Bradley Bealas nugalėtojams surinko 28 taškus Nuotr.: AP – Scanpix
Johnas Wallas nugalėtojams surinko 26 taškus ir atliko 17 rezultatyvių perdavimų Nuotr.: AP – Scanpix
Paulas Pierce'as rungtynėse pelnė 10 taškų Nuotr.: AP – Scanpix
„Wizards“ perėmė serijos su „Raptors“ kontrolę Nuotr.: AP – Scanpix
„Raptors“ įžaidėjas Kyle'as Lowry rungtynių nebaigė dėl traumos Nuotr.: AP – Scanpix
Bradley Bealas nugalėtojams surinko 28 taškus Nuotr.: AP – Scanpix
Johnas Wallas nugalėtojams surinko 26 taškus ir atliko 17 rezultatyvių perdavimų Nuotr.: AP – Scanpix
Paulas Pierce'as rungtynėse pelnė 10 taškų Nuotr.: AP – Scanpix
„Wizards“ perėmė serijos su „Raptors“ kontrolę Nuotr.: AP – Scanpix
„Raptors“ įžaidėjas Kyle'as Lowry rungtynių nebaigė dėl traumos Nuotr.: AP – Scanpix

Toronto „Raptors“ laivas skęsta. Antrosiose NBA Rytų konferencijos ketvirtfinalio serijos rungtynėse Jono Valančiūno atstovaujamas klubas namie 106:117 (31:26, 18:34, 26:37, 31:20) nusileido Vašingtono „Wizards“ ir serijoje iki keturių pergalių atsilieka 0-2.

Kitos dvejos serijos rungtynės vyks Vašingtone.

Kaip ir pirmajame mače, „Raptors“ rungtynes paleido antrajame kėlinyje. Bradley Bealas šiame ketvirtyje pelnė 16 taškų, o Vašingtono ekipa vienu metu spurtavo 13:0 ir prieš ilgąją pertrauką įgijo dviženklį pranašumą – 60:49.

„Raptors“ trečią kėlinį pradėjo spurtu 12:3 ir sumažino atsilikimą iki 61:63, tačiau tai buvo paskutinis jų pasispardymas.

Rungtynių žaidėjas
John  Wall
PTS 26 | REB 1 | AS 17 | ST 1 | BS 1
„Wizards“ netrukus patys atsakė spurtu 10:0, o po trijų kėlinių jų persvara siekė net 22 taškus (97:75). Paskutiniame kėlinyje Kanados klubas nebesugebėjo priartėti iki vienženklio skaičiaus.

Nors Valančiūnas atliko dvigubą dublį – 15 taškų, 10 atkovotų kamuolių, – tačiau „Wizards“ vėl dominavo kovoje dėl kamuolių (45-28). Pirmoje mačo dalyje „Raptors“ neatkovojo nė vieno kamuolio puolime.

Valančiūnas žaidė 29 minutes ir per jas pataikė 5 dvitaškius iš 11, bei 5 baudas iš 6, taip pat atliko 1 rezultatyvų perdavimą, blokavo 1 metimą, perėmė 1 kamuolį, po kartą suklydo ir prasižengė.

„Raptors“ vėl nesulaukė solidesnio Kyle'o Lowry indėlio. Pagrindinis komandos įžaidėjas tepelnė 6 taškus, pataikydamas 3 metimus iš 10, o ketvirto kėlinio viduryje paliko aikštę dėl traumos ir nukeliavo iš karto į rūbinę.

Reguliariajame sezone „Raptors“ buvo laimėjusi visas tris tarpusavio dvikovas su „Wizards“.

„Raptors“: Louisas Williamsas ir DeMaras DeRozanas po 20, Jonas Valančiūnas (10 atk. kam.) ir Patrickas Pattersonas po 15, Amiras Johnsonas 10.

„Wizards“: Bradley Bealas 28, Johnas Wallas 26 (17 rez. perd.), Marcinas Gortatas 16 (8 atk. kam.), Otto Porteris 15, Paulas Pierce'as 10.

Bealo pasirodymas:

https://www.youtube.com/watch?v=3_1VXFyTeaA


Rodyti komentarus
1 2 3  »
2015-04-22 19:28
geda del casey namie du pralaimejimai saliginai prastesnei komandai. geda!!!
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 16:59
djgaffer
Man tai labiausiai patinka,kad į NBA ateina komandinio žaidimo stilius,t.y.europietiškas.Praėjo jau tie laikai,kai vienas žaidėjas su keliais pagalbiniais tapdavo čempionais.Dėl to ir sakiau ir sakysiu,kad Casey yra ŠŪDAS!Jis yra treneres,jis turi asistentus,su kuriais turi paruošt komandos gynybą ir puolimą,analizuoti varžovus ir t.t.Bet stebint Raptors žaidimą eilinį kartą pasimato,kad Casey'iui nereikia jokių naujų schemų ir derinių-turiu Lowry su DD ir kiti gali apsišikt.Jūs pažiūrėkit-Wallas vienas atliko beveik tiek pat perdavimų,kiek visa Raptors komanda!Ir iš karto Wizards automatiškai laimėjo.Casey tiesiog negali pripažint,kad šiais laikais laimi komanda,o ne 2 žmonės.Jam svarbiausia yra pažiūrėt į statistikos lapą,į kurį pažiūrėjęs sudėlioja žaidėjų minutes pagal tai,kas įmeta daugiausia.O ten juk visada aukščiausiai stovi Lowry su DD.Atgyveno Casey sistema ir visi jau ją seniausiai perprato,tik Casey iki šiol to nesupranta.Mest jį xūjum be klausimų.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 16:40
Per daug kritikos lagaminui. Vis dėl to žaidėjai nėra kažkokie mokyklinukai ir manau patys puikiai suvokia, ko reikia, norint laimėti per atkrintamąsias. Tik bėda ta, kad jie patys to nenori.

Įsivaizduokim, kas priverstų dabar kokį Johną Wallą arba Lebroną Jamesą svaidyt nesąmones, neatsižvelgiant į situaciją aikštėje? Žinoma, kad niekas, nes jie dabar žaidžia tiesiog superinį, komandinį krepšinį. Wallas šiandien 17 ast, Lebronas būdamas vos ne laisvas prie krepšio, atmetinėja link tritaškio... Nu duokit, kaip sako, Jūs tiem Raptors žaidėjams šventą Rodą!
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 14:00
Anonimas
Casey auzta paskutinioji

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 12:13
Anonimas
Paziurekit Bealo highlights ir pamatysit ta superine raptors maziuku ginyba per kuria jonui dar knisa prota nes jis bega padet tiem sudam
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 12:12
Armored
Prisimenu Massai dar kai jis buvo Denverio GM, taigi ką aš galiu pasakyti - jis yra trenerio GM. Ir tai jam, atrodo, pakiš koją. Jis sugeba surinkti komandą, kuri limpa treneriui, sugeba rasti žaidėjus tinkančius vienas kitam. Problema, kad Casey nėra Karl... Karl iš vidutiniokų išspaudė 120%. Raptors turi gal net geresnę sudėtį ant popieriaus, bet treneris yra avinas...

Sezono pradžioj daug komandų dar buvo paieško fazėje, o Raptors praktiškai buvo ta pati komanda. Deja, kol kitos komandos susirado savo žaidimą, Casey toliau rėmėsi savo primityviu žaidimu, kai 70% komandos derinių užbaigia iš esmės 4 žaidėjai...

Kita problema, kad nors ir gavo Casey krūvą žaidėjų suolui - jis jų net nebandė įtraukti į žaidimą. Pvz kaip manot kiek Raptors turi atsarginių centrų? Daug kas sakytų kokį 1. Pasirodo jų yra net 4... 2 iš jų vargu ar žaidė apskritai per sezoną daugiau poros trash minučių.

Massai davė treneriui jo tipo komandą - papildė gynybinio plano žaidėjais, scoreriu nuo suolo. Bet atrodo Casey kaip varė savo - taip ir nuvarė pagrindinius žaidėjus nuo kojų, kitus žaidėjus išvedė iš pusiausvyros ir tikiuosi stebuklo nebus. Serija baigsis 4:0, o Casey skris toli toli.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 11:54
Anonimas
tistana iskeisti i jona :D
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 11:26
MIRKA3 > Byron
Siap nera prasmes gincytis del to, ko nezinom ;P Galima tik diskutuot apie tai, ka galetu reiksti Casey pasilikimas ar atleidimas. As netikiu kad Raptors zengs ta zingsni link kardinaliu pokyciu po pelningo ir istoriskai sekmingiausio sezono, nepriklausomai nuo jo pabaigos - tai nenubraukia pasiekimu. Atleidus Casey, iskart iskyla perdaug klaustuku. Nesakau kad tai neymanoma (Casey atleidimas), tiesiog fanu fantazija ir norai nebutinai realus ir prioritetiniai, o karstos emocijos suvokus kad arklys tera asilas - greit uzsimirsta, kad tarkim su Zalgiriu ir eurolyga - ateis naujas sezonas ir vel fanai bus isitikine, kad galima laimeti, tereikia kad "pakristu".
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 11:20
kukiz
as jau galvoju kaip ir nebera casey komandoj :D

http://www.draftexpress.com/profile/Jama... dar vienas jauniklis. ujri lb megsta farieda yra galimybe kd mainais gaus ir ji.

O as manau prioritetas butu pasirasyti sutarti su tristanu, tada olynyka. o maziukus mainu budu gauti daug lengviau, ennis kol dr neatsiskleide reiktu per mainus gauti, nes suns buvo pilna izaideju o db milvoki cmw losia. saukti tik kanadiecius ar draftu metu derinti mainus ir gauti t,thomson, olynyk ir ennis, staska kad balti turetu uz ka sirgt :D
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 11:11
kukizva kokie zaidejai yra is kanados.http://en.wikipedia.org/wiki/Canada_men%...Tristana verkiant reik prisikviesti, tada joseph, ennis, na ir is naujoku birzos gaunti Trey Lyleshttp://www.nbadraft.net/players/trey-lyl... galima ir be wigginso kolkas sulipdyti komanda o po kazkiek metu ir tapati wiggins prisivilioti. Galima orentuotis ir i ne amerikonu zvaigdes, o europieciam manau dzin kanadoj ar jav losti.


Taip, beabejo, galima kviesti ne Amerikiečius krepšininkus. Kitaip sakant, galima taikyti Spurs žaidimo modelį. Bet manau akivaizdu, kad tada visų pirmą reikia trenerio, kuris propoguoja komandišką krepšinį. Nes pvz Europiečiai niekada nežais gerai 1x1 kaip tą mėgstą juodaodžiai. O su dabartiniu treneriu būtų visiškas pravalas prisikviesti komandiško stiliaus žaidėjų ir tikėtis jog jie puolime apžais 1x1 juodaodžius.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 11:06
kukiz
http://www.draftexpress.com/profile/Trey...

olynyk kanadietis. o tokiem pvz vucevic, valanciunas, galinari, gobert ir tt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 11:05
Beje, dar visai užmiršau Pacers, kurie žemai nusirito vien del nelemtingos P.George traumos. Bet manau Pacers vėl gali sugrįšti į elitą ir bent jau už Raptors geriau žais sezone. Tad jei viskas pas Raptors su treneriu ir žaidėjais liks taip pat ką matome dabar, tai tikrai nebebus jie taip aukštai kitą sezoną. Tad mano nuomonė 100% Casey bus atleistas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 11:00
kukiz
va kokie zaidejai yra is kanados.

http://en.wikipedia.org/wiki/Canada_men%...

Tristana verkiant reik prisikviesti, tada joseph, ennis, na ir is naujoku birzos gaunti Trey Lyles

http://www.nbadraft.net/players/trey-lyl... galima ir be wigginso kolkas sulipdyti komanda o po kazkiek metu ir tapati wiggins prisivilioti. Galima orentuotis ir i ne amerikonu zvaigdes, o europieciam manau dzin kanadoj ar jav losti.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 10:56
MIRKA3 > ByronNe nesutinku. Kobe yra tikrai garsi pavarde. Ir esu isitikines, kad i LA geri zaidejai nenori eit ne del prastu team pasiekimu, o butent del komandoje esamos sistemos, kuri gamina SS kol silta ir mazai suka galva del rez. Cia nesiplesiu, nes realiai tik prikibs fanatikai ir diskusija baigsis apie LeShok ir pan... :D Zdz. debilizmas gamina debilu armija, o tai veda i geras SS. Taskas. Del Uriji - ta pati situacija. Kol komandos veikla nesa pinigus, tol skaitoma, kad GM dirba gerai. Pts pamastyk, ar Raptors visa sezona netrauke minias i savo rungtynes, ar spaudoj nemirgejo, ar gerai buvo bilietai parduodami? O tu viska sukrauni tik ant keliu rungtyniu PO, tartum pernai to paties rez. per PO nebuvo? Top zaidejai reikalingi pergalems, o zvaigzdziu galima pasigaminti is nieko, ju netruksta - va ziurek Lowry, DeRozan, Lou... Gay turejo pasigamine, reiks ir dar prigamins. Vistiek juk dauguma to krepsinio net nesuvokia, lygina komandu pajegumus pagal RS W/L santiki ir tiek, visiskai neziuredami kaip komandos zaidzia. Cia net nekalbu apie eilini Petriuka 10 metu, kuris po pamoku isijungia PC paziuret NBA... Ziurek, imam siuos metus, pries PO viskas buvo taip neblogai, kad net apzvalgininkai, visiskai nekreipdami i komandu zaidimo braizus, ramiai piese kad Wizards labai parankus... Ir pats sau atsakyk - ar tai ne RS W/L itaka? Esu isitikines kad gero GM darbas vertinamas ne tik pagal komandos pasiekimus, jis yra visos organizacijos dalis. Jei organizacija turi modeli, kuris gamina SS, tai ir GM darbas automatiskai negali buti vertinamas kaip blogas, nes jis yra to proceso (gero) dalis. Jis nedirba kitoje planetoje. Nors sutinku, kad atsiradus priezasciai, atskiras asmuo gali tapti atpirkimo oziu... ;)


Aš pasakysiu tau vieną. Raptors daugumą pergalių susirinko sez. pradžioje. Taip? Kartu su Hawks labai gerai žaidė. Cavs, naturalu, kad ieškojo savo žaidimo. Bulls vėl traumuotam Rose'i - vėl ieškojo savo žaidimo be Rose's. Tai ilgą laiką Raptors laikėsi lentelėje antroje vietoje. Aišku, sunku nuspėti kito sezono komandų sudėtis, bet jei visų Rytų lyderiaujančių komandų sudėtys išliks tokios pačios, tai Raptors jau nebeaplenks net ir sezono pradžioje šių komandų: Cavs, Bulls, Raptors, Wizards. Tai jei neįvyks jokių pokyčių nei su treneriu, nei su komandos sudėtimi, Raptors visą sezona laikys turn. lentelėje 5-6 vietoje. Tokia mano nuomone. Tokia vieta Vakaruose būtų gera, bet nemanau, kad tokie tikslai (buti 5-6) Raptors vadovų Rytuose :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 10:55
Nba Expertas
Maciau matcha ,raptoriu fanu vietoj buciau isejas po trecio kelinio kosmaro o ju tiek daug lauke visur pilna :) nlb suprantu ju taktikos beg ir mesk ,perbega aiskte 3s troica iskart ir pns ,reik nervu turet ziurint ju zaidima jai juos palaikai :) treneris tikrai prastas,viskas ten prasta,as galvojau nesamones sneka apie jona ir jo zaidima suakmenejusi nu jo tiesa saket uspisa jis su savo fake shotais juk turi gera metima is vidutiniu tai mesk tu pyp visi zino kad nemesi,nu nebent bijo kwory ir derozmano kad paskui rubinei i snuki gaus kad mete daugiau nei jie ,john wall zaidzia wow gynyboi puolime ir mato komandos draugus puikiai
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 10:30
MIRKA3
Beja, pasigedau Raptors zaidime nesvarios, provokacines kovos gynyboj https://www.youtube.com/watch?v=ByADrcRk... Manau Raptors turi pakankamai zaideju ant suolo, kad kuri nors aukotu ir sukeltu zaidime nervukus, dabar labai viskas graziai Wizards einas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 10:12
Fanas
Ziurejau sias rungtynes ir turiu pasakyt, kad be to kaip nuvyle mane Raptors, tureciau pagirt Wizards. Pagrindine ju RSeason problema buvo nestabilus Bealo ir Wall zaidimas. Bet matyt, kad Pierce su jais labai rimtai pakalbejo, nes dabar zaidzia tiesiog nesustabdomai. Aisku, serijoje dar ne viskas baigta ir manau, kad Raptors dar megins kabintis. Bet manau, jei wizards toliau demonstruos toki pati zaidima, tai tikrai nenuvertinciau ju sansu nueit iki konferenciju finalu.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 10:08
MIRKA3 > Byron
Ne nesutinku. Kobe yra tikrai garsi pavarde. Ir esu isitikines, kad i LA geri zaidejai nenori eit ne del prastu team pasiekimu, o butent del komandoje esamos sistemos, kuri gamina SS kol silta ir mazai suka galva del rez. Cia nesiplesiu, nes realiai tik prikibs fanatikai ir diskusija baigsis apie LeShok ir pan... :D Zdz. debilizmas gamina debilu armija, o tai veda i geras SS. Taskas. Del Uriji - ta pati situacija. Kol komandos veikla nesa pinigus, tol skaitoma, kad GM dirba gerai. Pts pamastyk, ar Raptors visa sezona netrauke minias i savo rungtynes, ar spaudoj nemirgejo, ar gerai buvo bilietai parduodami? O tu viska sukrauni tik ant keliu rungtyniu PO, tartum pernai to paties rez. per PO nebuvo? Top zaidejai reikalingi pergalems, o zvaigzdziu galima pasigaminti is nieko, ju netruksta - va ziurek Lowry, DeRozan, Lou... Gay turejo pasigamine, reiks ir dar prigamins. Vistiek juk dauguma to krepsinio net nesuvokia, lygina komandu pajegumus pagal RS W/L santiki ir tiek, visiskai neziuredami kaip komandos zaidzia. Cia net nekalbu apie eilini Petriuka 10 metu, kuris po pamoku isijungia PC paziuret NBA... Ziurek, imam siuos metus, pries PO viskas buvo taip neblogai, kad net apzvalgininkai, visiskai nekreipdami i komandu zaidimo braizus, ramiai piese kad Wizards labai parankus... Ir pats sau atsakyk - ar tai ne RS W/L itaka? Esu isitikines kad gero GM darbas vertinamas ne tik pagal komandos pasiekimus, jis yra visos organizacijos dalis. Jei organizacija turi modeli, kuris gamina SS, tai ir GM darbas automatiskai negali buti vertinamas kaip blogas, nes jis yra to proceso (gero) dalis. Jis nedirba kitoje planetoje. Nors sutinku, kad atsiradus priezasciai, atskiras asmuo gali tapti atpirkimo oziu... ;)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 10:04
asas
Paziurejes kaip Cavs susitvarke su savo aponentais nutariau ysijungt Craptors tai pasijaute lyg ziureciau antikrepsiny ....jau puolimas toks apgailetinas negaliu lipa ir lipa y medzius ....niekur toliau y playoffus jiem nenueit si tokiu zaidimu o treneris absoliutus debilas ! Kur jie toky rado kiemo lygoj?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-22 09:50
netauklaust
Superstarai neturi eit i komanda kuri jau laimi, jie turi eit i komanda kuri pralosia ir tada padaryt ta komanda gera

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 50

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas