Utenos „Juventus“ klubas sezoną baigė taip, kaip ir pradėjo – aikštelėje išbandydami jėgas su fanų klubo „Raudonieji velniai“ nariais. Tiesa, jei sezono atidarymo renginyje komandos susitiko tinklinio aikštelėje, tai šį kartą buvo varžomasi futbolo aikštelėje.

Įdomiose ir emocijų kupinose rungtynėse šį kartą sėkmė lydėjo „Juventus“ klubą, kuris iškovojo pergalę rezultatu 7:6 (3:1).

Prie šio rezultato svariausiai prisidėjo Nerijus Varnelis, kuris pelnė keturis įvarčius ir tapo rezultatyviausiu „Juventus“ komandos žaidėju.

Po įvartį „Juventus“ klubui pridėjo naudingiausiu šios komandos žaidėju pripažintas Aidas Viskontas, Arvydas Čepulis bei Laimonas Kisielius.

„Raudonųjų velnių“ ekipoje „Pokeriu“ pasižymėjo ir rezultatyviausiam komandos žaidėjui skirtą prizą atsiėmė Aironas Šulga.

Po sykį kamuolį į Pauliaus Morkeliūno ginamus „Juventus“ vartus pasiuntė Martynas Gricius ir Virgilijus Smailys.

Naudingiausio „Raudonųjų velnių“ komandos žaidėjo prizas buvo įteiktas vartininkui Egidijui Jankauskui, kuris ne sykį gelbėjo savo ekipą nuo itin pavojingų varžovų smūgių.

 

Po rungtynių šventinis vakaras buvo pratęstas vienoje Utenos kavinių, kur sirgaliai dėkojo klubo žaidėjams už sezono metu suteiktas geras emocijas, aidėjo skanduotės, o "Juventus" atstovai žadėjo ir kitais metais tęsti itin glaudų bendradarbiavimą su "Raudonaisiais velniais".

 


Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (4)
kittciokui
Esat toks protingas... Keista kad dar ne ''LKL'' Prezidentas...
2013-05-04
+1
Atsakyti
Mes dirbame už jus http://tipstersplace.com/tipsters
2013-05-04
-3
Atsakyti
pigiai sau daro promoeilinis pigus Juventus promo


Kad lietuvos krepšinyje daugiau klubų tokį PR'ą darytųsi, tai LKL'o lygis tikrai labiau pakiltų. Tokiais renginiais (su fanais, mokyklose, dovanojant daugiavaikėms šeimoms bilietus į rungtynes) skatinamas rungtynių lankomumas. Didesnis lankomumas = daugiau rėmėjų, daugiau rėmėjų = didesnis klubo biudžetas, kuo didesnis klubo biudžetas = tuo pajėgesni žaidojai sudėtyje, kuo pajėgesni žaidėjai sudėtyje = tuo aukštesnis LKL'o krepšinio lygis. Man patinka klubai, kurie masto toliariagiškai, į ateitį, kuriant klubo imidžą, buriant nuolatinius sirgalius ir žiūrovus, o ne trumparegiai klubai, kurie galvoja kaip ištemti sezoną kuo daugiau pasiekus, atsisakant visokių klubo darbuotojų atsakingų už darbą su žiniasklaida, fanais ir žiūrovais, visus pinigus skiriant tik žaidėjams, o ir tiems vėluodami sumokėt, nes jų negali išlaikyt ir pergalės ir pasiekimai jų būna per skolas.
2013-05-04
+1
Atsakyti
pigiai sau daro promo
eilinis pigus Juventus promo
2013-05-04
-1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 4

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.