Jordi Bertomeu leido suprasti, kad Eurolygos finalo ketvertas anksčiau ar vėliau turėtų užsukti ir į Kauno „Žalgirio“ arenąrenoje galima
Jordi Bertomeu leido suprasti, kad Eurolygos finalo ketvertas anksčiau ar vėliau turėtų užsukti ir į Kauno „Žalgirio“ arenąrenoje galima
Nuotr. Fotodiena.lt/D.Pipas

Eurolygos prezidentas Jordi Bertomeu paskutinę sezono dieną Madride atsakinėjo į pačius įvairiausius skirtingų Europos šalių žurnalistų klausimus. Katalonas atskleidė ir Lietuvai aktualios informacijos.

Viena įdomiausių naujienų yra ta, kad Kauno miestas yra tarp pretendentų 2017-ųjų pavasarį rengti finalo ketverto varžybas. Tiesa, Kaunas ir „Žalgirio“ arena turi rimtą konkurentą – Serbijos sostinę Belgradą, kurio kandidatūra Eurolygą domina labiausiai.

„2017-ųjų finalo ketvertas Maskvoje? Ne, ten jis tikrai nevyks. Mus domina Belgradas, jau kalbėjomės su miesto valdžia. Kitas variantas yra Kaunas, – pažymėjo Bertomeu. – Jau ne vienus metus finalo ketvertą nori rengti ir Vitorija, tačiau šis Ispanijos miestas – per mažas ir mums nelabai tinka.“

Eurolyga jau yra paskelbusi, kad 2016-ųjų finalo ketverto varžybos vyks Berlyne.

Bertomeu paneigė informaciją, kad vardinį kvietimą į kito sezono Eurolygos varžybas gaus komanda iš Didžiosios Britanijos.

„Britų klubai prieš ateinantį sezoną vardinio kvietimo tikrai negaus. Ten tiesiog nėra Eurolygos meistriškumo komandų“, – sakė krepšinio funkcionierius.

Anot Bertomeu, ULEB organizacija svarsto galimybę pradėti rengti Supertaurės varžybas, kuriose susitiktų Eurolygos ir Europos taurės laimėtojai.

„Taip, tai yra mūsų planuose. Šiuo metu mąstome apie tinkamas datas ir arenas, kur galima būtų rengti šias varžybas“, – tvirtino katalonas.


Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (25)
TIKRASIS_Donce_3000_GryzoNa jeigu Zalgiriui duotu vardini kelialapi i F4 tada jo, butu idomu, o kitu atveju, zinant kad tai Lietuva ir ypac Kaunas - tai jokio tolko. Niekas neis ziuret kaip pinigu maisai Real, Cska, Barca, Feneris ar kitos komandos aiskinsis santykius. :)


Tai kad Final4 visai nereikalingi vietiniai sirgaliai - ju užtenka 15 - 20 proc. PVZ. 1999 Miunchene aplamai nebuvo nei vieno vokiečio.

Final4 dalyvaujančių komandų fanam ir taip neužtenka skiriamų bilietų, o čia dar pigi šalis, pigus alus, tai sulėks kaip musės ispanai, graikai ir rusai... Arena puiki, naujesnė tik Turkijoj, organizuoti yra kam, manau kad tikrai gausim Final4 jei ne 2017, tai 2018
2015-05-19
Atsakyti
kaunas
Per didelis kaimas tokiam renginiui. Vilnius kaip miestas gal ir tiktu, bet arena kibirine
2015-05-19
-1
Atsakyti
Dėdė 'šlamantys eurai' paminėjo Kauną, bet darys Belgrade, nes ten didesnius pinigus užuodžia, Kaunas tiesiog finansiškai nepatrauklus miestas.
2015-05-19
+1
Atsakyti
to TDaY
ir kokie tie Ispanai? Real'as, Barcelona ? Taigi buvo jie ši sezoną ir jokio šoko negavo.... ar čia turėjai galvoje tas komandas kur i Vilniu važiavo... Krasny Oktyabr, Turow, Karsiyaka .. jiems tai gal ir būtų šokas, pamačius Žalgirio arena .. tik viena smulkmena jie ne Ispanai.... ir i Final 4 nepretenduoja...
2015-05-18
+1
Atsakyti
TDaY
O Dieve tik ne taip. Atvaziuos kokie ispanai i musu Degaline taro Vilniaus ir Klaipedos ir gaus kulturini soka :(
2015-05-18
-2
Atsakyti
kaunas zalgirisna visai butu saunu matyt kazlauska prie zalgirio vairo neaisku kaip su krapiku ar nores toliau pratest sutarti--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Įtariu, kad Motiejūnas ir Ko. Krapiku skųstis neturi dėl ko. Pagal sudėtį Top 16 pasirodyta išties neblogai. Gynyba sutvarkyta gera. Jaunimas gauna daug minučių net ir „Eurolygoje“. Komandoj tvyro drausminga aplinka. Kainuoti kosmosų El Crapico irgi neturėtų. Mano nuomone, jei kaina tenkins klubą, Krapikas liks už komandos vairo. Nebent yra kokių nors nesutarimų, apie kuriuos nieko nežinau.
2015-05-18
+2
Atsakyti
ViktorasNa 2016-2017 sezonui su Kauno Savivaldybės, LR Vyriausybės ir rėmėjų pagalba būtina stiprinti komandos sudėtį, kad galėtų pretenduoti į Eurolygos finalinį ketvertą, taip pat nusamdyti labiau patyrusį trenerį Joną Kazlauską arba Rimą Kurtinaitį (nors gerbiu ir trenerį Gintarą Krapiką).


Atsibusk, žmogau! „Žalgiris“ turi daug milijonų skolų. Kol negrąžins, jokių nesveikų išlaidų negali būti ir nebus. Kazlauskas su Kurtinaičiu (i.e. brangūs treneriai, visgi Maskvoj dirba(-o), ne pas ubagus) nereikalingi komandoje, kurios pagrindinis tikslas augintis jaunimą. O su jaunimu darbas nereikalauja stebuklingų schemų ir žinių – jiems reikia vystyti raumenyną ir tobulinti individualius įgūdžius ir kaupti žaidybinę patirtį žaidžiant su veteranais ir legionieriais.

Top 16 ir LKL čempionai – šitie tikslai artimiausius 5–6 metus nesikeis. Apie jokius pirkinius patekimui į Top 4 nereikia svaigti. Kaip ir apie LR Vyriausybės (oho!) paramą privačiam klubui. Dar to betrūko.
2015-05-18
+1
Atsakyti
to viktoras
Tu manai, kad Lr vyriausybė rems privačią sporto komandą? Nesvajok, kad ir koks krepšinis pas mus populiarus, to tikrai nebus.
2015-05-18
+2
Atsakyti
Pagaliau
2015-05-18
+1
Atsakyti
kaunas zalgiris
na visai butu saunu matyt kazlauska prie zalgirio vairo neaisku kaip su krapiku ar nores toliau pratest sutarti

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-05-18
-1
Atsakyti
TIKRASIS_Donce_3000_Gryzo
Kazlo nusisamdymas tai dar prastesne Krapiko versija....
2015-05-18
Atsakyti
Viktoras
Na 2016-2017 sezonui su Kauno Savivaldybės, LR Vyriausybės ir rėmėjų pagalba būtina stiprinti komandos sudėtį, kad galėtų pretenduoti į Eurolygos finalinį ketvertą, taip pat nusamdyti labiau patyrusį trenerį Joną Kazlauską arba Rimą Kurtinaitį (nors gerbiu ir trenerį Gintarą Krapiką).
2015-05-18
-1
Atsakyti
kaunietis
Dar galetu itraukt ir eurolygos zvaigzdziu diena, tikrai butu idomu!!!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-05-18
Atsakyti
sdf
SepasKad nieks i kaima nenori vaziuoti ziuret rungtyniu,galetu pirma viezbucius susitvarkyti,nes ten kur zmones gyvens kiaulidese??? Tada galetu dabaigti arena statyti ir tik tada galetu rengti toki final four cempionata pas save....


Kaune vyko Eurobasket2011 finalinis etapas sakai EL final4 neatitinka reikalavimu Kaunas? ;DD neveltui rytfanis, ismok trolint
2015-05-18
+3
Atsakyti
sdf
EjSutinku su tikras donce.. Cia perderai sakoma kad lietuviai myli krepsini. Lietuviai myli pergales o ne krepsini. Palyginimui serbai kur krepsinis tik nr 3 yra sporto saka, ten visad pilnos arba beveik pilnos arenos, zvezda top 16 etape jau seniai neturejo vilciu zengti toliau , bet kaip 20k budavo salei taip 20k iki pat pabaigos ir ejo.... Tuo tarpu lietuvoje pasikartosiu zmones myli pergale ne krepsini, pvz rytas buvo laiminti komanda siemens 11k net per uleb atkeintamasis rinkdavo jau nekalbant apie eurolyga. Tas pats lietuvos klubas nr. 1 pagal populiaruma zalgiris, po triumfo eurolygoje, kai buvo visiskas autsaideris kelis sezonus hale ne 2000tukstanviai zmoniu neatejo... Dbr tas pats , kol zalgiris grupei zaide neblogai ejo i kita atapa , pilna arena buvo, tik top -16 prarado sansus zengti tolyn , bam jau tik vietoj 15 k ateina ziureti 9k zmoniu:) europos cempionatas buvo, tuscios arenos.... Zodziu cia sobonio ir musu pasenusiu politiku ismislas apie ta perdera krepsinio meile islykes nuo sovietinii laiku... Gyevnam 21 amziui ir zmones turi tikrai ka daugiau veikti nei ziureti kaip zaidzia svetimos turtingos komandos:)) sutinku rinktine buna gerai , suvienij kazkiek ta musu biedna taut bent jau vasarai , juntama ta atmosfera ir pns, bet apie kluboni zaidima tyliu:) bet net ir kai ribktine Zaidzia kontrolines rungtynes ne cisad buna pilnos arenos, tai tik dar karta parodo kad lietuviai myli ne pati zaidima , o rinktines pergales:)--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


pas serbus i arena prieina futbolo fanu del to ir renka visada tuos 20k
2015-05-18
-1
Atsakyti
Ej
Sutinku su tikras donce.. Cia perderai sakoma kad lietuviai myli krepsini. Lietuviai myli pergales o ne krepsini. Palyginimui serbai kur krepsinis tik nr 3 yra sporto saka, ten visad pilnos arba beveik pilnos arenos, zvezda top 16 etape jau seniai neturejo vilciu zengti toliau , bet kaip 20k budavo salei taip 20k iki pat pabaigos ir ejo.... Tuo tarpu lietuvoje pasikartosiu zmones myli pergale ne krepsini, pvz rytas buvo laiminti komanda siemens 11k net per uleb atkeintamasis rinkdavo jau nekalbant apie eurolyga. Tas pats lietuvos klubas nr. 1 pagal populiaruma zalgiris, po triumfo eurolygoje, kai buvo visiskas autsaideris kelis sezonus hale ne 2000tukstanviai zmoniu neatejo... Dbr tas pats , kol zalgiris grupei zaide neblogai ejo i kita atapa , pilna arena buvo, tik top -16 prarado sansus zengti tolyn , bam jau tik vietoj 15 k ateina ziureti 9k zmoniu:) europos cempionatas buvo, tuscios arenos.... Zodziu cia sobonio ir musu pasenusiu politiku ismislas apie ta perdera krepsinio meile islykes nuo sovietinii laiku... Gyevnam 21 amziui ir zmones turi tikrai ka daugiau veikti nei ziureti kaip zaidzia svetimos turtingos komandos:)) sutinku rinktine buna gerai , suvienij kazkiek ta musu biedna taut bent jau vasarai , juntama ta atmosfera ir pns, bet apie kluboni zaidima tyliu:) bet net ir kai ribktine Zaidzia kontrolines rungtynes ne cisad buna pilnos arenos, tai tik dar karta parodo kad lietuviai myli ne pati zaidima , o rinktines pergales:)

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-05-18
+2
Atsakyti
prie ko cia tie viesbuciai?kiek jau ten tu fanu suvaziuoja?max kelios stukeles, o toki kieki pilnai sutalpintu netik Kaunas, bet ir Klaipeda.paprasciausiai visiems aisku kad jei i turnyra nepateks vietine komanda, sale bus pustuste, panasiai kaip per F4 Londone nes lietuviai eina ziuret tik lietuviu, kitos komandos jiems neidomios
2015-05-18
-2
Atsakyti
to Sepas
kas blogai su viesbuciais: Kaune yra geru, pvz.: Europa Royale, Park Inn, Kaunas, Daugirdas, Daniela, Best Western, Amberton, Perkuno namai, Hermis, Monte Pacis. Yra ir mazesniu: Sfinksas, Ibis, Magnus, Alanta, Centre, Metropolis (renovuojamas ir pleciamas), apple, Kaunas City, Algiro ir kitu visai nedideliu. Be to, yra du kempingai, moteliu, sveciu namu. Tiesiog didziausia problema yra du betono monstrai, kuriu savininku jokia valdzia negeba priversti susitvarkyti.

Aisku, kad Final Four Kaune 2017 m. dar nevyks (nelygi konkurencija su Belgradu), tačiau iki to laiko atsidarys naujų viešbučių, gal bus ir Konferencijų centras (kuriame galima įkurti vietą žiniasklaidai), neabejotinai miestas taps patrauklesnis, jei sugebės pritraukti naujų avialinijų. Visa kita (puiki arena, pagerėjęs susisiekimas (Rail Baltika + oro uostas)) jau faktiškai yra.
2015-05-18
-1
Atsakyti
kaunas zalgiris
jei butu kaune rengtu finalo ketverta tai reiktu ir zalgirio komandai tolyn nuzenkt bet apie tai butu sunku pasakyt reiktu dar solydesnes komandos apie tokius tikslus galvojant zalgiris

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-05-18
+1
Atsakyti
TIKRASIS_Donce_3000_Gryzo
Na jeigu Zalgiriui duotu vardini kelialapi i F4 tada jo, butu idomu, o kitu atveju, zinant kad tai Lietuva ir ypac Kaunas - tai jokio tolko. Niekas neis ziuret kaip pinigu maisai Real, Cska, Barca, Feneris ar kitos komandos aiskinsis santykius. Zinoma kaip krepsinio fanui butu idomu nulekti i arena is VIP lozes su Bartomeu paziureti rungtynes ir padiskutuoti krepsinio tema, plius kai as ta sau galiu leisti imdamas laimejimus po 1000 euru kaip minimum, na bet puikiausiai 2011 EČ parode, kiek lietuvis istikruju myli krepsini atsizvelgiant i Siauliu, Alytaus ir Klaipedos arenas. Per didelius ir nepelnytus krepsini mylincios tautos laurus sau uzsidedame, teisingiau butu sakyti "savo klubus ir rinktine be galo mylinciais krepsinio aistruoliais esame" :)
2015-05-18
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 25

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.