Gintaras Krapikas pripažino, kad varžovai buvo vertesni pergalės
Gintaras Krapikas pripažino, kad varžovai buvo vertesni pergalės
Nuotr. D.Lukštos
Po pralaimėjimo pirmosiose Eurolygos „Top 16“ etapo rungtynėse Kauno „Žalgirio“ vyriausiajam treneriui Gintarui Krapikui teliko skėsčioti rankomis. Tuščioje Stambulo „Abdi Ipekči“ arenoje vykusios dvikovos su vietos „Galatasaray“ komanda pirmajame kėlinyje žalgiriečiai diktavo savo sąlygas, tačiau po pertraukos jų žaidimas visiškai pakriko.

„Rungtynеs pradėjome gerai ir gynyboje, ir puolime. Pirmoje mačo pusėje puldami iš tikrųjų žaidėme protingai. Deja, po po ilgosios pertraukos, kai „Galatasaray“ pradėjo naudoti zoninį spaudimą, mes pradėjome klysti.Kamuolį prarasdavome per dažnai“, – pralaimėjimo diagnozę nustatė Krapikas.

Treneris pripažino, kad varžovai pasirodė geriau, nei jo vadovaujama komanda.

„Antroje mačo pusėje varžovai viską darė kokybiškiau negu mes ir nusipelnė laimėti“, – pažymėjo Krapikas.

Jog esmine „Galatasaray“ pergalės priežastimi tapo gynyba, pažymėjo ir turkų strategas Erginas Atamanas.

„Raktas į pergalę buvo gynyba. Pertraukos metu pasikalbėjome, kad savoje aikštės pusėje turime žaisti agresyviau, ir tai pridėjo mums pasitikėjimo. Taip pat surengėme keletą greitų atakų ir tai pakeitė žaidimą po ilgosios pertraukos, – dėstė krepšinio specialistas. – Vaikinai žaidė pasiaukojamai. Tai buvo puikios rungtynės Justinui Carteriui – jis mums yra labai svarbus žaidėjas.“

Tuo metu „Galatasaray“ veteranas Keremas Gonlumas pabrėžė, kad žaisti be žiūrovų buvo keista ir nejauku.

„Visų pirma noriu pasakyti, kad žaisti be fanų yra labai sunku. Mačą pradėjome prastai, apskritai prastai žaidėme visą pirmą pusę rungtynių. Tačiau mes žinojome, kad turime galimybę atsitiesti pagerindami gynybą, ir tai padarėme po ilgosios pertraukos, – sakė patyręs puolėjas. – Privertėme varžovus klysti, tai mums labai padėjo. Džiaugiamės „Top 16“ etapą pradėdami pergale“.


Rodyti komentarus
2014-12-31 15:44
Prisijungiant prie komentuojančių norisi pasakyti, kad iki vakar rungtynių aš tikėjau jog ir tokia geltonsnapių bei senių komandėlė visgi yra pajėgi aplošt visokius galatasaray, pao ir maccabi, deja.... šiandien esu nusivylęs ir netiku jau. Nepaisant komandos ribotumo, kad jie lošt gali įrodo ir jų pirma mačo pusė tiek su Unics, tiek vakar ar su tuo pačiu Sassari. Todėl problema manau yra labiau nesubrendime komandos bei kažkiek trenerių vėluojančių su sprendimais. Turiu mintyje atkarpas, kai pradedame atiduoti žaidimą varžovams su tais prarastais kamuoliais viduryje aikštės. Iš kitos pusės tai meistriškumo stoka.Todėl ant Krapiko varyti nereikėtų, kad Kariniauskas neįmeta baudų, ulanovas nepasivaro kamuolio ar pan......

Kas liečia Cherry tai jau akivaizdu jog šis pirkinys niekam tikęs. Komandos jis beveik nesustiprins.

Kas liečia jų grupę, tai be Real ir Barcos kiti varžovai tikrai nėra stipresni žymiai. Žiūrėjau vakar žydų ir Pao mačą. pirmi individualiai stiprūs, bet nelošia taktiškai ir brandžiai ir patys atidavė pergalę karšinčio DD vedamam lėkštam Pao. Turkai patys matėm tikrai nėra stiprūs-čia gali kaltint tik save, kad paleidai žaidimą.

norisi palinkėt tų pergalių nors kelias šiemet, kad nebūtumėm visai gėdinga patrankų mėsa, o komanda , kuri sumaišo kortas kitiems.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 14:41
saulius12Nenoriu nieko peikti, tačiau labai įdomu ar E. Ulanovas yra eurolygos lygio zaidėjas ir ar gali kariniauskas tiek laiko praleisti aiksteleje? taip pat ar Krapikas yra eurolygos lygio treneris, kuris jau ne viena sezona atsiduria vyr trenerio pozicijoje.kalbant apie zaidejus, tai geriau jau salenga ar kita subrendusi patyrusi zaideja paimti i komanda o ne su komplektuoti taip jog vaikai negali persivaryti kamuolio, ir lemiamu momentu aiksteje kariniauskas ulanovas ir dimsa strynga. o del Cherry tai!? ar galima pirkti vidury sezono izaideja is D league? prisiminkime nuo sezono pradzios atvykusi dentmona ir kiek laiko jam reikejo prisitaikyti.Beje zvelgiant i zalgirio puolima, tai ji galetume tiesiog pavadinti J. Anderson, o daugiau tiesiog nieko nera. elementariu vaikisku deriniu netgi nera. Gal treneris gali paaiskinti kariniauskui ir ulanovui nezaisti nugara? abu nepasizymi nei fizine jega nei ugiu.o ginyba? ji tiesiog apgailetina. nera ka pridurti. kaip zaidimo metu buvo keiciamos ginybos schemos?


Cherry yra aukstesnes klases izaidejas, nei visi like Zalgiryje kartu sudejus. Tiesiog reikia leisti vienas rungtynes suzaist 30 min. ir tada ziureti kas gaunas, o ne isleist keliom minutem ir tiketis kosminio rezultato, bei sodint po pirmos klaidos. Su tokia taktika toks izaidejas isvis niekur nebelis, neastrins, nes zinos, kad kiekviena klaida reiks pasodinima ant suoluo visom ringtynem. Apie ugi isvis nusigrybavai kariniausko. Jis berods yra antras pagal ugi visoje eurolygoje is izaideju. Jam ne tik kad reikia, bet butina zaist ir nugara ir priekiu pries tiesioginius oponentus, bei ziureti kur yra krepsys. Duotu Lekaviciui jo ugi, sautu po 20 tasku per kiekvienas ringtynes. Arba duotu Kariniauskui Lekaviciaus nagluma puolant, sautu Kariniauskas po 20+ tasku kiekvienas rungtynes :) Siaip manau Krapikau pakaktu viena minusa paverst pliusu ir vaizdelis butu aiksteje kitoks. Ismokti spaudima paverssti atsipalaidavimu ir greita ataka. Viskas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 14:17
Man atrodo reiktu nesuakmenet vietoje, kai kamuolys pas andersona, o daugiau judet ir bandyt padeti jam ar atsidengti, nes dabar jei kamuoli turi andersonas visi sustoja ir ziuri kas bus... kazkokia nesamone
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 12:26
Butautas laisvas
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 12:11
dar viena kliurkair duoti sansa Jasikeviciui.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 12:09
zaideju galinciu zaisti yra,reikia viska sustyti,isnaudoti stipriasiais puses.Puolme viskas statiska,perskaitoma.Rytas taktiskai griau pasirenges,tik nera kam zaisti.Krapas 2kartus pralaimejo Sasario klubui.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 10:41
Karolux7Krapikas nėra kaltas kad jie nesugebėjo kamuolio persivaryti


O kaip apie pasakyma,kad ateitu padeti zaidejai,kad koks Javtokas nenubegtu i varzovu puse,o pastatytu uztvara,kad galetu lengviau persivaryti izaidejas kamuoli,bet zinoma cia gi krapikas,net Nevezis ismete ji kaip siuksle po 1 menesio,suprate koki gryba pasamde....o Krapikas savo noru tikrai neiseis is zalgirio,kur jis dar darba suras???ogi niekur,Sireika Japonijoje,Kazlauskas netreniruoja jokio klubo,kas toki gryba daugiau ims??niekas tai ir sedes zalgiri kiek imanoma
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 10:36
Zalgiris tapo ta komanda, kuri losia visiskai be sirdies. Toks zaidimas ir esami rezultatai, tikrai nesuteikia optimizmo jog ateityje atsiras papildomu remeju ir komanda gavusi pinigu suteiks galimybe savo miestui tureti rimta komanda. Sis sezonas asmeniskai man ziurint i Zalgiri buvo toks pat kaip ir dauguma pries tai buvusiu : pradejo gerai, tada viska pralose ir galop vos vos ilipo i paskutini traukinio vagona. Ir dabar bus dar blogiau, bus pralaimejimu virtine. Kodel taip manau? Treneris mano galva zemiau nei vidutiniskas, bet juk dirba su tikrai prasta komanda. Kamuolio varymasis per viduri aiksteles yra labai sudetingas krepsinio elementas sitai komandai. Centro nerasta. Vienintelis zmogus, kuris nerodo baimes losiant yra J Anderson. Jo kuno kalba aiksteleje vercia zavetis.

Man gaila, kad Zalgiris kozna sezona prapila top 16 i viena kasa. Ir visgi manau, kad treneris cia tikrai neka maziau kaltas nei zaidejai kurie neymeta is po krepsio. Aplamai Zalgiris turi bloga komanda ir vel tenkinsis LKL rezultatais.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 10:27
„Žalgirio“ žaidimas yra apskritai bandymas gimdyt, kai nesi nėščias. Krapikas įsivaizduoja esąs elitinės komandos treneris, kur ale svarbiausia gynyba ir lėtas pozicinis puolimas, kuriai ale nebūtų fasonas draskytis kaip Dinamo Sassariui, nors realiai Žalgiriui tai lygiai taip pat reikia bandyt žaist, reikia kovot kaip Neptūnui, kitaip apie pergales reiks pamiršt. Pagalvokim, kiek Žalgirio žaidėjų domintų kitas Eurolygos komandas, kalbant net ir apie nepatekusias į TOP16? 2 ar 3? Neturim mes Eurolygos lygio žaidėjų, dėsningi ir rezultatai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 10:13
visada taspats priezastis zino tai tu komanda paruosk o ne sss malk cia .gal jau tu nazdinkis is zalgirio aciu uz sudo malima
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 09:58
visa gera gal Gintarai jau m? gana gi :(
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 09:21
Krapikas nėra kaltas kad jie nesugebėjo kamuolio persivaryti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 09:16
jo
krapikai bet kiauras tu
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 09:14
cherry
atvyko is nba asile

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 09:12
Anonimas
Reikialingi pokyciai.Nera laisvo zaidimo.Zaidejai nezino kaip izaist kamuoli.Aiksteleje panika.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 09:04
R
Krapikai, susipakuok daiktus ir garbingai palik Žalgirį... Nes graudu žiūrėti, kaip geresnių žaidėjų komanda pralaimi blogesnių žaidėjų komandai, žaisdama be ugnelės, minties ir noro...

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-12-31 08:55
saulius12
Nenoriu nieko peikti, tačiau labai įdomu ar E. Ulanovas yra eurolygos lygio zaidėjas ir ar gali kariniauskas tiek laiko praleisti aiksteleje? taip pat ar Krapikas yra eurolygos lygio treneris, kuris jau ne viena sezona atsiduria vyr trenerio pozicijoje.

kalbant apie zaidejus, tai geriau jau salenga ar kita subrendusi patyrusi zaideja paimti i komanda o ne su komplektuoti taip jog vaikai negali persivaryti kamuolio, ir lemiamu momentu aiksteje kariniauskas ulanovas ir dimsa strynga. o del Cherry tai!? ar galima pirkti vidury sezono izaideja is D league? prisiminkime nuo sezono pradzios atvykusi dentmona ir kiek laiko jam reikejo prisitaikyti.

Beje zvelgiant i zalgirio puolima, tai ji galetume tiesiog pavadinti J. Anderson, o daugiau tiesiog nieko nera. elementariu vaikisku deriniu netgi nera. Gal treneris gali paaiskinti kariniauskui ir ulanovui nezaisti nugara? abu nepasizymi nei fizine jega nei ugiu.

o ginyba? ji tiesiog apgailetina. nera ka pridurti. kaip zaidimo metu buvo keiciamos ginybos schemos?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas