Justinas Dentmonas buvo sunkiai sulaikomas
Justinas Dentmonas buvo sunkiai sulaikomas
Nuotr. Fotodiena/T.Lukšys
Justinas Dentmonas 2014 metus pabaigė įspūdingu pasirodymu. Buvęs žalgirietis Kinijoje pelnė 48 taškus, o jo atstovaujama „Qingdao Double Star“ komanda išvykoje 111:106 įveikė „Guangsha Lions“ ekipą.

Amerikietis taip pat atkovojo 8 kamuolius ir atliko 7 rezultatyvius perdavimus.

Dentmono klubas Kinijos pirmenybėse kartu su Pekino „Ducks“ dalijasi 4-5 vietas.


Rodyti komentarus
1 2  »
2015-01-03 20:34
dfqa
dar atsiranda idiotukurieNBA lygina su el..NBA kitas lygis.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2015-01-02 16:58
AKA_BossMan idomu,kur ta europos ginyba dingsta kai zaidzia su USA???ir kodel USA rinktine tieisog tyciojasi is europos ginybos kaip nori,o europieciai niekaip nesugeba iveikti USA zaideju ginybos


Nelygink pasaulinio lygio krepsinio zvaigzdziu , usa krepsinis simta kartu daugiau pazenges nei europoj . Suradai ka palygint .
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2015-01-02 13:22
Okunskis gris i ryta
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-01-02 12:54
111
Weemsas: „Jei neįsitvirtinsiu NBA, grįšiu į „Žalgirį“
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-01-02 12:52
sdf gaideliui
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-01-02 12:22
sdf
negrisNiekur tas jusu dentmonas negris. Weemsas irgi sake jei zaistu europoj tai tik zalgeri, o iskart pasirase kontrakta su CSKA xD


kloune numesk linka noreciau pamatyt kada jis taip sake
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-01-02 03:24
RokasBlem, ziuriu puse atsilike kokiais dviem-trim metais. Asilai, visi aiksteles matmemys pries pora metu buvo sutapatinta su NBA. Tritaski pagal juos atitrauke, aikstele padidino. Taip kad shut the f**k up.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


lmao tu ziaurus,nieko nenusimanai ir rasai nesamones:

Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Three-point...

NBA: Arc radius 23 feet 9 inches (7.24 m), no less than 3 feet (0.91 m) from each sideline[

FIBA: Arc radius 6.75 meters (22.1 ft), no less than 0.9 meters (3.0 ft) from each sideline

Aiksteles dydis,info is http://en.wikipedia.org/wiki/Basketball_... :

NBA: Court length 28.65 m Court width 15.24 m

Europe: Court length 28 m Court width 15 m

Nepyk kad tave taip pagaidinau ,tikiuosi neuzpyksi stipriai,nes cia ziauriai isgaidinau tave
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 23:57
negris
Niekur tas jusu dentmonas negris. Weemsas irgi sake jei zaistu europoj tai tik zalgeri, o iskart pasirase kontrakta su CSKA xD
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 23:52
Rokas
Blem, ziuriu puse atsilike kokiais dviem-trim metais. Asilai, visi aiksteles matmemys pries pora metu buvo sutapatinta su NBA. Tritaski pagal juos atitrauke, aikstele padidino. Taip kad shut the f**k up.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 17:33
Dentmonas neblogas, bet Kinijos lyga pasako viską.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 16:37
sdf
AKA_BossMan idomu,kur ta europos ginyba dingsta kai zaidzia su USA???ir kodel USA rinktine tieisog tyciojasi is europos ginybos kaip nori,o europieciai niekaip nesugeba iveikti USA zaideju ginybos


tu geriau paskaiciuok kiek zingsniu neuzfiksuoja amerikomans per rungtynes
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 16:21
Man idomu,kur ta europos ginyba dingsta kai zaidzia su USA???ir kodel USA rinktine tieisog tyciojasi is europos ginybos kaip nori,o europieciai niekaip nesugeba iveikti USA zaideju ginybos
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 16:21
NBA tritaskis toliau uz europos tritaskis zymiai toliau,NBA negalima stovoti baudos aiksteleja nieko nedengiant,kad nebutu tokiu medziu NBA kaip Marjanovicius,NBA zymiai stipresni indvidualiai zaidejai uz europos,NBA zaidejai zymiai soklesni, ir NBA zaidziama 48 minutes,
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 14:21
Po sezono Kinijoj į Žalgirį vasario mėnesį ;) Dar karteli rytas sunešios kaip darželio vaikus (Nors jai ir JD nebus vistiek sunešios)...

Dabar žinau kad visi pulsit ant manęs ir pradėsit aiškinti kad jis negrįš nes yra per brangus, tačiau Dentmonas pats yra sakęs kad jai norės grįžti į Žalgiris tada susimažins savo algą. O kad Dentmonas spindi noru grįžti į Žalgiri po sezono Kinijoj tai yra aišku, susiraskit Dentmono instagramą ir paskaitykit kokias antraštęs prie nuotraukų rašo, kaip bendrauja su Žalgirio fanais ir kaip pats seką naujienas apie komandą.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 13:33
Tikrai cia nieko nereklamuoju, bet kam idomu JD rezultatai, tai cia po kiekvienu rungtyniu paraso:

https://www.facebook.com/pages/Justin-De...
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 13:28
nepamirsk, kad Europoje aikste mazesne, leidziama gynyboje stoveti baudos aiksteleje. Todel yra maziau erdves judesiui, leidziama daugiau kontakto, o kur yra erdves, maziau kontakto iskart atsisleidzia tie kurie turi geresni situacijos suvokima ir igudzius, turetum pastebeti, kad akiai tikrai maloniau matyti aukstesni suvokima ir igudzius, nei trynimasi vienas i kita. Jei esi zaides krepsini, tai tikrai zinai, kad zaidziant i viena kase tikrai yra lengviau gintis, nei per visa, kur naturaliai atsiranda daugiau erdviu tiem zaidejams kurie geriau masto ir turi igudzius.

Sutinku komandine gynyba cia labiau isdirbta, geriau keiciamasi ginamaisiais, bet JAV grajokai yra labiau pazenge asmenineje gynyboje pries zaideja su kamuoliu, kamuolio judjimo skaityme. PČ pats matei, kaip tai atrodo JAV perimetro gynyba, pas juos ir didieji zmones gerai skaito kamuolio judejima ir ateme kamuolius pabega. Dar pats matei ir Serbu gynyba, 100 tasku per 30 minuciu, tiek turbut net per zvaigdziu diena nesumeta, nors zaidzia be gynybos..
Įvertinimas:
+3
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 13:26
to zirnis
Sutinku, su tavo mintim, ti kesme , kad JAV miestai nedideli, visi praktiskai turi didelius priemescius. Ir bendra populiaciaj gaunasi didesne nei bet kokiame LT mieste. Kitas dalykas, kam tu del tokio dalyko kaip krepsinis tiek jaudiniesi? Geriau, galvotum, kaip pasiupinti badaujanciais zmonemis, kurti taika ir dvasinguma, o ne vyru aplink kamuoli lakstanciu problemas spresti :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 13:17
o EL su kinija tai net rankos nekyla lygint....jau geriau su nba lygink tada kažkiek logikos bus
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 13:16
zirnisMarkaszzirnis0MGL0LWTFjo tikrai sunku rinkti KINIJOJE taskus kur bet kuriam amerikosui vos islipus is lektuvo iskart suteikiamas zvaigzdes statusas, ir leidziama daryti ka nori. Kazkodel Evrolygoj tai po 50 nerinkdavo, idomu kodel.jeigu europieciai patemtu tokiu lygiu, tai ir ju butu pilna Kinijoje ir jie ten kaltu pinigus, paprasta ;) Realiai daugumai europieciu tinkamos tik jiems adaptuotos lygos Europoje ir tai daugelis issibarsto po visokias ne krepsiniu saliu lygas, nes kitu lygio nepatempia.. Dar noriu priminti, kad pernai Dentmon prie Europietisko krepsinio prisitaike ir zaide uz Zalgiri daug geriau nei bet kuris Zalgirio lietuvis.Dar kas liudna, kad Kinai su laiku tures geresnius zaidejus nei moneylygos klubai.. va tau tau ir bertolemejaus ir kitu saraskinu darbeliai kuriant pinigais grista turnyreli turciu uzgaidoms patenkinti.nereikia čia stumt ant to europos krepšinio, vien kad nėra žaidėjų kurie ten laisvai mėtytų 50, nereiškia netempia to lygio, toj kinijoj tai tik nba atliekos susirenka pinigų pasidaryt, o europoj patikėk visi cska uniksai ar fenerbaches tikrai daug moka už gero lygio krepšininkus. komandinis krepšinis ir gera gynyba vyrauja europoj.komandis krepsinis, gera gynyba :D gal tu nustok gyventi stereotipais, cska, turku projektai turi kelis ar keliolika kartu brangesnes sudetis nei dauguma oponentu, jie po kiekvieno sezono susirenka kazkur suspindejusius zaidejus, NBA nepritapelius, tai ir gali nelygiomis salygomis rodyti padoriau atrodanti krepsini pries gerokai silpnesnius oponentus. Va tau ir Europos krepsinis, kaip pernai svaigo apie Realo galybe, kol jis graziu zaidimu traiske ubagu komandas, o finale prakiso gal tik pora kartu pigesnei komandai.


nu blemba nešnekėk nesąmonių....kiekvienas žaidėjas atvykęs į europą iš nba pastebi skirtumus tai gynybą ir komandinį puolimą. spėk kodėl europoj nemeta po 110+ taškų kaip nba, kodėl europoj nėra visokių posterizerių, įspūdingų dėjimų, gamewinnerių kiekvienose rungtynėse išmetus beveik laisvam ir t.t.? tas pats žalgirio faniūkščių numylėtinis andersonas sakė, kad EL gynyba žymiai daugiau spaudimo ir visiškai laisvas vistiek neišmesi, o nba užtenka 1 gynėją įveikt ir laisvas kelias link krepšio (net jau nekalbu apie kiniją, ten jaučiu apskritai, net 1 gynėjo nėra, laisvi varo visi dentmonai belekiek išmeta ir px). taip yra tavo vadinamų "nba šiukšlių" bet tai ir yra dalis europos krepšinio, komandiniam krepšiniui reikia to kas užbaigtų atakas, reikia kam perduot kamuolį ir kas jį išmes. be to tos šiukšlės tam nba virš 10 taškų garantuotai rinktų jeigu tik gautų žaidybinio laiko ir per jį būtų varomas offensas (kaip europoj). taip yra komandos su dideliais biudžetais kurios padoriau atrodo prieš silpnesnius, bet ar taip nėra ir visokiem nba? yra žvaigždžių komandos ir yra nėvykėlės (forever tank), ir vistiek dažnai žvaigždynai sugeba pasikraut nuo visų pistonsų, 76ersų :D
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-01-01 12:52
Markaszzirnis0MGL0LWTFjo tikrai sunku rinkti KINIJOJE taskus kur bet kuriam amerikosui vos islipus is lektuvo iskart suteikiamas zvaigzdes statusas, ir leidziama daryti ka nori. Kazkodel Evrolygoj tai po 50 nerinkdavo, idomu kodel.jeigu europieciai patemtu tokiu lygiu, tai ir ju butu pilna Kinijoje ir jie ten kaltu pinigus, paprasta ;) Realiai daugumai europieciu tinkamos tik jiems adaptuotos lygos Europoje ir tai daugelis issibarsto po visokias ne krepsiniu saliu lygas, nes kitu lygio nepatempia.. Dar noriu priminti, kad pernai Dentmon prie Europietisko krepsinio prisitaike ir zaide uz Zalgiri daug geriau nei bet kuris Zalgirio lietuvis.Dar kas liudna, kad Kinai su laiku tures geresnius zaidejus nei moneylygos klubai.. va tau tau ir bertolemejaus ir kitu saraskinu darbeliai kuriant pinigais grista turnyreli turciu uzgaidoms patenkinti.nereikia čia stumt ant to europos krepšinio, vien kad nėra žaidėjų kurie ten laisvai mėtytų 50, nereiškia netempia to lygio, toj kinijoj tai tik nba atliekos susirenka pinigų pasidaryt, o europoj patikėk visi cska uniksai ar fenerbaches tikrai daug moka už gero lygio krepšininkus. komandinis krepšinis ir gera gynyba vyrauja europoj.


komandis krepsinis, gera gynyba :D gal tu nustok gyventi stereotipais, cska, turku projektai turi kelis ar keliolika kartu brangesnes sudetis nei dauguma oponentu, jie po kiekvieno sezono susirenka kazkur suspindejusius zaidejus, NBA nepritapelius, tai ir gali nelygiomis salygomis rodyti padoriau atrodanti krepsini pries gerokai silpnesnius oponentus. Va tau ir Europos krepsinis, kaip pernai svaigo apie Realo galybe, kol jis graziu zaidimu traiske ubagu komandas, o finale prakiso gal tik pora kartu pigesnei komandai.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 31

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas