Kyle'as LaMonte'as atsidūrė ant parketo Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis
Edgaras Ulanovas skuba į ataką Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis
Tomas Dimša blokuoja Alexanderio Oriakhi dėjimą Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis
Tauro Jogėlos skrydis Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis
Mantas Šernius patenkintas įvykiais aikštėje Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis
Kyle'as LaMonte'as atsidūrė ant parketo Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis
Edgaras Ulanovas skuba į ataką Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis
Tomas Dimša blokuoja Alexanderio Oriakhi dėjimą Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis
Tauro Jogėlos skrydis Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis
Mantas Šernius patenkintas įvykiais aikštėje Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis

Tiksliai paskutinę rungtynių minutę sužaidęs Kauno „Žalgiris“ (12-1) iškovojo eilinę pergalę Lietuvos krepšinio lygoje. Kauniečiai namie po atkaklios kovos 82:78 (17:16, 21:21, 19:23, 25:18) palaužė Pasvalio „Pieno žvaigždes“ (6-8) ir laimėjo vienuoliktą kartą iš eilės.

Ketvirtojo kėlinio viduryje iš toli pasižymėjęs Osvaldas Olisevičius padidino „Pieno žvaigždžių“ persvarą iki penkių taškų (71:66), tačiau tada į lemiamą šturmą stoję žalgiriečiai spurtavo 7:1 ir persvėrė rezultatą savo naudai (73:72).

Rungtynių žaidėjas
Paulius  Jankūnas
PTS 13 | REB 8 | AS 2 | ST 2
Likus žaisti 37 sekundes ir „Žalgiriui“ pirmaujant 77:75, Aidas Viskontas perėmė kamuolį bei išprovokavo pražangą. Teisėjai skyrė paprastą pražangą, nors pasvaliečiai norėjo nesportinės.

Viskontas pataikė tik vieną baudą ir nepasinaudojo proga rezultato išlyginti.

Kitoje aikštės pusėje Edgaras Ulanovas pataikė paskutinę atakos sekundę ir, likus žaisti 14 sekundžių, šeimininkai pirmavo 79:76.

Po minutės pertraukėlės Gytis Sirutavičius suklydo perduodant kamuolį, o pražanga sustabdytas Ulanovas realizavo baudų metimus ir galutinai įtvirtino „Žalgirio“ pergalę (81:76).

„Žalgiris“ šiai dvikovai neregistravo Rusijoje nugarą nesenkiai pasitempusio Jameso Andersono. Jo vietą dvyliktuke užėmė Donatas Tarolis.

„Pieno žvaigždės“ vienu metu trečiajame kėlinyje buvo įgiję 9 taškų pranašumą (49:40), tačiau jį greitai prarado ir „Žalgiris“ ketvirto kėlinio pradžioje jau pirmavo 62:60.

„Žalgiris“: Paulius Jankūnas 13 (8 atk. kam.), Artūras Milaknis 12, Lukas Lekavičius 12, Robertas Javtokas 10, Edgaras Ulanovas 8.

„Pieno žvaigždės“: Evaldas Kairys 13, Aidas Viskontas 13, Laimonas Kisielius 13, Gytis Sirutavičius 11, Kyle'as La Monte'as 9.

Šių komandų keliai LKL pirmenybėse jau buvo susikirtę spalio pradžioje. Tą kartą Lietuvos čempionai iš Pasvalio išsivežė pergalę rezultatu 88:72.

Gintaras Krapikas („Žalgirio“ vyr. treneris): „Kitokios kovos ir nelaukiau. Reikia pasakyti komplimentą priešininkui, nes jie ne tik šias rungtynes, bet ir eilę paskutinių rungtynių žaidžia gerai. „Pieno žvaigždės“ turi labai lygią ir Lietuvos krepšinio lygai gana stiprią komandą, kuri dabar žaidžia gerą krepšinį ir tikrai nesitikėjau, kad bus lengviau. 

Rungtynių pabaigoje kelis kartus apsigynėme be pražangų, paėmėme kamuolius, patys išnaudojome progas puolime. Džiaugtis labai nėra kuo, bet pergalė yra pergalė ir laukiame ketvirtadienio rungtynių.“

Paulius Jankūnas („Žalgirio“ kapitonas): „Gal kažkam atrodo, kad po Eurolygos bus lengva žaisti LKL, bet mes žinome, kad tai bus sunkios rungtynės. Nebuvo lengva, varžovai gerai žaidė, kovėsi, o mums iš pradžių trūko agresyvumo. 

Buvo pikta, kad taip namie žaidėme, leidome priešininkui daryti ką nori, išnaudoti savo stipriąsias puses. Rungtynių pabaigoje susikaupėme, pradėjome žaisti savo žaidimą, dėl to ir laimėjome. Jeigu taip žaistume nuo pradžių, manau, kad laimėti būtų lengviau.“

Mantas Šernius („Pieno žvaigždžių“ vyr. treneris): „Žinau, kad kiekvienas mano krepšininkas nori rungtyniauti „Žalgiryje“ ir jų nereikia motyvuoti žaisti su šia komanda. Visi būna maksimaliai susikoncentravę ir daro tai, ką gali geriausiai. 

Žaidžiant su „Žalgiriu“, reikia ne tik sėkmės, bet ir laimėti mikrodvikovas, mažas detales, kurios krepšinyje yra labai svarbios. Vien sėkmės neužteks. Bet mes esame ką tik susibūrusi komanda ir matau, kaip stengiamės tai išpildyti kiekvienose rungtynėse.

Rungtynių pabaigoje pritrūko šaltų nervų, situacijos įvertinimo ir patirties. Suklydome, „Žalgiriui“ pasisekė, bet toks tas krepšinis.“

Rungtynių vaizdo reportažas:


Rodyti komentarus
1 2 3 4 5  »
2014-12-02 12:24
ProtagonistasWolandazProtagonistasWolandazProtagonistasEL CrapikoProtagonistasPolloProtagonistasantirytasProtagonistasantirytaskomentaru net nera kaip tragiskai atrodo siandien zalgiris....vel jokios motyvacijos lkl,o maniau po maco su lietkabeliu daugiau tokio meslo nebebusKas tu, kūno kalbos specialistas, psichologijos doktorantas? Iš kur tu žinai kas motyvuotas, kas ne?Gal visgi Pasvalys gerai žaidžia, ar tas neįmanoma? Leisk atspėsiu - Žalgiris jiems taip leidžia žaist, right? Tik nesprokit iš susireikšminimo žali pasipūtėliai.seniai bemaciau tave cia,idiote...regis krepsinio portale apie psichologija prasneko zioplys jauAišku seniai matei, nes ateini tik į žk ir lr temas, ir ne tiek dėl krepšinio, kiek paviduriuot. Marš sukalbėt atsiklaupus šimtą "fu*k you referee" į Halės pusę atsisukus, žalias radikale.Nu tai ir gerai darė, o ne tai kai kurie "viduriuoja" ryto temose, arba kaip tu dabar nevietoje ir nelaiku.Tavo laikas buvo vakar, o dabar galejai nebent pasveikint Žalgirį su pergalę nebandydamas čia dviračio išrasti, nes problema Žalgirio ta pati ir amžina - nusiteikimas"Ne vietoje"? "Mano laikas"? "Išrasti dviračio"? Ką po šimts kalakutų tu čia myki, ribotų galimybių vidutinybe? Kol žodžių kišenėj ieškosi, tol šalin rankas nuo klaviatūros, prasčioke. Neaiškink man kada man rašyti, ir aš nesakysiu tau eiti. Ne jūsų lyga, žali diletantai."Vidutinybe", "prascioke".. Kokie ispudingi issireiskimai? Neturint argumentu pasitelkiama apgailetina kito zmogaus zeminimo retorika? O sau paciam nesinori pritaikyti panasiu issireiskimu ar tai jau laikai savo intelekta aukstesni uz kitu? Beje, prie ko cia lyga turi buti zaliu? Ji yra visu, bet tikrai jau ne jusu nes jus net jos ikurime nedalyvavote.Atsakau į diletanto, turinčio teksto suvokimo bėdų, klausimus (antrą kartą nekartosiu):1) Man tai tie išsireiškimai neįspūdingi. Kokių tau argumentų reikia? Be demagogijų, gerai?2) Kodėl turėčiau sau juos taikyt, jei su manim į kalbas veliasi tie, kurie netempia mano lygio? Kad ir tu - čia gi visai ne apie krepšinio lygą rašiau, o bendravimo. Metafora, Jesus Christ... (facepalm)3) Savo "intelekto" nelaikau aukštesniu už kitų, nes tik aš vienas iš nedaugelio čia esančių žinau, kas tas intelektas, ir kad jis nėra realios išmonės esminis kriterijus. Jei tu klausi, ar laikau save protingesniu už kitus čia esančius, tai prisėsk ir įsipilk šimtą - taip, už daugumą čia esančių esu protingesnis ir Pollo tam tikra prasme teisus - man čia ne vieta. Kita vertus aš čia tam ir esu, kad protingas skaitytojas nesijaustų vienišas tarp krūvos... let's say, komandinio sporto fanų, švelniai tariant.Beje, Pollo, nieko aš neprisipažinau ir niekur aš nebuvau įlindęs, ką man su tavim kalbėt kai tu apie kažkokius mistinius "išlindimus" kalbi ir aiškini, tovarišč, kada kam koks laikas tarti žodį. O pasidarkyt ateinu laiks nuo laiko, kad priminčiau vienam kitam de*ilui, kad jis de*ilas.Kaip protingas žmogus, turėtum žinoti, kad žmogaus vartojama retorika, nepriklausomai nuo to sakytinė ji ar rašytinė, pasako šį tą apie žmogaus būdą. Matant tavo aroganciją, vartojamus epitetus, tokius kaip "prasčiokas" parodo, kad nesi toks jau ir protingas kokiu dediesi. Bent jau mano nuomone, elementarus mandagumas ir normali kalba, nepersmelkta arogancijos, sarkazmo yra išprususio žmogaus bruožas. Arba yra kitas variantas: neskiri, kada reikia šiokį tokį etiketą rodyti, o kada sakyti tiesiai šviesiai ir kaip sakyti. Čia aš rašau kaip tau - aukštesniame lygyje stovinčiam Nyčės Antžmogiui.O dėl Eurolygos gan tiksliai viską surašei, tačiau yra vienas "bet". 7-8 komandos tai ne viena ar dvi. Galų gale visu mastu žiūrint, Eurolygą sudaro trečdalis to elito, o tai jau savaime nemažai. Atitinkamai ir Eurolygos vidutniokai lenkia Europos taurės vidutiniokus. Nesakau, kad reikia vadint Europos taurę kibiro taure, bet lygių skirtumas yra, ir to nepaneigsi.Nepergyvenk gerbiamasai, aš puikiai suvokiu kur, kam ir kokią išraiškos priemonę naudoju. Arogancija ir sarkazmu mano komentarai persmelkti neatsitiktinai. Komentarai adresuoti atitinkamui kontingentui. Jei tu skaitai mane, protingas skaitytojau, kodėl manai, kad tai, ką rašau, t.y. visas tas sarkazmas, arogancija ir šiaip offensive'škumas, yra skirta tau? Matai, neatsitiktinai panaudojau terminą "pseudofaniūkščiai". Juo apibūdinau žalfanius, kurių nekenčiu. Turiu už ką ir kai kurių rytfanių nekęst, bet čia kita tema. Taigi nemokyk manęs, kaip su kuo kalbėti. Aš visiškai nesistengiu atrodyti protingas - manęs paklausė, ar aš save tokiu laikau, aš ir atsakiau. Todėl su tais, kurie rašo, kas man nepatinka, aš ir bendrauju atitinkamai. Nesiterliosiu aš čia malonybine leksika su tais, kurie iškraipo mano mintis ar net nesupranta kas parašyta (o ir ne aš pradedu). Bad strike.Dėl EL - EL, tai privilegija sužaisti su Realais ar Barcelonom. Viskas. Visa kita tai gaidžių peštynes. Nu koks ten grandas gali būt Nižnyj Novgorod? Ar koks Sassari? Nu ką kalbėt, jei net Neptūnas ten tris pergales turi, vietoj kurio ten per plauką Šiauliai galėjo būti. Nu nothing special. Negi jūs šventai įtikėję, kad ten visi nuo pirmo iki paskutinio yra geresni už tuos, kas kibire lošia? Šitai galima palikti mažiesiems krepšinio mėgėjams, kaip ir pasaką apie kalėdų senelį.Aš nesakau, kad EL neturi būti siekiamybė. Aš sakau, kad ten iš tiesų tik 7-8 komandos, kurios tikrai kitam lygyje. Visos kitos gali būti pakeistos "kibiro grandais" ir nebūtų jokio skirtumo.Tai čia ir yra visa esmė, kad 7-8 kitame lygyje esančios komandos yra daug. Čia ne viena, ne dvi. Žinoma, kad yra komandų, kurios turėtų Europos taurėje sunkumų, bet santykinai žiūrint Eurolygos stipriausi geresni už Europos taurės stipriausius, EL vidutiniokai stipresni už Europos taurės vidutiniokus. Tokia pati tendencija su autsaideriais. Taigi, nereikia galvot, kad Eurolyga kažkas tai tokio kosminio, lyginant su Europos taure, bet visgi komandos yra kito kalibro. Būtent todėl Eurolyga yra tartum Europos klubinio krepšinio pirmas divizionas, o Europos taurė - antras.P.s. nemokiau aš tavęs, tik parašiau, jog iš komentarų pastarųjų neatrodai toks protingas, koks dediesi. Ir niekas nesakė, kad ten malonybėmis turėtum bendraut. Nereikia iš vieno kraštutinumo į kitą pult. Bet, aišku, tau spręsti kaip bendrauti su kitais ir kiekvieno skirtingas supratimas, kaip reiškiasi protas.O aš nepritariu, kad El neplayoff'inės komandos yra "aukštesnis divizionas" ir sakau, kad worst 16 el komandų yra the same, kas best ~16 eurocup komandų. Bullshit yra tie visi mistiniai "kiti" kalibrai. Ir aš tau kartoju, po velnių: aš nesidedu protingu. Aš už tave nenuspręsiu, kuo tau mane laikyt. Apskritai, siauraprotiškas man tavo protingo žmogaus portreto statymas į kažkokius rėmus. Lyg protą apspręstų tokios savybės kaip arogancija ir sarkazmas. Jei kažką dedu į šuns dienas, nereiškia, kad dedu ir tave. Bet jei užstoji susireikšminusius dundukus, tai welcome į priešingą barikadų pusę.


Dėl bendravimo ir proto nediskutuokim, čia oftopic, juolab, kad nepriimu to asmeniškai. "sakau, kad worst 16 el komandų yra the same, kas best ~16 eurocup komandų" BŪTENT. EL Worst tas pats, kas Eurocup best. Ir tai reiškia, kad Eurolygoje žaidžia kito lygio komandos, nes EL vidutiniokai Eurocupe be didesnių problemų griežtų pirmaisiais smuikais Eurocupe.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-02 10:54
Čia ilgiausio komentaro konkursas? :D atsidariau ir nesupratau. Šiaip visai įdomią diskusiją užvedėt, bet aš linkčiau prie nuomonės, kad eurolygos komandos stipresnės yra išiimčių, bet... . Kalbėti reikia ne tik apie šiuo metu rodomą žaidimo kokybę. Manau labai svarbus faktorius yra klubo struktūra, klubo bazė visa, kaip pvz. žalgirio ji viena geriausių europoje ( jei negeriausia, buvo straipsnis apie tai, kam įdomu pasigooglins).

Ką jūs besakytumėt, kad ir kaip pyktumėt, bet tas arogantiškas, piktas, pasikėlęs žmogus tymtelėjo diskusiją į aukštesnį lvl. Jau pabodę tie "veidu į ... , pasityčiojom... ir kitas besikartojantis mėšlo pilimas vaikų save vadinančių krepšinio fanais(būna ir išimčių).
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-02 10:21
sdf
StebėtojasNegražu, teisėjai ištraukė varžybas Žalgirio naudai. Neturėtų taip būt LKLe.


0MGL0LWTFGEDA.


vaje vaje jau antra kart zalgiri istraukia... kaip negerai
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-02 10:10
isvis protingesni rytfaniai supranta kad paciu komandele gavo nuo PPŽ namie tai cia nesireiskia, todel ir kiti rytfaniai turetu pavyzdi imti - gavot nuo pienines besidraskydami is visu jegu, tai dabar bent patylekit arba svaikit kaip zalgiris turi bijoti bronzininku, nes LR nesenai sutriuskino Lietkabeli :D
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-02 10:09
man tai geda istikruju uz dauguma ryto fanu (zinoma uz tuos durnesnius o ne protingesnius, kurie neraso bele rasyti), kurie ateina cia ir triedzia nesamonemis provokuodami , o poto verkia kad i ryto tema zalgiriniai eina ir tapati daro :D Protagonistas tai isvis matau labai mazai su krepsiniu susigaudantis provokatorius, gal eik i mokykla bei pasedek pamokose, igausi bent minimaliu protiniu ziniu. Sako silpniausia Eurolygos TOP16 komanda zemiasniame lygmenyje negu kibiro TOP16 komandu :DD Nu cirkininkas kokiu reta, atsimetu kai LKL dabartiniai bronzininkai 2005 pirma karta viedra iskovojo, o zalgiris TOP16 paskutine vieta uzime, klyke tokie "save laikantys protingai mekekliai" kaip protagonistas kad pzdc zalgiriui, sunesios kaip vaikus - atejo LKL finalai, raudonieji mikimauzai gavo 4-0 ir uztylo visi arturiuko protelio pajacai :) Lygiai ir siemet tas pats butu, jauciu be vargo blogiausia Eurolygos TOP16 komanda suestu busimus kibiro cempionus
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-02 08:41
WolandazProtagonistasWolandazProtagonistasEL CrapikoProtagonistasPolloProtagonistasantirytasProtagonistasantirytaskomentaru net nera kaip tragiskai atrodo siandien zalgiris....vel jokios motyvacijos lkl,o maniau po maco su lietkabeliu daugiau tokio meslo nebebusKas tu, kūno kalbos specialistas, psichologijos doktorantas? Iš kur tu žinai kas motyvuotas, kas ne?Gal visgi Pasvalys gerai žaidžia, ar tas neįmanoma? Leisk atspėsiu - Žalgiris jiems taip leidžia žaist, right? Tik nesprokit iš susireikšminimo žali pasipūtėliai.seniai bemaciau tave cia,idiote...regis krepsinio portale apie psichologija prasneko zioplys jauAišku seniai matei, nes ateini tik į žk ir lr temas, ir ne tiek dėl krepšinio, kiek paviduriuot. Marš sukalbėt atsiklaupus šimtą "fu*k you referee" į Halės pusę atsisukus, žalias radikale.Nu tai ir gerai darė, o ne tai kai kurie "viduriuoja" ryto temose, arba kaip tu dabar nevietoje ir nelaiku.Tavo laikas buvo vakar, o dabar galejai nebent pasveikint Žalgirį su pergalę nebandydamas čia dviračio išrasti, nes problema Žalgirio ta pati ir amžina - nusiteikimas"Ne vietoje"? "Mano laikas"? "Išrasti dviračio"? Ką po šimts kalakutų tu čia myki, ribotų galimybių vidutinybe? Kol žodžių kišenėj ieškosi, tol šalin rankas nuo klaviatūros, prasčioke. Neaiškink man kada man rašyti, ir aš nesakysiu tau eiti. Ne jūsų lyga, žali diletantai."Vidutinybe", "prascioke".. Kokie ispudingi issireiskimai? Neturint argumentu pasitelkiama apgailetina kito zmogaus zeminimo retorika? O sau paciam nesinori pritaikyti panasiu issireiskimu ar tai jau laikai savo intelekta aukstesni uz kitu? Beje, prie ko cia lyga turi buti zaliu? Ji yra visu, bet tikrai jau ne jusu nes jus net jos ikurime nedalyvavote.Atsakau į diletanto, turinčio teksto suvokimo bėdų, klausimus (antrą kartą nekartosiu):1) Man tai tie išsireiškimai neįspūdingi. Kokių tau argumentų reikia? Be demagogijų, gerai?2) Kodėl turėčiau sau juos taikyt, jei su manim į kalbas veliasi tie, kurie netempia mano lygio? Kad ir tu - čia gi visai ne apie krepšinio lygą rašiau, o bendravimo. Metafora, Jesus Christ... (facepalm)3) Savo "intelekto" nelaikau aukštesniu už kitų, nes tik aš vienas iš nedaugelio čia esančių žinau, kas tas intelektas, ir kad jis nėra realios išmonės esminis kriterijus. Jei tu klausi, ar laikau save protingesniu už kitus čia esančius, tai prisėsk ir įsipilk šimtą - taip, už daugumą čia esančių esu protingesnis ir Pollo tam tikra prasme teisus - man čia ne vieta. Kita vertus aš čia tam ir esu, kad protingas skaitytojas nesijaustų vienišas tarp krūvos... let's say, komandinio sporto fanų, švelniai tariant.Beje, Pollo, nieko aš neprisipažinau ir niekur aš nebuvau įlindęs, ką man su tavim kalbėt kai tu apie kažkokius mistinius "išlindimus" kalbi ir aiškini, tovarišč, kada kam koks laikas tarti žodį. O pasidarkyt ateinu laiks nuo laiko, kad priminčiau vienam kitam de*ilui, kad jis de*ilas.Kaip protingas žmogus, turėtum žinoti, kad žmogaus vartojama retorika, nepriklausomai nuo to sakytinė ji ar rašytinė, pasako šį tą apie žmogaus būdą. Matant tavo aroganciją, vartojamus epitetus, tokius kaip "prasčiokas" parodo, kad nesi toks jau ir protingas kokiu dediesi. Bent jau mano nuomone, elementarus mandagumas ir normali kalba, nepersmelkta arogancijos, sarkazmo yra išprususio žmogaus bruožas. Arba yra kitas variantas: neskiri, kada reikia šiokį tokį etiketą rodyti, o kada sakyti tiesiai šviesiai ir kaip sakyti. Čia aš rašau kaip tau - aukštesniame lygyje stovinčiam Nyčės Antžmogiui.O dėl Eurolygos gan tiksliai viską surašei, tačiau yra vienas "bet". 7-8 komandos tai ne viena ar dvi. Galų gale visu mastu žiūrint, Eurolygą sudaro trečdalis to elito, o tai jau savaime nemažai. Atitinkamai ir Eurolygos vidutniokai lenkia Europos taurės vidutiniokus. Nesakau, kad reikia vadint Europos taurę kibiro taure, bet lygių skirtumas yra, ir to nepaneigsi.Nepergyvenk gerbiamasai, aš puikiai suvokiu kur, kam ir kokią išraiškos priemonę naudoju. Arogancija ir sarkazmu mano komentarai persmelkti neatsitiktinai. Komentarai adresuoti atitinkamui kontingentui. Jei tu skaitai mane, protingas skaitytojau, kodėl manai, kad tai, ką rašau, t.y. visas tas sarkazmas, arogancija ir šiaip offensive'škumas, yra skirta tau? Matai, neatsitiktinai panaudojau terminą "pseudofaniūkščiai". Juo apibūdinau žalfanius, kurių nekenčiu. Turiu už ką ir kai kurių rytfanių nekęst, bet čia kita tema. Taigi nemokyk manęs, kaip su kuo kalbėti. Aš visiškai nesistengiu atrodyti protingas - manęs paklausė, ar aš save tokiu laikau, aš ir atsakiau. Todėl su tais, kurie rašo, kas man nepatinka, aš ir bendrauju atitinkamai. Nesiterliosiu aš čia malonybine leksika su tais, kurie iškraipo mano mintis ar net nesupranta kas parašyta (o ir ne aš pradedu). Bad strike.Dėl EL - EL, tai privilegija sužaisti su Realais ar Barcelonom. Viskas. Visa kita tai gaidžių peštynes. Nu koks ten grandas gali būt Nižnyj Novgorod? Ar koks Sassari? Nu ką kalbėt, jei net Neptūnas ten tris pergales turi, vietoj kurio ten per plauką Šiauliai galėjo būti. Nu nothing special. Negi jūs šventai įtikėję, kad ten visi nuo pirmo iki paskutinio yra geresni už tuos, kas kibire lošia? Šitai galima palikti mažiesiems krepšinio mėgėjams, kaip ir pasaką apie kalėdų senelį.Aš nesakau, kad EL neturi būti siekiamybė. Aš sakau, kad ten iš tiesų tik 7-8 komandos, kurios tikrai kitam lygyje. Visos kitos gali būti pakeistos "kibiro grandais" ir nebūtų jokio skirtumo.Tai čia ir yra visa esmė, kad 7-8 kitame lygyje esančios komandos yra daug. Čia ne viena, ne dvi. Žinoma, kad yra komandų, kurios turėtų Europos taurėje sunkumų, bet santykinai žiūrint Eurolygos stipriausi geresni už Europos taurės stipriausius, EL vidutiniokai stipresni už Europos taurės vidutiniokus. Tokia pati tendencija su autsaideriais. Taigi, nereikia galvot, kad Eurolyga kažkas tai tokio kosminio, lyginant su Europos taure, bet visgi komandos yra kito kalibro. Būtent todėl Eurolyga yra tartum Europos klubinio krepšinio pirmas divizionas, o Europos taurė - antras.P.s. nemokiau aš tavęs, tik parašiau, jog iš komentarų pastarųjų neatrodai toks protingas, koks dediesi. Ir niekas nesakė, kad ten malonybėmis turėtum bendraut. Nereikia iš vieno kraštutinumo į kitą pult. Bet, aišku, tau spręsti kaip bendrauti su kitais ir kiekvieno skirtingas supratimas, kaip reiškiasi protas.


O aš nepritariu, kad El neplayoff'inės komandos yra "aukštesnis divizionas" ir sakau, kad worst 16 el komandų yra the same, kas best ~16 eurocup komandų. Bullshit yra tie visi mistiniai "kiti" kalibrai. Ir aš tau kartoju, po velnių: aš nesidedu protingu. Aš už tave nenuspręsiu, kuo tau mane laikyt. Apskritai, siauraprotiškas man tavo protingo žmogaus portreto statymas į kažkokius rėmus. Lyg protą apspręstų tokios savybės kaip arogancija ir sarkazmas. Jei kažką dedu į šuns dienas, nereiškia, kad dedu ir tave. Bet jei užstoji susireikšminusius dundukus, tai welcome į priešingą barikadų pusę.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-02 05:46
GEDA.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-02 00:26
Negražu, teisėjai ištraukė varžybas Žalgirio naudai. Neturėtų taip būt LKLe.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 23:36
JD
chipushilaMIMAMAž buvo neverti pergalės tiek šiandien, tiek su Lietkabeliu... Ne ž laimėjo, o 3 vyrukai šalia aikštes lakstantys :)Kam tu cia aiskini.. sita schema jau senai daugumai yra zinoma..


Kam tu cia jam kazka aiskini, lasara? Tavo psichozes jau cia nevienerius metus gerai zinomos.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 23:14
ProtagonistasWolandazProtagonistasEL CrapikoProtagonistasPolloProtagonistasantirytasProtagonistasantirytaskomentaru net nera kaip tragiskai atrodo siandien zalgiris....vel jokios motyvacijos lkl,o maniau po maco su lietkabeliu daugiau tokio meslo nebebusKas tu, kūno kalbos specialistas, psichologijos doktorantas? Iš kur tu žinai kas motyvuotas, kas ne?Gal visgi Pasvalys gerai žaidžia, ar tas neįmanoma? Leisk atspėsiu - Žalgiris jiems taip leidžia žaist, right? Tik nesprokit iš susireikšminimo žali pasipūtėliai.seniai bemaciau tave cia,idiote...regis krepsinio portale apie psichologija prasneko zioplys jauAišku seniai matei, nes ateini tik į žk ir lr temas, ir ne tiek dėl krepšinio, kiek paviduriuot. Marš sukalbėt atsiklaupus šimtą "fu*k you referee" į Halės pusę atsisukus, žalias radikale.Nu tai ir gerai darė, o ne tai kai kurie "viduriuoja" ryto temose, arba kaip tu dabar nevietoje ir nelaiku.Tavo laikas buvo vakar, o dabar galejai nebent pasveikint Žalgirį su pergalę nebandydamas čia dviračio išrasti, nes problema Žalgirio ta pati ir amžina - nusiteikimas"Ne vietoje"? "Mano laikas"? "Išrasti dviračio"? Ką po šimts kalakutų tu čia myki, ribotų galimybių vidutinybe? Kol žodžių kišenėj ieškosi, tol šalin rankas nuo klaviatūros, prasčioke. Neaiškink man kada man rašyti, ir aš nesakysiu tau eiti. Ne jūsų lyga, žali diletantai."Vidutinybe", "prascioke".. Kokie ispudingi issireiskimai? Neturint argumentu pasitelkiama apgailetina kito zmogaus zeminimo retorika? O sau paciam nesinori pritaikyti panasiu issireiskimu ar tai jau laikai savo intelekta aukstesni uz kitu? Beje, prie ko cia lyga turi buti zaliu? Ji yra visu, bet tikrai jau ne jusu nes jus net jos ikurime nedalyvavote.Atsakau į diletanto, turinčio teksto suvokimo bėdų, klausimus (antrą kartą nekartosiu):1) Man tai tie išsireiškimai neįspūdingi. Kokių tau argumentų reikia? Be demagogijų, gerai?2) Kodėl turėčiau sau juos taikyt, jei su manim į kalbas veliasi tie, kurie netempia mano lygio? Kad ir tu - čia gi visai ne apie krepšinio lygą rašiau, o bendravimo. Metafora, Jesus Christ... (facepalm)3) Savo "intelekto" nelaikau aukštesniu už kitų, nes tik aš vienas iš nedaugelio čia esančių žinau, kas tas intelektas, ir kad jis nėra realios išmonės esminis kriterijus. Jei tu klausi, ar laikau save protingesniu už kitus čia esančius, tai prisėsk ir įsipilk šimtą - taip, už daugumą čia esančių esu protingesnis ir Pollo tam tikra prasme teisus - man čia ne vieta. Kita vertus aš čia tam ir esu, kad protingas skaitytojas nesijaustų vienišas tarp krūvos... let's say, komandinio sporto fanų, švelniai tariant.Beje, Pollo, nieko aš neprisipažinau ir niekur aš nebuvau įlindęs, ką man su tavim kalbėt kai tu apie kažkokius mistinius "išlindimus" kalbi ir aiškini, tovarišč, kada kam koks laikas tarti žodį. O pasidarkyt ateinu laiks nuo laiko, kad priminčiau vienam kitam de*ilui, kad jis de*ilas.Kaip protingas žmogus, turėtum žinoti, kad žmogaus vartojama retorika, nepriklausomai nuo to sakytinė ji ar rašytinė, pasako šį tą apie žmogaus būdą. Matant tavo aroganciją, vartojamus epitetus, tokius kaip "prasčiokas" parodo, kad nesi toks jau ir protingas kokiu dediesi. Bent jau mano nuomone, elementarus mandagumas ir normali kalba, nepersmelkta arogancijos, sarkazmo yra išprususio žmogaus bruožas. Arba yra kitas variantas: neskiri, kada reikia šiokį tokį etiketą rodyti, o kada sakyti tiesiai šviesiai ir kaip sakyti. Čia aš rašau kaip tau - aukštesniame lygyje stovinčiam Nyčės Antžmogiui.O dėl Eurolygos gan tiksliai viską surašei, tačiau yra vienas "bet". 7-8 komandos tai ne viena ar dvi. Galų gale visu mastu žiūrint, Eurolygą sudaro trečdalis to elito, o tai jau savaime nemažai. Atitinkamai ir Eurolygos vidutniokai lenkia Europos taurės vidutiniokus. Nesakau, kad reikia vadint Europos taurę kibiro taure, bet lygių skirtumas yra, ir to nepaneigsi.Nepergyvenk gerbiamasai, aš puikiai suvokiu kur, kam ir kokią išraiškos priemonę naudoju. Arogancija ir sarkazmu mano komentarai persmelkti neatsitiktinai. Komentarai adresuoti atitinkamui kontingentui. Jei tu skaitai mane, protingas skaitytojau, kodėl manai, kad tai, ką rašau, t.y. visas tas sarkazmas, arogancija ir šiaip offensive'škumas, yra skirta tau? Matai, neatsitiktinai panaudojau terminą "pseudofaniūkščiai". Juo apibūdinau žalfanius, kurių nekenčiu. Turiu už ką ir kai kurių rytfanių nekęst, bet čia kita tema. Taigi nemokyk manęs, kaip su kuo kalbėti. Aš visiškai nesistengiu atrodyti protingas - manęs paklausė, ar aš save tokiu laikau, aš ir atsakiau. Todėl su tais, kurie rašo, kas man nepatinka, aš ir bendrauju atitinkamai. Nesiterliosiu aš čia malonybine leksika su tais, kurie iškraipo mano mintis ar net nesupranta kas parašyta (o ir ne aš pradedu). Bad strike.Dėl EL - EL, tai privilegija sužaisti su Realais ar Barcelonom. Viskas. Visa kita tai gaidžių peštynes. Nu koks ten grandas gali būt Nižnyj Novgorod? Ar koks Sassari? Nu ką kalbėt, jei net Neptūnas ten tris pergales turi, vietoj kurio ten per plauką Šiauliai galėjo būti. Nu nothing special. Negi jūs šventai įtikėję, kad ten visi nuo pirmo iki paskutinio yra geresni už tuos, kas kibire lošia? Šitai galima palikti mažiesiems krepšinio mėgėjams, kaip ir pasaką apie kalėdų senelį.Aš nesakau, kad EL neturi būti siekiamybė. Aš sakau, kad ten iš tiesų tik 7-8 komandos, kurios tikrai kitam lygyje. Visos kitos gali būti pakeistos "kibiro grandais" ir nebūtų jokio skirtumo.


Tai čia ir yra visa esmė, kad 7-8 kitame lygyje esančios komandos yra daug. Čia ne viena, ne dvi. Žinoma, kad yra komandų, kurios turėtų Europos taurėje sunkumų, bet santykinai žiūrint Eurolygos stipriausi geresni už Europos taurės stipriausius, EL vidutiniokai stipresni už Europos taurės vidutiniokus. Tokia pati tendencija su autsaideriais. Taigi, nereikia galvot, kad Eurolyga kažkas tai tokio kosminio, lyginant su Europos taure, bet visgi komandos yra kito kalibro. Būtent todėl Eurolyga yra tartum Europos klubinio krepšinio pirmas divizionas, o Europos taurė - antras.

P.s. nemokiau aš tavęs, tik parašiau, jog iš komentarų pastarųjų neatrodai toks protingas, koks dediesi. Ir niekas nesakė, kad ten malonybėmis turėtum bendraut. Nereikia iš vieno kraštutinumo į kitą pult. Bet, aišku, tau spręsti kaip bendrauti su kitais ir kiekvieno skirtingas supratimas, kaip reiškiasi protas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 22:55
WolandazProtagonistasEL CrapikoProtagonistasPolloProtagonistasantirytasProtagonistasantirytaskomentaru net nera kaip tragiskai atrodo siandien zalgiris....vel jokios motyvacijos lkl,o maniau po maco su lietkabeliu daugiau tokio meslo nebebusKas tu, kūno kalbos specialistas, psichologijos doktorantas? Iš kur tu žinai kas motyvuotas, kas ne?Gal visgi Pasvalys gerai žaidžia, ar tas neįmanoma? Leisk atspėsiu - Žalgiris jiems taip leidžia žaist, right? Tik nesprokit iš susireikšminimo žali pasipūtėliai.seniai bemaciau tave cia,idiote...regis krepsinio portale apie psichologija prasneko zioplys jauAišku seniai matei, nes ateini tik į žk ir lr temas, ir ne tiek dėl krepšinio, kiek paviduriuot. Marš sukalbėt atsiklaupus šimtą "fu*k you referee" į Halės pusę atsisukus, žalias radikale.Nu tai ir gerai darė, o ne tai kai kurie "viduriuoja" ryto temose, arba kaip tu dabar nevietoje ir nelaiku.Tavo laikas buvo vakar, o dabar galejai nebent pasveikint Žalgirį su pergalę nebandydamas čia dviračio išrasti, nes problema Žalgirio ta pati ir amžina - nusiteikimas"Ne vietoje"? "Mano laikas"? "Išrasti dviračio"? Ką po šimts kalakutų tu čia myki, ribotų galimybių vidutinybe? Kol žodžių kišenėj ieškosi, tol šalin rankas nuo klaviatūros, prasčioke. Neaiškink man kada man rašyti, ir aš nesakysiu tau eiti. Ne jūsų lyga, žali diletantai."Vidutinybe", "prascioke".. Kokie ispudingi issireiskimai? Neturint argumentu pasitelkiama apgailetina kito zmogaus zeminimo retorika? O sau paciam nesinori pritaikyti panasiu issireiskimu ar tai jau laikai savo intelekta aukstesni uz kitu? Beje, prie ko cia lyga turi buti zaliu? Ji yra visu, bet tikrai jau ne jusu nes jus net jos ikurime nedalyvavote.Atsakau į diletanto, turinčio teksto suvokimo bėdų, klausimus (antrą kartą nekartosiu):1) Man tai tie išsireiškimai neįspūdingi. Kokių tau argumentų reikia? Be demagogijų, gerai?2) Kodėl turėčiau sau juos taikyt, jei su manim į kalbas veliasi tie, kurie netempia mano lygio? Kad ir tu - čia gi visai ne apie krepšinio lygą rašiau, o bendravimo. Metafora, Jesus Christ... (facepalm)3) Savo "intelekto" nelaikau aukštesniu už kitų, nes tik aš vienas iš nedaugelio čia esančių žinau, kas tas intelektas, ir kad jis nėra realios išmonės esminis kriterijus. Jei tu klausi, ar laikau save protingesniu už kitus čia esančius, tai prisėsk ir įsipilk šimtą - taip, už daugumą čia esančių esu protingesnis ir Pollo tam tikra prasme teisus - man čia ne vieta. Kita vertus aš čia tam ir esu, kad protingas skaitytojas nesijaustų vienišas tarp krūvos... let's say, komandinio sporto fanų, švelniai tariant.Beje, Pollo, nieko aš neprisipažinau ir niekur aš nebuvau įlindęs, ką man su tavim kalbėt kai tu apie kažkokius mistinius "išlindimus" kalbi ir aiškini, tovarišč, kada kam koks laikas tarti žodį. O pasidarkyt ateinu laiks nuo laiko, kad priminčiau vienam kitam de*ilui, kad jis de*ilas.Kaip protingas žmogus, turėtum žinoti, kad žmogaus vartojama retorika, nepriklausomai nuo to sakytinė ji ar rašytinė, pasako šį tą apie žmogaus būdą. Matant tavo aroganciją, vartojamus epitetus, tokius kaip "prasčiokas" parodo, kad nesi toks jau ir protingas kokiu dediesi. Bent jau mano nuomone, elementarus mandagumas ir normali kalba, nepersmelkta arogancijos, sarkazmo yra išprususio žmogaus bruožas. Arba yra kitas variantas: neskiri, kada reikia šiokį tokį etiketą rodyti, o kada sakyti tiesiai šviesiai ir kaip sakyti. Čia aš rašau kaip tau - aukštesniame lygyje stovinčiam Nyčės Antžmogiui.O dėl Eurolygos gan tiksliai viską surašei, tačiau yra vienas "bet". 7-8 komandos tai ne viena ar dvi. Galų gale visu mastu žiūrint, Eurolygą sudaro trečdalis to elito, o tai jau savaime nemažai. Atitinkamai ir Eurolygos vidutniokai lenkia Europos taurės vidutiniokus. Nesakau, kad reikia vadint Europos taurę kibiro taure, bet lygių skirtumas yra, ir to nepaneigsi.


Nepergyvenk gerbiamasai, aš puikiai suvokiu kur, kam ir kokią išraiškos priemonę naudoju. Arogancija ir sarkazmu mano komentarai persmelkti neatsitiktinai. Komentarai adresuoti atitinkamui kontingentui. Jei tu skaitai mane, protingas skaitytojau, kodėl manai, kad tai, ką rašau, t.y. visas tas sarkazmas, arogancija ir šiaip offensive'škumas, yra skirta tau? Matai, neatsitiktinai panaudojau terminą "pseudofaniūkščiai". Juo apibūdinau žalfanius, kurių nekenčiu. Turiu už ką ir kai kurių rytfanių nekęst, bet čia kita tema. Taigi nemokyk manęs, kaip su kuo kalbėti. Aš visiškai nesistengiu atrodyti protingas - manęs paklausė, ar aš save tokiu laikau, aš ir atsakiau. Todėl su tais, kurie rašo, kas man nepatinka, aš ir bendrauju atitinkamai. Nesiterliosiu aš čia malonybine leksika su tais, kurie iškraipo mano mintis ar net nesupranta kas parašyta (o ir ne aš pradedu). Bad strike.

Dėl EL - EL, tai privilegija sužaisti su Realais ar Barcelonom. Viskas. Visa kita tai gaidžių peštynes. Nu koks ten grandas gali būt Nižnyj Novgorod? Ar koks Sassari? Nu ką kalbėt, jei net Neptūnas ten tris pergales turi, vietoj kurio ten per plauką Šiauliai galėjo būti. Nu nothing special. Negi jūs šventai įtikėję, kad ten visi nuo pirmo iki paskutinio yra geresni už tuos, kas kibire lošia? Šitai galima palikti mažiesiems krepšinio mėgėjams, kaip ir pasaką apie kalėdų senelį.

Aš nesakau, kad EL neturi būti siekiamybė. Aš sakau, kad ten iš tiesų tik 7-8 komandos, kurios tikrai kitam lygyje. Visos kitos gali būti pakeistos "kibiro grandais" ir nebūtų jokio skirtumo.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 22:50
MIMAMAž buvo neverti pergalės tiek šiandien, tiek su Lietkabeliu... Ne ž laimėjo, o 3 vyrukai šalia aikštes lakstantys :)


Kam tu cia aiskini.. sita schema jau senai daugumai yra zinoma..
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 22:31
sdf
MIMAMAž buvo neverti pergalės tiek šiandien, tiek su Lietkabeliu... Ne ž laimėjo, o 3 vyrukai šalia aikštes lakstantys :)


sakai teisejai lemiamu metu issimetant kamuoli is uzribio subejo ji prarast?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 22:19
ž buvo neverti pergalės tiek šiandien, tiek su Lietkabeliu... Ne ž laimėjo, o 3 vyrukai šalia aikštes lakstantys :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 22:12
ProtagonistasEL CrapikoProtagonistasPolloProtagonistasantirytasProtagonistasantirytaskomentaru net nera kaip tragiskai atrodo siandien zalgiris....vel jokios motyvacijos lkl,o maniau po maco su lietkabeliu daugiau tokio meslo nebebusKas tu, kūno kalbos specialistas, psichologijos doktorantas? Iš kur tu žinai kas motyvuotas, kas ne?Gal visgi Pasvalys gerai žaidžia, ar tas neįmanoma? Leisk atspėsiu - Žalgiris jiems taip leidžia žaist, right? Tik nesprokit iš susireikšminimo žali pasipūtėliai.seniai bemaciau tave cia,idiote...regis krepsinio portale apie psichologija prasneko zioplys jauAišku seniai matei, nes ateini tik į žk ir lr temas, ir ne tiek dėl krepšinio, kiek paviduriuot. Marš sukalbėt atsiklaupus šimtą "fu*k you referee" į Halės pusę atsisukus, žalias radikale.Nu tai ir gerai darė, o ne tai kai kurie "viduriuoja" ryto temose, arba kaip tu dabar nevietoje ir nelaiku.Tavo laikas buvo vakar, o dabar galejai nebent pasveikint Žalgirį su pergalę nebandydamas čia dviračio išrasti, nes problema Žalgirio ta pati ir amžina - nusiteikimas"Ne vietoje"? "Mano laikas"? "Išrasti dviračio"? Ką po šimts kalakutų tu čia myki, ribotų galimybių vidutinybe? Kol žodžių kišenėj ieškosi, tol šalin rankas nuo klaviatūros, prasčioke. Neaiškink man kada man rašyti, ir aš nesakysiu tau eiti. Ne jūsų lyga, žali diletantai."Vidutinybe", "prascioke".. Kokie ispudingi issireiskimai? Neturint argumentu pasitelkiama apgailetina kito zmogaus zeminimo retorika? O sau paciam nesinori pritaikyti panasiu issireiskimu ar tai jau laikai savo intelekta aukstesni uz kitu? Beje, prie ko cia lyga turi buti zaliu? Ji yra visu, bet tikrai jau ne jusu nes jus net jos ikurime nedalyvavote.Atsakau į diletanto, turinčio teksto suvokimo bėdų, klausimus (antrą kartą nekartosiu):1) Man tai tie išsireiškimai neįspūdingi. Kokių tau argumentų reikia? Be demagogijų, gerai?2) Kodėl turėčiau sau juos taikyt, jei su manim į kalbas veliasi tie, kurie netempia mano lygio? Kad ir tu - čia gi visai ne apie krepšinio lygą rašiau, o bendravimo. Metafora, Jesus Christ... (facepalm)3) Savo "intelekto" nelaikau aukštesniu už kitų, nes tik aš vienas iš nedaugelio čia esančių žinau, kas tas intelektas, ir kad jis nėra realios išmonės esminis kriterijus. Jei tu klausi, ar laikau save protingesniu už kitus čia esančius, tai prisėsk ir įsipilk šimtą - taip, už daugumą čia esančių esu protingesnis ir Pollo tam tikra prasme teisus - man čia ne vieta. Kita vertus aš čia tam ir esu, kad protingas skaitytojas nesijaustų vienišas tarp krūvos... let's say, komandinio sporto fanų, švelniai tariant.Beje, Pollo, nieko aš neprisipažinau ir niekur aš nebuvau įlindęs, ką man su tavim kalbėt kai tu apie kažkokius mistinius "išlindimus" kalbi ir aiškini, tovarišč, kada kam koks laikas tarti žodį. O pasidarkyt ateinu laiks nuo laiko, kad priminčiau vienam kitam de*ilui, kad jis de*ilas.


Kaip protingas žmogus, turėtum žinoti, kad žmogaus vartojama retorika, nepriklausomai nuo to sakytinė ji ar rašytinė, pasako šį tą apie žmogaus būdą. Matant tavo aroganciją, vartojamus epitetus, tokius kaip "prasčiokas" parodo, kad nesi toks jau ir protingas kokiu dediesi. Bent jau mano nuomone, elementarus mandagumas ir normali kalba, nepersmelkta arogancijos, sarkazmo yra išprususio žmogaus bruožas. Arba yra kitas variantas: neskiri, kada reikia šiokį tokį etiketą rodyti, o kada sakyti tiesiai šviesiai ir kaip sakyti. Čia aš rašau kaip tau - aukštesniame lygyje stovinčiam Nyčės Antžmogiui.

O dėl Eurolygos gan tiksliai viską surašei, tačiau yra vienas "bet". 7-8 komandos tai ne viena ar dvi. Galų gale visu mastu žiūrint, Eurolygą sudaro trečdalis to elito, o tai jau savaime nemažai. Atitinkamai ir Eurolygos vidutniokai lenkia Europos taurės vidutiniokus. Nesakau, kad reikia vadint Europos taurę kibiro taure, bet lygių skirtumas yra, ir to nepaneigsi.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 22:10
Bet kiek čia berasčiu yra.:D

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 22:09
ProtagonistasEL CrapikoProtagonistasEL CrapikoProtagonistasPolloProtagonistasantirytasProtagonistasantirytaskomentaru net nera kaip tragiskai atrodo siandien zalgiris....vel jokios motyvacijos lkl,o maniau po maco su lietkabeliu daugiau tokio meslo nebebusKas tu, kūno kalbos specialistas, psichologijos doktorantas? Iš kur tu žinai kas motyvuotas, kas ne?Gal visgi Pasvalys gerai žaidžia, ar tas neįmanoma? Leisk atspėsiu - Žalgiris jiems taip leidžia žaist, right? Tik nesprokit iš susireikšminimo žali pasipūtėliai.seniai bemaciau tave cia,idiote...regis krepsinio portale apie psichologija prasneko zioplys jauAišku seniai matei, nes ateini tik į žk ir lr temas, ir ne tiek dėl krepšinio, kiek paviduriuot. Marš sukalbėt atsiklaupus šimtą "fu*k you referee" į Halės pusę atsisukus, žalias radikale.Nu tai ir gerai darė, o ne tai kai kurie "viduriuoja" ryto temose, arba kaip tu dabar nevietoje ir nelaiku.Tavo laikas buvo vakar, o dabar galejai nebent pasveikint Žalgirį su pergalę nebandydamas čia dviračio išrasti, nes problema Žalgirio ta pati ir amžina - nusiteikimas"Ne vietoje"? "Mano laikas"? "Išrasti dviračio"? Ką po šimts kalakutų tu čia myki, ribotų galimybių vidutinybe? Kol žodžių kišenėj ieškosi, tol šalin rankas nuo klaviatūros, prasčioke. Neaiškink man kada man rašyti, ir aš nesakysiu tau eiti. Ne jūsų lyga, žali diletantai."Vidutinybe", "prascioke".. Kokie ispudingi issireiskimai? Neturint argumentu pasitelkiama apgailetina kito zmogaus zeminimo retorika? O sau paciam nesinori pritaikyti panasiu issireiskimu ar tai jau laikai savo intelekta aukstesni uz kitu? Beje, prie ko cia lyga turi buti zaliu? Ji yra visu, bet tikrai jau ne jusu nes jus net jos ikurime nedalyvavote.Atsakau į diletanto, turinčio teksto suvokimo bėdų, klausimus (antrą kartą nekartosiu):1) Man tai tie išsireiškimai neįspūdingi. Kokių tau argumentų reikia? Be demagogijų, gerai?2) Kodėl turėčiau sau juos taikyt, jei su manim į kalbas veliasi tie, kurie netempia mano lygio? Kad ir tu - čia gi visai ne apie krepšinio lygą rašiau, o bendravimo. Metafora, Jesus Christ... (facepalm)3) Savo "intelekto" nelaikau aukštesniu už kitų, nes tik aš vienas iš nedaugelio čia esančių žinau, kas tas intelektas, ir kad jis nėra realios išmonės esminis kriterijus. Jei tu klausi, ar laikau save protingesniu už kitus čia esančius, tai prisėsk ir įsipilk šimtą - taip, už daugumą čia esančių esu protingesnis ir Pollo tam tikra prasme teisus - man čia ne vieta. Kita vertus aš čia tam ir esu, kad protingas skaitytojas nesijaustų vienišas tarp krūvos... let's say, komandinio sporto fanų, švelniai tariant.Beje, Pollo, nieko aš neprisipažinau ir niekur aš nebuvau įlindęs, ką man su tavim kalbėt kai tu apie kažkokius mistinius "išlindimus" kalbi ir aiškini, tovarišč, kada kam koks laikas tarti žodį. O pasidarkyt ateinu laiks nuo laiko, kad priminčiau vienam kitam de*ilui, kad jis de*ilas.Ant tiek apgailetinas susireiksminimas kad nera ka ir bepasakyti. Ypac matant tavo pastangas parasyti tokia ilga paklode kad tik kaip nors irodyti jog cia esi protingesnis uz kitus. Galu gale dar ir vargso pastangos kad butu neuzmirstas tai ateina vis priminti kad ir pats egzistuoja.Kaip ironiška, apie susireikšminimą kalba labiausiai susireikšminę pseudofaniūkščiai LKL'e. Tai "nenusiteikia" žalgiriukas, tai "nemotyvuotas", tai dar koks velnias. O kad galbūt varžovas kažkame irgi geras bei gali savo jėgom laimėti, tai *ui išgirsi iš tokių. Juk čia Žalgiris! Tokias šiukšles kaip Pasvalys viena ranka apžaist turėtų, ar ne? Bet vat vis nenusiteikia, ar šiaip ne ta mėnulio fazė. O dar ta eurolyga... Eurolygoj jie mat lošia ir iš kibiro juokiasi... Kas ta Eurolyga? Faktiškai 7-8 grandai ir 16 vidutiniokų. Tokių vidutiniokų dar mažiausiai tiek pat tam pačiam kibire lošia. Kasmet tie patys playoff'ai: pora ispanų, pora graikų, italas (kažkada), rusas, žydas ir vienas išsišokėlis iš minėtų vidutiniokų. Vat ir visas EL lygis realiai - karalius nuogas ir visi bijo tą garsiai pasakyt. Tai va prašom, sakau.


Apie tavo tariamus pseudofaniukscius tau viename komentare jau kazkas atsake. Tokiu faniuksciu kaip tavo palaikomos komandos dar reikia paieskoti. Jie lygiai tokie patys kaip ir tu. Susireiksmine. Metai is metu pas juos ta pati giesme. Kiek Rytas bepralaimetu Zalgiriui, bet jiems Rytas vistiek stirpiausias, o Zalgiris apgailetinas. Tik Rytas garbingai atstovauja Lietuva nors paskutiniai sezona viskas tik zemyn, o Zalgiris vis laimi ir laimi. Jei jums ta Eurolyga nieko verta tai ko jus i ja verziates nors akivaizdziai nesiekiat jos lygio? Toks apgailetinas tas Eurolygos lygis, bet paskutiniai jusu dalyvavimai sitoje apgailetinoje Eurolygoje buvo grynas fiasko, o ir aplamai toliau top16 niekad nenuejote. Ar cia kaip ir su Zalgiriu? Negalite laimeti tai reikia paniekinti kitus? Negali cia argumentais nieko padaryti tai pradedi zeminti kitus vadindamas juos prasciokais ir diletantais? Gali nevargti rasyti vel ilga paklode. As nieko nesiruosiu irodineti, todel man tavo isvedziojimai visiskai neidomus. Tuo labiau apgailetinas bandymas saves isstatyti auksciau kitu.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 21:56
EL CrapikoProtagonistasEL CrapikoProtagonistasPolloProtagonistasantirytasProtagonistasantirytaskomentaru net nera kaip tragiskai atrodo siandien zalgiris....vel jokios motyvacijos lkl,o maniau po maco su lietkabeliu daugiau tokio meslo nebebusKas tu, kūno kalbos specialistas, psichologijos doktorantas? Iš kur tu žinai kas motyvuotas, kas ne?Gal visgi Pasvalys gerai žaidžia, ar tas neįmanoma? Leisk atspėsiu - Žalgiris jiems taip leidžia žaist, right? Tik nesprokit iš susireikšminimo žali pasipūtėliai.seniai bemaciau tave cia,idiote...regis krepsinio portale apie psichologija prasneko zioplys jauAišku seniai matei, nes ateini tik į žk ir lr temas, ir ne tiek dėl krepšinio, kiek paviduriuot. Marš sukalbėt atsiklaupus šimtą "fu*k you referee" į Halės pusę atsisukus, žalias radikale.Nu tai ir gerai darė, o ne tai kai kurie "viduriuoja" ryto temose, arba kaip tu dabar nevietoje ir nelaiku.Tavo laikas buvo vakar, o dabar galejai nebent pasveikint Žalgirį su pergalę nebandydamas čia dviračio išrasti, nes problema Žalgirio ta pati ir amžina - nusiteikimas"Ne vietoje"? "Mano laikas"? "Išrasti dviračio"? Ką po šimts kalakutų tu čia myki, ribotų galimybių vidutinybe? Kol žodžių kišenėj ieškosi, tol šalin rankas nuo klaviatūros, prasčioke. Neaiškink man kada man rašyti, ir aš nesakysiu tau eiti. Ne jūsų lyga, žali diletantai."Vidutinybe", "prascioke".. Kokie ispudingi issireiskimai? Neturint argumentu pasitelkiama apgailetina kito zmogaus zeminimo retorika? O sau paciam nesinori pritaikyti panasiu issireiskimu ar tai jau laikai savo intelekta aukstesni uz kitu? Beje, prie ko cia lyga turi buti zaliu? Ji yra visu, bet tikrai jau ne jusu nes jus net jos ikurime nedalyvavote.Atsakau į diletanto, turinčio teksto suvokimo bėdų, klausimus (antrą kartą nekartosiu):1) Man tai tie išsireiškimai neįspūdingi. Kokių tau argumentų reikia? Be demagogijų, gerai?2) Kodėl turėčiau sau juos taikyt, jei su manim į kalbas veliasi tie, kurie netempia mano lygio? Kad ir tu - čia gi visai ne apie krepšinio lygą rašiau, o bendravimo. Metafora, Jesus Christ... (facepalm)3) Savo "intelekto" nelaikau aukštesniu už kitų, nes tik aš vienas iš nedaugelio čia esančių žinau, kas tas intelektas, ir kad jis nėra realios išmonės esminis kriterijus. Jei tu klausi, ar laikau save protingesniu už kitus čia esančius, tai prisėsk ir įsipilk šimtą - taip, už daugumą čia esančių esu protingesnis ir Pollo tam tikra prasme teisus - man čia ne vieta. Kita vertus aš čia tam ir esu, kad protingas skaitytojas nesijaustų vienišas tarp krūvos... let's say, komandinio sporto fanų, švelniai tariant.Beje, Pollo, nieko aš neprisipažinau ir niekur aš nebuvau įlindęs, ką man su tavim kalbėt kai tu apie kažkokius mistinius "išlindimus" kalbi ir aiškini, tovarišč, kada kam koks laikas tarti žodį. O pasidarkyt ateinu laiks nuo laiko, kad priminčiau vienam kitam de*ilui, kad jis de*ilas.Ant tiek apgailetinas susireiksminimas kad nera ka ir bepasakyti. Ypac matant tavo pastangas parasyti tokia ilga paklode kad tik kaip nors irodyti jog cia esi protingesnis uz kitus. Galu gale dar ir vargso pastangos kad butu neuzmirstas tai ateina vis priminti kad ir pats egzistuoja.


Kaip ironiška, apie susireikšminimą kalba labiausiai susireikšminę pseudofaniūkščiai LKL'e. Tai "nenusiteikia" žalgiriukas, tai "nemotyvuotas", tai dar koks velnias. O kad galbūt varžovas kažkame irgi geras bei gali savo jėgom laimėti, tai *ui išgirsi iš tokių. Juk čia Žalgiris! Tokias šiukšles kaip Pasvalys viena ranka apžaist turėtų, ar ne? Bet vat vis nenusiteikia, ar šiaip ne ta mėnulio fazė. O dar ta eurolyga... Eurolygoj jie mat lošia ir iš kibiro juokiasi... Kas ta Eurolyga? Faktiškai 7-8 grandai ir 16 vidutiniokų. Tokių vidutiniokų dar mažiausiai tiek pat tam pačiam kibire lošia. Kasmet tie patys playoff'ai: pora ispanų, pora graikų, italas (kažkada), rusas, žydas ir vienas išsišokėlis iš minėtų vidutiniokų. Vat ir visas EL lygis realiai - karalius nuogas ir visi bijo tą garsiai pasakyt. Tai va prašom, sakau.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 21:39
ProtagonistasEL CrapikoProtagonistasPolloProtagonistasantirytasProtagonistasantirytaskomentaru net nera kaip tragiskai atrodo siandien zalgiris....vel jokios motyvacijos lkl,o maniau po maco su lietkabeliu daugiau tokio meslo nebebusKas tu, kūno kalbos specialistas, psichologijos doktorantas? Iš kur tu žinai kas motyvuotas, kas ne?Gal visgi Pasvalys gerai žaidžia, ar tas neįmanoma? Leisk atspėsiu - Žalgiris jiems taip leidžia žaist, right? Tik nesprokit iš susireikšminimo žali pasipūtėliai.seniai bemaciau tave cia,idiote...regis krepsinio portale apie psichologija prasneko zioplys jauAišku seniai matei, nes ateini tik į žk ir lr temas, ir ne tiek dėl krepšinio, kiek paviduriuot. Marš sukalbėt atsiklaupus šimtą "fu*k you referee" į Halės pusę atsisukus, žalias radikale.Nu tai ir gerai darė, o ne tai kai kurie "viduriuoja" ryto temose, arba kaip tu dabar nevietoje ir nelaiku.Tavo laikas buvo vakar, o dabar galejai nebent pasveikint Žalgirį su pergalę nebandydamas čia dviračio išrasti, nes problema Žalgirio ta pati ir amžina - nusiteikimas"Ne vietoje"? "Mano laikas"? "Išrasti dviračio"? Ką po šimts kalakutų tu čia myki, ribotų galimybių vidutinybe? Kol žodžių kišenėj ieškosi, tol šalin rankas nuo klaviatūros, prasčioke. Neaiškink man kada man rašyti, ir aš nesakysiu tau eiti. Ne jūsų lyga, žali diletantai."Vidutinybe", "prascioke".. Kokie ispudingi issireiskimai? Neturint argumentu pasitelkiama apgailetina kito zmogaus zeminimo retorika? O sau paciam nesinori pritaikyti panasiu issireiskimu ar tai jau laikai savo intelekta aukstesni uz kitu? Beje, prie ko cia lyga turi buti zaliu? Ji yra visu, bet tikrai jau ne jusu nes jus net jos ikurime nedalyvavote.Atsakau į diletanto, turinčio teksto suvokimo bėdų, klausimus (antrą kartą nekartosiu):1) Man tai tie išsireiškimai neįspūdingi. Kokių tau argumentų reikia? Be demagogijų, gerai?2) Kodėl turėčiau sau juos taikyt, jei su manim į kalbas veliasi tie, kurie netempia mano lygio? Kad ir tu - čia gi visai ne apie krepšinio lygą rašiau, o bendravimo. Metafora, Jesus Christ... (facepalm)3) Savo "intelekto" nelaikau aukštesniu už kitų, nes tik aš vienas iš nedaugelio čia esančių žinau, kas tas intelektas, ir kad jis nėra realios išmonės esminis kriterijus. Jei tu klausi, ar laikau save protingesniu už kitus čia esančius, tai prisėsk ir įsipilk šimtą - taip, už daugumą čia esančių esu protingesnis ir Pollo tam tikra prasme teisus - man čia ne vieta. Kita vertus aš čia tam ir esu, kad protingas skaitytojas nesijaustų vienišas tarp krūvos... let's say, komandinio sporto fanų, švelniai tariant.Beje, Pollo, nieko aš neprisipažinau ir niekur aš nebuvau įlindęs, ką man su tavim kalbėt kai tu apie kažkokius mistinius "išlindimus" kalbi ir aiškini, tovarišč, kada kam koks laikas tarti žodį. O pasidarkyt ateinu laiks nuo laiko, kad priminčiau vienam kitam de*ilui, kad jis de*ilas.


Ant tiek apgailetinas susireiksminimas kad nera ka ir bepasakyti. Ypac matant tavo pastangas parasyti tokia ilga paklode kad tik kaip nors irodyti jog cia esi protingesnis uz kitus. Galu gale dar ir vargso pastangos kad butu neuzmirstas tai ateina vis priminti kad ir pats egzistuoja.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-01 21:28
EL CrapikoProtagonistasPolloProtagonistasantirytasProtagonistasantirytaskomentaru net nera kaip tragiskai atrodo siandien zalgiris....vel jokios motyvacijos lkl,o maniau po maco su lietkabeliu daugiau tokio meslo nebebusKas tu, kūno kalbos specialistas, psichologijos doktorantas? Iš kur tu žinai kas motyvuotas, kas ne?Gal visgi Pasvalys gerai žaidžia, ar tas neįmanoma? Leisk atspėsiu - Žalgiris jiems taip leidžia žaist, right? Tik nesprokit iš susireikšminimo žali pasipūtėliai.seniai bemaciau tave cia,idiote...regis krepsinio portale apie psichologija prasneko zioplys jauAišku seniai matei, nes ateini tik į žk ir lr temas, ir ne tiek dėl krepšinio, kiek paviduriuot. Marš sukalbėt atsiklaupus šimtą "fu*k you referee" į Halės pusę atsisukus, žalias radikale.Nu tai ir gerai darė, o ne tai kai kurie "viduriuoja" ryto temose, arba kaip tu dabar nevietoje ir nelaiku.Tavo laikas buvo vakar, o dabar galejai nebent pasveikint Žalgirį su pergalę nebandydamas čia dviračio išrasti, nes problema Žalgirio ta pati ir amžina - nusiteikimas"Ne vietoje"? "Mano laikas"? "Išrasti dviračio"? Ką po šimts kalakutų tu čia myki, ribotų galimybių vidutinybe? Kol žodžių kišenėj ieškosi, tol šalin rankas nuo klaviatūros, prasčioke. Neaiškink man kada man rašyti, ir aš nesakysiu tau eiti. Ne jūsų lyga, žali diletantai."Vidutinybe", "prascioke".. Kokie ispudingi issireiskimai? Neturint argumentu pasitelkiama apgailetina kito zmogaus zeminimo retorika? O sau paciam nesinori pritaikyti panasiu issireiskimu ar tai jau laikai savo intelekta aukstesni uz kitu? Beje, prie ko cia lyga turi buti zaliu? Ji yra visu, bet tikrai jau ne jusu nes jus net jos ikurime nedalyvavote.


Atsakau į diletanto, turinčio teksto suvokimo bėdų, klausimus (antrą kartą nekartosiu):

1) Man tai tie išsireiškimai neįspūdingi. Kokių tau argumentų reikia? Be demagogijų, gerai?

2) Kodėl turėčiau sau juos taikyt, jei su manim į kalbas veliasi tie, kurie netempia mano lygio? Kad ir tu - čia gi visai ne apie krepšinio lygą rašiau, o bendravimo. Metafora, Jesus Christ... (facepalm)

3) Savo "intelekto" nelaikau aukštesniu už kitų, nes tik aš vienas iš nedaugelio čia esančių žinau, kas tas intelektas, ir kad jis nėra realios išmonės esminis kriterijus. Jei tu klausi, ar laikau save protingesniu už kitus čia esančius, tai prisėsk ir įsipilk šimtą - taip, už daugumą čia esančių esu protingesnis ir Pollo tam tikra prasme teisus - man čia ne vieta. Kita vertus aš čia tam ir esu, kad protingas skaitytojas nesijaustų vienišas tarp krūvos... let's say, komandinio sporto fanų, švelniai tariant.

Beje, Pollo, nieko aš neprisipažinau ir niekur aš nebuvau įlindęs, ką man su tavim kalbėt kai tu apie kažkokius mistinius "išlindimus" kalbi ir aiškini, tovarišč, kada kam koks laikas tarti žodį. O pasidarkyt ateinu laiks nuo laiko, kad priminčiau vienam kitam de*ilui, kad jis de*ilas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3 4 5  »

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas