Kobe Bryantas Los Andžele žaidžia visą 19 metų karjerą
Kobe Bryantas Los Andžele žaidžia visą 19 metų karjerą
Nuotr. AP – Scanpix
Anksčiau kalbėjęs, kad 2016 metais kabins sportbačius ant vinies, Kobe Bryantas dabar nebėra toks kategoriškas. Los Andželo „Lakers“ žvaigždė teigia, kad pasibaigus dabartinei sutarčiai, jis gali pasirašyti naują.

„Skilęs kelis, Achilo sausgyslė ir senas amžius – niekas iš manęs nesitikėjo, kad judėsiu taip, kaip judu dabar, – kalbėjo Bryantas. – Iš dalies, aš ir pats to nesitikėjau. Tačiau aš daug dirbau ir tam nėra pavyzdžių.

Man visada patiko šis procesas, žaidimo statymas. Tačiau ateis laikas, kai man tai nebepatiks ir bus laikas baigti karjerą“, – sakė Bryantas.

Los Andžele jis rungtyniauja visą 19 metų karjerą. Sutartis su klubu, kurią jis pratęsė praėjusį sezoną, baigsis 2016 metų vasarą.

„Man labai pasisekė. Nėra daug tokių organizacijų, kaip „Lakers“. Nėra daug tokių savininkų kaip Bussai. Jie tikrai atsidavę savo darbui ir yra jam alkani.

Aš galėjau atsidurti komandoje, kuri neturi geros organizacijos, neturi gero savininko. Kas žino, kokioje situacijoje aš būčiau tada?“ – klausė Bryantas.

Penkis kartus NBA čempionu su „Lakers“ tapęs Bryantas sako norintis komandą vėl pakelti iki čempioniško lygmens.

„Kas kartą, kai žaidžiu, mano tikslas yra čempiono titulas. Aš turiu tai pasiekti. Ką kito aš turėčiau siekti? Toks mano darbas“, – aiškino Bryantas.


Rodyti komentarus
2014-12-04 14:45
kasiogurutas grybaskasioguru visur primeta ahujiena nba experta nba gal ziuri nuo 2010 metu tai jau ahujienas tikras grybas visur kur pamatai jo komentara iskart zinok kad bus totalus meslas koks sk ar carteris pajuda ar kas bet jis turi daugiau fanu nei visos siu dienu zvaigdes kartu sudejus o dbr parsonai ir pns gauna max kontraktus na krc net neidomus nera ko vardint o kai carteris raptors zaide iskart zvaigde buvo ,aiversonas ir pns buvo tikros asmenybes tvirtos spotaniskos ir visa kita kas daro rugtynes zirovui idomias dabartines ale zvaigzdes tik pasipute egorantiski mizniai nors neturi delko keltis seniau aisku ir tie buvo ego max bet man buvo idomesne nba cia tik mano nuomone ,pritariu tam kuris sako kad nba buvo idomesne seniau faktas nes buvo daug ryskesniu zvaigdziu ziureti ir dometis lyga buvo idomiaugrybas cia tik tu, jei Carteri su Parsonsu lygini. zvaigzdziu kaip buvo, taip ju bus visada, tik akliem fanam atrodo, kad "vat seniau tai buvo". ir kas buvo, ko nera dabar? truksta atletu, snaiperiu, lyderiu? nieko netruksta, tik kasis pazenges i prieki ir nebera to vienos zvaigzdes "metu belekiek is belekur" sindromo. dabar tik Kobe meto po 30 metimu, kai anksciau tokiu svaistunu buvo belekiek. sededavo luzeriu komandose ir zaisdavo puolime po viena. ziuriu NBA jau 20 m., ir pats pasiilgstu alia Carterio tipo dunkeriu, bet dabar kasis keiciasi, jega po biski keicia protas. laimi ne tas, kas auksciau soka, greiciau bega ir pan., o kas protingiau losia. Grizzlies ziuret visai boring dalykas, bet kasio prasme jie losia labai gera kasi. bet tau nesuprast, tau gi turbut tokie Iversonai, Bryantai ir panasus yra kasio idealai. :) suknisti savanaudziai.


O kodėl Grizzlius nuobodu žiūrėti?

Kas liečia Lakers-Bryant ir naują galimą kontraktą, tai visiems, kam Los ANgeles nelabai patinka, tai tik į naudą kad Kobe kuo ilgiau ekipoje liktų. Tik nesuprantu iš kur ta motyvacija. Jam gi realiai tik MJ aplenkt liko šansų ir viskas..
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-04 13:19
tas grybaskasioguru visur primeta ahujiena nba experta nba gal ziuri nuo 2010 metu tai jau ahujienas tikras grybas visur kur pamatai jo komentara iskart zinok kad bus totalus meslas koks sk ar carteris pajuda ar kas bet jis turi daugiau fanu nei visos siu dienu zvaigdes kartu sudejus o dbr parsonai ir pns gauna max kontraktus na krc net neidomus nera ko vardint o kai carteris raptors zaide iskart zvaigde buvo ,aiversonas ir pns buvo tikros asmenybes tvirtos spotaniskos ir visa kita kas daro rugtynes zirovui idomias dabartines ale zvaigzdes tik pasipute egorantiski mizniai nors neturi delko keltis seniau aisku ir tie buvo ego max bet man buvo idomesne nba cia tik mano nuomone ,pritariu tam kuris sako kad nba buvo idomesne seniau faktas nes buvo daug ryskesniu zvaigdziu ziureti ir dometis lyga buvo idomiau


grybas cia tik tu, jei Carteri su Parsonsu lygini. zvaigzdziu kaip buvo, taip ju bus visada, tik akliem fanam atrodo, kad "vat seniau tai buvo". ir kas buvo, ko nera dabar? truksta atletu, snaiperiu, lyderiu? nieko netruksta, tik kasis pazenges i prieki ir nebera to vienos zvaigzdes "metu belekiek is belekur" sindromo. dabar tik Kobe meto po 30 metimu, kai anksciau tokiu svaistunu buvo belekiek. sededavo luzeriu komandose ir zaisdavo puolime po viena. ziuriu NBA jau 20 m., ir pats pasiilgstu alia Carterio tipo dunkeriu, bet dabar kasis keiciasi, jega po biski keicia protas. laimi ne tas, kas auksciau soka, greiciau bega ir pan., o kas protingiau losia. Grizzlies ziuret visai boring dalykas, bet kasio prasme jie losia labai gera kasi. bet tau nesuprast, tau gi turbut tokie Iversonai, Bryantai ir panasus yra kasio idealai. :) suknisti savanaudziai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-04 11:23
tas grybas
kasioguru visur primeta ahujiena nba experta nba gal ziuri nuo 2010 metu tai jau ahujienas tikras grybas visur kur pamatai jo komentara iskart zinok kad bus totalus meslas koks sk ar carteris pajuda ar kas bet jis turi daugiau fanu nei visos siu dienu zvaigdes kartu sudejus o dbr parsonai ir pns gauna max kontraktus na krc net neidomus nera ko vardint o kai carteris raptors zaide iskart zvaigde buvo ,aiversonas ir pns buvo tikros asmenybes tvirtos spotaniskos ir visa kita kas daro rugtynes zirovui idomias dabartines ale zvaigzdes tik pasipute egorantiski mizniai nors neturi delko keltis seniau aisku ir tie buvo ego max bet man buvo idomesne nba cia tik mano nuomone ,pritariu tam kuris sako kad nba buvo idomesne seniau faktas nes buvo daug ryskesniu zvaigdziu ziureti ir dometis lyga buvo idomiau
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-04 10:30
Anonimas
nu jei vel nemoketu po 20 mln ir pats kobe susiprastu, kad jau tiek pinigu jam nereikia ir is to galima nupirkti geresniu free agentu, tai tada puiku, vistiek kobe gerai atrodo ir kai zaidejas renka vos ne po 30 pts, sunku patiketi kad kita sezona nebelos, kuo dar sunkiau patiket, tai ji matyti ne su lakers apranga :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-04 09:51
HeraklisMano nuomone kai baigs karjeras kobe, duncanas, dirkas, Carteris lyga tikrai praras dali idomumo. Pripazinkit: dabar is naujoku retai pasitaiko koks isskirtinis zaidejas (pvz: G. Arenas, T. Mac, tas pats yao Mingas buvo daug daugiau idomesni nei koks drummond, irvingas ar p.george)


naturalu, kad megiamam kasioriui pasenus ir pasitraukus, nebera tokio azarto ziuret, bet reik pasirinkt naujus favoritus - juk senimas amzinai nelos. pvz., Carteris jau suolo trynejas, senukas visai, tai is jo jau ir dabar ner to idomumo. kiti tavo pamineti dar palosia, bet ir tai... Kobe daznai tampa pajuokos objektu su savo besaikiu ir klisu metymu, Dirkas siemet jau nebe komandos Nr.1... laikas daro savo. bet viskas priklauso, ka tu nori matyt, ar individualu sou, ar gera krepsini. gal taip sutapo, bet tavo pamineti Arenas ir T. Mac buvo vieni is mano nemegstamiausiu, ypac Arenas, nes kai matydavau jo "sou" metant bet ka su pataikymu 4/20, tai manes tokie dalykai nevezdavo. gal efektingumo lyga ir neturi tokio, koks buvo anksciau, bet efektyvumas smarkiai padidejes ir krepsinis kuo tolyn tampa komandiskesnis - tope yra komandos, kurios zaidzia komandiskai ir protingai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-04 08:22
Noizy
O tai Durantula jau senas ir neidomus? Man asmeniskai Curry labai patinka. Yra juk dar Antakis, B.Griffinas, Wetbrookas, Barzda... ir daug kitu. Visad atrodo, kad va baigus karjera tam ar kitam zaidejui nebus i ka ziuret, bet man rodos visad atsiras nauju ir tikrai talentingu zaideju.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-04 05:37
Anonimas
Na dabar idomu kas gausis is caboclo. Greek freak . Oladipo. Aaron Gordon ir dar keletas zaodeju jaunu su su isskirtiniais duomenim . Nera man idomus visokie walker, Burke,parsonsai ir t.t. o laikomi komandoj zvaigzdemis

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-04 00:27
Mano nuomone kai baigs karjeras kobe, duncanas, dirkas, Carteris lyga tikrai praras dali idomumo. Pripazinkit: dabar is naujoku retai pasitaiko koks isskirtinis zaidejas (pvz: G. Arenas, T. Mac, tas pats yao Mingas buvo daug daugiau idomesni nei koks drummond, irvingas ar p.george)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-03 22:52
Anonimas
tai atmesk
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-03 22:31
1
yra taip, lakers savininkai jei tik galetu tai atsikratytu kobe, bet jie negali, nes yra gera organizacija, kobe daug atidaves lakersam dbr tik laukia kol gales atsinaujint, o jei kobe sugalvos toliau lost, tai lakers toliau dugne ir sedes
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-03 22:31
1
yra taip, lakers savininkai jei tik galetu tai atsikratytu kobe, bet jie negali, nes yra gera organizacija, kobe daug atidaves lakersam dbr tik laukia kol gales atsinaujint, o jei kobe sugalvos toliau lost, tai lakers toliau dugne ir sedes
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-03 22:01
o ko nepasirasyti jeigu yra galimybes toliau sekmingai zaist bent po 20-25min ir vadyba siulo gerus pinigus bei sveikata dar leis kelis sezonus atlosti? Jauciu tik durnius atsisakytu pinigu bei galimybes tapt rezultatyviausiu NBA istorijoje. Plius jeigu vadybai idomus Kobes individualus zaidimas ir prasti komandos rezultatai tai tegul... Tas pas Lebronas gryzes i Clyvlanda tik 2 metams pasirase sutarti neveltui, zino kad po 2 metu algu kepures dides ir maksimalus kontraktas bus zenkliai didesnis tuo paciu ir uzdirbami pinigai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-03 21:59
macas87
jokio cempiono titulo jis daugiau nelaimes,jordana pagal taskus apleks o malono jau ne.. taiklumas jau tragiskas,klaidu daugybe,o savo taskus susirenka tik mesdamas 30metimu.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-03 21:43
Ir tu tiki kad jis ty KOBE eis uz 1milijona? ner sansu
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-03 21:22
Anonimas
ko jau ne pasiūlys jam 2016 lakersai kokia 1m 20mln sutarti garantuotai

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-03 21:05
Anonimas
Arba Bryant, arba Lakers ateitis. :DD Dar nori islaikyti Lakers beviltiskais Kobe tam, kad galetu tasku pririnkti ir gal net tapti rezultatyviausiu zaideju NBA istorijoje. :DD
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 16

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas