LeBroną Jamesą pradžiugino pademonstruotas komandinis žaidimas
LeBroną Jamesą pradžiugino pademonstruotas komandinis žaidimas
Nuotr. AFP-Scanpix
Vis geresnius tarpusavio ryšius demonstruojantys Klivlando „Cavaliers“ (7-7) žaidėjai pasiekė triuškinančią pergalę prieš Rytų konferencijos varžovus Vašingtono „Wizards“ (9-5). „Cavaliers“ varžovams revanšavosi už nesėkmę Vašingtone 113:87 (31:18, 27:28, 23:21, 32:20).

„Cavaliers“ pavyko visiškai neutralizuoti „Wizards“ lyderį Johną Wallą. Įžaidėjas per 32 minutes į krepšį metė vos 6 kartus ir pelnė 6 taškus.

Svečiai LeBrono Jameso kariaunos itin toli nepaleido tris kėlinius. Galingai pradėję ketvirtąjį „Cavaliers“ krepšininkai ilgai netruko įgyti 20 taškų pranašumą (91:71).

Didžiausią persvarą šeimininkai pasiekė po Diono Waiterso tritaškio, kuomet komandas skyrė 29 taškai (107:78).

„Cavaliers“ didysis trejetas Jamesas, Kevinas Love‘as ir Kyrie Irvingas kartu pelnė 68 taškus, o Jamesas buvo netoli trigubo dublio.

Ekipos lyderis pelnė 29 taškus, atkovojo 10 kamuolių ir atliko 8 rezultatyvius perdavimus.

„Žaidėme teisingą krepšinį. Dalinomės kamuoliu, gerai gynėmės ir išlikome agresyvūs visas 48 minutes. Esu labai patenkintas mūsų žaidimu pastaruosiuose dviejuose mačuose“, – po rungtynių kalbėjo Jamesas.

„Cavaliers“: LeBronas Jamesas 29 (10 atk. kam.), Kevinas Love‘as 21, Kyrie Irvingas 18, Dionas Waitersas 15.

„Wizards“: Rasualas Butleris 23, Paulas Pierce‘as 15, Marcinas Gortatas 12, Bradley Bealas 10. 


Rodyti komentarus
2014-11-27 20:00
Donce3001NEvaikasDonce3000LMback, kazka ne taip supratai, as ne parodijuoju, mes tik va abu tikra tiesa tematom, tai as nusprendziau tau padet pries tuos vaikus atsigint ;) Nors siaip matau tau ir paciam puikiai sekas nes puikiai naudoji argumentus ir vaikai nebezino ka besakyt. Bet kaip mano draugas is darzelio (kuri baigiau jau senai kazkur 2003/2004) sako geriau du suauge tarp vaiku, nei vienas ;) Tik as niekad nedrisdavau pirma zingsnio komentuojnt zengt, bet kai pamaciau tavo argumentuotus komentarus ir tikros tiesos matyma kaip suauges zmogus, tai man iskart drasiau pasidare. Kartu nugalesim tuos vaikus, Donatai (beje mano vardas irgi toks ;) matyt cia mamos labiau suaugusiems tokius vardus duoda). Ir siaip dar norejau paklaust ar seniai pas jus palatoj interneta ivede? nes va man tik praejusi menesi ivede, tai atsidares interneta iskart pamaciau kiek visiem smegenys praplautos, tai vaa as jau menesi stipriaai domiuos NBA ir man net keista kaip per toki trumpa laikaa asa geriau viska perpratau nei 99% zmoniu, matyt genijus esu ;) . Ir kurioj ligoninej siuo metu esi (Sveksnoj ar Rokiski ar dar kur)? Siaip man net keista, kad dar yra zmoniu, kuri tiesa mato, bet kaip sake kazkas didus proti msto vienodai.


Donce3001NEvaikasDonce3000LMback, kazka ne taip supratai, as ne parodijuoju, mes tik va abu tikra tiesa tematom, tai as nusprendziau tau padet pries tuos vaikus atsigint ;) Nors siaip matau tau ir paciam puikiai sekas nes puikiai naudoji argumentus ir vaikai nebezino ka besakyt. Bet kaip mano draugas is darzelio (kuri baigiau jau senai kazkur 2003/2004) sako geriau du suauge tarp vaiku, nei vienas ;) Tik as niekad nedrisdavau pirma zingsnio komentuojnt zengt, bet kai pamaciau tavo argumentuotus komentarus ir tikros tiesos matyma kaip suauges zmogus, tai man iskart drasiau pasidare. Kartu nugalesim tuos vaikus, Donatai (beje mano vardas irgi toks ;) matyt cia mamos labiau suaugusiems tokius vardus duoda). Ir siaip dar norejau paklaust ar seniai pas jus palatoj interneta ivede? nes va man tik praejusi menesi ivede, tai atsidares interneta iskart pamaciau kiek visiem smegenys praplautos, tai vaa as jau menesi stipriaai domiuos NBA ir man net keista kaip per toki trumpa laikaa asa geriau viska perpratau nei 99% zmoniu, matyt genijus esu ;) . Ir kurioj ligoninej siuo metu esi (Sveksnoj ar Rokiski ar dar kur)? Siaip man net keista, kad dar yra zmoniu, kuri tiesa mato, bet kaip sake kazkas didus proti msto vienodai.


Vaike, gana trolinti nes net ir to nesugebi :) Jauciu esi vienas is tu kuriems LBJ geriausias krepsininkas, o Byberis daininkas ar ne taip klone?
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 18:32
Donce3001NEvaikas
Donce3000LMback, kazka ne taip supratai, as ne parodijuoju, mes tik va abu tikra tiesa tematom, tai as nusprendziau tau padet pries tuos vaikus atsigint ;) Nors siaip matau tau ir paciam puikiai sekas nes puikiai naudoji argumentus ir vaikai nebezino ka besakyt. Bet kaip mano draugas is darzelio (kuri baigiau jau senai kazkur 2003/2004) sako geriau du suauge tarp vaiku, nei vienas ;) Tik as niekad nedrisdavau pirma zingsnio komentuojnt zengt, bet kai pamaciau tavo argumentuotus komentarus ir tikros tiesos matyma kaip suauges zmogus, tai man iskart drasiau pasidare. Kartu nugalesim tuos vaikus, Donatai (beje mano vardas irgi toks ;) matyt cia mamos labiau suaugusiems tokius vardus duoda). Ir siaip dar norejau paklaust ar seniai pas jus palatoj interneta ivede? nes va man tik praejusi menesi ivede, tai atsidares interneta iskart pamaciau kiek visiem smegenys praplautos, tai vaa as jau menesi stipriaai domiuos NBA ir man net keista kaip per toki trumpa laikaa asa geriau viska perpratau nei 99% zmoniu, matyt genijus esu ;) . Ir kurioj ligoninej siuo metu esi (Sveksnoj ar Rokiski ar dar kur)? Siaip man net keista, kad dar yra zmoniu, kuri tiesa mato, bet kaip sake kazkas didus proti msto vienodai.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 18:14
Donce3001NEvaikasAtstokit jus nuo mano suaugusio draugo Donces vaikai jus! As su juo pilnai sutinku ir manau kad jis yra teisus, 2003 metais dar ziurejau nba draftus kartu su savo chebra po darzelio (jus dar jauciu net gime nebuvot vaikai) ir visi buvom nustebe, kai cavaliers pasirinko ta pervertinta karaliu. 6 pralaimejimai vidurinej per keturis metus ir cia skaitos naujas jordonas?nejuokinkit :DDDD O tie 25+ taskai per rungtynes vidurinej yra grynai ispustas dirbtinai reikalas, niekas vistiek neziuri vidurines rungtyniu ir neskaiciuoja kiek ten tiksliai tasku kas imeta, o zydai pamate, kad gales pinigu uzsidirbt pakele jo statsu trigubai. Kaip jum tokia tiesa, vaikai? Dabar gal jau patikesit manim...? mes su chebra jau zinojom, kad cavs vadovai gailesis toki scruba pasieme :DDDD Paimtum betkoki tamsesnio gymio astuoniolikmeti ir laisvai tokioj komandoj po 21 taska ridentu, o visa surmulys tik del zurnalistu, pilni kiemai amerikoj tokiu steroidiniu. O labiausiai apsisiko, kai teiseju istemtas i finalus pralose pries Spurs :DDD Juk komandoj turejo grynakrauji lietuvi, o kaip gal jus nezinot vaikai, lietuviai yra krepsinio tauta ir su lietuviais komandoje tik visiskas scrubas gali pralaimet. Jau buvo 22 metu, kai finaluose buvo ir nesugebejo laimet pries Spurs, FAIL nekitaip, Jordanas tokiu metu jau butu traiskes visus va taip va vaikai. O siaip dar jum viena paslapti atskleisiu, vaikai. Sternas kitiems nba zaidejams isake negint Lebrono, kad zurnalistai toliau galetu burbula pust ir pinigus is jusu, vaikai, pasiimt, tai puikiai irodo playoff rungtynes pries Pistons, kai vienas imeete paskutinius 25 taskus pries Pistons. Kaip jum tokia tiesa, vaikai? Tik prasau neatsakinet man be argumentu kaip jus, vaikai, daznai megstat ;)


Turiu jau net ir mane parodijuojanti klona :D Vaikai matau gazuoja toliau :)
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 18:01
Donce3001NEvaikas
Atstokit jus nuo mano suaugusio draugo Donces vaikai jus! As su juo pilnai sutinku ir manau kad jis yra teisus, 2003 metais dar ziurejau nba draftus kartu su savo chebra po darzelio (jus dar jauciu net gime nebuvot vaikai) ir visi buvom nustebe, kai cavaliers pasirinko ta pervertinta karaliu. 6 pralaimejimai vidurinej per keturis metus ir cia skaitos naujas jordonas?nejuokinkit :DDDD O tie 25+ taskai per rungtynes vidurinej yra grynai ispustas dirbtinai reikalas, niekas vistiek neziuri vidurines rungtyniu ir neskaiciuoja kiek ten tiksliai tasku kas imeta, o zydai pamate, kad gales pinigu uzsidirbt pakele jo statsu trigubai. Kaip jum tokia tiesa, vaikai? Dabar gal jau patikesit manim...? mes su chebra jau zinojom, kad cavs vadovai gailesis toki scruba pasieme :DDDD Paimtum betkoki tamsesnio gymio astuoniolikmeti ir laisvai tokioj komandoj po 21 taska ridentu, o visa surmulys tik del zurnalistu, pilni kiemai amerikoj tokiu steroidiniu. O labiausiai apsisiko, kai teiseju istemtas i finalus pralose pries Spurs :DDD Juk komandoj turejo grynakrauji lietuvi, o kaip gal jus nezinot vaikai, lietuviai yra krepsinio tauta ir su lietuviais komandoje tik visiskas scrubas gali pralaimet. Jau buvo 22 metu, kai finaluose buvo ir nesugebejo laimet pries Spurs, FAIL nekitaip, Jordanas tokiu metu jau butu traiskes visus va taip va vaikai. O siaip dar jum viena paslapti atskleisiu, vaikai. Sternas kitiems nba zaidejams isake negint Lebrono, kad zurnalistai toliau galetu burbula pust ir pinigus is jusu, vaikai, pasiimt, tai puikiai irodo playoff rungtynes pries Pistons, kai vienas imeete paskutinius 25 taskus pries Pistons. Kaip jum tokia tiesa, vaikai? Tik prasau neatsakinet man be argumentu kaip jus, vaikai, daznai megstat ;)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 17:33
ByronAdminai,uzblokinkite, prasome Jusu, sita debila troli >> Donce3000Mblack


Vaike, eik pamoku daryti o ne izeidinejimus pilk, jeigu nemoki pastoveti uz savo nuomone bei iskart verkt pradedi :)
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 17:28
Adminai,

uzblokinkite, prasome Jusu, sita debila troli >> Donce3000Mblack
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 17:03
Kobikas yra kobikas, sutinku del to. bet mano teiginio del LBJ per didelio pervertino niekaip nepaneigsi. LBJ jau mokyklos laikais buvo laikomas antruoju MJ t.y. asmeniu kuris pakeis lyga, bus dominuojanti jega ir t.t. Na ir ka? Eina jau 12 sezonas ir kur tas visiskas dominavimas, kur krepsinio pakeitimas, kur tas pasakymas kad tai naujasis MJ? Visi jo isimintiniausi momentai tai: skandalingasis Decision su dirbtinai padarytu gryzimu atgal i CLECLANDA marketingo tikslais, keli isvargti ziedeliai su gana stipria sudetimi kai salia dvi lygos superzvaigzdes, 3 totaliai prapilti finalai, kazkiek duota MVP vien del vardo, bei n susimautu 4 kelinuku. Del to nesavanaudiskumo tai man juoka tik kelia tokie pasisakymai: "LBJ yra nesavanaudis, visada atmes kamuoli laisvam komandos draugui". Tai zinoma pagal NBA propoguojama zaidimo stiliu tai sioje srityje jis neblogas, zinant kiek daug NBA savanaudziu pradedant visokiais Kobikais, Hardenais, Lowriai, Derozenais, J.R. Smithais ir baigiant visiskais nonamais :) Manau kiekvienas protingesnis krepsininkas ta turi daryti. Va tikro nesavanaudiskumo ir Ballshare'o puikiausias pavyzdys Spursai iki ko tam paciam LBJ ir jo dirbtinoms BIG3 komandelems toli kaip iki menulio.
Įvertinimas:
-4
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 14:38
Donce3000LMbackne geriausias, o labiausiai pervertintas. Geriausi post MJ eros zaidejai be jokiu kalbu: Kobe, o dabar sveikas KD. Net antakis daugiau impacto duoda savo komandai negu LBJ siuo metu


Nu ble tu duodi :D Matosi, domiesi NBA, bet kažkur kažkas tave sugadino, įkalė klaidingų nuomonių. Jau jei kas ir pervertintas, tai Kobe. Vat kiek tave skaičiau pastarasias savaites, tai viskas, ką pili ant LBJ, yra gryna teisybė išskyrus... Kad vietoj LBJ reikia įrašyti Kobe. Aš visiškai rimtai. Kobe labiausiai pervertintas, Kobe labiausiai susireikšminęs, Kobe mėto tą ironišką "Dievo" žvilgsnį. Sakyk ką nori, bet tu negali būti nė per nago juodymą objektyvus, jei tau kliūna LBJ manieros, o Kobes - ne. Nes pastarasis visame kame yra "labiau" labesnis :) Tu tik užsimerki prieš tai. Toliau dėl KD... Na net pats LBJ sako, kad KD geriausias offensive žaidėjas lygoj. Bet LBJ yra visa daranti mašina - taškai, assistai, blokai, reboundai, stealai, gali lošt kone visose penkiose pozicijose... Pastaroji savybė suteikia jam pranašumą net prieš MJ. O ir ballshare LBJ žymiai labiau pasižymi už MJ. Man jie abu geriausi; protas sako, kad LBJ geresnis, bet širdy MJ visada liks krepšinio ikona. Na o apie Kobe rašiau prieš porą sav. ką apie jį galvoju, gali pasiskaityt mano archyve, jei neskaitei. Prastesnė MJ kopija, jei trumpai.

P.S.: aš ne vaikas, kad ir kaip juo norėčiau tebebūti.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 12:25
ne geriausias, o labiausiai pervertintas. Geriausi post MJ eros zaidejai be jokiu kalbu: Kobe, o dabar sveikas KD. Net antakis daugiau impacto duoda savo komandai negu LBJ siuo metu
Įvertinimas:
-5
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 12:12
Donce
primeni man dar viena Donce, ans irgi heitina arba dievina, bet realiai nemato kaip is tikru yra :D

ir kokio velnio cia komentuoji po kiekvienu straipsniu su LBJ jei jis tau neidomus taip? :D

nu nera jis GOAT, bet sioje eroje tikrai geriausias ir sakyt kad vienas ant peciu komandos netempia irgi su galva nera gerai.. :D
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 09:59
L_TrainLBJ grynai už treneri pakalba tarsi pats juo būtų--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Tai kai Dievo vaidmeni sau prisiskyria, tokie dalykai neturetu stebinti. Isvis gi jam pensininkas ir vos pajudantis Pierce yra principinis varzovas; atsimenu kai per ji nesenai idejo tai paziurejo poto i pensininka su Dievo zvilgsniu vos ne "As tik steroidu prisipompines ir budamas savo pike galiu per tave ideti, kai tavo geriausi metai praeityje". O isvis juokingiausia buvo per PO su Bobcatsais kai idejo ir savo Dievo zvilgsni i MJ numete vos ne "dabar as NBA lygoje Dievas ir ziurek kaip tavo vidutinioku komanda dauzai, kai pas mane komandoje pilna zvaigzdziu". Jauciu MJ tik smagiai pasijuoke is sito klouno :)
Įvertinimas:
-5
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 09:47
LBJ grynai už treneri pakalba tarsi pats juo būtų

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 09:45
tas traukinys tai isibegeja, tai vel nuo begiu nurieda. :) kita vertus Magic ir Wizards namuose tai cia ne kazkas super sunkaus. Wizardsai neva laikomi vieni is rytu favoritu, bet man tai jie geri vidutiniokai, ne daugiau.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 09:34
quNNcyAdaptuotas tu ar ka? taigi,lose pries orlanda,rekei kad va karaliene uzsiaute ir db ale kietas,galesit dievit ji,db ataude burtininkus bet vistiek loji,na suprantu atipatija jam yra


Kai pasieks rimta pergaliu serija 15-20 is eiles bei nugales rimtas West komandas o zaidimas bus malonus akiai bei ne dirbtinas (kaip Heat laikais), bei James ant savo peciu nes komanda i pergales taip parodydamas kad jis yra tikras lyderis, tada neturesiu siai dirbtinai komandai priekaistu. O dabar tai tik eilinis JAV medijos ispustas burbulas.
Įvertinimas:
-5
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 09:20
Adaptuotas tu ar ka? taigi,lose pries orlanda,rekei kad va karaliene uzsiaute ir db ale kietas,galesit dievit ji,db ataude burtininkus bet vistiek loji,na suprantu atipatija jam yra
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 09:19
Donce3001NEvaikas
Pritariu Donce3000LMback, jis matosi nera vaikas, supranta viska teisinga, respect. Taip kad vaikai galit, eit i darzeli mokintis proto, nes matos, kad jus isvis niekur nesigaudot. Jei jusu dievinamas fuksininkas but tikrai BEST OF ALLTIME, tai jis treneriui lieptu neleist jo zaist prie kibirines konferencijos komandas, bet va vien del to, kad nori statsus issipust, tai ir zaidzia. Gaila man jusu vaikai, kad jus tokie akli, tas jusu dievukas, net jumpshoto neturi, atsimenu 2007/2008 sezone ziurejau vienas rungtynes (jus vaikai tikriausiai dar gime nebuvot), tai kokius 3/4 jumpshotus pramete is eiles, ar cia BEST OF ALLTIME? :DDDD
Įvertinimas:
+5
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 09:10
Donce3001NEvaikasPagaliau idejot nujiena su pervertintais cavs kurie zaidzia kibirinej konferencijoj. Jau nuo 5 ryto refreshinu portala, kad galeciau pats pirmas visiem pasakyt kaip nemegstu tik niolikiniu vaiku dievinamo lebrono. JAV spaudos ispusts LBJ vel per fuksa imete daugiau nei 10 tasku, o atkovotus kamuolius ir perdavimus ispute statistai, nes zaide namuose. Ir cia jum BEST OF ALLTIME, a ne, vaikai? :DDDD Gerai, kad klyvlendao nevykeliai zaidzia eastern konferencijoj, ar Wizards cia tipo rimta komanda? :D Cia ir taip aisku, kad vakaruose cavs su queen james auksciau 10 vietos nebutu, bet jus vaikai patikesit viskuo ka jums sako zydai, kurie valdo nba ir pucia burbula is lebrono. Jus vaikai, to nesuprantat, nes jus dar vaikai, bet va as esu baiges Prienu imperatoriskaaja krepsinio teorijos mokykla, tai as biski giliau i viska ziuriu, bet jus vaikai esat, ne jum suprast. Niolikiniai vaikai is darzelio mano, kad steroidinis lebronas BEST OF ALLTIME, bet jus i statistika pasiziurekit (ai tiesa jus vaikai ir skaiciu nepazistat). MJ karjeros vidurkis 30.1 tasku per rungtynes (lebronius siandien tik 29 imete), wilt Chamberleinas vidutiniskai per rungtynes atkovodavo po 22 kaamuolius (ispusta zvaigzde siandien tik 10), Stoktonas 10.5 perdavimu atlikdavo (vaiku dievaitis siandien 8 teatliko lol). Tai dabar vaikai pasakykit kas geeriau 30/22/10 ar 29/10/8 ? Manau viskas aisku, bet jus vaikai dar skaiciu tikriusiai nesimoket, ti nesuprasit.


Oi vaikai pyksta uz tiesa, kad net klonus mano daro - nu ar jus ne apgailetini? :) Begat is pamoku, kad tik cia izeist kazka, sujuodint. Eikit atsisiuskit is torrentu trackeriu CAVS-WIZARS nba kibiro el classico grandu musi, galesit nuleidinet ziuredami i savo steroidini juodaodi su Aka DIEVO ZVILGSNIU i visus ziurinti :D
Įvertinimas:
-6
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 09:03
Protingas
Jau nuleidai ant prievartautojo Kobes plakato snd?
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 08:57
Donce3001NEvaikas
Pagaliau idejot nujiena su pervertintais cavs kurie zaidzia kibirinej konferencijoj. Jau nuo 5 ryto refreshinu portala, kad galeciau pats pirmas visiem pasakyt kaip nemegstu tik niolikiniu vaiku dievinamo lebrono. JAV spaudos ispusts LBJ vel per fuksa imete daugiau nei 10 tasku, o atkovotus kamuolius ir perdavimus ispute statistai, nes zaide namuose. Ir cia jum BEST OF ALLTIME, a ne, vaikai? :DDDD Gerai, kad klyvlendao nevykeliai zaidzia eastern konferencijoj, ar Wizards cia tipo rimta komanda? :D Cia ir taip aisku, kad vakaruose cavs su queen james auksciau 10 vietos nebutu, bet jus vaikai patikesit viskuo ka jums sako zydai, kurie valdo nba ir pucia burbula is lebrono. Jus vaikai, to nesuprantat, nes jus dar vaikai, bet va as esu baiges Prienu imperatoriskaaja krepsinio teorijos mokykla, tai as biski giliau i viska ziuriu, bet jus vaikai esat, ne jum suprast. Niolikiniai vaikai is darzelio mano, kad steroidinis lebronas BEST OF ALLTIME, bet jus i statistika pasiziurekit (ai tiesa jus vaikai ir skaiciu nepazistat). MJ karjeros vidurkis 30.1 tasku per rungtynes (lebronius siandien tik 29 imete), wilt Chamberleinas vidutiniskai per rungtynes atkovodavo po 22 kaamuolius (ispusta zvaigzde siandien tik 10), Stoktonas 10.5 perdavimu atlikdavo (vaiku dievaitis siandien 8 teatliko lol). Tai dabar vaikai pasakykit kas geeriau 30/22/10 ar 29/10/8 ? Manau viskas aisku, bet jus vaikai dar skaiciu tikriusiai nesimoket, ti nesuprasit.
Įvertinimas:
+5
(vertina tik prisijungę)
2014-11-27 08:48
Oi vaikams kiek dziaugsmo dabar bus nuo pacio ryto, gi ju Dievuko dirbtina komandele paeme pergale pries vienus is East lyderiu ir netgi sutriuskino :D O karaliene vel Dievu gali jaustis ir haliunkiu apsestas galvoti apie nba Ziedus ;)
Įvertinimas:
-4
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 20

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas