Donatas Motiejūnas rezultatyvumu savo komandoje nusileido tik Jamesui Hardenui
Donatas Motiejūnas rezultatyvumu savo komandoje nusileido tik Jamesui Hardenui
Nuotr. AP-Scanpix
Donatas Motiejūnas akistatą su 14 pergalę iš eilės pasiekusiais „Golden State Warriors“ (19-2) krepšininkais pradėjo starto penkete ir žaidė 35 minutes. O Hjustono „Rockets“ (16-5) išvykoje turėjo pripažinti varžovų pranašumą 93:105 (30:23, 16:23, 30:27, 17:32).

Motiejūnas pelnė 18 taškų (8/16 dvitaškiai, 0/1 tritaškiai, 2/4 baudos), atkovojo 6 kamuolius, atliko 2 rezultatyvius perdavimus, blokavo metimą, suklydo triskart ir dusyk prasižengė.

6 taškus iš eilės baigiantis trečiajam kėliniui pelnęs Jamesas Hardenas leido svečiams turėti trapią persvarą – 76:73.

Po Hardeno tritaškio likus žaisti kiek mažiau nei 5 minutes rezultatas dar buvo lygus (89:89), tačiau tada „Warriors“ spurtavo laimėdami atkarpą 11:0.

Per likusias 2 minutes „Rockets“ tepelnė 4 taškus ir solidžią gynybą mačo pabaigoje pademonstravę aikštės šeimininkai pratęsė pergalių seriją.

Rezultatyviau už Motiejūną pralaimėjusių gretose rungtyniavo tik 34 taškus pelnęs Hardenas.

„Warriors“: Klay Thompsonas 21 (1/8 tritaškiai), Stephenas Curry ir Harrisonas Barnesas po 20, Mareesas Speightsas 15, Draymondas Greenas 11.

„Rockets“: Jamesas Hardenas 34, Donatas Motiejūnas ir Trevoras Ariza po 18, Patrickas Beverly 12.

Motiejūnas apgauna varžovą:

Rungtynių epizodai:


Rodyti komentarus
1 2  »
2014-12-11 22:42
DerpulisaSWAT093išvis kokia esmė doisukuot su anonimu, kuris bijo užsiregistruot ir pasirodyt kas per "erelis" yra :DD Drąsus iš anonimo rašyt vaikis :D Donce bent jau nebijo skiest nesamones užsiregistravęs o ne kaip tu Anonime :D Gal ir gyvenime visur pasirašai Anonimas :DDNesvarbu su kuo, svarbu ka diskutuot.


svarbu ir su kuo, jei parašo vienas anonimas paskui kitas ir chui suprasi ar su tuo pačiu ar su kitu diskutuoji, o kai žmogus užsiregistravęs tai aišku, kad tas pats.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 22:02
a

SWAT093išvis kokia esmė doisukuot su anonimu, kuris bijo užsiregistruot ir pasirodyt kas per "erelis" yra :DD Drąsus iš anonimo rašyt vaikis :D Donce bent jau nebijo skiest nesamones užsiregistravęs o ne kaip tu Anonime :D Gal ir gyvenime visur pasirašai Anonimas :DD


Nesvarbu su kuo, svarbu ka diskutuot.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 20:54
idomucha
o man patinka but anonimu na Rokets mano nuomone remiasi Hardenas, Hovardas, Breveris, Aliza ,Teri kaip jie suzaidzia toks ir rezultatas....
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 18:40
išvis kokia esmė doisukuot su anonimu, kuris bijo užsiregistruot ir pasirodyt kas per "erelis" yra :DD Drąsus iš anonimo rašyt vaikis :D Donce bent jau nebijo skiest nesamones užsiregistravęs o ne kaip tu Anonime :D Gal ir gyvenime visur pasirašai Anonimas :DD
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 18:38
Anonimasswateri, kadangi esi bulvinio intelekto ir nesupranti uzsleptos minties bei pagal save rasai tai ir kyla iskart asociacijos su gaideliais :) Pasuktum galvele truputi su smegenimis suprastum uzslepta minti kad pasiepiami komentatoriai ereliai aka "keliu ereliu" atitikmuo


bulviagalvi tu, aš net neklausia kas ten dainuojama, paskaičiau pavadinimą ir užtekos usprast su koks "gaidelis" yra tas Donce, kas beje jau senai visiem čia aišku.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 18:12
Anonimas
Eik tu koks tu protingas, tokio genijaus dar nemaciau
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 17:16
Anonimas
swateri, kadangi esi bulvinio intelekto ir nesupranti uzsleptos minties bei pagal save rasai tai ir kyla iskart asociacijos su gaideliais :) Pasuktum galvele truputi su smegenimis suprastum uzslepta minti kad pasiepiami komentatoriai ereliai aka "keliu ereliu" atitikmuo
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 16:50
Donce3000LMbackquNNcyDonatai kas tie kiti? cia buvo adresuota vienam konkreciam zmogui,normaliem zmonem nekliuna,kad jie su barzdom ar ilgais plaukais,tikriausiai zmogus turi koki kompleksa kad sika ant zmogaus ir menkina juos,nereik ginti,kaip sauksi taip ir atsileipsDel metimu,taip tu teisus,pasitiki,tiesiog iprates jau buvau matyt kad daug metimu neismeta ir surenka apie 14pts,todel likau nustebes,jog ismete tiek metimukodel iskart tas zmogus kuriam uzkliuvo D-Mo barzda vadinamas kompleksuotu? :D galbut jis tvarkingas, save prisiziurintis ir t.t. Nemazai ir mano pazystamu skuta barzda vos ne kasdiena, blogiausiu atveju kas 2-3 kai uzgeria ir ka? tai ir jie piemenys-kompleksuoti? Paprasciausiai galbut anonimas pagal save pakomentavo ir viskas, o lavonai bangas kelt pradejo. Dar apie tuos hipsterius ir normaluma pragydo kazkuris - zinok ir pydarai dabar vakaruose ant bangos, ar ne metas keist orientacija?O tu durneli Swat isvis nelysk ir necypk, juokingi man tokio tipo komentatoriai, sita daina puikiai tinka tokiems apibudinti :)https://www.youtube.com/watch?v=msSc7Mv0...


smagu, kad parodei savo muzikos repertuara, dabar jau aiškus "gaidelis" esi. :DD
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 16:47
pukis
Gale 4 kelini biski neapsigyne musiskis.. gaila

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 13:20
Aha
Prieš kelias dienas buvo apačioj pagal .sos, nepamačiau, kad pasikeitė.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 13:09
Spree
to Aha>>> GSW viena maziausiai zaidusiu komandu savo aiktsteleje, tad nepasakyciau kad tvarkarastis vienas lengviausiu. SAN, DAL, POR turejo lengvesni tvarkarasti. O HOU ir LAC tvarkarastiai labai jau panasus. Isskirciau tik MEM, kuris teuzima 10vt pagal sudetinguma visoj lygoj. Tad sitoj vietoj jokio pranasumo nematau kitu komandu.

http://espn.go.com/nba/stats/rpi/_/sort/...

ziurek i SOS grafa
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 12:49
Iggy3To Donce3000LMbackJones'a nukonkuruoti gali, bet idomu koks bus Donato vaidmuo puolime kai jis zais kartu su Howardu. Ar leis jam toliau daug post-up'inti ar vel stengsis is jo padaryti stretch 4. Darydamas pirmaji dalyka jis buna daug efektyvesnis. Jei is jo treneriai tikesis tritaskiu, tada Jones'as vel gali nukonkuruoti Motiejuna.


jei treneriai nera visiski lochai, tai jau turejo isitikint, kad Motiejus naudingesnis arciau kasio, o ne prie trajako linijos. aisku, grizus Howardui, dauguma pasu pirmumo teise eis jam, tad jei schema bus C +4 metikai, Motiejui bus nekas. bet bus situaciju, kai ir prazangu prisirinks, kai reikes statyt zmones pagal varzovu sudeti ir pan. tiek zaist ir metyt tikrai negaus, bet ir i suolo gala jo po tokiu pasirodymu tikrai niekas negrus.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 12:42
Iggy3To Donce3000LMbackJones'a nukonkuruoti gali, bet idomu koks bus Donato vaidmuo puolime kai jis zais kartu su Howardu. Ar leis jam toliau daug post-up'inti ar vel stengsis is jo padaryti stretch 4. Darydamas pirmaji dalyka jis buna daug efektyvesnis. Jei is jo treneriai tikesis tritaskiu, tada Jones'as vel gali nukonkuruoti Motiejuna.


na i tai tik Houstono treneriu stabas zino atsakyma, atsizvelgiant i tai kokia ju vizija. Bet siaip butu protingiausia tavo pirma varianta igyvendinti - kai gresme puolime ne tik sukelia Hardenas, Ariza, Terry, Howardas ar kiti maziukai bet ir D-Mo su post-up. Bus istikruju idomu kai sugrys pagrindiniai aukstaugiai pamatyti ko verti Rockets treneriai: ar su galva dirbantys specialistai ar NBA stiliaus ant zvaigzdziu, startiniu viska metantys.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 12:32
To Donce3000LMback

Jones'a nukonkuruoti gali, bet idomu koks bus Donato vaidmuo puolime kai jis zais kartu su Howardu. Ar leis jam toliau daug post-up'inti ar vel stengsis is jo padaryti stretch 4. Darydamas pirmaji dalyka jis buna daug efektyvesnis. Jei is jo treneriai tikesis tritaskiu, tada Jones'as vel gali nukonkuruoti Motiejuna.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 12:22
Iggy3Smagu matyti kad McHale'as ir komandos draugai pradejo daug labiau pasitiketi Donatu. Gauna zaisti 1vs1 net lemiamomis atakomis. Nors ne visi metimai pakrenta, bet aplamai tai puikiai Motiejunas isnaudoja jam suteikiama proga, solidziai zaidzia tiek puolime, tiek gynyboje Idomu kokia situacija bus grizus Howard'ui ir Jones'ui... Kas daugiau gaus post-up kai bus kartu aiksteje: Howard ar Motiejunas? Jones'as pries trauma rode panasius rodiklius kaip dabar Motiejunas (bet musiskis geriau atstovi gynyboje): kuo labiau pasitikes McHale'as?


Tikriausiai bus pasiremta JAV "zvaigzdziu-startinio penketo zaidejas" logika ir D-Mo vel bus atsarginiu gaudamas 10-15min. Howardo aplamai nieks nelies ir kaip gavo savo minutes taip ir gaus. Gal Jones ir sugebes nukonkuruoti, laikas parodys, bet jeigu D-Mo vel prades neuztikrintai zaist ir ta padarys poroje rungtyniu is eiles - tegul pamirsta apie svarbesni vaidmeni PO metu. Kaip sakoma turi realu sansa bendravardis, todel viskas nuo pacio priklauso :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 12:18
Smagu matyti kad McHale'as ir komandos draugai pradejo daug labiau pasitiketi Donatu. Gauna zaisti 1vs1 net lemiamomis atakomis. Nors ne visi metimai pakrenta, bet aplamai tai puikiai Motiejunas isnaudoja jam suteikiama proga, solidziai zaidzia tiek puolime, tiek gynyboje Idomu kokia situacija bus grizus Howard'ui ir Jones'ui... Kas daugiau gaus post-up kai bus kartu aiksteje: Howard ar Motiejunas? Jones'as pries trauma rode panasius rodiklius kaip dabar Motiejunas (bet musiskis geriau atstovi gynyboje): kuo labiau pasitikes McHale'as?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 11:57
quNNcyDonatai kas tie kiti? cia buvo adresuota vienam konkreciam zmogui,normaliem zmonem nekliuna,kad jie su barzdom ar ilgais plaukais,tikriausiai zmogus turi koki kompleksa kad sika ant zmogaus ir menkina juos,nereik ginti,kaip sauksi taip ir atsileipsDel metimu,taip tu teisus,pasitiki,tiesiog iprates jau buvau matyt kad daug metimu neismeta ir surenka apie 14pts,todel likau nustebes,jog ismete tiek metimu


kodel iskart tas zmogus kuriam uzkliuvo D-Mo barzda vadinamas kompleksuotu? :D galbut jis tvarkingas, save prisiziurintis ir t.t. Nemazai ir mano pazystamu skuta barzda vos ne kasdiena, blogiausiu atveju kas 2-3 kai uzgeria ir ka? tai ir jie piemenys-kompleksuoti? Paprasciausiai galbut anonimas pagal save pakomentavo ir viskas, o lavonai bangas kelt pradejo. Dar apie tuos hipsterius ir normaluma pragydo kazkuris - zinok ir pydarai dabar vakaruose ant bangos, ar ne metas keist orientacija?

O tu durneli Swat isvis nelysk ir necypk, juokingi man tokio tipo komentatoriai, sita daina puikiai tinka tokiems apibudinti :)

https://www.youtube.com/watch?v=msSc7Mv0...
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 11:50
Aha
Beje, įdomus faktas. Pagal statistika GSW kolkas turėjo lengviausia tvarkaraštį iš visų komandų :) Įskaičiuojama komandos su daugiau pralaimėjimu nei pergalių, rungtynės išvykoj, back to back ir panašiai. Aišku East konferencijos silpnesnės komandos turi daugiau pergalių nei pralaimėjimu, bet iš vakarų komandų GSW lengviausią tvarkaraštį turėjo, tad neskubėkit į palubes kelt.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 11:47
Aha
Bijau, kad Howardui sugrįžus Motiejūnas vėl gaus prie tritaškio linijos lakstyt :( Nu bent jau bus įrodęs, kad moka žaist.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-11 11:29
quNNcyDonatai kas tie kiti? cia buvo adresuota vienam konkreciam zmogui,normaliem zmonem nekliuna,kad jie su barzdom ar ilgais plaukais,tikriausiai zmogus turi koki kompleksa kad sika ant zmogaus ir menkina juos,nereik ginti,kaip sauksi taip ir atsileipsDel metimu,taip tu teisus,pasitiki,tiesiog iprates jau buvau matyt kad daug metimu neismeta ir surenka apie 14pts,todel likau nustebes,jog ismete tiek metimu


Nekreipk dėmesio į ta klouna, jam gi pastoviai James užkliūva tai nesupras šito, kad nereikia varyt ant žaidėjų..
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 32

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas