Kobe Bryantas visų laikų rezultatyviausių žaidėjų sąraše pakilo į trečiąją vietą
Kobe Bryantas visų laikų rezultatyviausių žaidėjų sąraše pakilo į trečiąją vietą
Nuotr. AFP – Scanpix
Kobe Bryantas Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) visų laikų rezultatyviausių žaidėjų sąraše aplenkė buvusį Čikagos „Bulls“ krepšininką Michaelą Jordaną ir įsitaisė trečioje vietoje, o šis „Lakers“ (8-16) veterano karjeros įvykis pažymėtas Los Andželo komandos pergale.

Byrono Scotto auklėtiniai svečiuose 100:94 (22:19, 27:25, 22:25, 29:25) įveikė Shabazzo Muhammado vedamo Minesotos „Timberwolves“ (5-18) klubo pasipriešinimą.

Rungtynių žaidėjas
Carlos  Boozer
PTS 22 | REB 13 | AS 2
Bryantas į Minesotos komandos krepšį iš viso įmetė 26 taškus (5/13 dvitaškių, 2/7 tritaškių, 10/13 baudų) ir savo sąskaitoje šiuo metu turi 32,310 pelnytų taškų per karjerą NBA. Jordanas su 32,292 taškais nukrito į ketvirtąją vietą, o artimiausias Bryanto oponentas šiame sąraše dabar yra Karlas Malone'as (36,928).

„Sveikinu Kobe pasiekus šį tikslą, – sveikinimo žodį bendraudamas su žiniasklaida sakė Jordanas. – Jis yra puikus žaidėjas su stipria darbo etika ir lygiai tokia pat stipria aistra krepšiniui. Man patiko stebėti kaip kasmet gerėjo jo žaidimas ir dabar laukiame, ką Kobe nuveiks dar.“

„Lakers“ klubas pergalingą pranašumą susikrovė per paskutinę ketvirtojo kėlinio minutę, kada Bryantas pelnė keturis taškus iš eilės ir likus žaisti 20,4 sekundės Los Andželo ekipa įgijo keturių taškų persvarą (98:94).

Po minutės pertraukėlės aikštėje pasirodžiusio Zacho LaVine'o tolimas metimas tikslo nepasiekė bei „Timberwolves“ komanda buvo priversta imtis pražangų taktikos.

Neleistinai sustabdytas Nickas Youngas prie baudų metimų linijos neklydo ir galutinai įtvirtino „Lakers“ klubo pergalę (100:94).

Šiose rungtynėse užfiksuotas ir kitas Bryanto pasiekimas. Prie baudų metimų linijos Minesotoje 13 kartų stojęs 36-erių metų krepšininkas per savo karjerą NBA atliko daugiau nei 11 tūkstančių baudų metimų.

„Timberwolves“: Shabazzas Muhammadas 28 (9 atk. kam.), Andrew Wigginsas 16, Zachas LaVine'as 10, Corey Breweris 10 (9 rez. perd.), Gorgui Diengas 9 (9 atk. kam.).

„Lakers“: Kobe Bryantas 26 (7/20 metimų), Carlosas Boozeris 22 (13 atk. kam.), Jordanas Hillas 13, Wesley Johnsonas 12, Jeremy Linas 8.

Bryanto karjeros įvykiai:

Bryantas aplenkia Jordaną:

Muhammado dėjimas į „Lakers“ krepšį:


Rodyti komentarus
1 2 3  »
2014-12-16 03:57
nu
Net keista, kad dar tday parašo. Seniai jau begirdetas Pamenu jo begalinius gynimus kobes ir vis irodinejant kad kb geriau nei mj. Na bet sveikinimai tday, tavo herojus siandien to nusipelno ;)

Siaip labai idomu, kai baigs karjera kobikas. Ar visokie lebronai, durantai bus lyginami jau su kobe kaip su geriausiu ever. Ar visgi etalonu isliks originali versija, o ne nuckracinta

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-16 01:01
Nematau tikslo jų lygint, tiesiog reik pripažint, kad tai yra visiškai skirtingo tipo žaidėjai. O jei jau pralenkė taškais, tai dar nereiškia, kad čia kažkoks įspūdingas rekordas, atsižvelgiant į tai, kad Kobe yra scoreris bei taip pat daugiausia pramestų metimų antirekordininkas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-16 00:59
VienažindysMan tai juokingiausia, kad kai daromi visokie ale plakatiniai MJ ir Kobės palyginimai, parenkama Bryantui kuo palankesnė statistika, kuri yra palyginama Jordano statistikai. Kodėl neužsimenama apie tai, kad Kobė prametė daugiausia metimų NBA istorijoj, kodėl neužsimenama apie tai, kad Kobė puolime atkovojo mažiau kamuolių, mažiau blokavo, mažiau peremė bei tuo pačiu sužaidė kone keliais šimtais rungtynių daugiau. Net nepaisant visų šių atrodo 'smulkmenų', MJ yra 6/6 žmogus, keturis sezonus nežaidęs krepšinio vien tik dėl to, kad JIS TAIP NORĖJO, MJ nereikėjo vaikytis NIEKO, nes visi vaikėsi JO. Jis darė viską savo malonumui ir dar tai sugebėjo daryt geriausiai ever. Čia ir yra MJ didybė, o ne Kobės, kuris be abejo, yra TOP10 all time, reikia būt aklam, kad to nepripažint, bet tuo pačiu suvokiant, kad Kobė tai tik pigi MJ kopija.


Reikia atkreipt ir i dalykus, kuriuose Kobe lenkia Michaila:

Rapes: MJ - 0; Kobe - 1.

Jersey numbers: MJ - 23; Kobe - 24.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 20:48
Man tai juokingiausia, kad kai daromi visokie ale plakatiniai MJ ir Kobės palyginimai, parenkama Bryantui kuo palankesnė statistika, kuri yra palyginama Jordano statistikai. Kodėl neužsimenama apie tai, kad Kobė prametė daugiausia metimų NBA istorijoj, kodėl neužsimenama apie tai, kad Kobė puolime atkovojo mažiau kamuolių, mažiau blokavo, mažiau peremė bei tuo pačiu sužaidė kone keliais šimtais rungtynių daugiau. Net nepaisant visų šių atrodo 'smulkmenų', MJ yra 6/6 žmogus, keturis sezonus nežaidęs krepšinio vien tik dėl to, kad JIS TAIP NORĖJO, MJ nereikėjo vaikytis NIEKO, nes visi vaikėsi JO. Jis darė viską savo malonumui ir dar tai sugebėjo daryt geriausiai ever. Čia ir yra MJ didybė, o ne Kobės, kuris be abejo, yra TOP10 all time, reikia būt aklam, kad to nepripažint, bet tuo pačiu suvokiant, kad Kobė tai tik pigi MJ kopija.
Įvertinimas:
+3
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 19:44
LokaloTDaYDidis momentas buvo, džiugu, kad dar galim stebėt gyvą legendąO ir gale labai gerai tiek Kobė tiek boozeris sužaidė abu po 12+ taškų ketvirtam kėliny įlupo, ypač Kobes troicas likus minutei svarbiausias rungtynių metimas buvo.Super rungtynės, super momentas, super žaidėjasNu tai gali aiskint kiek nori, bet neisaiskinsi man, kad pastoviai metant 30% taiklumu yra kazkas legendisko :D


Eik pasižiūrėk kaip ir kiek baudų sumetė, kaip ketvirtam kėliny sužaidė, kaip gynyboj dirbo ir kokius metimus apskritai prametė.

Taip, jo metimas šį sezoną nėra labai taiklus, kadangi jis tiek nebepašoka ant metimo ir pakeitė šiek tiek mechaniką, kad labiau eitu ant rankų, tai natūralu, kad nebus nieko įspūdingo. O ir amžius jau ne tas.

Jis 36 metų, 19tam sezone, po dviejų rimtų traumų iš kurių viena rimčiausia krepšiny. Kad dar sugeba 25-5-5 lygiu žaist yra švelniai tariant įspūdinga
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 18:31
TDaYDidis momentas buvo, džiugu, kad dar galim stebėt gyvą legendąO ir gale labai gerai tiek Kobė tiek boozeris sužaidė abu po 12+ taškų ketvirtam kėliny įlupo, ypač Kobes troicas likus minutei svarbiausias rungtynių metimas buvo.Super rungtynės, super momentas, super žaidėjas


Nu tai gali aiskint kiek nori, bet neisaiskinsi man, kad pastoviai metant 30% taiklumu yra kazkas legendisko :D
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 18:14
Didis momentas buvo, džiugu, kad dar galim stebėt gyvą legendą

O ir gale labai gerai tiek Kobė tiek boozeris sužaidė abu po 12+ taškų ketvirtam kėliny įlupo, ypač Kobes troicas likus minutei svarbiausias rungtynių metimas buvo.

Super rungtynės, super momentas, super žaidėjas
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 17:44
Siaip
O ka jus daugiau vertinant nei statistika? Yra google ivedus MJ vs Kobe labai gera statistika. Ten lygina MJ ir Kobe tame paciame amziaus ruoze. Jei neklystu nuo 21 iki 34. Tad aiskiai matosi kad tobulejo ir kaip. Tai vienintelis MJ minusas buvo 3pt%, bet ir tai nelabai zymus, visur kitur MJ gerokai lenke Kobe. Tuo labiau labai paprasta matyti kiek laiko Kobe reikejo kad pasiektu sitiek tasku ir kiek MJ. Cia tas pats kas sakyti, kad Malone buvo geresnis uz MJ ar Kobe. Ne taskuose yra gerumas, o visose kitose kategorijose taip pat. Zudiko instinktas? MJ yra ji turejo ir gal net didesni nei Kobe. Esme tame, kad kaip bebutu, kaip bevertintum MJ yra geresnis, per visas kategorijas jei lyginsi ta pati laikotarpi. Jei kazkas per 15 sezonu aplenks MJ, laimes daugiau ziedu, tures geresne statistika, daugiau asmeniniu apdovanojimu, tada bus galima teigti kad tas zaidejas geresnis, bet siuo metu jo nera.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 16:45
basketnews asilas!
:D:D:D

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 16:37
James zymiai geresnis uz kobi

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 14:59
Mailman
Viskas, labai gaila bet ce stogas kobei, apie ziedus galvot jau per senas, o Mailmano jau irgi nepasivys. Na ka, stulbinanti karjera, vieni jy keike kiti mylejo, tai subjektyvu, o rezultatai kalba patys uz save !
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 14:04
Keltas
Tai aisku MJ nebuvo nr 2 komandoj. Bet jeigu jis butu turejes savo komandoje 1998-2003 metu shaq'a? Kas gautu daugiausiai lauru? Abejoniu neturetu kilti, kad per ta laikotarpi labiau dominuojancio zaidejo nera buve ( nespalvotu laiku as neskaiciuoju). Galit sakyt ka norit, bet Kobe yra tikrai netoli...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 13:44
žiedai ir playoffai nesišviečia tai bent taškų pasirinks.MJ du metus tenkino savo ego wizardsuose,kurie nelabai ir tikėjo savo sėkme,kalbant apie kobę tai kažkiek gaila mąstančių ir ne over sentimentalių LAL fanų-Bryantas yra klubo inkaras,nuo jo retirinimo prasidės klubo kilimas.Kolkas klubas ir savo žaidėjo įkaitai,dėl didžiosios dalies paviršutiniškų bei dar nekažinką suprantančių fanų spaudimo,organizacija negali atsikratyti mamba.Dar galima pridėti piniginius reikalus kurie taipogi stovi pirmose pozicijose.

IKI 2011 buvo klubo veidas/dabartis,dabar daugiau matome "one man show".
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 13:43
>turejau proga

labai jau tu megejiskai stebejai tuomet, jei sakai, kad Kobe rinktumeis uzbaigt varzybas. :D toks ispudis, kad pamirsai tuos MJ paskutiniu sekundziu pergalingus metimus, kuriu buvo ne 1 ir ne 2. Kobe deja tiek yra prametes lemiamu, kad tu arba ju nematei, arba nenorejai matyt. kas del to, kad Kobe butu geresnis MJ laikais - is dalies sutinku, nors yra nuomone, kad seniau buvo kietesne gynyba ir t.t. bet cia reik turet omeny 2 dalykus - pirma, kad visa kas laikui begant zengia i prieki, o antra, tais laikais nebuvo tiek daug talento, kiek dabar, todel but isskirtiniu dabar sunkiau. nepaisant to, zaideja reikia vertint jo aplinkoje, o ne modeliuot keliones laiku. :)

siaip be tu visu statistiniu skaiciuku, kalbant apie siuos du zaidejus as tureciau keletas tokiu svarbiu akcentu - 1) MJ niekad nebuvo nr.2 savo komandoje, skirtingai nei Kobe; 2) MJ savo svanaudiskumu neskandindavo taip daznai savo komandos, kaip tai darydavo Kobe; 3) MJ laikais nebuvo jokiu diskusiju, kas siuo metu geresnis, Kobes laikais visad buvo tai Shaq, tai Duncan, paskui - Lebronas, KD. ir 4) MJ buvo originalas, o Kobe yra MJ kopija, kuris net pats yra prisipazines, kad MJ kopijuoja. juk per visa NBA istorija buvo ivairiu originalu - 5-ose pozicijose galintis zaist Magicas, vidutiniskai trigubu dubli per visa sezona (!!!) turejes Robertson, 100 tasku ir po 20+/3-ose kategorijose sugebedaves padaryt Chamberlain. o kur Kobe originalumas? kad sugebejo pramest daugiausia metimu ever? :D as jau siai dienai nematau argumentu, kuo Kobe buvo/yra geresnis uz Duncana, ziurint i visus tiek asmeninius, tiek komandinius rodiklius. tai ka jau kalbet apie lyginima su best ever.
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 13:20
Anonimas
MJ kaip krepsininkas vis tiek lieka geresnis, bet taskai yra taskai, Kobe vertas but 3 tarp rezultatyviausiu, nors ir zaide daugiau uz MJ.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 13:05
Turejau proga
Budamas paauglys turejau proga stebeti garsaus M. Jordan zaidima visa jo karjera isskyrus pirmus trejus metus. Su tevais tuomet gyvenome Cikagoje, veliau persikeleme i Kalifornija. Skamba taip lyg snekeciau tycia, bet as maciau MJ karjera, tai ka jis dave lygai ir aplamai pasaulinei krepsinio industrijai. Koks jis buvo plesrus zveris aiksteleje. Teko ir tenka dabar stebeti visa K. Bryant karjera. Zinote, as jau 40 turintis zmogus. Krepsinis man yra daugiau nei zaidimas, nors niekada netapau tokiu kuriuos rodo per tv. Bet galiu pasakyti viena, K. Bryant zaisdamas MJ laikmeciu - butu dar geresnis nei dabar. Kodel? Jis yra nepakartojamas zaidejas, stiprus, jo kunas unikalus. Beje, jis turi zudiko instinkta kuris sporte yra tik pas geriausius. Prie kietesnes gynybos pas tokius zmones issiugdo papildomas variklis! Beje Kobe visada turejo geresni metima nei MJ. Geresni driblinga taip pat. Beda tik ta, kad savo laiku Kobe galejo zavetis ir studijuoti MJ zaidima. Bet jei jis zaistu tuo paciu laikmeciu - kas jo idealas butu tada? Ar K. Bryant turetu tapati fade away metima, ar jo kuno kalba butu tapati kaip dabar neturint ryskaus stabo? Va tai vercia suabejoti. Bet siaip, netgi uzbaigti varzybas as galbut rinkciausi K. Bryant bet ne MJ. Nesupraskite manes klaidingai, M. Jordan neabejotinai geriausias krepsininkas, gal net atletas kazkada buves profesionaliame sporte, bet cia pat uz jo eina ir K. Bryant. Ir eina labai dideliais zingsniais.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 12:34
man tai patiko, kad ESPN kasio analitikai dar sito ivykio isvakarese rase MJ ir KB palyginimus, tai vienas gerai issireiske, daugmaz taip - kalbedami apie MJ, mes vis galvojam, kiek jis dar butu pasiekes, jei nebutu dukart palikes krepsinio, o kalbedami pie KB, mes vis galvojam, kiek jis dar butu geresnis, jei bent kiek daugiau pasitiketu komandos draugais. :)
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 12:15
nSoKobes Bryanto ir Michaelo Jordano karjerų palyginimas:Čempiono titulai: 5 – 6Žaista finalų: 7 – 6MVP titulai: 1 – 5Finalo MVP titulai: 2 – 6Geriausiai besiginančio žaidėjo titulai: 0 – 1Pelnyti taškai: 32310 – 32292Taiklumas: 11261/24908 (45,2 proc.) – 12192/24537 (49,7 proc.)Taškai, pelnyti baudomis: 8113/9692 – 7327/8772Rezultatyvūs perdavimai: vid. 4,8 – vid. 5,3Atkovoti kamuoliai: vid. 5,3 – vid. 6,1Perimti kamuoliai: 1,5 – 2,3Blokai: 0,5 – 0,8Sezonai: 19 – 15Žaistos rungtynės: 1269 – 1072Taškų vidurkis per rungtynes: 25,46 – 30,12Taškų vidurkis per atkrintamąsias: 25,6 – 33,4Mačai, kai įmetė bent 30 taškų: 414 – 562Mačai, kai įmetė bent 40 taškų: 118 – 173Mačai, kai įmetė bent 50 taškų: 24 – 31Mačai, kai įmetė bent 60 taškų: 5 – 4Rezultatyviausios rungtynės: 81 – 69Rezultatyviausio žaidėjo titulai: 2 – 10Aukso medaliai su JAV rinktine: 2 – 2Žaista NBA „Visų žvaigždžių“ rungtynių: 16 – 14Dėjimų konkurso nugalėtojo titulai: 1 – 2Kartai, kai pateko ant „Sports Illustrated“ viršelio: 20 – 50.


Puikus komentaras ... bet tos vaikų sapalionės manau nesiliaus niekada.. ;) Gerai MJ yra pasakęs "Jūs nekurkit iš kitų žaidėjų MJ, nauja asmenybė ateis ir ji bus unikali, ji nebus MJ". Vat būtent, kad NBA bando dirbtinai sukurti stabą, kas jiem sakyčiau tikrai prastai sekasi. Bandė iš KB, iš Rožės, kad ir tas pats vaikų taip dievinamas lebronas, tačiau jie yra puikūs krepšininkai, talentingi krepšininkai, bet.. ;) p.s. dėl to išpūsto burbulo tai sutinku, nesamonė kažkokia, komentatoriai pamini ir viskas ... sezono įvykis matai.. .
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 11:37
asd
patys tiek pasiektumet ir butumet laimingi, o dabar cia grinai kiti matos ar pavydi arba hateriai yra.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2014-12-15 11:30
Pats kaltas Jordanas, kad užsimanė žaisti beisbolą ir žaidė tik 15 sezonų. Galbūt jis būtų traumų prisirinkęs, įvertinkite ir tai. Kas būtų, jeigu būtų...

Vertinkite tai, kas yra ir realiai egzistuoja.
Įvertinimas:
-3
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 46

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas