantas geriausias planetos zaidejas.
2013-04-19
-1
Atsakyti
ShLo tday dar man sezono gale arsiai aiskino, kad Durantas jau dabar yra geriausias pasaulio zaidejas ir geresnis uz LJ. lol


Vasaros gatvej Vilniuj irgi daug kas aiskina, kad jie Napoleonai Bonapartai :)
2013-04-19
Atsakyti
ShL
o tday dar man sezono gale arsiai aiskino, kad Durantas jau dabar yra geriausias pasaulio zaidejas ir geresnis uz LJ. lol
2013-04-19
Atsakyti
Dainiux20Karolis_Ekspertasmesti dvitaskius 72% taiklumu ir tritaskius 40% tai cia gi nesveiki rezultataiIr kuom cia nesveikas rezultatas , kai dauguma tasku is po krepsio renkami arba greitose atakose isbegus dviem super zvaigzdem, taigi nepasakyciau, kad tai kazkas ypatingo, suprasciau jei is tolimesniu distanciju taip atakuotu, taciau taip niekas neatakuoja.Taciau neskaitant viso to i ka atrasiau, mvp be diskusiju didesniu atiteks Lebronui, bet taip pat nelabai tikiu. kad vienareiksmiskai bus atiduotas mvp, nors realiai ziurint taip turetu buti, bet nebus.


Stop hatin. Daugiau nieko ir nebegali pasakyt? Vis kiti atmazai Karaliui, dabar jau, kad tik taškai iš po krepšio.. Jameso atakavimas per 71 rungtynes (nepilnai) :

Iš po krepšio: 77.7% taiklumu, vienintelis iš tokių žaidėjų prie jo priartėjęs tai tik KD 75.2%.

3-9 pėdos nuo krepšio: 60% taiklumu

10-15 pėdų nuo krepšio: 42.9% taiklumas, Labai geras pataikymas tokiam žaidėjui kaip jis, aišku, pure scorer'is KD gerokai atitolęs šitam nuotolį – 57.7%.

16-23 pėdos nuo krepšio: 44.0% taiklumas, žiūrint į geresnį tritaškių metiką Durant'ą jis atsilieka – 41.0%.

Tarp kitko, kad ir koks dvitaškis, ar iš po krepšio ar nutolęs, ar minant tritaškio linija, jis vistiek išliks tik dvitaškiu, ir bus tie patys 2 taškai, tai nematau tokio didelio skirtumo. Ir lengviausi taškai yra iš po krepšio, tai kam reikia kažką įrodinėt ir mėtyt sunkius metimus iš vidutinio nuotolio, jai turint tai ką turi James'as laisvų laisviausiai gali juos pelnyt iš lengviausios distancijos. lol.

MVP bus atiduotas vienareikšmiškai LeBron'ui, nei jokie Durantula'os nei Melo nei Paul'ai nėra verti rikiuotis šalia jo šiame sezone.:http://espn.go.com/nba/story/_/page/MVP-...
2013-04-19
-2
Atsakyti
TDI93WhatTheFmvp ta be kalbuBet, kad man butu ispudinga ziureti jo zaidima kaip pvz mj ar kobe tai toli grazu, nieko jis nedaro graziai ar labai plastiskai viskas per jega ir tai nera bent jau man grazu ir nera ka tu gali ismokyti kitus jaunus vaikus, tai tiesiog fizine galia, daug steroidu, bet tai nera ispudinga...Pritariu, LBJ rodo puikius rezultatus, MVP be kalbu, bet jo ziadima ziureti nera taip akiai malonu kaip kokio kobes ar MJ. Viskas paremta fizine jega, bet kas bus kai jis nebeliks tokio atletiskumo?Del MJ sutinku, bet kur tu matai malonuma ziuredamas Kobes zaidima? Kai vienas pats per rankas meta pries 3 zaidejus, nors geriau atiduotu peravima kitam? Ir is tu metimu pataiko 1 is 5 o kitos 4 atakos veliop.. James meta tik tada kai turi 100procentine galimybe, jei mato kad komandos draugas geresnej pozicijoj tai perduoda. Bent jau man tai graziau stebeti komandini zaidima su daug perdavimu nei kai vienas bega ir meta per 3 zaidejus ir poto putoja ant teisjeu kodel nera prazangos.


Cia ne apie tai dabar eina kalba.. Na man graziau firminiai kobes fade away, nei laisvas metimas is po kases :) Nori komandinio krepsinio, ziurek eurolyga
2013-04-19
Atsakyti
Ryčka
Sutinku, kad LeBronas taps MVP, bet vienbalsiais?? Jūs gal juokaujat? Durantas turėjo nuostabų sezoną, daug ekspertų mano, kad tik dėl tos Miami pergalių serijos LeBronas per plauką atims iš Kevino MVP trofėjų.
2013-04-19
-6
Atsakyti
4 MVP turi Wilt Cham'n, tris kart paeiliui laimėjęs 66-68 + 60,ir 5 BR, triskart paeiliui 61-63 +58 ir + 65. Taigi tik pastarasis pasiekė 4/5 sezono MVP. Taigi šitie du vyrai dominavo 58-68 sezonuose,per 11 metų pasiimdami 9MVP.

Kartą, 1959 tais, gavo B.Pettit'as, matomai dėl praėjusio sezono, kai 58tais laimėjo žiedą iš pačių C's panosės ir Finalų lemiamose G6 sumetė 50taškų, iš jų 19 iš 21 buvo paskutiniai Hawks žaidėjų pelnyti taškai, o 59 jis RS rinko dar daugiau taškų nei 58tų RS (24,6 su 29,2) ir nors atkovojo vienu kamuoliu mažiau (17,4 ir 16,4) bet vistiek gavo MVP, kad ir Bill'as su BOS laimėjo RS trim pergalėm daugiau nei Bob'as. Tada niekas nežinojo, nes išaiškėjo tik 70tais, kai 6tu numeriu C's žalią maikę vilkintis žaidėjas baigė karjerą, jog tai buvo tik pirmas iš dviejų atvejų, kai Celtics su Bill Russell jo karjeros metu nelaimėjo žiedų. Big O 64sez. tikrai vertas MVP, dėl savo triple-double avg. 30,3ppg/10,4rpg/10,6apg per pirmus penkis sezonus, net jei jo Royals'ai pirmais metais net nepateko į PO, antrais ir penktais pasikrovė jau pirmam raunde o trečiam ir ketvirtam Oskaro sezone lygoje užsirovė antram raunde, kas tuomet buvo Conf.Finalai ant BOS (beje 63 pralošė tik po G7 11 taškų)... truputį per daug išsiplėčiau, tik norėjau pasakyti, jog O.Robertson vertesnis buvo gaut MVP 64 nei D,Rose 2011

ir Dr.J ABA ėmęs MVP 74-76 (o tikrai galėjo kelis, ar net visus tris iš jų imti, ar pasidalinti su KAJ ir NBA, tik dabar jau niekas to nesužinos, nes jis žaidė kitoje lygoje) + 81 NBA ir Kareem Abdul-Jabbar rinkęs MVP vos ne pamečiui NBA 71-72; 74; 76-77; 80 taigi per 10 sezonų 6 MVP. arba imant bendrai 1971-1981 tai per 11sez 10 MVP (iš kurių 74 ir 76 dubliuojasi, bet niekas nepaneigs, kad kaip ASG MVP ar ROY taip ir RS MVP galėjo skirti dviems žadėjams) dominavo pasibaigus Bill ir Wilt erai ir net penki žaidėjai: M.Malone, B.Walton, B.McAdoo ir D.Cowens NBA bei G.McGinnis ABA, pasidalinęs su Daktaru MVP 75ais buvo apdovanoti MVP. Nors B ir W eroje buvo irgi gerų, tokių taip E.Baylor, J.West, R.Barry, B.Cousy, O.Roberson, ar B.Pettit, bet tik pastariesiems pavyko gauti po vieną vienintelį MVP, įsiterpiant tarp Gigantų, o vat kitoje eroje NBA ėmė skirti MVP ir kitiems geriems žaidėjams, o ne tik dviems dominuojantiems superstarams.

Kai baigėsi KAJ ir Dr.J era prasidėjo Bird Magic Jordan dominavimas, 1984-92, 9sezonus iš eilės MVP rinko vienas iš išvardintų veikėjų. Vėliau MJ dar prisidėjo 96+98 MVP. Taigi iš viso per 15 sezonų tik K.Malone,D.Robinson.H.Olajuwon ir Ch.Barkley pavyko įsiterpti. Galima sakyti irgi prasidėjo viskas kaip ir Bill su Wilt eroje: MVP skiriami keliems išrinktiesiems, bet vėliau Magic ir Bird paseno, MJ lošimų skandalai ir pasitraukimas iš lygos 1993 vertė ieškoti kitų sprendimų, kam duoti geriausiojo titulus, o to geriausiojo nebuvo, tai išdalino visiems po vieną.

Pasibaigus tai erai atėjo kita, grubiai imant nuo 2000, kai tik S.Nash ir T.Duncan laimėjo po du MVP, kas nėra jau toks tikrai didelis dominavimas. Kobe,Dirk, Shaq, Iverson, Garnett ir tie du jau minėti. Taigi nebuvo to VIENO ar dviejų ar trijų, kurie imtų MVP ir dominuotų, kaip buvo anksčiau.

Bet panašu, jog tie laikai baigėsi. LeBron James,nusimato 4tas MVP per 5 metus. The Decision per ESPN, kaip ir rašo straipsnyje, sukėlė didelę bangą neapykantos jam. Jei tiesiog būtų perėjęs iš Cavs į Heat kaip KG iš T-Wolves į C's, gaunant už vieną superstar krūvą draft'ų šaukimų ir vidutiniokų žaidėjų, gal ne tokių kaip A.Jefferson ir T.Ratliff, mažesnio kalibro, ar bent tyliau, be tos laidos, būtų gavęs MVP ir 2011, nes nesižvalgant į tai, kad D.Rose atvedė Bulls į 62, o LBJ "tik" į 58 pergales.

Per ateinančius metus, tarkim iki 2025 tik jis ir KD gali dalintis MVP kad ir pamečiui, gal dar įterpiant CP3, kuriam lyga skolinga už 2008, jei jis ves į pergales Clipp's. ar kokia kita nauja žvaigžde, dėl to, kad tiesiog "atsibos" apdovanoti tik du žaidėjus, kaip ir visus užkniso DPOY skirti B.Wallace 2002-2006, kai gavo keturis, tik 2004 sugalvojo kad R.Artest vertas, nes ir taip dominuoja šiuose apdovanojimuose centrai, ar ta pati situacija su D12, kai triskart pemečiui rinko geriausio gynėjo apdovanojimus ir tik pernai didžia dalim dėl analogo LBJ decision'ui ir melodramų su ORL ir kontrakto pratęsimu, išėjimu kitur ir t.t. DPOY atiteko ne jam.

Tai tiek prirašiau, tikiuosi nepabos skaityt, replikuokit jei kas sutinkat ar prieštaraujat mano išsakytoms idėjoms
2013-04-19
+3
Atsakyti
trololo to dainiux20
Tikslinga yra lygint juos tarpusavyje, kas liecia metima ir tu snekek, ka nori. Nueini i bet kuri statistics saita ir pasiziuriu, kad Kobe meta 12proc daugiau jumpshotu nei James, taciau juos meta 46proc taiklumu, o James 51.2proc ir susirenka vos 2 taskais maziau is ten nei Kobe. Ir ar reiktu primint, kad Mamba meta kur kas daugiau metimu? Tai kazkaip tie vargani 2 taskeliai neatrodo didelis atotrukis. Kazka gal dar pasakysi apie taiklumus zaideju?
2013-04-19
+1
Atsakyti
Dainiux20Bruonius"zalataja logika" :) Tai pagal tokia "logika" Shaqas, Duncanas ir kiti 4-5 zaidejai nenusipelne MVP, nes visus taskus sumete is po krepsio? Tai kodel LeBronas turi metyt is vidurio aikstes jeigu sugeba prasiverzti po krepsiu ir imesti taskus be rizikus, o jo niekas nesugeba sustabdyti ? Esi lankes krepsini sporto mokykloj? Jeigu esi, turetum zinoti, kad tam ir yra skirti visi deriniai, kad atakuoti krepsi laisvam arba zaisti 1x1 KUO ARCIAU KREPSIO.Nereik cia isvedinet teoremu nes tai buvo ne tau skirta. Nes dauguma megsta sulyginti kobe su james pataikymo proc, o tai nera logiska daryt, tad paprasciausiai jei nesupranti ka noriu pasakyt - aplamai nerasyk, tuo labiau kai tai ne tau akcentuojama (kaip ir minejau)


Ir kas cia neracionalaus lyginti SG ir SF pataikymo procenta? Ar Kobes fanams tai per daug skaudu, todel negalima?
2013-04-19
+7
Atsakyti
Bruonius"zalataja logika" :) Tai pagal tokia "logika" Shaqas, Duncanas ir kiti 4-5 zaidejai nenusipelne MVP, nes visus taskus sumete is po krepsio? Tai kodel LeBronas turi metyt is vidurio aikstes jeigu sugeba prasiverzti po krepsiu ir imesti taskus be rizikus, o jo niekas nesugeba sustabdyti ? Esi lankes krepsini sporto mokykloj? Jeigu esi, turetum zinoti, kad tam ir yra skirti visi deriniai, kad atakuoti krepsi laisvam arba zaisti 1x1 KUO ARCIAU KREPSIO.


Nereik cia isvedinet teoremu nes tai buvo ne tau skirta. Nes dauguma megsta sulyginti kobe su james pataikymo proc, o tai nera logiska daryt, tad paprasciausiai jei nesupranti ka noriu pasakyt - aplamai nerasyk, tuo labiau kai tai ne tau akcentuojama (kaip ir minejau)
2013-04-19
-1
Atsakyti
WhatTheFmvp ta be kalbuBet, kad man butu ispudinga ziureti jo zaidima kaip pvz mj ar kobe tai toli grazu, nieko jis nedaro graziai ar labai plastiskai viskas per jega ir tai nera bent jau man grazu ir nera ka tu gali ismokyti kitus jaunus vaikus, tai tiesiog fizine galia, daug steroidu, bet tai nera ispudinga...Pritariu, LBJ rodo puikius rezultatus, MVP be kalbu, bet jo ziadima ziureti nera taip akiai malonu kaip kokio kobes ar MJ. Viskas paremta fizine jega, bet kas bus kai jis nebeliks tokio atletiskumo?


Del MJ sutinku, bet kur tu matai malonuma ziuredamas Kobes zaidima? Kai vienas pats per rankas meta pries 3 zaidejus, nors geriau atiduotu peravima kitam? Ir is tu metimu pataiko 1 is 5 o kitos 4 atakos veliop.. James meta tik tada kai turi 100procentine galimybe, jei mato kad komandos draugas geresnej pozicijoj tai perduoda. Bent jau man tai graziau stebeti komandini zaidima su daug perdavimu nei kai vienas bega ir meta per 3 zaidejus ir poto putoja ant teisjeu kodel nera prazangos.
2013-04-19
+4
Atsakyti
mvp ta be kalbuBet, kad man butu ispudinga ziureti jo zaidima kaip pvz mj ar kobe tai toli grazu, nieko jis nedaro graziai ar labai plastiskai viskas per jega ir tai nera bent jau man grazu ir nera ka tu gali ismokyti kitus jaunus vaikus, tai tiesiog fizine galia, daug steroidu, bet tai nera ispudinga...


Kobes zaidimas ispudingas sakai.... Taip, per pakartojimus, tai visai grazu paziuret fade away tuos metimus. Bet kai ziuri visas varzybas ir 2/3 tu metimu nepataiko ir tempia komanda zemyn, tai nezinau kur tu ta grozi matai.
2013-04-19
+5
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 40

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.