Vaizdo reportažuose bus fiksuojama visa NBA statistika
Vaizdo reportažuose bus fiksuojama visa NBA statistika
Nuotr. AFP – Scanpix
Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) žengė dar vieną revoliucinį žingsnį. Lyga pristatė naujausias technologijas apjungiantį statistikos pateikimą.

Nuo šiol lygos internetinėje svetainėje bet kurį žaidėjų statistikos rodiklį bus galima pamatyti vaizdo reportaže. Pavyzdžiui, Jonas Valančiūnas paskutinėse rungtynėse atkovojo 13 kamuolių. Paspaudus ant šio skaičiaus, vaizdo reportaže bus parodyti epizodai, kaip lietuvis atkovojo visus savo kamuolius.

Tose pačiose rungtynėse Valančiūnas krepšį atakavo 14 kartų. Galima pamatyti ne tik vaizdo reportažą, kaip Valančiūnas metė, bet ir atskiroje lentelėje įvertinti aikštės vietas, iš kurių aukštaūgis atakavo krepšį.

Rungtynių veiksmų skiltyje nuo šiol bet kuri krepšinio gerbėjas gali peržiūrėti absoliučiai visas rungtynių atakas.

Oficialioje lygos interneto svetainėje galima peržiūrėti bet kurių šio ir praėjusio sezono rungtynių vaizdo statistiką.

NBA tapo pirmąja pasaulio lyga, pristačiusia tokią išsamią vaizdinę statistiką.


Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (72)
qwerty to CureNu nezinau kokias NBA rungtynes ziuri tu. Bes as kazkaip teziuriu HEAT rungtynes. pradejau nuo to big 3 atsiradimo. Galvojau per sezona ismoksiu NBA taisykles ir tada sekanti sezona galesiu ziureti dabiutuojancius jona ir Donata. (Bet kazkaip neprilipo man ziureti Raptors ir Rockets), todel taip ir likau ziureti HEAT rungtyniu.TAi galiu pasakyti, Ziuriu tik HEAt rungtynes. nezinau ka kiti zmones ziuri. bet HEat losia ispudinga zaidima. Todel gal kai kiti ziuri kaip Craptors su Jonu vargsta jiems ir atrodo NBA cirkas. As asmeniskai ziuriu tik auskciausio lygio varzybas Del to jokio CIRKO NEMATAU.


Ir koks įdomumas žiūrėti rungtynes, kur nėra gynybos, strategijos ir mastymo, o tik aklas puolimas.

Kai nueini į cirką akrobatų triukai irgi gražu pažiūrėti, tačiau kasdien juk ten nesilankai. :D
2013-11-29
+6
Atsakyti
qwerty to CureNu nezinau kokias NBA rungtynes ziuri tu. Bes as kazkaip teziuriu HEAT rungtynes. pradejau nuo to big 3 atsiradimo. Galvojau per sezona ismoksiu NBA taisykles ir tada sekanti sezona galesiu ziureti dabiutuojancius jona ir Donata. (Bet kazkaip neprilipo man ziureti Raptors ir Rockets), todel taip ir likau ziureti HEAT rungtyniu.TAi galiu pasakyti, Ziuriu tik HEAt rungtynes. nezinau ka kiti zmones ziuri. bet HEat losia ispudinga zaidima. Todel gal kai kiti ziuri kaip Craptors su Jonu vargsta jiems ir atrodo NBA cirkas. As asmeniskai ziuriu tik auskciausio lygio varzybas Del to jokio CIRKO NEMATAU.


Nu tai vat tame ir esme. Kad pvz man irgi pagrinde tik heatu rungtynes idomu ziuret. Bet idomumas bent man pagrinde del lebron ir wayde. Aisku buna gerai ir trajakais uzsvaido. Bet mano nuomone apskritai apie lebrona net nekalbu man jis Nr.1 all times, bet ir wayde manau net statyciau auksciau kobes, tiesa wayde nera toks isreklamuotas. Kazkaip daugiau prasiverzimu jie daro ir daugiau astresnio zaidimo. O koks kobe ar gay meto atsilose ar dar ten kaip kitaip ir daug dazniau nepataiko ir siaip nera tokios kovos, grumtyniu.

P.S. Naturalu, kad jei man patinka labiau toks zaidimas, tai kitiem labiau patinka kobes. Bet kaip bebutu, ziurint i naudingumo balus, tai akivaizdu kieno didesni :)
2013-11-27
+3
Atsakyti
azerty to qwerty
Čia cirkas ir show nebūtinai reikia priimti neigiama prasme, tiesiog Amerikoje daug kas yra labiau cirkas, o ne sportas, nuo amerikietiškų imtynių iki komandinių žaidimų. Niekam nekyla abejonių, kad NBA yra didžiausi pinigai ir daugiau geresnių žaidėjų, bet ten pirmenybė teikiama show ir individuliam žvaigždžių pasirodymui, pelnas ten aukščiau už sportą. Tuo tarpu Europoje svarbiausi sportiniai pasiekimai ir tikra kova, o ne pelnimasis iš teatro. Kiekvienas pasirenka ką mėgsta, ar mažiau, bet svarbių įtemptų rungtynių ar daug beverčio lakstymo su show elementais, kelis kart į savaitę. NBA į sportą panašiau tik nuo PO. Dėl pataikymo, tai jis panašus bet kurioje lygoje, jei žaidžia profesionalai.
2013-11-27
-1
Atsakyti
qwerty to Cure
Nu nezinau kokias NBA rungtynes ziuri tu. Bes as kazkaip teziuriu HEAT rungtynes. pradejau nuo to big 3 atsiradimo. Galvojau per sezona ismoksiu NBA taisykles ir tada sekanti sezona galesiu ziureti dabiutuojancius jona ir Donata. (Bet kazkaip neprilipo man ziureti Raptors ir Rockets), todel taip ir likau ziureti HEAT rungtyniu.

TAi galiu pasakyti, Ziuriu tik HEAt rungtynes. nezinau ka kiti zmones ziuri. bet HEat losia ispudinga zaidima. Todel gal kai kiti ziuri kaip Craptors su Jonu vargsta jiems ir atrodo NBA cirkas. As asmeniskai ziuriu tik auskciausio lygio varzybas Del to jokio CIRKO NEMATAU.
2013-11-27
Atsakyti
To qwerty: tavo komentarai NBA atžvilgiu yra teisingi ir logiški. Taip, ten viskas daroma dėl pinigų, taip ten geriausi krepšininkai žaidžia ir pan.

Visgi nesutikčiau, jog ten nėra cirko ir kad į NBA visi turime lygiuotis.

Pats domiuosi tiek NBA, kiek pateikia spauda, marketingas ten dirba nuostabiai, todėl apie juos žino visas pasaulis. Tačiau jei lieptų rinktis, ką žiūrėti: NBA ar EL, rinkčiaus pastarąją. Nes pats krepšinis tikrai neįdomus. Aišku, jei atvažiuotų kokia komanda NBA į Europos turą tikrai eičiau, tačiau gyvendamas JAV sezono abonimento nepirkčiau turbūt.

Kitas reikalas, atkrintamosios, kuriose verda tikra kova ir krepšinis panašesnis į krepšinį, bet laukti įdomių rungtynių visą sezoną? Kažkaip nelabai į rimtą reikalą neša. Cirkas. :)
2013-11-27
-4
Atsakyti
qwerty
kas vadina NBA Cirku:

Europoje komandos koncentruojasi i ginyba, nes dauguma komandu negali gerai uzpulti. Europoje zaidzia zaidejai, kurie buvo per prasti NBA, todel ju ir pataikymas nera toks geras. Europieciai tiesiog negaletu zaisti greito zaidino, tiesiog nelabai butu kam pataikyti. Yra dabar komanda isimtis, REAL'as, zaidzia greita energinga zaidina, todel ir yra favoritai tapti cempionais.

Zaidziant 82 rungtynes i sezona neimanova visada kibiai gintis. Jei NBA zaisu kaip europose. Daug gintusi ir tik tada galvotu apie puolima, losdami kasantra diena jau po 2 menesiu visi ismirtu. Lietuvos ryto pavyzdys, zaidzia kas katvirta, kas trecia diena ir jau dabar nepavelka koju. O tai kas butu jei rytas gautu zaisti 4/3 rungtynes i savaite? MASTYKIT LOGISKAI.

Del atsitinkanciu nesamoniu. NBA zaidzia 2/3 kartus daugiau varzybu negu Europoj. Komandos zaidzia kas antra diena. Zaidejai daug labiau pavarksta todel ir atsitinka visokiu nesamoniu. Zaistu Eurolyga kasantra diena ir cia is nuovargio pradetu kvailai klysti. NORS NEMELUOKIT PATYS SAU, EUROPOJE IR VISOKIU NESAMONIU ATSITINKA.

Kas aiskina kad NBA nesamone 82 rungtyniu reg sezonas. Tai baikit juokus. Juk tai marketingas. Geriausi pasaulio zaidejai brangiai kainuoja. per 10 (kaip Europoj) reguleraus sezono varzybu 20milijonu kainuojancio zaidejo kontrakto net neatidirbsi. Beje netiketai sutrmpinti sezona butu nesazininga dabartiniu zaideju atzvilgiu. tai uzkirstu kelia rekordu gerinimams. PRIES PORA METU FORMULEI 1 PAKEITE TASKU SKAICIAVIMA. Tai dabar visokievidutiniokai prades gerinti senu laiku cempionu tasku rekordus vien todel kad dbar kelis kart tasku daugiau dalina.Nemanau kad NBA pasuks tokia NEAPGALVOTA LINKME.

Del savanaudisku zaideju. priesingai nei Europoje, NBA nezaidzia dviem frontais. Vis tik komandu vadovai nera kvaili, juk gerai supranta kurios komandos tikrai nekovos del ziedu. Kadangi antro fronto nera, nera ir del ko palaikyti komadinio zaidimo. Tokiose komandose yra stengiamasi sukurti zvaigzde, zmogu del kurio ir i kuri ateitu pasiziureti ziurovai. Atsiradus zaidejui kuris pastoviai pelno po 20-25 taskus galima tiketis to zaidejo marskineliu pardavimu, kas komandai nesa pelna. O paziurekit kaip HEAT-PACERS-SPURS ir dar kitos komandos zaidzia.

Trumpai tariant, galiu pasakyti, kad ant NBA varo tik trumparegiai zmones be loginio mastymo.
2013-11-27
-3
Atsakyti
sakute
"Vel cia isvedziotojai atsirado. Kodel NBA daugeliui atrodo show? Nes ten surinkti stipriausi ir geriausi pasaulio krepsinio atletai, kurie ta show gali kurti. Europoj retas kuris turi tokias fizines galimybes, tai ir remiasi ta gynyba.Man labai idomu to zmogeliio nuomone, kodel tuomet kai ateina olimpines zaidynes pvz, tai amerikieciai beveik visada sluoja visus ir ta super vyru gynyba :)"

Viena is geriausiu citatu kiek maciau komentaru platybese, take my like
2013-11-27
Atsakyti
NE y tema, bet D.Williams is Wolves keliasi i Kings už Mbah a Moute :)
2013-11-27
+3
Atsakyti
LokaloSWAT093LokalobedievisKo tu dar nesupratai? Aiskiai parasiau, nuo ko priklauso pergales. Nuo gero sportininku paruosimo. Reikia pinigu, reikia geros infrastukturos, reikia geru mokyklu, tada bus ir talentingi zmones isauginami. Taip ir yra Jav. Ten daug sriciu gerai finansuojama, daug kur sporte Jav ir pirmauja, kaip Byron rase. Sakai, kas butu jei LT butu 300 mln. Bbz kas butu, gal ne geriau nei dabar, nes neaisku, kokia butu ekonomine padetis, su tokiais mazais istekliais Lietuva nelabai galetu tapti super valstybe, kokia yra JAV, gal zmogau grizk i suola ir pradek elementaria ekonomika mokytis. Kai suprasi i ka remiasi sportas galesime ir placiau padiskutuoti, nes dabar turiu eiti ruostis koliui.Nesuprantu kodel zmones bukeja, jei nesupranta elementariu dalyku. O grizt i suola neketinu, nes vat ir matosi ko ten moko. O unika jau spejau pabaigt ir deja nematau prasmes ten grizt, o tai nelabai ten daug naudingu dalyku ismoko, kaip bebutu gaila..Jei pats dundukas esi, tai niekas ir neišmokys... nežinau ka tu studijavai kad nieko neišmokai, ar specialybe pasirinkai neta ar pats nesupratai ka mokeis bet nekaltink kitu jog neišmoko.. pats baigiau kolegija ir puikiausiai viska ko norėjau išmokau pagal norima secialybe.. nori išmokt turi pats rodyt iniciatyva o ne laukt kol kas atneš viska..;DDD Eilinis "kolegijos mokslincius" ;D Cia is serijos "kaip sunku pas mus kolegijoj", nors nieko neveikiat ;D Pats gyvenau VK barake du metus, nors mokiaus vgtu. Tai vgtu sudas, bet nu vk, tai ten vapse nieks nieko neveikia ;D Pasimoko 2h pries koli ir skundziasi, kad daug mokytis reikia ;DO del mokslo... Tai aisku gali ismokt, kai pats mokaisi. Apie tai net kalbos nera. Tik kam tada i unika eit, jei namie pats viska gali ismokt? O ir nesakau, kad visiskai nenaudingas. Tiesiog moko per daug slamsto kurio nereikia. Bet koks solidworks, autocad ir darbe reikalingas. Nors Solidworkso mokymas unike buvo mazdaug toks: spreskit tutorial ir poto gauni namu darba. galiausiai darai diplomini solidworksu. Tai is esmes tutorialus sprest gali namie, tik kaip sakai reikia noro turet. Bet as vistik laikau nuomones, kad jei valstybe unikui moka 8k (no fucking idea uz ka tokia suma), tai tegul kazko naudingo ir moko.


Tai kad ta kolegija dabar vos ne viskuo pralenkia univerus :) Ir kolegijoj dar net sunkiau nei tam univere mokytis, + praktikos daugiau, univere daug teorijos ir mazai praktikos bei metais ilgiau sed iten :) Aišku nesakau kad toj kolegijoj labai sunku mokytis, bet ir nėra taip kad nieko neveiki visus metus ir mokais tik per sesija :) Bent jau man tai kolegija rinkčiausi vėl nes teorijos nėra taip daug, tačiau viska ka mokais gauni galimybe išbandyt ir praktikoje o ne vien knygose :)
2013-11-27
+5
Atsakyti
LokaloSWAT093Kaikurie paprasčiausiai nesugeba susitaikyti su realybe kad USA krepšinis daug daug pralenkes Europos ir vadina tai cirku... nusiimkit rožinius akinius ir pamatykit kad Europoj tas krepšinis merdėja ...KAd cia skirtingi dalykai. USA krepsinis pralenkes europa. Bet NBA vistiek yra sou. Ir reik but kvailam, kad to nesuprastum. Tiesiog yra akivaizdus dalykai, kaip pvz NBA zaidzia geriausi pasaulio krepsininkai. Kas del to gincijasi? Bet ten iki playoffu net neidomu ziuret rungtynes. Ten tiek tu rungtyniu, kad chebra net nepersistengia. Ir siaip kai "zvaigzdes" meto pvz 10/25 metimu ir puse ataku baigiasi mazdaug taip: atsikovoja kamuoli, perduoda ji komandos lyderiui, o tas bega ir meta. O siaip nlb yra cia ka lygint. Kai paziuri kiek NBA komandu biudzetu vidurkis ir kiek europos.Bet reikia pastebet, kad kai kurie NBA neblogai atrodydave zaidejai europoj visiskai nieko nerodo. Tiesa, kai kurie vidutiniokai NBa europoj siauteja, kaip ir koks kleiza, weems.O siaip NBA daznai suteikia priezasciu vadint cirku. Pvz howardo "metimas" kamuolio i ziurovus. jeeez. Tas zmogus turbut apsidziauge, jog kamuoli gavo paliest howardo mesta. tiksliau vos ne paridenta.


Na taip, tačiau NBa įdomiau ir yra žiūrėt dėl tų šou elementų, aišku ten kamuolio metymai ir panašus š.. neydomus, tačiau komentatoriai, rungtyniu filmavimas daug idomesnis nei Europos :) O jei sakai kad sezonas neydomus iki PO tai čia klysti :) NBA bet odaug daugiau komandu lygesniu nei Europoj yra 4 ar 5 kur pastoviai iš ju bent 2 bus final four :)
2013-11-27
+4
Atsakyti
LokaloSWAT093Kaikurie paprasčiausiai nesugeba susitaikyti su realybe kad USA krepšinis daug daug pralenkes Europos ir vadina tai cirku... nusiimkit rožinius akinius ir pamatykit kad Europoj tas krepšinis merdėja ...KAd cia skirtingi dalykai. USA krepsinis pralenkes europa. Bet NBA vistiek yra sou. Ir reik but kvailam, kad to nesuprastum. Tiesiog yra akivaizdus dalykai, kaip pvz NBA zaidzia geriausi pasaulio krepsininkai. Kas del to gincijasi? Bet ten iki playoffu net neidomu ziuret rungtynes. Ten tiek tu rungtyniu, kad chebra net nepersistengia. Ir siaip kai "zvaigzdes" meto pvz 10/25 metimu ir puse ataku baigiasi mazdaug taip: atsikovoja kamuoli, perduoda ji komandos lyderiui, o tas bega ir meta. O siaip nlb yra cia ka lygint. Kai paziuri kiek NBA komandu biudzetu vidurkis ir kiek europos.Bet reikia pastebet, kad kai kurie NBA neblogai atrodydave zaidejai europoj visiskai nieko nerodo. Tiesa, kai kurie vidutiniokai NBa europoj siauteja, kaip ir koks kleiza, weems.O siaip NBA daznai suteikia priezasciu vadint cirku. Pvz howardo "metimas" kamuolio i ziurovus. jeeez. Tas zmogus turbut apsidziauge, jog kamuoli gavo paliest howardo mesta. tiksliau vos ne paridenta.


1230 rungtyniu per reguliaru sezona, kiekvienos su aukstos kokybes transliacija. toks mastas ir tiek susidomejimo naturaliai cempionata vercia 'cirku' ir 'sou'. cia tau ne LKL'as ble
2013-11-27
-4
Atsakyti
SWAT093LokalobedievisKo tu dar nesupratai? Aiskiai parasiau, nuo ko priklauso pergales. Nuo gero sportininku paruosimo. Reikia pinigu, reikia geros infrastukturos, reikia geru mokyklu, tada bus ir talentingi zmones isauginami. Taip ir yra Jav. Ten daug sriciu gerai finansuojama, daug kur sporte Jav ir pirmauja, kaip Byron rase. Sakai, kas butu jei LT butu 300 mln. Bbz kas butu, gal ne geriau nei dabar, nes neaisku, kokia butu ekonomine padetis, su tokiais mazais istekliais Lietuva nelabai galetu tapti super valstybe, kokia yra JAV, gal zmogau grizk i suola ir pradek elementaria ekonomika mokytis. Kai suprasi i ka remiasi sportas galesime ir placiau padiskutuoti, nes dabar turiu eiti ruostis koliui.Nesuprantu kodel zmones bukeja, jei nesupranta elementariu dalyku. O grizt i suola neketinu, nes vat ir matosi ko ten moko. O unika jau spejau pabaigt ir deja nematau prasmes ten grizt, o tai nelabai ten daug naudingu dalyku ismoko, kaip bebutu gaila..Jei pats dundukas esi, tai niekas ir neišmokys... nežinau ka tu studijavai kad nieko neišmokai, ar specialybe pasirinkai neta ar pats nesupratai ka mokeis bet nekaltink kitu jog neišmoko.. pats baigiau kolegija ir puikiausiai viska ko norėjau išmokau pagal norima secialybe.. nori išmokt turi pats rodyt iniciatyva o ne laukt kol kas atneš viska..


;DDD Eilinis "kolegijos mokslincius" ;D Cia is serijos "kaip sunku pas mus kolegijoj", nors nieko neveikiat ;D Pats gyvenau VK barake du metus, nors mokiaus vgtu. Tai vgtu sudas, bet nu vk, tai ten vapse nieks nieko neveikia ;D Pasimoko 2h pries koli ir skundziasi, kad daug mokytis reikia ;D

O del mokslo... Tai aisku gali ismokt, kai pats mokaisi. Apie tai net kalbos nera. Tik kam tada i unika eit, jei namie pats viska gali ismokt? O ir nesakau, kad visiskai nenaudingas. Tiesiog moko per daug slamsto kurio nereikia. Bet koks solidworks, autocad ir darbe reikalingas. Nors Solidworkso mokymas unike buvo mazdaug toks: spreskit tutorial ir poto gauni namu darba. galiausiai darai diplomini solidworksu. Tai is esmes tutorialus sprest gali namie, tik kaip sakai reikia noro turet. Bet as vistik laikau nuomones, kad jei valstybe unikui moka 8k (no fucking idea uz ka tokia suma), tai tegul kazko naudingo ir moko.
2013-11-27
-4
Atsakyti
SWAT093Kaikurie paprasčiausiai nesugeba susitaikyti su realybe kad USA krepšinis daug daug pralenkes Europos ir vadina tai cirku... nusiimkit rožinius akinius ir pamatykit kad Europoj tas krepšinis merdėja ...


KAd cia skirtingi dalykai. USA krepsinis pralenkes europa. Bet NBA vistiek yra sou. Ir reik but kvailam, kad to nesuprastum. Tiesiog yra akivaizdus dalykai, kaip pvz NBA zaidzia geriausi pasaulio krepsininkai. Kas del to gincijasi? Bet ten iki playoffu net neidomu ziuret rungtynes. Ten tiek tu rungtyniu, kad chebra net nepersistengia. Ir siaip kai "zvaigzdes" meto pvz 10/25 metimu ir puse ataku baigiasi mazdaug taip: atsikovoja kamuoli, perduoda ji komandos lyderiui, o tas bega ir meta. O siaip nlb yra cia ka lygint. Kai paziuri kiek NBA komandu biudzetu vidurkis ir kiek europos.

Bet reikia pastebet, kad kai kurie NBA neblogai atrodydave zaidejai europoj visiskai nieko nerodo. Tiesa, kai kurie vidutiniokai NBa europoj siauteja, kaip ir koks kleiza, weems.

O siaip NBA daznai suteikia priezasciu vadint cirku. Pvz howardo "metimas" kamuolio i ziurovus. jeeez. Tas zmogus turbut apsidziauge, jog kamuoli gavo paliest howardo mesta. tiksliau vos ne paridenta.
2013-11-27
-10
Atsakyti
LokalobedievisKo tu dar nesupratai? Aiskiai parasiau, nuo ko priklauso pergales. Nuo gero sportininku paruosimo. Reikia pinigu, reikia geros infrastukturos, reikia geru mokyklu, tada bus ir talentingi zmones isauginami. Taip ir yra Jav. Ten daug sriciu gerai finansuojama, daug kur sporte Jav ir pirmauja, kaip Byron rase. Sakai, kas butu jei LT butu 300 mln. Bbz kas butu, gal ne geriau nei dabar, nes neaisku, kokia butu ekonomine padetis, su tokiais mazais istekliais Lietuva nelabai galetu tapti super valstybe, kokia yra JAV, gal zmogau grizk i suola ir pradek elementaria ekonomika mokytis. Kai suprasi i ka remiasi sportas galesime ir placiau padiskutuoti, nes dabar turiu eiti ruostis koliui.Nesuprantu kodel zmones bukeja, jei nesupranta elementariu dalyku. O grizt i suola neketinu, nes vat ir matosi ko ten moko. O unika jau spejau pabaigt ir deja nematau prasmes ten grizt, o tai nelabai ten daug naudingu dalyku ismoko, kaip bebutu gaila..


Jei pats dundukas esi, tai niekas ir neišmokys... nežinau ka tu studijavai kad nieko neišmokai, ar specialybe pasirinkai neta ar pats nesupratai ka mokeis bet nekaltink kitu jog neišmoko.. pats baigiau kolegija ir puikiausiai viska ko norėjau išmokau pagal norima secialybe.. nori išmokt turi pats rodyt iniciatyva o ne laukt kol kas atneš viska..
2013-11-27
+2
Atsakyti
LokaloSWAT093LokaloHis_AirnessLokaloeuropos sajunga 500 mln gyventoju ir lipdyk kokia nori rinktine vistiek amerikieciai ja sunesiotuCia su dopingo tikrinimu ar be?Gali tikrint tuos dopingus nieko nerastu... Olimpinėse gi irgi tikrina JAV krepšinio rinktine bet kažkodėl niekas jiem neuždraudė žaist dar ..;D Apie ka ir kalba, neismaneli. Jie juk ir sutiko olimpinese zaist tik poto, kai fiba sutiko jav netikrint. Taip kad nieks jav krepsininku netikrina del dopingo per olimpines. Apie tai ir kalbam, biski ziuriu nesusigaudai


Pats gal nesigaudai.. iškur trauki tokias pievas, tas netikrinimas buvo prieš 10 metu... dabar tikrina.. žiūriu pats nežinai ka rašai, pirma pasiskaityt reikėtu ..
2013-11-26
-6
Atsakyti
LokaloApie ka ir kalba, neismaneli. Jie juk ir sutiko olimpinese zaist tik poto, kai fiba sutiko jav netikrint. Taip kad nieks jav krepsininku netikrina del dopingo per olimpines. Apie tai ir kalbam, biski ziuriu nesusigaudai


http://espn.go.com/blog/truehoop/post/_/...
2013-11-26
-2
Atsakyti
LokaloHis_AirnessLokaloeuropos sajunga 500 mln gyventoju ir lipdyk kokia nori rinktine vistiek amerikieciai ja sunesiotuCia su dopingo tikrinimu ar be?


Neaisku is kur jus lavonai pasigave ta nesamone kad amerikieciu nieks netikrinad. Tikrina kaip ir visus.. faktas tas, kad amerikieciu talento baisenas didesnis uz visos europos net ir turint maziau gyventoju. Krepsinio kultura ir infrastruktura ima virsu, del to mes ir su 3 mln. galim varzytis, o visokie kinai nieko nepasiekia.
2013-11-26
-1
Atsakyti
SWAT093LokaloHis_AirnessLokaloeuropos sajunga 500 mln gyventoju ir lipdyk kokia nori rinktine vistiek amerikieciai ja sunesiotuCia su dopingo tikrinimu ar be?Gali tikrint tuos dopingus nieko nerastu... Olimpinėse gi irgi tikrina JAV krepšinio rinktine bet kažkodėl niekas jiem neuždraudė žaist dar ..


;D Apie ka ir kalba, neismaneli. Jie juk ir sutiko olimpinese zaist tik poto, kai fiba sutiko jav netikrint. Taip kad nieks jav krepsininku netikrina del dopingo per olimpines. Apie tai ir kalbam, biski ziuriu nesusigaudai
2013-11-26
+5
Atsakyti
bedievisKo tu dar nesupratai? Aiskiai parasiau, nuo ko priklauso pergales. Nuo gero sportininku paruosimo. Reikia pinigu, reikia geros infrastukturos, reikia geru mokyklu, tada bus ir talentingi zmones isauginami. Taip ir yra Jav. Ten daug sriciu gerai finansuojama, daug kur sporte Jav ir pirmauja, kaip Byron rase. Sakai, kas butu jei LT butu 300 mln. Bbz kas butu, gal ne geriau nei dabar, nes neaisku, kokia butu ekonomine padetis, su tokiais mazais istekliais Lietuva nelabai galetu tapti super valstybe, kokia yra JAV, gal zmogau grizk i suola ir pradek elementaria ekonomika mokytis. Kai suprasi i ka remiasi sportas galesime ir placiau padiskutuoti, nes dabar turiu eiti ruostis koliui.


Nesuprantu kodel zmones bukeja, jei nesupranta elementariu dalyku. O grizt i suola neketinu, nes vat ir matosi ko ten moko. O unika jau spejau pabaigt ir deja nematau prasmes ten grizt, o tai nelabai ten daug naudingu dalyku ismoko, kaip bebutu gaila.

Esme, kad net neziurint pinigu ir gyventoju skaiciu, nors sie faktoriai didziuliai, vien paziurejus, kad tokioj menkoj valstybej, kur baseino normalaus nera, bet talentu atsiranda, bet jei ji butu treniravusis vien lietuvoj, tai turbut butu tik vidutinioke. Tai cia tau ir skirtumas. O neziurint tu dalyku. Tai juk kaip kiekvienas daugiau besidomintis krepsiniu zno jog jav nesitiria del dopingo, kai visi kiti tiriasi. O del svaigimo tu visu driblingu... Tai mazai butu naudos is to driblingo, jei neturetu tokiu fiziniu savybiu. Pvz be tokio greicio ir suolio tas driblingas maziau daug naudos duotu. Taip kad kai prades tirtis del dopingo, tada galimes lygint kazka. Cia blyn kaip sausai sportuot ir su metanu kokiu. Tai ka cia lygint? Kitas dalykas, tai juk pas juos kokie 95% juodaodziu zaidzia, kurie jau vien nuo gimimo fiziskai stipresni. Zodziu ziurek neziurejes, bet visos galimybes jav pusej.

O dar kas ten rase, kad ispanai visad paruosia zaidejus, nes infrastruktura gera ir t.t. Tai kad tuoj puse jau seniu iseis ir vargu ar lb jau stipri liks ta ju rinktine. Dar pasiseke jiem su ibaka.
2013-11-26
+4
Atsakyti
Kaikurie paprasčiausiai nesugeba susitaikyti su realybe kad USA krepšinis daug daug pralenkes Europos ir vadina tai cirku... nusiimkit rožinius akinius ir pamatykit kad Europoj tas krepšinis merdėja ...
2013-11-26
+2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 72

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.