Gintaras Krapikas po mačo švystelėjo akmenį į teisėjų daržą
Gintaras Krapikas po mačo švystelėjo akmenį į teisėjų daržą
Nuotr. Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Kauno „Žalgirio“ vyriausiojo trenerio Gintaro Krapiko emocijos po pralaimėjimo Klaipėdos „Neptūnui“ liejosi per kraštus. Spaudos konferencijos metu treneris kėlė balsą ir piktinosi arbitrų darbu, rungtynes palygindamas su regbio maču.

„Pralaimėjome lyderių dvikovą, toks ir vertinimas. Tiesą sakant, nebesuprantu, kokiame mes sporte esame. Gal jau galime pereiti į regbį? Nebesuprantu, kaip žaidėjui duoti nurodymus, kai jį visą laiką nustumia nuo užtvaros, nudaužia į užribį“, – piktinosi Krapikas.

Treneris ironiškai pareiškė, kad artimiausiu metu kreipsis į teisėjų asociaciją, kur aiškinsis, nuo kada pasikeitė krepšinio taisyklės.

„Paklausiu, ar yra kitokie kriterijai, apie kuriuos jau reikia informuoti žaidėjus ir juos įvesti į kontekstą. Suprantu, kad varžovai namie žaidžia kietai, mes taip pat tai darėme, atsakėme jiems, tačiau man kyla klausimų, kaip reikia auklėti savo žaidėjus. Turbūt keičiasi taisyklių traktavimas, o mes kažką praleidome“, – rėžė krepšinio specialistas.

Kad teisėjavimas nebuvo tobulas, pripažino ir „Neptūno“ vyriausiasis treneris Kazys Maksvytis, tačiau nuo platesnių komentarų jis susilaikė.

„Taip, tiek žalgiriečių treneris, tiek mes turime priekaištų teisėjams. Pradžioje jie fiksavo kontaktus, o vėliau leido pasigrumti. Tačiau nenoriu nieko viešai kritikuoti“, – pažymėjo Maksvytis.

Anot jo, klaipėdiečių pergalė nebuvo graži, tačiau komandai jos reikėjo kaip oro.

„Ne kartą pralaimėjome rungtynių pabaigose, todėl tokios pergalės mums labai reikėjo. Buvome susikaupę, ruošėmės ir susikaupimas matėsi iš visų komandos veiksmų. Džiaugiuosi, kad visus keturis kėlinius nenuleidome rankų, kovojome ir sėkmė pabaigoje nusišypsojo mums. Lemiamu momentu susiėmėme ir, nors ir negražiai, tačiau laimėjome“, – sakė Maksvytis.

Išsamesni trenerių komentarai:


Rodyti komentarus
1 2  »
2015-02-17 15:16
7evenO ko, Krapike, tylejai sikna suraukes, kai tie patys LKL teisejai "pavoge" akivaizdzia pergale is Lietkabelio Kaune pora menesiu atgal, ko tylejai ir neturejai priekaistu, kai pries Juventus zaidet Utenoj. Taip, pritariu, kad pasitaiko, jog LKL teisejai prastai atlieka savo darba. Bet Zalgiris nera kazkoks isskirtinis, kad taisyklems jiems turetu buti traktuojamos kitaip. Praloset, daryk isvadas, renk papildomas treniruotes visa sezona b**i skersai dejusiam Songailai, kas desimtas varzybas gerai sulosanciam Javtokui, o ne kaltu ieskok tarp teiseju. Tuo labiau, Zalgiris ne per nago juodyma nera stipresnis uz siu metu Neptuna pagal sudeti. Neptuno pergale desninga. Buvo lygios varzybos, pabaigoje nepataike Andersonas, klaipedieciai islaike nezymia persvara ir laimejo. Nematau jokiu intrigu.


nebuciau ne pats geriau pasakes.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-16 20:13
O ko, Krapike, tylejai sikna suraukes, kai tie patys LKL teisejai "pavoge" akivaizdzia pergale is Lietkabelio Kaune pora menesiu atgal, ko tylejai ir neturejai priekaistu, kai pries Juventus zaidet Utenoj. Taip, pritariu, kad pasitaiko, jog LKL teisejai prastai atlieka savo darba. Bet Zalgiris nera kazkoks isskirtinis, kad taisyklems jiems turetu buti traktuojamos kitaip. Praloset, daryk isvadas, renk papildomas treniruotes visa sezona b**i skersai dejusiam Songailai, kas desimtas varzybas gerai sulosanciam Javtokui, o ne kaltu ieskok tarp teiseju. Tuo labiau, Zalgiris ne per nago juodyma nera stipresnis uz siu metu Neptuna pagal sudeti. Neptuno pergale desninga. Buvo lygios varzybos, pabaigoje nepataike Andersonas, klaipedieciai islaike nezymia persvara ir laimejo. Nematau jokiu intrigu.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-16 15:01
lkl teisejavimas visada buvo parenkamas pagal lryta.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-16 14:59
kad lkl teisejavimas zemiau plintuso nesigincysiu.teisejavimas buvo vienodas i abi puses,techniskesniai komandai visada buna sunkiau prie grubaus teisejavimo.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-16 12:14
Na nemaciau rungtyniu negaliu komentuoti, bet siaip lygis teisejavimo labai suprastejes. Kaip Zalgiriui padovanojo pergales su Juventus ir Lietkabeliu, kaip ateme pergale is Siauliu pries Zvaigzdes po 2 pratesimu ( vien nesportines nedavimas buvo kazkas is kosmoso srities). Daug tokiu rungtyniu buvo, kur teisejai daugiau ar maziau itakojo rungtyniu baigti. Tai gi klausimas - Ar nereikia pakelti teisejavimo kartele kad nebutu tokiu nesamoniu.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-16 11:11
remi47Krapikas savo klaidas bando dengti teisėjų klaidomis - o kas belieka, kai pastoviai klystama su sudėtimi ir keitimais ? Andersonas "vežė" tik pirmą Eurolygos ratą - NBA po tiek min. jis nėra lošęs, todėl "fizikos" nebeliko jau seniai, ir to paekmė - 2 tos vaikiškos klaidos mačo gale ir absurdiški sprendimai... O kas liečia teisėjavimą: tai, pirmiausia, Krapikui reikėtų prisiminti teisėjų Žalgiriui uždirbtas pergales bent 2 praloštose rungtynėse ir patylėti, o antra, - teisėjai nepasiruošę tokioms aršioms LKL kovoms ir savo nekompetenciją ir aiškiai matomas savo klaidas"gesina" techninėmis baudomis. Apie tai aš R.Brazauskui jau rašiau maždaug prieš 3 mėn., bet teisėjai ir toliau save laiko neklystančiais Dievais, kai, tuo tarpu, jų klaidų kiekis didėja jai ne geometrine, tai aiškia arimetine progresija... O kas bus, kai prasidės play off-ai. Gal laikas galvoti apie Latyševo, Ryžiko ir tt. kvietimus. nes dabartinis arogantiškų "ponų teisėjų" lygis gali sugadinti ne vieną mačo baigtį...


Dėl Andersono minučių tai nusišnekėjai. Jis 76ers žaidė po 29 minutes. Žinant, kad ten greičiai didesni ir tankesnės varžybos, čia jam tikrai nėra sunkiau.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-16 10:13
ups,zalgirio balerinas apstumde.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-16 10:04
Siūlau GRIAUT KRAPIKA, STATYTI Į VYR. TRENERI JASIKEVIČIU.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-16 01:49
Krapikas savo klaidas bando dengti teisėjų klaidomis - o kas belieka, kai pastoviai klystama su sudėtimi ir keitimais ? Andersonas "vežė" tik pirmą Eurolygos ratą - NBA po tiek min. jis nėra lošęs, todėl "fizikos" nebeliko jau seniai, ir to paekmė - 2 tos vaikiškos klaidos mačo gale ir absurdiški sprendimai... O kas liečia teisėjavimą: tai, pirmiausia, Krapikui reikėtų prisiminti teisėjų Žalgiriui uždirbtas pergales bent 2 praloštose rungtynėse ir patylėti, o antra, - teisėjai nepasiruošę tokioms aršioms LKL kovoms ir savo nekompetenciją ir aiškiai matomas savo klaidas"gesina" techninėmis baudomis. Apie tai aš R.Brazauskui jau rašiau maždaug prieš 3 mėn., bet teisėjai ir toliau save laiko neklystančiais Dievais, kai, tuo tarpu, jų klaidų kiekis didėja jai ne geometrine, tai aiškia arimetine progresija... O kas bus, kai prasidės play off-ai. Gal laikas galvoti apie Latyševo, Ryžiko ir tt. kvietimus. nes dabartinis arogantiškų "ponų teisėjų" lygis gali sugadinti ne vieną mačo baigtį...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-16 00:55
krapikas tai juokdarys ,verkia cialieja asaras, kaip kokia mergaite, o siaip jeigu tu zaidi gerai tai jokie pasaulio teisejai negali padeti,o jeigu tu suda mali visas rungtynes tai taip ir gaunas,o kad padeda seimininkams tai cia jau nerasyta preksinio taisykle, kaip ir zalgiriuo padeda zalgirio arenoj, kaip rytui ryto arenoj, kaip siauliams siauliu arenoj, ar kaip real
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-16 00:35
verksnys
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-15 23:52
Krapas tai cia neprofesionalei verkia :D pralaimejot ok prisiimi kalte ir varyk toliau per treniruotes reik klaidas taisyt o ne spaudos konferencijoi liet emocijas
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-15 23:12
sdfnereik cia tu teiseju kaltint, padarem 20 klaidu, 5min+ negalejom tasku pelnyt 4 kelini ..


tai kaip tu juos pelnysi jai net kamuolio priimt neduoda nustume nuo vaizdo teisejai suda male uztikrintai snd
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-15 22:19
sdf
nereik cia tu teiseju kaltint, padarem 20 klaidu, 5min+ negalejom tasku pelnyt 4 kelini ..
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-15 22:15
AndrasKol LKL'o direktorius bus ex teisėjas, kuris apsižergęs net keletą vadovo postų... ir kuris turi įvairių interesų tol nieko nebus. Šiaip patys tie ale buvę geriausi teisėjai norėdami kuo ilgiau išssilaikyti tope stengėsi, kad nebūtų tinkamos jiems pamainos. Todėl šiuo metu ir turime tokią situaciją. Brazauskai laikas atsistatydinti... nes jau šlykštu klausyti to mikčiojimo interviu metu. Lygos transliacijos apgailėtinos ... kaip kokiais 95m. kai rodydavo lkl per koki btv.. va mazeikiai su savo sale primina plungės olimpą... . Jei ir toliau taip tesis,o eurolyga planuos eiti nba keliu... žalgiris kaip ir pasakys iki LKL... jei diskvalifikuotų krapą už kitų priveltą mėšlą manau fanai turėtų surengti protesto akciją ar dar kažką... bet taip visko palikti negalima. Kas dėl krepšinio tai kalba eina ne apie tai kas šiandien laimėjo, bet apie labai rimtą problemą ltu krepšinyje.


Tu dabar pakrauptum, kaip dabar ta Olimpo salė atrodo.Palyginus su Mažeikiais, Mažeikių arena, kaip kokia olimpinė arena palyginus su Plungės. :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-15 22:11
NerosasNera cia ko krapui verkti. Iprato, kad kaune teisejai palaiko zalgiri lygiose rungtynese, o cia pyst ir ne ju naudai pora kartu susvilpe. Butu kaune zaide, butu sprendimai i zalgirio puse, si karta zaide klaipedoje. Po poros savaiciu zais kaune, gal teisejai patemps zalius, jei bus apylyges rungtynes. Taip, kad maziau verk ir daugiau dirbk, verksni.


prie ko čia žalgiris... visos lygos komandos nepatenkintos teisėjavimu ... žinoma ne visi supranta kas yra geras krepšinis jau nekalbu apie teisėjavimą... .
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-15 22:06
Nera cia ko krapui verkti. Iprato, kad kaune teisejai palaiko zalgiri lygiose rungtynese, o cia pyst ir ne ju naudai pora kartu susvilpe. Butu kaune zaide, butu sprendimai i zalgirio puse, si karta zaide klaipedoje. Po poros savaiciu zais kaune, gal teisejai patemps zalius, jei bus apylyges rungtynes. Taip, kad maziau verk ir daugiau dirbk, verksni.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-15 21:54
Kol LKL'o direktorius bus ex teisėjas, kuris apsižergęs net keletą vadovo postų... ir kuris turi įvairių interesų tol nieko nebus. Šiaip patys tie ale buvę geriausi teisėjai norėdami kuo ilgiau išssilaikyti tope stengėsi, kad nebūtų tinkamos jiems pamainos. Todėl šiuo metu ir turime tokią situaciją. Brazauskai laikas atsistatydinti... nes jau šlykštu klausyti to mikčiojimo interviu metu. Lygos transliacijos apgailėtinos ... kaip kokiais 95m. kai rodydavo lkl per koki btv.. va mazeikiai su savo sale primina plungės olimpą... . Jei ir toliau taip tesis,o eurolyga planuos eiti nba keliu... žalgiris kaip ir pasakys iki LKL... jei diskvalifikuotų krapą už kitų priveltą mėšlą manau fanai turėtų surengti protesto akciją ar dar kažką... bet taip visko palikti negalima. Kas dėl krepšinio tai kalba eina ne apie tai kas šiandien laimėjo, bet apie labai rimtą problemą ltu krepšinyje.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-15 21:41
Krapikas labiau pyksta ir visiškai jį suprantu.Teisėjai iš vis kažkokiame kosmose yra (nesakau, kad Neptūną ištempė).Noriu pasakyti,kad jie tiesiog gadino rungtynes ir todėl toks rezultatyvumas gavosi.Jei nei teisėjų kažkokie keisti švilpimai ten kur nereikia švilpti, tai visiškai yra stabdomas žaidimas ir nėra įmanoma bėgti į greitas atakas ir iš vis komandos bent jau 10 taškų daugiau turėjo pelnyti vien greitomis atakomis,o čia truputi ''paliečia'' pirštais arba neišlaiko žaidėjai pusiausvyros iš kart baudos švilpiamos.Tai iš kart aišku, kad žaidėjai bus atšalę, nes nėra intensyvumo. Techninių pridalijimas irgi kažkoks marazmas, bent jau kiek stebėjau, tai Žalgiriui praktiškai už nieką pridalijo techninių.Toks įspūdis, kad taip duodami technines taiso situaciją.Mano nuomone, tai parodoma ant kiek yra žemo lygio teisėjavimas Lietuvoje.

Be to, jei kas nežinot T.Jasevičius Eurolygos rungtynėse yra teisėjavęs, tai vis gi vieną lietuvį Lietuva turi, kuris už Lietuvos ribų teisėjauja.Jis teisėjavo, man atrodo, kai žaidė Galatsaray-Crvena Zvezda Turkijoje, bet visiškai nepamenu.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-02-15 21:01
Bus Krapikui kaip ir Šiaulių treneriui - diskvalifikacija :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas