Domantas Sabonis sulaukė pripažinimo už Atlanto
Domantas Sabonis sulaukė pripažinimo už Atlanto
Nuotr. AFP-Scanpix
Gonzagos „Bulldogs“ komandą į pergales vedęs Domantas Sabonis pripažintas geriausiu praėjusios savaitės Vakarų pakrantės konferencijos krepšininku.

18 metų 208 cm ūgio aukštaūgis per dvejas pergalingas „Bulldogs“ rungtynes vidutiniškai aikštėje praleisdavo po 26 minutes, pelnydavo po 13 taškų ir atkovodavo po 11 kamuolių.

Sabonis iš viso abiejuose mačuose pataikė 9 dvitaškius iš 14 bei 8 baudų metimus iš 9. 

Lietuvis tapo ketvirtuoju „Bulldogs“ ekipos žaidėju šį sezoną, pelniusiu šį apdovanojimą. Anksčiau tokio pripažinimo sulaukė Przemekas Karnowskis, Kyle'as Wiltjeras ir Kevinas Pangosas.

Sabonio dėjimas:


Rodyti komentarus
2015-02-04 03:53
Užmečiau ir aš akį į statsus: http://www.sports-reference.com/cbb/seas...

Sabas JR:

– Antras visoj lygoj pagal dvitaškių ir 1pt-2pt-3pt kartu sudėjus pataikymą (true shooting percentage; Mockevičius – 20-as).

Mockevičius:

– Pirmas lygoj pagal tiek gynyboj, tiek apskritai atkovotų kamuolių procentą (rebound rate/rebound percentage): 23,2 %.

Taip, pasirodo, yra ir toks matas. Anot Vikipedijos, šis matmuo turėtų būti tikslesnis žaidėjo kamuolių atkovojimo gabumų indikatorius, nes skaičiuojant šį dydi, atkovotų kamuolių skaičius vertinamas atsižvelgiant į nuo žaidėjo nepriklausančius veiksnius, t. y. į abiejų komandų rungtynėse išmestų ir pramestų metimų skaičių. Pavyzdžiui, jei abi komandos meta, tarkim po 60 %, tai ne kažin kiek tų kovotinų kamuolių ir lieka. Tačiau jei komandų pataikymas yra vos 30 %, kamuolių pasiūla grėbliarankiams gerokai didesnė, susirankioti gerą kovojimo statistiką yra gerokai lengviau.

Tokie balai nėra blogas rodiklis. Palyginimui, nuo 1970–71 m. žaidėjas, turėjęs didžiausią per visą savo karjerą atkovotų kamuolių procentą, – Rodmanas su 23,4 %. Didžiausias viename sezone atkovotų kamuolių procentras taip pat priklauso Rodmanui – 29,7 % (1994–95 m.). Žinoma, skaičiai NBA yra kitas reikalas, bet tai, kad rekordininko vietoje – Rodmanas, rodo, kad šis indikatorius atskleidžia reikalus pakankamai tiksliai.

– Pagal atkovotus kamuolius – 13-as, su 10,6 per rungtynes.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-04 02:10
to izo
negi taip sunku pasitikrint prieš ką nors rašant? Nu taip, taikliausias. Čia tu teisus. Kad niekas nepamini - nesąmonė. Delfi būtent tai ir yra akcentuojama. Kad virš 75% pataikymas irgi nesąmonė. Viso labo 71.8%. Kas aišku yra fantastika. Bet kam nusišnekėt?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-04 01:52
to arckitektas
sutinku,kad darbas yra daug,bet...Marciulionis buvo apdovanotas is virsaus,ko nepasakyciau apie Lekaviciu,Marcela lenke visus gynejus europoj savo greiciu,driblingu,atletiskumu net pries nba,jis buvo vienas is pirmuju,kuris galejo idet is virsaus budamas gyneju
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-04 01:06
izo
niekas nepamini, kad Sabas didele persvara yra taikliausias zaidejas visoj ncaa. virs 75% meta is zaidimo
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-04 00:04
To Architektas (0)Kalnas pasieke toki lygi butent toj sistemoj. Ne sistema kalta, o zaidejai, kaip juos gali eurolygoj laikyt kai nesugeba net kamuolio persivaryt? Pasiziurek NBA, 2sezonus sedejes ant suolo ir D lygoj paloses, treciam sezone rodo rezus pagaliau Motiejus. Pirma turi pasiekt lygi kazkoki ir kazka galet daryt pries verkdamas kad negauni laiko zaist. Tas pats Kariniauskas ir Lekavicius ir tuos Vasiliaukius ir Janavicius geriau atrodo. Pirma sezona zalgiri, tai ka jau bekalbet apie ju tobulejima?


Atsiprašau, bet esu priverstas nesutikt. Kalnas tapo kažkuo bet tik todėl kad labai reiėkjo. Jis nėra star'as Europos masto, jo nekvies nei Barca nei Real nei Oly kad būtų jų pagrindinis PG. Labai gerbiu šį žmogų, bet jam iki mano vardintų žaidėjų lygio trūksta labai daug, o to trūkumą jis dažnai kompensuoja kova, užsidegimu, ryžtu, bet jokiu būdu ne skills'ais...

O dėl persivarymo, tai ir tas pats Jaska kiek kartų yra užpaaustas + pažėk statistiką jo Olimpijoj, tik prisimink, kad jam ten buvo galima viskas ir jis už tą patį Lekavičių jau buvo vyresnis + žaidęs NCAA... Sistemingai dirbant ir pasitikint žmogum, tai iš Lekavičiaus turėtų išaugt kažkas super, bet kai žmogus yr gesinamas, tai irgi duoda savo.

Aišku, kad darbas svarbu, aš ir pats sakiau ir tau pritariu. D-Mo, kaip beje ir tas pats Marčela yra to pavyzdžiai, bet darbas kad jis teiktų satisfakciją, turi duot ir malonumą grajokui
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 23:59
hmz
Martynas Varnas gali būt žiauriai geras. Potencialo lubos tai labai aukštai pas jį. Pocius? Tikrai gali jo lygį pasiekt. Tik klausimas, kiek tinkamas yra jo charakteris? Ar bus nusiteikęs dirbt daugiau nei kiti ir išnaudot viską, kuo jį gamta apdovanojo? Jei charakteris tinkamas, tai Varnas turi visus šansus būt rinktinės sudėtyje po 4-5 metų.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 23:29
TTT
Is gyneju auksciausias lubas turi Grigonis ir Varnas. Dar iki galo nenurasyciau Seskaus. Cia jis nepaminetas.

O siaip is dabartiniu Prospect'u, tai tokia hierarchija yra:

1. Sabonis.

2. Gudaitis (nors jau 21 metas)

3. Grigonis.

4. Varnas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 23:07
djgaffer
Malonu matyti,kad tokį apdovanojimą gavo lietuvis.Tobulėja dienom.Mldc,taip ir toliau.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 23:06
Anonimas
Noreciau beje paminet dar viena gyneja, kuri visi uzmirsot Varna! sitas biciukas gali daug pasiekt manau
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 23:03
To Architektas (0)
Kalnas pasieke toki lygi butent toj sistemoj. Ne sistema kalta, o zaidejai, kaip juos gali eurolygoj laikyt kai nesugeba net kamuolio persivaryt? Pasiziurek NBA, 2sezonus sedejes ant suolo ir D lygoj paloses, treciam sezone rodo rezus pagaliau Motiejus. Pirma turi pasiekt lygi kazkoki ir kazka galet daryt pries verkdamas kad negauni laiko zaist. Tas pats Kariniauskas ir Lekavicius ir tuos Vasiliaukius ir Janavicius geriau atrodo. Pirma sezona zalgiri, tai ka jau bekalbet apie ju tobulejima?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 21:42
Aš nežinau irgi tiksliai dėl gynėjų... čia mūsų bėda. kaip atsirasdavo tokie kaip Marčela (o kai toks buvo tai nereikia ir jokio suolo praktiškai), Jaska, Macas, Šiška (PG, SG, SF), tas pats man žiauriai patikęs Andrius Giedraitis iš LRyto, kuris niekada rinktinėj nesužaisdavo, bet buvo afigienas individualiai... Darbas aišku čia atsakymas, bet mūsų sistema irgi šūdina, realiai kai Rytas kapojos su Kinderiu, tai šitie grajokai ir tempė, tas pats Macas pirma išgarsėjo ne kaip žudikas, bet tuo kad uždarė Danilovičių...

Tada tas Ryto pusfinalis su Kinder buvo kažkas tokio, o Ž pergalės tai net nešneku... dabar gi, sistema yra paremta tuo, kad eini ir rodai rezultatą. Pripažinkit krepšinio mėgėjai, Ž fanai, jūs kaip džiaugėtės kai Ž pagaliau paėmė Cherie, nes netikėjot Luku ir Vaidu... O taip tada ir išaugdavo talentai, kai reikėjo žaist ir niekas už tave neatstovės.

Ta gynėjų griūtis ir prasidėjo, kai mūsų klubai didieji tapo pajėgūs į jauno lietuvio aka katė maiše vietą pirkt užsienietį, kurį "žinai", žinai, ką jis gali. toks kaip Vasiliauskas, Janavičius, Adas neišsivystė į kažką panašų į žvaigždę europinę vien dėl to, kad jiem niekada nereikėjo prisiimt atsakomybės už rezultatą... visada jų funkcija vyrų krepšiny buvo pakeist, kaip pats Janavičius yra sakęs: "Duot pailsėt Mantui"... skirtingai kai Šiška, Macas, Štombergas, Jaska buvo savo komandų lyderiai, kuomet nuo jų priklausė komandoss rezultatas.

Anyway, Sabas JR yra maladiec, bet neslėpsiu, daug smagiau būtų matyt visgi gynėją lietuvį taip besidraskantį.
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 21:16
to folk nights
Ne visi žaidėjai po parvežtų aukso medalių ir toliau dirba... Kas su petruškevičiais ir valentaitėm laksto, kas su jacko buteliu atsikelia. Nėra darbo, nėra ir rezultatų. Motiejūnas nenuleidžia rankų, turi užsispyrimą, norą, daug dirba ir prašau, išaušo jo metas. O va paminėti jaunuoliai, sparnelius per aukštai užkėlė ir beliko amžinai perspektyviais.

Anais metais čižas daug gavo lošt, bet rezultatus matėm kaip ir bėje kupšo.

Žodžiu talentas+DARBAS+užsispyrimas ir turėsime gerų gynėjų
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 20:13
Folk nights
Cizauskas, Redikas, Dambrauskas - talentingiausi, bet neatsiskleide tos kartos ginejai. Cia Lietuvos krepsinio problema, kad svaistom savus talentus ir neisauginam. Nepasitikim. Nors siuo metu del finansiniu problemu jau ir Rytas ir Žalgiris priversti labiau pasitiket jaunimu. Visgi pries keleta metu vadinamos auksines kartos atsotvai to pasitikejimo nesulaukdavo. Redikas, Cizauskas buvo tie kurie atveze u-20 auksa i Lietuva ir be Valanciuno pagalbos. Bet tuom ir pasibaige ju slove. Rytas mieliau apsieme ugdyti Nedoviciu nei sava Cizauska. Ir t.t.t.t..t.t...t. Su jaunimu reikia moketi dirbti tai jautrus dalykas, ir ne visi LT treneriai tai geba jau isitikinau. Kol bus tokia politika ir mastymas, tol ir turesim geriausiu atveju priekine linija. Kur didesnis faktorius lieka igimtos savybes ne idirbis. O su gynejais kaip Dievas duos. Dziugina Lekavicius beja, Grigonis, Giedraitis.
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 19:48
Anonimas
Tomo Dimsos nepamirskit :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 18:53
Grionį dar užmiršau, universalus žaidėjas nuo PG iki SF gali lošti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 18:45
Vardenis_Įdomu, koks bus Lietuvos rinktinės veidas po kokių 5 metų. Kas žinot ar esat girdėję apie kokius perspektyvius gynėjus, potencialius būsimus Lietuvos rinktinės narius? Dabar atrodo, jog turėsim kone geriausią aukštaūgių grandį Europoje ir Eurocup'o pajėgumo gynėjų grandį.


Yra tų gynėjų: Lekavičius, Butkevičius, Giedraitis, Kariniauskas - visi dar neišsėmę savo potencialo, gali priaugti rinktinės lygį.

SF pozicijoje daug žada Tadas Sedekerskis, 16 metų jau lošia Ispanijos trečiam divizione ir vienas lyderių komandoj.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 18:22
Įdomu, koks bus Lietuvos rinktinės veidas po kokių 5 metų. Kas žinot ar esat girdėję apie kokius perspektyvius gynėjus, potencialius būsimus Lietuvos rinktinės narius? Dabar atrodo, jog turėsim kone geriausią aukštaūgių grandį Europoje ir Eurocup'o pajėgumo gynėjų grandį.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-03 17:18
Anonimas
kur video?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 18

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas