Marcas Gasolis atliko dvigubą dublį
Marcas Gasolis atliko dvigubą dublį
Nuotr. AP – Scanpix
Puikią sportinę formą demonstruojantis Marcas Gasolis antrose rungtynėse paeiliui surinko 30 ir daugiau taškų, o jo vedama Memfio „Grizzlies“ (12-2) komanda Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) mače namuose 107:91 (26:21, 27:19, 35:32, 19:19) įveikė Los Andželo „Clippers“ (7-5) klubo žaidėjus.

Rungtynių žaidėjas
Marc  Gasol
PTS 30 | REB 12 | AS 1 | BS 2 | EFF 36
„Grizzlies“ krepšininkai atitrūko dar pirmojo mačo dalyje, kada aikštės šeimininkai antrojo ketvirčio viduryje surengė spurtą 9:1 ir susikrovė įtikinamą – 15 taškų pranašumą (43:28).

Keturis taškus iš eilės trečiojo kėlinio pabaigoje surinkusiems svečiams buvo pavykę sumažinti savo atsilikimą iki vienženklio skaičiaus (70:78), tačiau perimti mačo iniciatyvos „Clippers“ nesugebėjo.

Memfio klubas atsakė ketvirtį užbaigė atkarpa 8:2 ir prieš lemiamą kėlinį susigrąžino saugią – 16 taškų persvarą (88:72), kurios „Grizzlies“ klubo žaidėjai nebeiššvaistė ir pasiekė pergalę.

Užtikrintai šiuo metu rungtyniaujantis „Grizzlies“ vedlys Gasolis per paskutines trejas NBA rungtynes surinko 84 taškus. Ispanas į Toronto „Raptors“ klubo krepšį įmetė 22 taškus, į „Celtics“ – 32, o praėjusią naktį į „Clippers“ – 30.

„Grizzlies“: Marcas Gasolis 30 (12 atk. kam.), Courtney Lee 13, Tonny Allenas 12, Beno Udrihas 11, Quincy Pondexteris 11, Zachas Randolphas 10 (8 atk. kam.).

„Clippers“: Chrisas Paulas 22, Jamas Crawfordas 19, J.J. Redickas 15, Blake'as Griffinas 12 (5/17 metimų).

Gasolio žaidimo epizodai:


Rodyti komentarus
2014-11-25 15:32
eurobasketMrVycka, čia tu?


Mintis pirma sovusi i galva. :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 20:05
VinCarter15Pritariu kad Griz kol kas lb parankus tvarkarastis, kita vertus jie ji ir isnaudoja puikiai. Pamenu kaip pernai Marcui iskritus Griz buvo lb prastas laikotarpis. Vincas kol kas neisipaiso i trenerio planus, velgi jiem perimeteo zaideju nlb reikia kai viskas per prieki vyksta. Nesipykim, nedaug cia normaliai komentuojanciu tai apseikim be izeidinejimu, juolab nesvarbu kiek zmogui metu. Beje Grant Hill prognozavo Grizlius kaip top 5 komanda, panasu kad kol kas biski suklydo nes nr1:)) PO manau labiausiai nelaukiami varzovai yra Spurs ir Grizz pries ka jie bezaistu.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


atsimenu pries sezona isvis daug kas Grizzlies laike tik pretendentais i Po. Bet jo sezonas bus idomus, tikiu kad Spursai isivaziuos kaip ir Clippersai, bei CAVS iskovos kokia 10-15 pergaliu serija sezone, bei OKC prasibraus i PO, na bet laikas parodys. Tikiuos bus geras NBA sezonas
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 19:39
DzekesasGasolis ir Howardas geriausi centrai lygoje--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


DeMarcus?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 19:08
Donatai supykai? tikriausiai kad taip,arsus tu :) neidomus esu,verksnys,tai kad palamai komentuoji mano posta,i tema ar ne bet kiekvienas zmogus turi savo nuomone,kuria gali laiswai reiksti,bet kaip paskutiniu metu pastebejau visur savo trigrasi kisi (tikriausiai toks tavo budas) ir nori pabut protingu,matau neverta su piemeniu daugiau diskutuot,duok durniui kelia...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 17:32
gazolis atrodo svorio biski numetes,kazkoks greitesnis atrodo,zaidzia ispudingai! gal kada ir jonis taip varys kai sulauks 30metu
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 16:47
Pritariu kad Griz kol kas lb parankus tvarkarastis, kita vertus jie ji ir isnaudoja puikiai. Pamenu kaip pernai Marcui iskritus Griz buvo lb prastas laikotarpis. Vincas kol kas neisipaiso i trenerio planus, velgi jiem perimeteo zaideju nlb reikia kai viskas per prieki vyksta. Nesipykim, nedaug cia normaliai komentuojanciu tai apseikim be izeidinejimu, juolab nesvarbu kiek zmogui metu. Beje Grant Hill prognozavo Grizlius kaip top 5 komanda, panasu kad kol kas biski suklydo nes nr1:)) PO manau labiausiai nelaukiami varzovai yra Spurs ir Grizz pries ka jie bezaistu.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 16:14
imho
Galėtu dažniau mėtyt Markas, pastoviai galvoja apie perdavimus, nors turi žudančius sugebėjimus aplošti bet ką...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 14:19
Gasolis ir Howardas geriausi centrai lygoje

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 13:14
nei as turiu tiksla tave prajuokint, nei ka, bet jei juokinga - tas tik i nauda. :) cia ne mano mintis buvo, kaip ir rasiau, bet as jai is esmes pritarciau - ypac vakaruose komandos sezone neatiduoda saves gynyboj, losia bek ir mesk, tuo tarpu Grizzlies skirtingai nuo kitu gynybini kasi losia viso sezono metu. ju toks stilius. gal neatiduoda gynybai 100 proc., kaip playofuose, bet tikrai skiria daugiau demesio, nei kiti. ir as ju nenuvertinu, jie visad buvo komanda, su kuria nieks nenori susitikt PO. bet faktas, kad kol kas jiem tvarkarastis buvo gana nesunkus. o apie Wizardsus tu pats geriau nejuokink. i finala jie patektu nebent favoritu lyderiai turetu traumas (kaip dabar turi Bulls). o jei ir patektu, tai sansu laimet pries vakarus beveik jokiu.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 13:09
eurobasket
MrVycka, čia tu?
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 12:10
quNNcyDonatai kuo toliau tuo labiau linkstu link tos minties kad turi kazkokiu kompleksu,nepilnavertiskuma,nes visuose praktiskai savo postuose vadini kitus zmones vaikais,prisiminiau tuos laikus kai buvo paciam 17 metu,kas dedavosi tuometiniame irc pasauly ir tokiu troliu kaip tu pilnas ircas buvo,vieni uz kitus geresni,vyrai,ereliai ir visi sauauge,taigi darau isvada tokia jog tu esi vienas is tu snargliu kuris tik prie klavieturos yra "vyras"


Klausyk, loti gali cia kiek nori ir izeidineti bei savo praeities noliferio istorijas pasakoti, bet suprask tokiu verksniu pilnas netas todel neidomus esi, zodziu laisvas jeigu neturi ka i tema pasakyti. As nors ir agresyvus esu komentatorius (nes tai vienas is budu ismusti tau priestaraujanti asmeni is veziu - ka puikiai iliustruoja pavyzdys su tavimi, kai 2 diena nieko i tema nepataikai o sneki šūdus), taciau per kelias cia praleistas dienas daugiau protingesniu komentaru parasiau negu galbut tu per visa laika cia budamas :) Ir beto nuo kada kazkokie piemenys, kuriu net nepazysti zmogui turi kazka reiksti? :D Isvis esat apgailetini lebronfaniai, kaip ir jusu Dievukas, eikit paziurekit noliferiai pernai metu serija su spurs ir suprasit kad LBJ tik eiline JAV medijos padaryta "zvaigzde" is kurios visi darosi pinigus, krepsinio byberis tip top...
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 11:50
Donatai kuo toliau tuo labiau linkstu link tos minties kad turi kazkokiu kompleksu,nepilnavertiskuma,nes visuose praktiskai savo postuose vadini kitus zmones vaikais,prisiminiau tuos laikus kai buvo paciam 17 metu,kas dedavosi tuometiniame irc pasauly ir tokiu troliu kaip tu pilnas ircas buvo,vieni uz kitus geresni,vyrai,ereliai ir visi sauauge,taigi darau isvada tokia jog tu esi vienas is tu snargliu kuris tik prie klavieturos yra "vyras"
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 11:21
hmz
Donce, žiauriausia būna tada, kai protingas žmogus elgiasi kaip asilas. O tu būtent taip ir darai. Nx?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 11:08
kasioguruDonce3000LMbackna grizzliai tikrai ant sparnu siais metais nors zaidimo braizas islieka n metu toks pats - puiki gynyba ir komandiskas puolimas kur gali suzybeti bet kas. Beje branduolys jau n metu zaidzia kartu, plius Vincas prisijunge, turi geriausia NBA prieki bei gera vis dar progresuojanti izaideja. Daugumai vaiku-lebronfaniu nesuprantanciu krepsinio ir viska analizuojanciu is skaiciuku jauciu net neina suprast kas cia per bajeris, kad memphis lygoje pirmauja :D Bet kai pernai pries PO prognazavau kad Memphis bus rimtas riesutas OKC ir serijoje gali buti visko o ne vien 4-0 KD naudai, tai dauguma vaiku eilini syki tyciotis pradejo, nu bet kai ju krepsinio supratimo IQ minusinis tai nera ko noret is vargsu :) O siaip Memphis realiausias variantas galintis sustabdyti Spursus vakaruose, nes turi stipria gynyba galincia pristabdyti puikiai veikianti Spurs puolima, vienintelis grizliu trukumas kad nera zaidejo Clutcho bei galincio patraukti sunkiais momentais. O siaip reikia palinketi siai komandai tik ir toliau tokio puikaus zadimo ir sezono be rimtesniu traumo pagrindiniams zaidejams bei NBA finalu kur susitiktu su Wizardsais: butu idomu paziureti dvieju isalkusiu komandu susiremima. O Marcas vienareiksmiskai siuo metu lygos MVP ir vaikai to nesupras :Djokiu ten sparnu meskos neturi. :) kaip sake vienas treneriukas - jie visas varzybas losia PO rezimu. kadangi dauguma varzovu kol kas buvo silpni, o su rimtesniais lose namie, tai rezultatas nelabai ir stebina. plius kol kas visi lyderiai be traumu. Marcas losia gerai, bet del MVP tai nebent del komandos rezu galima butu vadint. siaip biski pervertinta ta jo gynyba, kaip ir Chandlerio is Mavsu. clutch jie turi bent 3 - tiek, Marcas, tiek Z-Bo, tiek Conley gali pasiimt ir padaryt 1x1, jau nekart ta irode. Vince kol kas nepasakyciau, kad labai pastiprino komanda, nes kol kas is jo naudos mazoka. komandos tikra jega bus matoma, kai reikes lost isvykose pries topines vakaru komandas. o Spursus yra ir be ju kam nugalet, manau siemet vakaruose bus dar sunkiau, nes ir GSW atrodo geriau, ir Blazers atrodo geriau, ir Rockets su Spursais jau kiek ten is eiles yra laimeje (5 berods). bus wild west, kaip ir kasmet. is rytu nebent kokie Bulls galetu, jei visi sveiki, kitiem sansu nedaug, bent jau Wizardsam tai tikrai. :)


Nebejuokink del to PO rezimo gal ok? :) Popas kai zaide su Cavs per TimeOut irgi aiskino komandai, kad CAVS losia kaip per PO tai ir man pradet aiskint, kad Karalienes brigada i kiekvienas rungtynes ziuri kaip i lemiamas? :D Del Marco MVP turejau omenyje daroma didziausia zaidejo itaka komandai, beto jo ir statistika nebloga. Viska susumavus tai yra kertinis dabar geriausios NBA komandos zaidejas be kalbu. Vien jo reiksme parode pernai RS kai be jo buvo sudas Grizzliai ir tik jo pagalba iskope sunkiai i PO, kur nedaug truko iki OKC eliminavimo. Na o ziurint vien i statistika tai beabejo geriausias siuo metu yra Davisas. Tu matau eilinis "ekspertas" kuris pastoviai nuvertina tokius underdogus kaip Grizzlies, Wizards ir panasias komandas. Apie Spurs - juos su pasiekta optimalia forma NBA gali nukalti nebent Grizzliai ir sveika OKC su Duranto ir Westbrooko superiniais pasirodymais, daugiau nematau siuo metu komandos kuri galetu istempti best of 7 serija. O Wizardsu irgi manau nereikia nuvertinti, silpnoje East konferencijoje gali tikrai nuzygiuot iki finalu su sekmes faktoriumi. Nesuprantu kodel visi taip kelia CAVS :D Irvingas pervertintas, Varejao vidutiniokas, kitas jaunimas zemiau kritikos savanaudziai; vieninteliai ju rezervai tai tik Love, LBJ ir Blatto apsipratimas prie NBA trenerio posto.

O kitiems vaikams tai siulyciau neverkt ir pasiziureti youtubeje video kaip LBJ po sekmingos atakos glamoneja savo bicepsa, gal lengviau bus ir sirdyje gera pasidarys :)
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 10:27
Donce3000LMbackna grizzliai tikrai ant sparnu siais metais nors zaidimo braizas islieka n metu toks pats - puiki gynyba ir komandiskas puolimas kur gali suzybeti bet kas. Beje branduolys jau n metu zaidzia kartu, plius Vincas prisijunge, turi geriausia NBA prieki bei gera vis dar progresuojanti izaideja. Daugumai vaiku-lebronfaniu nesuprantanciu krepsinio ir viska analizuojanciu is skaiciuku jauciu net neina suprast kas cia per bajeris, kad memphis lygoje pirmauja :D Bet kai pernai pries PO prognazavau kad Memphis bus rimtas riesutas OKC ir serijoje gali buti visko o ne vien 4-0 KD naudai, tai dauguma vaiku eilini syki tyciotis pradejo, nu bet kai ju krepsinio supratimo IQ minusinis tai nera ko noret is vargsu :) O siaip Memphis realiausias variantas galintis sustabdyti Spursus vakaruose, nes turi stipria gynyba galincia pristabdyti puikiai veikianti Spurs puolima, vienintelis grizliu trukumas kad nera zaidejo Clutcho bei galincio patraukti sunkiais momentais. O siaip reikia palinketi siai komandai tik ir toliau tokio puikaus zadimo ir sezono be rimtesniu traumo pagrindiniams zaidejams bei NBA finalu kur susitiktu su Wizardsais: butu idomu paziureti dvieju isalkusiu komandu susiremima. O Marcas vienareiksmiskai siuo metu lygos MVP ir vaikai to nesupras :D


jokiu ten sparnu meskos neturi. :) kaip sake vienas treneriukas - jie visas varzybas losia PO rezimu. kadangi dauguma varzovu kol kas buvo silpni, o su rimtesniais lose namie, tai rezultatas nelabai ir stebina. plius kol kas visi lyderiai be traumu. Marcas losia gerai, bet del MVP tai nebent del komandos rezu galima butu vadint. siaip biski pervertinta ta jo gynyba, kaip ir Chandlerio is Mavsu. clutch jie turi bent 3 - tiek, Marcas, tiek Z-Bo, tiek Conley gali pasiimt ir padaryt 1x1, jau nekart ta irode. Vince kol kas nepasakyciau, kad labai pastiprino komanda, nes kol kas is jo naudos mazoka. komandos tikra jega bus matoma, kai reikes lost isvykose pries topines vakaru komandas. o Spursus yra ir be ju kam nugalet, manau siemet vakaruose bus dar sunkiau, nes ir GSW atrodo geriau, ir Blazers atrodo geriau, ir Rockets su Spursais jau kiek ten is eiles yra laimeje (5 berods). bus wild west, kaip ir kasmet. is rytu nebent kokie Bulls galetu, jei visi sveiki, kitiem sansu nedaug, bent jau Wizardsam tai tikrai. :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 10:21
vaikas
kadangi esu vaikas ir lebrono fanas, tai mane labai įžeidinėja Donce3000LMback. Viską priimu labai asmeniškai ir net nežinau kaip toliau reikės gyvent, nes gyvenimas darosi nebe mielas.

Kaip ir nesuprantu, kodėl Donce3000LMback sako, kad Marcas vienareikšmiškai šiuo metu lygos MVP, kai absoliučiai visi be išimties ekspertai tokiu šiuo metu vadina AD.

Nežinau, gal reikės susikurt 20 paskyrų ir iš kiekvienos užminusuot Donce3000LMback ir raportuot jo komentarus.. Nes manęs vieno, kad raportuoju jo komentarus, aiškiai neužtenka. Prisijunkit ir kiti, nelikit abejingi. Man čia jau principo reikalas, nes jis tikrai mane žeidžia labai kasdien.. :(
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 09:59
trolis gryzo,apie krepsini supranti,geri argumentai,bet vistiek tu durnas,arba tu metu turi bet ause esi,arba pats nepilnametis siknius 16 -17metuku kuris vaizduija vyra,vakar tamstos paklausiau,kiek jum metuku? bet atsako nesulaukiau,tai gal snd ponaity isdrysite pasakyt
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 08:02
na grizzliai tikrai ant sparnu siais metais nors zaidimo braizas islieka n metu toks pats - puiki gynyba ir komandiskas puolimas kur gali suzybeti bet kas. Beje branduolys jau n metu zaidzia kartu, plius Vincas prisijunge, turi geriausia NBA prieki bei gera vis dar progresuojanti izaideja. Daugumai vaiku-lebronfaniu nesuprantanciu krepsinio ir viska analizuojanciu is skaiciuku jauciu net neina suprast kas cia per bajeris, kad memphis lygoje pirmauja :D Bet kai pernai pries PO prognazavau kad Memphis bus rimtas riesutas OKC ir serijoje gali buti visko o ne vien 4-0 KD naudai, tai dauguma vaiku eilini syki tyciotis pradejo, nu bet kai ju krepsinio supratimo IQ minusinis tai nera ko noret is vargsu :) O siaip Memphis realiausias variantas galintis sustabdyti Spursus vakaruose, nes turi stipria gynyba galincia pristabdyti puikiai veikianti Spurs puolima, vienintelis grizliu trukumas kad nera zaidejo Clutcho bei galincio patraukti sunkiais momentais. O siaip reikia palinketi siai komandai tik ir toliau tokio puikaus zadimo ir sezono be rimtesniu traumo pagrindiniams zaidejams bei NBA finalu kur susitiktu su Wizardsais: butu idomu paziureti dvieju isalkusiu komandu susiremima. O Marcas vienareiksmiskai siuo metu lygos MVP ir vaikai to nesupras :D
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 07:58
Manbungo
visados statau uz Memphi kai namuose zaidzia,jau atnese gera pelna
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-24 07:52
Yspudinga yra tas, kad grizzliai jau 22 rungtynes is eiles namie nepralaimi.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 20

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas