Nuotr. Fotodiena.lt
Lemiamoje atakoje atsakomybę ant savo pečių prisiėmęs Vytautas Šulskis sudraskė varžovų gynybą, pelnė du taškus, o jo vedamas „Šiaulių“ (3-2) klubas „FIBA Europe“ Iššūkio taurės turnyre pasiekė svarbią pergalę.

Dėl vietos kitame varžybų etape kovojantys Gedimino Petrausko auklėtiniai penktajame ture namuose 83:80 (17:25, 30:15, 20:20, 16:20) tik po atkaklios kovos palaužė Minsko „Cmoki“ (1-4) komandos žaidėjų pasipriešinimą.

Sėkmingai trečiąjį kėlinį keliomis rezultatyviomis atakomis pradėjęs Jonathanas Lee greitai padidino aikštės šeimininkų turėtą septynių taškų pranašumą iki dviženklio skaičiaus (51:40), tačiau šios persvaros šiauliečiams išlaikyti nepavyko.

„Sausa“ atkarpa 7:0 atsakę „Cmoki“ klubo žaidėjai greitai panaikino dviženklį deficitą, sumažino savo atsilikimą keturių taškų ir pradėjo kvėpuoti varžovams į nugaras (51:47).

Petrausko kariaunai buvo pavykę susigrąžinti saugesnę persvarą (67:60), tačiau ketvirtojo kėlinio pradžioje į duobę kritę „Šiauliai“ per pirmąsias penkias minutes pelnė vos du taškus, o šia nesėkminga aikštės šeimininkų atkarpa pasinaudoję baltarusai spurtavo 11:2 ir persvėrė rezultatą savo naudai (71:69).

Prieš prasidedant priešpaskutinei ketvirčio minutei Rolandas Alijevas greitoje atakoje pelnė du taškus, Rokas Giedraitis smeigė tolimą metimą ir „Šiauliai“ susigrąžino kelių taškų pranašumą (81:77).

Likus žaisti 37 sekundes, po Aleksejaus Laškevičiaus dviejų taškų „Cmoki“ deficitas vėl tapo minimalus (80:81), bet tada paskutinėje atakoje šaltakraujiškai sužaidęs Šulkis pataikė dvitaškį iš po krepšio bei įtvirtino „Šiaulių“ pergalę. 

„Šiauliai“: Rolandas Alijevas 19, Vytautas Šulskis 17, Gintaras Leonavičius 10, Julius Jucikas 10, Rokas Giedraitis 8, Jonathanas Lee 7.

„Cmoki“: Branko Mirkovičius 20, Ivanas Marašas 19 (13 atk. kam.), Aleksejus Laškevičius 12, Aleksandras Kudriavcevas 10.


Rodyti komentarus
1 2 3  »
2014-12-10 23:51
Sveikinimai,pasiekus nelengva pergale!
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-10 16:33
An55
Buvau rungtynese,palaikiau ištikimai savo komanda,atmosfera arenoj buvo superinė!! :) ) neabejojau sunkia jos pergale prieš rungtynes,taip ir buvo !!! :D P.S SKAICIUOTOJAM- ŠIAULIUS TENKINS TIK PERGALE PASKUTINESE RUNGTYNESE EuCH(kuo as nebejoju!!) ,BET KOKIU ATVEJU ,NES TIK SU JA - KELIAS Į LAST 16!!! :DDD ŠIAULIAI!!!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-10 00:33
To suncity
Man rodos tu neteisus

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 23:08
Va kaip tik nieko nerandu competition system lange apie įmestų-praleistų taškų sistemą, kas būtų buvę, jei šiauliai būtų turėję +10, ar būtų skaičiavę tarpusavio skirtumą, ar bendrą grupės įmestų praleistų taškų santykį, kas Šiauliam (418/437) ne į naudą, nes turkų (298/299) geresnis. Pakomentuokit kas nors
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 23:02
SunCityProtagonistasSunCityProtagonistasDabar jei ryt Jenisejus nugali turkus, tai Šiauliai kitą sav. gali ir pralaimėt turkam nedidesniu nei 10 taškų skirtumu. Jei ryt laimės turkai, tada žūtbūt reiks laimėt kitas Šiauliams. Iš kur tą nesąmonę ištraukei apie 10 taškų? Jei gauna nuo turkų, kad ir 1 tašku, abi komandos turi 3-3 ir turkai abi pergales tarpusavio rungtynėse. Tai tipo patenkam? Skaičiuot pirmiau išmok. Reikia pergalės nors vienu tašku.Dabar imi ir perskaitai iš naujo ką parašiau. Jei nedašuto, veiksmą kartoji ligi galvoje prašvis. Tada ateini čia vėl ir parašai komentarą iš serijos "ai sorry (...)".Dabar imi ir perskaitai iš naujo tas nesąmones ką buvai prirašęs.. Ir ką, nežiauru tokio briedo skaityti? Blin, net nežino kas prieš ką laimėjo, turnyrinės situacijos, tai ne, akis drasko asilas kažkoks.P.S. neatrodo, kad komentaras iš serijos "ai sorry (...) iš kitos pusės dabar tiktų Mr. Obvious? :DDD


Tai čia tu drąskai, iš karto nesąmonėm vadini toną pakėlęs. Aš ir galvoju, negi iš lempos tuos dešim taškų ištraukiau, pasirodo mum -10, ne +10, tik vat subalamutino komentatorius dėl tų taškų skirtumo, nesuprantu kodėl buvo aktualu prieš Minską kuo didesniu laimėt, maniau jie pralaimėję Minksui vienerias. Visgi kelias lygas seku, tai gal tu taip nesišakok o pats apšviesk visus, kad jau diskusija užvirė, o tai kol čia išsiaiškinom.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 23:02
BloodsuckerNu jei ryt turkai laimi, tai Siauliai tures turkus nugalet daugiau nei 10, kad patekt i kita etapa, taip kad kita savaite Siauliams bus do or die game, kaip ir Neptunui rytoj.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Ne nu jūs čia visi iš matematikos kuolus turėjot, ar šiaip priedurniai? Jei tas tavo Usak rytoj laimi prieš rusus, ir Šiauliai, ir turkai prieš paskutines rungtynes turi po 3-2. Ir taškų skirtumas paskutinėse rungtynėse absoliučiai negroja - jų laimėtojas turi 4-2 ir eina toliau, pralaimėtojas 3-3 ir baigia pasirodymą.

Jei turkai rytoj pralaimi, Šiauliai turi 3-2, turkai 2-3. Pralaimėti paskutinių vis tiek negalima, nes abi turėtų po 3-3 ir Šiauliai abu tarpusavio pralaimėjimus.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 22:53
ProtagonistasSunCityProtagonistasDabar jei ryt Jenisejus nugali turkus, tai Šiauliai kitą sav. gali ir pralaimėt turkam nedidesniu nei 10 taškų skirtumu. Jei ryt laimės turkai, tada žūtbūt reiks laimėt kitas Šiauliams. Iš kur tą nesąmonę ištraukei apie 10 taškų? Jei gauna nuo turkų, kad ir 1 tašku, abi komandos turi 3-3 ir turkai abi pergales tarpusavio rungtynėse. Tai tipo patenkam? Skaičiuot pirmiau išmok. Reikia pergalės nors vienu tašku.Dabar imi ir perskaitai iš naujo ką parašiau. Jei nedašuto, veiksmą kartoji ligi galvoje prašvis. Tada ateini čia vėl ir parašai komentarą iš serijos "ai sorry (...)".


Dabar imi ir perskaitai iš naujo tas nesąmones ką buvai prirašęs.. Ir ką, nežiauru tokio briedo skaityti? Blin, net nežino kas prieš ką laimėjo, turnyrinės situacijos, tai ne, akis drasko asilas kažkoks.

P.S. neatrodo, kad komentaras iš serijos "ai sorry (...) iš kitos pusės dabar tiktų Mr. Obvious? :DDD
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 22:28
to BloodsuckerPataisysiu tave, jei rytoj turkai laimi, Siauliai su Sportif tures po 3 pergales. Tai reiskia, kad tasku skirtumas nera svarbus. Jei kita antradieni Siauliai laimejes namie tures 4 pergales, o turkai 3.1. BC SIAULIAI 5 3/22. BC ENISEY 4 3/13. USAK SPORTIF 4 2/24. TSMOKI-MINSK 5 1/4


to BloodsuckerPataisysiu tave, jei rytoj turkai laimi, Siauliai su Sportif tures po 3 pergales. Tai reiskia, kad tasku skirtumas nera svarbus. Jei kita antradieni Siauliai laimejes namie tures 4 pergales, o turkai 3.1. BC SIAULIAI 5 3/22. BC ENISEY 4 3/13. USAK SPORTIF 4 2/24. TSMOKI-MINSK 5 1/4


tai ryt Šiauliam turkų pergalė net palankesnė. Nes laimėt reiks ar taip ar taip, o ensijey pralaimėjus, galima pirmą vietą paimt. Viskas arba nieko
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 22:10
to Bloodsucker
Pataisysiu tave, jei rytoj turkai laimi, Siauliai su Sportif tures po 3 pergales. Tai reiskia, kad tasku skirtumas nera svarbus. Jei kita antradieni Siauliai laimejes namie tures 4 pergales, o turkai 3.

1. BC SIAULIAI 5 3/2

2. BC ENISEY 4 3/1

3. USAK SPORTIF 4 2/2

4. TSMOKI-MINSK 5 1/4
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 22:04
genius of posebylitys
Šauliams paskutinėse rungtynėse reikia pergalės bet kokiu atveju bet kokiu skirtumu.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 21:59
Nu jei ryt turkai laimi, tai Siauliai tures turkus nugalet daugiau nei 10, kad patekt i kita etapa, taip kad kita savaite Siauliams bus do or die game, kaip ir Neptunui rytoj.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 21:55
to ProtogonistasKlysti žmogau, taigi klysti :) Šiauliai dabar turi 3-2. jei turkai pralaimi rytoj, tada jie turi 2-3...Ir kurioje vietoje Šiauliai gali jiems pralošti iki 10 taškų??? Tada būtų 3-3 pas abi komandas ir tarpusavio skirtumas Šiaulių būtų minussnis bet kokiu atveju :) įdomūs žmonės.


O tai Šiauliai prieš turkus nelaimėjo? Aš maniau ta viena Minsko pergalė ir yra prieš Šiaulius, nesuprantu ko tada komentatorius šiandien akcentavo taškų skirtumą prieš Minsk. Tai reiškia 10taškų motyvas niekur nedingsta, tik jis turkų naudai ir jiems pralaimėjimas ryt visiškai nebaisus, nes užteks bet kokios pergalės prieš Šiaulius... Negerai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 21:50
ProtagonistasDabar yra 3 pergalės, viena prieš Enisey, šnd prieš Minską ir prieš turkus +10. Jei turkai ryt laimi, turi irgi 3 pergales. Tada kita sav. laimėti būtina, pataisykit jei klystu.


pries turkus - 10 yra.... siauliai 2 pergales pries minska ir viena pries rusus
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 21:48
1
Prieš turkus -10 turim
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 21:47
to Protogonistas
Klysti žmogau, taigi klysti :) Šiauliai dabar turi 3-2. jei turkai pralaimi rytoj, tada jie turi 2-3...Ir kurioje vietoje Šiauliai gali jiems pralošti iki 10 taškų??? Tada būtų 3-3 pas abi komandas ir tarpusavio skirtumas Šiaulių būtų minussnis bet kokiu atveju :) įdomūs žmonės.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 21:44
Dabar yra 3 pergalės, viena prieš Enisey, šnd prieš Minską ir prieš turkus +10. Jei turkai ryt laimi, turi irgi 3 pergales. Tada kita sav. laimėti būtina, pataisykit jei klystu.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 21:19
SunCityProtagonistasDabar jei ryt Jenisejus nugali turkus, tai Šiauliai kitą sav. gali ir pralaimėt turkam nedidesniu nei 10 taškų skirtumu. Jei ryt laimės turkai, tada žūtbūt reiks laimėt kitas Šiauliams. Iš kur tą nesąmonę ištraukei apie 10 taškų? Jei gauna nuo turkų, kad ir 1 tašku, abi komandos turi 3-3 ir turkai abi pergales tarpusavio rungtynėse. Tai tipo patenkam? Skaičiuot pirmiau išmok. Reikia pergalės nors vienu tašku.


Dabar imi ir perskaitai iš naujo ką parašiau. Jei nedašuto, veiksmą kartoji ligi galvoje prašvis. Tada ateini čia vėl ir parašai komentarą iš serijos "ai sorry (...)".
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 21:05
ProtagonistasDabar jei ryt Jenisejus nugali turkus, tai Šiauliai kitą sav. gali ir pralaimėt turkam nedidesniu nei 10 taškų skirtumu. Jei ryt laimės turkai, tada žūtbūt reiks laimėt kitas Šiauliams.
Iš kur tą nesąmonę ištraukei apie 10 taškų? Jei gauna nuo turkų, kad ir 1 tašku, abi komandos turi 3-3 ir turkai abi pergales tarpusavio rungtynėse. Tai tipo patenkam? Skaičiuot pirmiau išmok. Reikia pergalės nors vienu tašku.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 20:48
Krepšinio atributika ir ne tik: https://www.facebook.com/Sveika.Kinija.U...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-09 20:48
Krepšinio atributika ir ne tik: https://www.facebook.com/Sveika.Kinija.U...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 41

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas