Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Nuotr. Fotodiena.lt/E.Blaževičius

Kauno „Žalgiris“ neskuba komplektuoti komandos kitam sezonui. Pratęsus sutartį su veteranais Robertu Javtoku ir Pauliumi Jankūnu į komandą pavyko susigrąžinti Mantą Kalnietį. Klubo taikinyje ir kiti gerai žinomi lietuviai – Darjušas Lavrinovičius, Martynas Pocius, Linas Kleiza.

Kaip teigia „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas, klubo biudžetas nebus didesnis nei praėjusį sezoną, o pagrindinis prioritetas – suburti lietuvišką komandą.

„Mes norime lietuviškos komandos ir tai visada yra prioritetas. Matome, kad kitos komandos irgi po truputį pradeda eiti tuo pačiu keliu. Mūsų politika tokia – geriau daugiau mokėti savam, o legionierius turi atvažiuoti parodyti save, kad vėliau galėtų gauti didesnį kontraktą.

Anksčiau būdavo taip, kad daugiausiai mokėdavome legionieriams, o lietuviai gaudavo mažesnius atlyginimus. Mes pradėjome daryti kitaip ir matome, kad kitos komandos nori tai kopijuoti“, – dienraščiui „Vakaro žinios“ teigė Motiejūnas.

Šį tarpsezonį „Žalgiris“ gavo išpirkas už klubą palikusius Artūrą Gudaitį ir Artūrą Milaknį. Motiejūno teigimu, svarbiausia surasti pamainas jiems bei į NBA sugrįžusiam Jamesui Andersonui. Kauno ekipa atsisveikino ir su apie karjeros pabaigą paskelbusiu Dariumi Songaila.

„Dar trūksta didelio žmogaus, išėjus Milakniui ir Andersonui trūksta ir antros-trečios pozicijos krepšininko. Biudžetas liks toks pats. Skolos mus vis tiek slegia, todėl biudžetas nebus didesnis. Mes labai norėtume išsaugoti visus žaidėjus, pakeliant jiems algas, bet esame ne ta komanda ir negalime sau leisti didinti atlyginimų.

Praėjusį sezoną planavome surinkti apie 20 mln. litų. Dabar skaičiuojame, nes išpirkos, kurias gavome už žaidėjus, irgi įeina į biudžetą.“


Rodyti komentarus
1 2  »
"Mes pradėjome daryti kitaip ir matome, kad kitos komandos nori tai kopijuoti“

reikejo uzpatentuoti toki isradima, o dabar Neptunas nukopijavo ir reikia eiti teiseju barti
2015-07-19
Atsakyti
Nieko naujo toj eurolygoj nebus, tikriausiai vel zali pateks i top16 ir tuo uzsibaigs, eilini kart laimes LKL ir vel sulys vaikai i basketnews kalbet apie nauja sezona, kas ka nupirko, kas i zalgiri eis, o kas i ryta. Metai is metu kalbam apie sudetis, bet is tu sudeciu nieko gero nesigauna, 0 sou elementu is zaideju, nusiperka viena amerikieti kuris traukia komanda metai is metu... Jau isvis atsibodo ziuret kaip neturi kur kamuolio det, bandytu kaip nors graziau zaist, apsivaryt individualiai, prasiverst su sou elementais. To nematau. Nesvaistysiu laiko eurolygai. Apskritai tik rinktines kovas ziuresiu.
2015-07-19
-1
Atsakyti
myZaideju kurie nori laimeti ir tobuleti lizingui nereikia.siais metais lizngas surinks senus patikimus lavonus,kuriem ant visko pofik,kurie tik pinigu noriir gales kaip senais geras laikais topsprte statymus statyti/


nuopisa,papasakok mums visiems,kaip paciu lavonas pikulis sulose praejusi sez?
2015-07-19
+1
Atsakyti
o Dimsa perspektyvus,gaetu lrytas pasirasyti.
2015-07-19
-1
Atsakyti
arturas97jau geriau: kalnietis, kuris netempe eurocup lygiopocius- visiskas nulis vienoje blogiausiu top16 koamndojekleiza- analogiska situacija pociuidarjus- is vis neturejo jokio sezonoo paledido andersona, kuris ant peciu tempe visa zal nasta, ir jm gerai talkino milaknis, is siu zaideju nei veinas neprilygsta milakniui, jau nekalbant apie andersona, kazkokiu nedziu prisipirks zal


Zaideju kurie nori laimeti ir tobuleti lizingui nereikia.

siais metais lizngas surinks senus patikimus lavonus,kuriem ant visko pofik,kurie tik pinigu nori

ir gales kaip senais geras laikais topsprte statymus statyti/
2015-07-19
Atsakyti
FlamboyantBaikit akcentave ta savo susikta skyle biudzete. Motiejunas kazkokias "varkes" suka ir tiek. Skyletas biudzetas kazkodel nekliudo pasirasyti milijoninius kontraktus (paverskim dar nesenai i litus) su Jankunu, kuris tu pinigu nevertas. Javtokas nelos uz eurocentini kontrakta. Tai kiek gaus Kalnietis, o kiek pasiulys persiedusiam Kleizai? Pocius juk Kaunan gryzta irgi ne uz keturias nemokamas vakarienes Čiliake. Sako kam rizikuoti su legionieriais, o jeigu is ju nieko gero. Tai o kam permoketi Lietuviams is kuriu jau aisku kad pernai buvo visiskai nieko gero. Turkai atsikando Kleizos, paskui Italai issijuoke is jo, bet ei...Kaunas taves laukia, eik cia.Nu gerai, laimes vel lkl'a ir i top 16 nueis, wow...nu bet bele pasersim tuos nebepalosiancius litovcus. Vis geriau nei rizikuoti pasirasyti su juodaodziu uz perpus maziau, nes vdrug jis bus tik vos vos geresnis uz Kleiza.


o Popovicius ir Rakovicius, Delas nebuvo padave i teisma del nesumoketu algu ? nebuvo uzdetas banas nauju zaideju registracijai ? is ukio banko nesumoketu paskolu irgi nebuvo ? viskas isgalvota, spauda ir istaigos papirktos kad pavaidintu ? :D nu tu bemegenis tai kaip reta :D Pociaus zaide uz 230k euru, tai cia gan juokinga kaina eurolygos mastais, ir dar ispirka gavo uz ji 50k euru, tai realiai sumokejo tik 180k uz ji. O zaideju is Nba startinio nepripirks kiekvienais metais, cia ir taip galima sakyt kad nuskilo, ir nuskilo kad nepabego viduri sezono turedamas kontrakta kuri gali nutraukt. Su 1-2 tokiais dar galima surizikuot, bet jei visas branduolys toks tai ant top16 ir lkl finalu gali likt tik zaidejai is dubleriu, kas butu daug blogiau nei lietuviai su kritusia kaina visam sezonui.
2015-07-18
-2
Atsakyti
Big_Daddy3000Motiejunas katik ivardijo zalgirio didziausia problema....kazkas kopijuouja ,ka jie daro,aisku tas kazkas tai yra sudrytis.....apgailetina,nes is esmes pats pasake,kad svarbiausia iveikti sudryti ir viskas,sezono tikslai ivykditi
smagu kad pagaliau net sudryciaus faniuksciai vadina savo komanda tikruoju vardu :D arba vietoj sudryciaus zenkliuka deda koki Neptuna, Mazeikius, Zalgirio ar pan., nes geda detis sudrycio :D o kam pats svarbiausias tikslas matosi is interviu ir komentaru paskaiciuis, raudono skuduro vadovai pastoviai seilejasi kaip norisi Zalgiri nugalet :D
2015-07-18
Atsakyti
Dimša palieka žalgirį
2015-07-18
-1
Atsakyti
Motiejunas katik ivardijo zalgirio didziausia problema....kazkas kopijuouja ,ka jie daro,aisku tas kazkas tai yra sudrytis.....apgailetina,nes is esmes pats pasake,kad svarbiausia iveikti sudryti ir viskas,sezono tikslai ivykditi
2015-07-18
Atsakyti
sausainixAs nesuprantu jums daugumai su teksto suvokimai chujovai ar kas yra. Jums kaip debilams (neisizeisk) reikia po desimt kartu tapati posta parasyt kad suprastumet.Dabar taip. Kai zalgiryje lakste tavo minimi krepsinio lavonai, tu, bent supranti kas juos pirko, kas tuometinis zalgirio vadovas,pirkiniu sudarynetojas, pasirinkinetojas buvo ir pagal ka juos issirinkdavo? pasidomek pirma, o ne bergzdziai rasyk. Normalus vadybininkas uz tokia suma kokia pocius ims, idejes siek tiek triuso suras stopudovai jeigu ne geresni tai bent tokio pacio lygio zaideja ir uz gerokai mazesne suma.Antra tavo mintis. Atmaza apie skolas girdesim dar maziausiai penkerius metus, maziausiai. Tai kiekvienais metais imam savo chebra patikrinta geros dusios zmogu ir savam kieme darzove bunam (darzove-komoje panires zmogus be sansu atsigaut) imam titulus. Kokio bb mums ta eurolyga??? tu, JUS, suprantate kad mums iki sekancio etapo ne tiek daug ir truksta, nereikalingi milijonai. Nekiskit rusu pavyzdzio. Ten permoka ir neturi tokio islavinto krepsinio manegerio lygio kaip lietuvos atstovai. Taigi vietoj pociu degradu pirkimo (geros dusios zmogus, rubineje nesisakos) pasiimi panagrinejes rinka is ncaa/nbdl/vasaros lygos juodi. Nepataikai is pirmo karto? praspiri. Nereikia bijoti klysti ir reikia teisingas sutartis sudaryneti. As jums pavyzdi daviau italijos lygas. Jus pasiziurekit kiek ten juodziu zaidzia ir uz kokias juokingas sumas. Krv mums netiek daug truksta iki to sekancio etapo, bet su tokiais pirkiniai tai kaip ir pats sakai savo kiemo nugaletojai morkos ir viskas.


kalbi taip lyg su 6 mln biudzetu be proglemu i top8 eitum
2015-07-18
-3
Atsakyti
arturas97jau geriau: kalnietis, kuris netempe eurocup lygiopocius- visiskas nulis vienoje blogiausiu top16 koamndojekleiza- analogiska situacija pociuidarjus- is vis neturejo jokio sezonoo paledido andersona, kuris ant peciu tempe visa zal nasta, ir jm gerai talkino milaknis, is siu zaideju nei veinas neprilygsta milakniui, jau nekalbant apie andersona, kazkokiu nedziu prisipirks zal


ta pati dainele kiekvienoje temoje.. bla bla bla... klausyk, rasyk kazka naujo - gi isvis issizadejai ryto k.net, ar tu rimtai cia apsimetineji? :D
2015-07-18
-1
Atsakyti
sausainixtu gal durnas? niekas tokiu pinigu nemokejo baronui ir tam kitam is vasaros lygos, juos abu sudejus tokia suma gal ir gautusi, bet ne vieno. Pocius uz tokia suma vertas jums? jus gal galvas issitrinkite. Uz 100/150k zalio italijos lygoj pilna negru laksto. Is ncaa is nbdl is vasaros lygu. Taip kad nebejuokinkit su pociaus kisimu i zalgiri ir pezedami apie jo piguma ir kad negro uz jo kaina nepaimsi. Pocius isvis yra niekas. Tinkamiausia jo lygio komanda yra neptunas. Krv dar i zalgiri kisa degradai.
ka tu cia kliedi :D visi bega, Sabas, Maciulis, Milaknis, Dentmonas, Andersonas, visi pabego ten kur didesni pinigai, isikalk i savo durna galva kad taip buvo ir yra ir bus visa laika ir visur. Pocius ne isimtis, juk daug didesne alga gavo pas turkus. Zalgiryje visada atsigaudavo, jei nezinai tai ji paeme is Duke kur turejo mazdaug 1 tasko vidurki, atejes greit isitryne tarp lyderiu. Praeita sezona turejo traumu bet uztai jis ir iperkamas
2015-07-18
-1
Atsakyti
arturas97jau geriau: kalnietis, kuris netempe eurocup lygiopocius- visiskas nulis vienoje blogiausiu top16 koamndojekleiza- analogiska situacija pociuidarjus- is vis neturejo jokio sezonoo paledido andersona, kuris ant peciu tempe visa zal nasta, ir jm gerai talkino milaknis, is siu zaideju nei veinas neprilygsta milakniui, jau nekalbant apie andersona, kazkokiu nedziu prisipirks zal


Durneli, vis nepasimokai is savo kliedesiu? Taigi aname sezone vis kartojai kad Zalgirio zaidejai yra medziai ir jiems nera jokiu sansu pries sudrycio atletus. Uzmirsai kuo viskas baigesi? Dabar vel save guosi?
2015-07-18
-1
Atsakyti
Usas_Gal jus prisiminkit senesnius sezonus kuomet zalgiris dirbo pagal ta filosofija kuria jus cia apsnekinejat ir kai laskte rakoviciai plaistedai capinai. Nesam mes ta komanda kuri gali pirkt gerus legionierius. Pasima lietuvius uztikrintus ir pazystamus kurie visi susikuria gera atmosfera komandoje pasima 1-2 parodyti save norincius amerikiecius ir ramiai atidavienja skolas dar ir titulu laimedami vietiniam fronte


As nesuprantu jums daugumai su teksto suvokimai chujovai ar kas yra. Jums kaip debilams (neisizeisk) reikia po desimt kartu tapati posta parasyt kad suprastumet.

Dabar taip. Kai zalgiryje lakste tavo minimi krepsinio lavonai, tu, bent supranti kas juos pirko, kas tuometinis zalgirio vadovas,pirkiniu sudarynetojas, pasirinkinetojas buvo ir pagal ka juos issirinkdavo? pasidomek pirma, o ne bergzdziai rasyk. Normalus vadybininkas uz tokia suma kokia pocius ims, idejes siek tiek triuso suras stopudovai jeigu ne geresni tai bent tokio pacio lygio zaideja ir uz gerokai mazesne suma.

Antra tavo mintis. Atmaza apie skolas girdesim dar maziausiai penkerius metus, maziausiai. Tai kiekvienais metais imam savo chebra patikrinta geros dusios zmogu ir savam kieme darzove bunam (darzove-komoje panires zmogus be sansu atsigaut) imam titulus. Kokio bb mums ta eurolyga??? tu, JUS, suprantate kad mums iki sekancio etapo ne tiek daug ir truksta, nereikalingi milijonai. Nekiskit rusu pavyzdzio. Ten permoka ir neturi tokio islavinto krepsinio manegerio lygio kaip lietuvos atstovai. Taigi vietoj pociu degradu pirkimo (geros dusios zmogus, rubineje nesisakos) pasiimi panagrinejes rinka is ncaa/nbdl/vasaros lygos juodi. Nepataikai is pirmo karto? praspiri. Nereikia bijoti klysti ir reikia teisingas sutartis sudaryneti. As jums pavyzdi daviau italijos lygas. Jus pasiziurekit kiek ten juodziu zaidzia ir uz kokias juokingas sumas. Krv mums netiek daug truksta iki to sekancio etapo, bet su tokiais pirkiniai tai kaip ir pats sakai savo kiemo nugaletojai morkos ir viskas.
2015-07-18
+1
Atsakyti
jau geriau: kalnietis, kuris netempe eurocup lygio

pocius- visiskas nulis vienoje blogiausiu top16 koamndoje

kleiza- analogiska situacija pociui

darjus- is vis neturejo jokio sezono

o paledido andersona, kuris ant peciu tempe visa zal nasta, ir jm gerai talkino milaknis, is siu zaideju nei veinas neprilygsta milakniui, jau nekalbant apie andersona, kazkokiu nedziu prisipirks zal
2015-07-18
Atsakyti
Gal jus prisiminkit senesnius sezonus kuomet zalgiris dirbo pagal ta filosofija kuria jus cia apsnekinejat ir kai laskte rakoviciai plaistedai capinai. Nesam mes ta komanda kuri gali pirkt gerus legionierius. Astiminkit kad kiekvienas legionierius gerai suzaides sezona keliasi atlyginima ir daznam buna pofik ar eurolyga ar eurocup svarbiausiu doleriu daug butu, ko nepasakysi apie tuos legionierius kuriuos perkasi zalgiris jie buten nori dar tik irodyti kad yra verti kontraktu su daugiau doleriu o kuo tokiu daugiau perki tuo didesnis sansas loterijoj pralost ir turet nepasiteisinusi legionieriu. Pasima lietuvius uztikrintus ir pazystamus kurie visi susikuria gera atmosfera komandoje pasima 1-2 parodyti save norincius amerikiecius ir ramiai atidavienja skolas dar ir titulu laimedami vietiniam fronte
2015-07-18
-1
Atsakyti
pocius = amzinai perspektyvus zalgirio talentai. identiska situacija, tik tuos praspiria po sezo dvieju o pociu prasismaukusi glebesciuodami priima ir dar pinigu kieke atrieke. Jei taip nori lietuvio imi perspektyvu jaunuoli giedraiti,grigoni dar koki velnia ir ugdai. Naudo tapati kaip is pociaus bet bent zinosi kad su perspektyvom, o ne vidutiniokas vidutini sezona suzais ir ispis vel. Geriau jau jis butu ryta vietoje zalgirio pasirinkes kai karjera europoje pradejo. Grynai su sudu asocijuojasi tas lopas.
2015-07-18
-1
Atsakyti
MalderisPocius gaudavo per sezona 230k euru, tai cia panasiai kaip Baronas koks, Stambule gaudavo apie 500-600k euru, tai jau tik patylet apie permokejimus :D


tu gal durnas? niekas tokiu pinigu nemokejo baronui ir tam kitam is vasaros lygos, juos abu sudejus tokia suma gal ir gautusi, bet ne vieno. Pocius uz tokia suma vertas jums? jus gal galvas issitrinkite. Uz 100/150k zalio italijos lygoj pilna negru laksto. Is ncaa is nbdl is vasaros lygu. Taip kad nebejuokinkit su pociaus kisimu i zalgiri ir pezedami apie jo piguma ir kad negro uz jo kaina nepaimsi. Pocius isvis yra niekas. Tinkamiausia jo lygio komanda yra neptunas. Krv dar i zalgiri kisa degradai.
2015-07-18
+1
Atsakyti
MalderisPocius gaudavo per sezona 230k euru, tai cia panasiai kaip Baronas koks, Stambule gaudavo apie 500-600k euru, tai jau tik patylet apie permokejimus :D


diskusija apie Zalgiri ir jo problemas. Durneliai, susipraskit, kad jei kazka Zalgiris geriau padaro uz LR tai nereiskia, kad tai yra gerai. Man tai visiskai neaktualu ka Ryte daro, tokie lyginimai veda tik prie nesamoniu diskusijoje, poto tuoj atsiranda arsuoliu visokiu, kurie prisigaude visokiu epitetu dergias, kaip tik ismano. Toks vaizdas, kad kitiems LKL titulas tokios pacios reiksmes, kaip Olimpinis medalis, kurio siekimui reikia aukoti didziaja dali nugyvento gyvenimo.

Siai dienai is to LKL titulo nera jokios naudos, jei per sezona komandos zaidejai netobuleja. Tuo labiau dar gaunasi didesne Zalgirio jaunimui, kai tie budamis cempionai pasijaucia zvaizgzdemis ir poto ne pries studentus negali atzaisti..
2015-07-18
Atsakyti
Pocius gaudavo per sezona 230k euru, tai cia panasiai kaip Baronas koks, Stambule gaudavo apie 500-600k euru, tai jau tik patylet apie permokejimus :D
2015-07-18
-2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas