Justas Tamulis atsakingais momentais nepabijojo imtis inciatyvos
Justas Tamulis atsakingais momentais nepabijojo imtis inciatyvos
Nuotr. V.Mikaitis
Lietuvos krepšinio lygos (LKL) čempionate trečiąją pergalę į savo sąskaitą įsirašė Kėdainių „Nevėžio“ (3-14) ekipa, išvykoje 83:75 (20:19, 29:19, 17:14, 17:23) nugalėjusi laimėjimo skonio šiame sezone niekaip nepajuntančius „Mažeikius“ (0-16).

„Nevėžio“ ekipai nugalėti pavyko po dviejų mėnesių pertraukos. Paskutinį kartą LKL mačą kėdainiškiai buvo laimėję spalio 9 d. Tąsyk namuose jie 69:65 paklupdė tą pačią „Mažeikių“ komandą.

Žemaitijoje vykusiame susitikime svečiai į priekį pabėgo antrajame kėlinyje, kurį laimėjo 10 taškų pranašumu (49:38 po 20 min.). Nors po trečiojo ketvirčio skirtumas tarp ekipų dar labiau išaugo (66:42), ginklų mažeikiškiai nesudėjo. Įpusėjus paskutiniam kėliniui šeimininkai savo atsilikimą sugebėjo sumažinti iki 2 taškų (70:68).

Visgi, nepaisant padidėjusio varžovų ir jų sirgalių spaudimo bei penktosios Rodericko Camphoro pražangos, svečiai atsilaikė. Sėkmingo Marcuso Monroe ir Justo Tamulio žaidimo dėka „Mažeikiai“ vėl nutolo ir priekyje išliko iki finalinės sirenos.

„Nevėžis“: Justas Tamulis 23 (5/11 trit.), Marcusas Monroe 18, Thomas Ray Davisas 17 (10 atk. kam.), Roderickas Camphoras 11.

„Mažeikiai“: Raimundas Danys 22 (8 atk. kam.), Ignas Razutis 14, Arvydas Gydra 14, Gediminas Maceina 11, Eigirdas Žukauskas 9.


Rodyti komentarus
1 2  »
2014-12-14 23:30
X faktorius
Tamulis neabejotinai. Po jo atejimo ir Alytuje rimtai sukovojo, pralose keliais taskais. Nezinia, gal varzovai da rjo nepazista ir rimtai nesigina, laikas parodys kiek jis geras. Bet Nevezi kad rimtai sustiprino tai faktas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-14 23:28
to GreenDeath4eVer
Butent. Nereik nei rasyt, toks rezultatas garantuoja atgal i NKL ir NKL cempiono atejima i LKl (t.y. ko nors kito :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-14 23:27
Beje
Vienas is Kedainiu legionieriu (Davis) pernai zaide NKL uz Moletus ir nebuvo tikrasis lyderis (koks 3-5 tik). Jis siose rungtynese nuveike daug.

Kiek pamenu, Mazeikiai NKL prie skelis metus turejo legionieriu, kurie buvo prie komandos lyderiu. Vienintelis paaiskinimas - $ trukumas, neuztenka net NKL lygio legionieriams. Noreciau klysti, nuo to butu antra LKL puse idomesne
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-14 14:32
jo mazeikius atgal i NKL geriau kanors kita
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-14 00:30
Sėkmingo Marcuso Monroe ir Justo Tamulio žaidimo dėka „Mažeikiai“ vėl nutolo ir priekyje išliko iki finalinės sirenos. tai taip gaunas kad Mazeikiai laimejo.Taisykit klaidas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 23:16
.
Kolkas mane tenkina tik dvieju zaideju Mazeikiuose zaidimas tai danio ir gydros, o visi kiti tragedija. Zukauskas irgi pjauna gryba jau kelias rungt is eiles nors turetu but vienas lyderiu Mazeikiu
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 22:05
vadyba kalta
juk legonieriai vel primete Mazeikiams taskus trys. Kodel Mazeikiai neturi legionieriu? ar kad garbingai neiskovos ne vienos pergales geriau bus? Nevezio legionieriai tikrai ne patys bangiausi, taciau iki ju Mazeikiu zaidejams dar toli. Galetu mazeikiai pasizimeti kaip neiskovoje ne vienos pergales LKL.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 21:41
Atgal i NKL juos siust
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 21:20
kiwi
to kitciokas

na esme tokia kad nereikia nieko dirbtinai daryti.LKL'e turi zaist stipriausios komandos,turi but rotacijos principas,o kokias komandas sugeba surinkt musu stipriausi klubai,cia jau priklauso nuo ekonomines situacijos.ir tai kad mazeikiai dabar spardomi visu,tai toks musu krepsinis ir nereikia to nei smerkti,nei gedytis.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 21:06
рито фанаи лохаи!!!
Маладец кедаиниу невезис!!! пагаидином еилини карта мазеикиу нафта. лохаи паследни,мусараи каип ир виси Рыто фанаи духаи ;)))
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 20:55
kiwina va,paskaiciavau kiek % miesto gyventoju vidutiniskai ateina i LKL,tai didziuosiuos miestuose(vln,kau,klp,pnv,siau) ateina apie 1%(vilniuj vos 0.31%), toliau eina mazi miesteliai(turintys nuo 26 iki 56 tukst) kur vidurkis apie 2.5%(cia isskiria utena su 4.7%), ir pabaigia baznytkaimiai(turintys maziau nei 10tukst gyventoju) kaip pasvalys(5.5%) ir prienai(1.7%). taip kad stebuklu nebuna, yra vos keli miestai kurie galetu generuot kazkokias rimtesnes pajamas(marijampole,jonava ir silute)


Labai nesidomėjau, bet nelabai Šilutė kokios pramonės turi, kuri galėtų paremti (nebent kontrabandininkai - juokauju, žinoma). O va Marijampolė ir Jonava, manau, tikrai turi nemažai galimybių žaisti LKL'e, jei tik arenas bent 1500 tūkst. vietos pasistatytų.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 20:48
kiwina va,paskaiciavau kiek % miesto gyventoju vidutiniskai ateina i LKL,tai didziuosiuos miestuose(vln,kau,klp,pnv,siau) ateina apie 1%(vilniuj vos 0.31%), toliau eina mazi miesteliai(turintys nuo 26 iki 56 tukst) kur vidurkis apie 2.5%(cia isskiria utena su 4.7%), ir pabaigia baznytkaimiai(turintys maziau nei 10tukst gyventoju) kaip pasvalys(5.5%) ir prienai(1.7%). taip kad stebuklu nebuna, yra vos keli miestai kurie galetu generuot kazkokias rimtesnes pajamas(marijampole,jonava ir silute)


Pajamų krepšinis šiaip tai negeneruoja, visi klubai laikosi iš remėjų, daugiausia savivaldybių, bei privačių įmonių/fabrikų. Pajamų iš žiūrovų tikrai joks klubas neuždirba. Iš bilietų joks klubas neišsilaikytų.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 20:44
kiwi
na va,paskaiciavau kiek % miesto gyventoju vidutiniskai ateina i LKL,tai didziuosiuos miestuose(vln,kau,klp,pnv,siau) ateina apie 1%(vilniuj vos 0.31%), toliau eina mazi miesteliai(turintys nuo 26 iki 56 tukst) kur vidurkis apie 2.5%(cia isskiria utena su 4.7%), ir pabaigia baznytkaimiai(turintys maziau nei 10tukst gyventoju) kaip pasvalys(5.5%) ir prienai(1.7%). taip kad stebuklu nebuna, yra vos keli miestai kurie galetu generuot kazkokias rimtesnes pajamas(marijampole,jonava ir silute)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 20:30
kiwito kitciokasnusisikt is esmes yra ant tu lygu reitingu,jie nieko nelemia,tik pasipuikuot vieniems pries kitus skirti.o mums ubagams tikrai galima tuos mazus pinigelius isnaudot tikslingiau. pasakyk prasau kur cia yra tos europinio lygio arenos su komandom zaidzianciom NKL?del saugumo tai aisku svarbu,minimalus reikalavimai aisku turi but tenkinami,bet jie irgi turi buti sveiko proto


Matai, žaidėjai rinkdamiesi komandas atsižvelgia ir į lygų pajėgumus, kuriuose žaidžia tos komandos... Norint pritraukti pajėgių žaidėjų gerai vertinama lyga labai pasitarnauja. Žinoma reitingais aklai pasitikėti nereikia. Reikia dirbti kryptinai, tiek dėl arenų kokybės, tiek dėl klubų stabilumo ir biudžetų, tiek su įvaizdžiu, aktyvumu soc. tinkluose, tiek varžybų transliacijose per tv. Šiemet LKL'as kaip reikiant pasitempė. Geros arenos - tik viena iš svarbių sėkmingos krepšinio lygos sudedamųjų dalių.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 20:26
kiwito kitciokasnusisikt is esmes yra ant tu lygu reitingu,jie nieko nelemia,tik pasipuikuot vieniems pries kitus skirti.o mums ubagams tikrai galima tuos mazus pinigelius isnaudot tikslingiau. pasakyk prasau kur cia yra tos europinio lygio arenos su komandom zaidzianciom NKL?del saugumo tai aisku svarbu,minimalus reikalavimai aisku turi but tenkinami,bet jie irgi turi buti sveiko proto


Dabar nėra, bet vienu metu Alytus su savo arena dar žaidė NKL'e, paskui atėjo į LKL'ą nusipirkę iš kito klubo licenciją. Yra čia tokių, kurie linki Kėdainiam iškristi į NKL'ą, tokiu atveju vėlgi būtų minėta situacija, nes iš esmės šios abi arenos atitinka Europos taurės reikalavimus ir tokiu atveju būtų gaila, kad jos panaudojamos tik NKL'e.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 20:24
kiwi
to kitciokas

nusisikt is esmes yra ant tu lygu reitingu,jie nieko nelemia,tik pasipuikuot vieniems pries kitus skirti.o mums ubagams tikrai galima tuos mazus pinigelius isnaudot tikslingiau. pasakyk prasau kur cia yra tos europinio lygio arenos su komandom zaidzianciom NKL?del saugumo tai aisku svarbu,minimalus reikalavimai aisku turi but tenkinami,bet jie irgi turi buti sveiko proto
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 20:21
kiwito kitciokasyra tos dublerines,bet paprasciausiai nevisos komandos gali jas islaikyt finansiskai.viskas dabar yra neblogai,LKL'e zaidzia stipriausios siuo momentu komandos,yra intriga.o tai kad mazeikiai kraunasi nuo visu,tai nieko nepadarysi,toks musu lygis.galbut kitamet ju vieta uzims palanga,jie jau pasistate normalia sale,NKL'e irgi neblogai varo.tokia yra musu krepsinio realybe,ir reikia su tuo susitaikyt o ne kurt nerealiu reikalavimu kaip puse milijono euru biudzetas ar kosmine sale.tie reikalavimai krepsinio nepakels i kita lygi,o tik sumazins komandu skaiciu,o tuo paciu ir zaideju rata kurie galetu tobulet varzydamiesi su stipriausiais


Nesakau, kad tas dublerines reikia išlaikyti, sakau, kad būtų galima sudaryti LKL klubams su NKL'o klubais sutartis, kad pvz galėtų iš LKL'o silpnesnius žaidėjus išsiųsti į NKL'ą patobulėti, o geresnius NKL'o žaidėjus paimti į LKL'ą ir paragauti to varžymosi su stipriausiais. Būtų gerai, kad visi LKL'o klubai surinktų bent jau tą deklaruojamą esamą minimalų biudžetą, realybė tokia, kad dalis tų komandų net to minimalaus nesurenka ir aš jei ir didinčiau minimalų biudžeto reikalavimą, tai ne daugiau 100 tūkstančių litų - iki 900 tūkst. O salės tikrai reiškia daug, netgi jeigu jos ne visad yra užpildomos. Nuo sporto infrastruktūros kokybės priklauso ir sportiniai rezultatai, ypač toms komandoms, kurios turi ilgalaikių tikslų ir kryptingai jų siekia, turėdami savo ugdomus žaidėjus. Sakau, kad kosminės arenos, kaip tu sakai, nėra būtinos, tačiau aš tikrai nustatyčiau ~1200 vietų kaip minimumą, o geriausia ~1500 vietų ir didesnės arenos. Jeigu klubai dirbtų kryptingai ir sudėtis nerinktų tik sezonui, ugdytų savus žaidėjus, patikėk, nuosava, gera salė labai prisidėtų prie sportinių pasiekimų, o ir tos salės, dirbant kryptingai, tik pilnėtų. Ir aš esu tikras, kad bent jau vidutiniškai 1000 žiūrovų į rungtynes galėtų sutraukti kiekvienas LKL'e rungtyniaujantis miestas, turintis bent 15-20 tūkst. gyventojų.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 20:14
Del arenu tau pritariu. Jei renkasi po 50 zmoniu, tai jau nebenormalu. Nesuprantu, kodel Marijampole niekaip nesugeba I Lkl.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 20:13
kiwi
to kitciokas

yra tos dublerines,bet paprasciausiai nevisos komandos gali jas islaikyt finansiskai.viskas dabar yra neblogai,LKL'e zaidzia stipriausios siuo momentu komandos,yra intriga.o tai kad mazeikiai kraunasi nuo visu,tai nieko nepadarysi,toks musu lygis.galbut kitamet ju vieta uzims palanga,jie jau pasistate normalia sale,NKL'e irgi neblogai varo.tokia yra musu krepsinio realybe,ir reikia su tuo susitaikyt o ne kurt nerealiu reikalavimu kaip puse milijono euru biudzetas ar kosmine sale.tie reikalavimai krepsinio nepakels i kita lygi,o tik sumazins komandu skaiciu,o tuo paciu ir zaideju rata kurie galetu tobulet varzydamiesi su stipriausiais
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-13 20:09
kiwiva paziurejau lankomumo statistika,tai tik neptunas ir zalgiris surenka po 2.5tukst,rytas su dzukija ~1.5, juventus,siauliai ir lietkabelis po 1tukst, visi kiti maziau.tai pasakykit man koks tikslas mazeikiuose statyt 5 tukst arena jei ten susirenka po 800?net tas pats Rytas perejo zaist i mazesne arena nes jiems neapsimoka lost Siemense,o cia islenda balvonai ir svaigsta apie kosmines arenas baznytkaimiuose


Gerai, sakykim Juventus vidurkis 1tūkst... bet kai atvažiuoja Žalgiris, tenka pardavinėti net stovimus bilietus, kai rytas, arena irgi beveik pilna. Kai Šiauliai - apypilnė. Be to gerose arenose saugiau žaisti, nei mokykos salėse, žaidėjams daugiau erdvės ir lengviau išvengti traumos. Tų pačių lygų pajėgumus Europos kontekste vertindami vertintojai atsižvelgia ir į arenų būklę. Kam LKL'e laikyti komandą su mokykos sale, o Europos taurės turnyro reikalavimus atitinkančią salę duoti tik NKL'o ar RKL'o komandai? Lietuvoje yra pakankamai puikių ar gerų arenų LKL'o komandoms, tai geriausia būtų jas ir išnaudoti aukščiausiam lygiui.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 37

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas