LSU tyrimas įvertino Klaipėdos „Neptūno” komunikaciją televizijoje
LSU tyrimas įvertino Klaipėdos „Neptūno” komunikaciją televizijoje
Lietuvos sporto universiteto ir tarptautinių partnerių įkurtas Europos krepšinio tyrimų centras (EKTC) atliko studiją, kuri įvertino Klaipėdos „Neptūnas” klubo televizijose sukuriamą komunikacijos vertę. Tai – pirmasis toks tyrimas Lietuvoje, kuriuo profesionalus krepšinio klubas siekia apskaičiuoti tikslią finansinę naudą savo rėmėjams.

Tyrimo metu buvo analizuojamos krepšinio rungtynių transliacijos, o jose tiksliai nustatyta kiekvieno prekės ženklo matomumo trukmė, dydis ekrane ir kiti parametrai.  Tyrėjai stebėjo visas „Neptūno“ Eurolygos, Europos taurės ir LKL reguliariojo sezono rungtynes. Tyrimo metu buvo atsižvelgta į tai, kad ULEB organizuojamų turnyrų rungtynių transliacijas galėjo pamatyti 12 Europos šalių (įskaitant Lietuvą) žiūrovai, taip pat apskaičiuota, kad Lietuvos krepšinio lygos varžybas per Sporto TV interneto televiziją Klaipėdos „Neptūno“ rungtynes stebėjo daugiau kaip 325 400 aistruolių.

„Studija atskleidė, jog internetinės krepšinio transliacijos tampa svarbiu rinkodaros įrankiu Lietuvos krepšinio ir sporto klubams, tai sąlyginai nedidelė investicija, suteikianti puikias komunikacijos galimybes. Esu įsitikinęs, kad krepšinio ir kitų sporto šakų sporto klubai tai turėtų dar daugiau išnaudoti“, – teigė LSU kancleris Mindaugas Balčiūnas.

Susumavus visų TV ir internetinių transliacijų metu „Neptūnas“ krepšinio klubo rėmėjams sukuriamą komunikaciją nustatyta, jog bendra vertė viršijo 5,85 mln. eurų.

„Mūsų atlikta studija atskleidė, kad „Neptūnas“ yra Lietuvos krepšinio trejete ne vien pagal sportinius pasiekimus, bet ir pagal rinkodaros vertę. Klubo sukuriama TV medijos vertė yra ypatingai didelė, jei  pažvelgtume į rinkos dydį Lietuvoje. Tai – puikus pavyzdys, kai krepšinio klubas pasiekia išskirtinius sporto ir rinkodaros rezultatas per trumpą laiką,“– teigė EKTC projektų vadovas Edgaras Abromavičius.


Rodyti komentarus
2015-04-29 16:22
PriestArchitektaskai pagalvoji tokią įdomią temą lengvai galima sujot, kai ateina pora neišsilavinusių budulių ir ima pjautis kieno b... didesnis.diskutuokit į temą, juk čia yra krepšinio pagrindas, kad užsidirbt... na, taip Europos kontekste tas pagrindas transformuojas į mažiau "pradirbt", bet anyway.daar kas man įdomu, kad kai EU krepšinis kaip ir dauguma komandinių sporto šakų laikos ant identiteto farširuojamo visokiem idiotam, bet iš to neuždirbama. Gi JAV, visiem svarbiau raginys, žvaigždės ir dėjimai, bet babkės afigienos sukamos. va čia ir atsisklidžia ženklodaros (brandingo) holizmas.O čia jūsų Ž-LR pjautynės, tai vapšė yra nulis, neturinčių ką veikt ir ką pasakyt mediokratų susirinkimas, kuris nei pelno klubam generuoja, nei apskritai visuomeniniu požiūriu turi kokią naudą.Viska labai teisingai surasei, bet yra kita medalio puse. Puse cia esanciu komentatoriu yra gryni padugnes, musu visuomenes atmatos, kurie islenda cia tik tam kad pasidergti. Uzteko vieno parazito lizinginis komentaro kaip iskart viskas pasipila. Tokie imbicilai tik tam cia ir ateina. Is kitos puses nieko labai nepakeisi, tiek sezonu jo palaikomas projektas Zalgirio yra pastoviai niekinamas tai tokiems konkreciai buna smegenine suzalota psichiskai.


Viskas būtų pusę velnio tavo komentare, bet kam tas paskutinis sakinys. Aš ir už Ž, nes sportas toks jau fenomenas, kad turi būt už kažką, bet nelabai matau, kaip sporte gali būt kažkokie tai niekinimai, kai sporto prigimtis yra grįsta pagarba varžovui, įskaitant ir silpnesnį.

Tad niekada negalėjau pakęst tokių antraščių, kad pvz komanda X PAŽEMINO komandą Y. O į provokatorius nereikia kreipt dėmesio ir tiek... labai retai jų produkuojama info gali išties įžeist ar sukelt kitokius jausmus. Juk niekas nepyksta ant psichiškai nesveiko žmogaus be atvangos kažką niurnančio viešajam transporte. Tiesiog nekreipi dėmesio ir tiek
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-29 16:12
To kirvis
nusišauk debile
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-29 15:55
Architektaskai pagalvoji tokią įdomią temą lengvai galima sujot, kai ateina pora neišsilavinusių budulių ir ima pjautis kieno b... didesnis.diskutuokit į temą, juk čia yra krepšinio pagrindas, kad užsidirbt... na, taip Europos kontekste tas pagrindas transformuojas į mažiau "pradirbt", bet anyway.daar kas man įdomu, kad kai EU krepšinis kaip ir dauguma komandinių sporto šakų laikos ant identiteto farširuojamo visokiem idiotam, bet iš to neuždirbama. Gi JAV, visiem svarbiau raginys, žvaigždės ir dėjimai, bet babkės afigienos sukamos. va čia ir atsisklidžia ženklodaros (brandingo) holizmas.O čia jūsų Ž-LR pjautynės, tai vapšė yra nulis, neturinčių ką veikt ir ką pasakyt mediokratų susirinkimas, kuris nei pelno klubam generuoja, nei apskritai visuomeniniu požiūriu turi kokią naudą.


Viska labai teisingai surasei, bet yra kita medalio puse. Puse cia esanciu komentatoriu yra gryni padugnes, musu visuomenes atmatos, kurie islenda cia tik tam kad pasidergti. Uzteko vieno parazito lizinginis komentaro kaip iskart viskas pasipila. Tokie imbicilai tik tam cia ir ateina. Is kitos puses nieko labai nepakeisi, tiek sezonu jo palaikomas projektas Zalgirio yra pastoviai niekinamas tai tokiems konkreciai buna smegenine suzalota psichiskai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-29 15:38
kai pagalvoji tokią įdomią temą lengvai galima sujot, kai ateina pora neišsilavinusių budulių ir ima pjautis kieno b... didesnis.

diskutuokit į temą, juk čia yra krepšinio pagrindas, kad užsidirbt... na, taip Europos kontekste tas pagrindas transformuojas į mažiau "pradirbt", bet anyway.

daar kas man įdomu, kad kai EU krepšinis kaip ir dauguma komandinių sporto šakų laikos ant identiteto farširuojamo visokiem idiotam, bet iš to neuždirbama. Gi JAV, visiem svarbiau raginys, žvaigždės ir dėjimai, bet babkės afigienos sukamos. va čia ir atsisklidžia ženklodaros (brandingo) holizmas.

O čia jūsų Ž-LR pjautynės, tai vapšė yra nulis, neturinčių ką veikt ir ką pasakyt mediokratų susirinkimas, kuris nei pelno klubam generuoja, nei apskritai visuomeniniu požiūriu turi kokią naudą.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-29 15:24
lizinginisDonce3000LMbacklizinginisnu va, čia tau ne lizingas kiekvienais metais į skolas :)jau geriau i skolas negu tapti kibiro pajuokos objektu ;Dnu nelabai, jau geriau tapt pajuokos objektu keliems metams ir atsitiest, nei brist į skolas kas paveiks klubo ateitį ir gal net išnyks :)


Kaip tu atsitiesi, durneli? Penki metai praktiskai sude, persikelimas i siknskyles dydzio sale, fanu absoliuti mazuma. Ka i Siemens jau grysite ir vel zaisite pustuciame angare ar jau i Eurolyga po totalaus pasigaidinimo grazins? Sedek geriau savo raudonuju vainauskiniu urodu forume ir toliau muskites tarp saves buvo Ado flopas ar Cherry bauda, amzini luzeriai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-29 15:20
Donce3000LMbacklizinginisnu va, čia tau ne lizingas kiekvienais metais į skolas :)jau geriau i skolas negu tapti kibiro pajuokos objektu ;D


nu nelabai, jau geriau tapt pajuokos objektu keliems metams ir atsitiest, nei brist į skolas kas paveiks klubo ateitį ir gal net išnyks :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-29 14:59
lizinginisnu va, čia tau ne lizingas kiekvienais metais į skolas :)


jau geriau i skolas negu tapti kibiro pajuokos objektu ;D
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-29 13:42
Hmmm, nenoriu būt dar voienu lietuvišku skeptiku, bet čia aiškus bandymas tipo to compute a spillover in terms of economical benefits. realiai idėja tai gera, bet pasirinktas aspektas - komunikacinė vertė yra daugiau mažiau niekinis.

Kad tyrimas būtų išpildytas, jau paskaičiavus tą komunikacinę naudą, na sakykim, kad tai roduklis šioks toks, reiktų pasižiūrėt atskirai į investicijų į komunikaciją grąžą. T.y. kiek miestas, verslas papildomai gavo/gaus potencialių pajamų dėl investicijų į komunikaciją.

Aišku, brandingas dabar yra svarbus, bet abejoju ar krepšinis yra ta terpė tai brando komunikacijai, ir ar būtent Neptūno brandams, jų pobūdžiui ir auditorijai kurią generuoja EL ar EC iš esmės yra vertinga... Tad tyrimas kažkoks abejotinas, mano galva
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-04-29 11:03
nu va, čia tau ne lizingas kiekvienais metais į skolas :)
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-04-29 10:30
kirvis
hahaha, juokingas tas tyrimas tiesa sakant,bet gal pravers rinkti pinigus is remeju :) ka neptuno remejai gali pasiulyt potencialiems klientams is graikijos ar turkijos?cia matyt tam EKTC reikejo biski PR, tai va tokia info praktiskai is palubinsko nuleido,o jei paklaustum apie prielaidas kuriomis remtasi kuriant si modeli gautusi visiskas snipstas nes suma neadekvati.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 10

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas