Valančiūnas: „Negalėjo taip įvykti“ (2 video)

Jonas Miklovas
„BasketNews.lt“ korespondentas, Ryga (Latvija)
2015-09-07 18:15
Mindaugo Kuzminsko ir Axelio Hervelle dvikova Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Ataką užbaigia Mindaugas Kuzminskas Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Lietuvos rinktinės gerbėjų gretose – Aušrinė Sabonytė, Eglė Andreikaitė ir Viktorija Pocienė Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Baudos metimą ruošiasi mesti Domantas Sabonis Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Varžovo gynybą įveikti mėgina Lukas Lekavičius Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Mindaugo Kuzminsko ir Axelio Hervelle dvikova Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Ataką užbaigia Mindaugas Kuzminskas Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Lietuvos rinktinės gerbėjų gretose – Aušrinė Sabonytė, Eglė Andreikaitė ir Viktorija Pocienė Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Baudos metimą ruošiasi mesti Domantas Sabonis Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Varžovo gynybą įveikti mėgina Lukas Lekavičius Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius

Jonas Valančiūnas dominavo po krepšiais rungtynėse su Belgija, tačiau to buvo maža, kad Lietuvos rinktinė įveiktų krepšinio pergalėmis nepasižyminčią šalį. Mūsiškiai pirmadienį D grupės rungtynėse 74:76 nusileido Belgijos krepšininkams ir patyrė pirmą nesėkmę Europos čempionate.

Valančiūnas pripažino, kad jis ir komandos draugai greičiausiai nežiūrėjo į varžovus pakankamai rimtai.

„Turbūt nuvertinome varžovus. Jie tikrai parodė, kad gali kautis. Pataikė ir sunkių metimų, ir laisvų. Jie tikrai nebloga komanda, bet negalėjo taip įvykti. Padarėme tikrai prastą darbą“, – sakė Valančiūnas.

Aukštaūgis per 30 minučių pelnė 25 taškus, atkovojo 12 kamuolių ir surinko 34 naudingumo balus.

Jis dominavo ketvirtajame kėlinyje, per kurį surinko 10 iš 20 rinktinės taškų, tačiau lemiamomis akimirkomis kamuolys Valančiūno nerado.

Lukas Lekavičius prametė iš po krepšio paskubėjęs priešpaskutinėje atakoje, o po to Mantas Kalnietis išmetė tritaškį, taip palikdamas belgams 5 sekundes paskutinei atakai.

Visgi, anot Valančiūno, negalima badyti pirštais vieniems į kitus.

„Visi kalti, visi 12. Tie, kas buvo aikštėje, kažko nepadarė. Negali kažko kaltinti – nei Manto, nei dar kažko. Visi kalti“, – aiškino Valančiūnas. 

Interviu su Valančiūnu:

https://www.youtube.com/watch?v=FkLhYPh8cgEč

Pergalingas Lojeski metimas:

https://www.youtube.com/watch?v=8twCMm3TP30


Rodyti komentarus
To ???,

Buvo toks epizodas pirmoje rungtynių pusėje, kai Sabonis bandė pavyti į greitą puolimą pabėgusį belgų gynėją. Prasileidom du taškus. Tada krepšinį išmanantis Linas Kunigėlis gana aiškiai įvardijo kaltas ar ne Domantas dėl tų dviejų praleistų taškų. Ir įvardijo, kieno tai tai tikrasis darbas.

Jei jau vertinam, kad rungtynes lėmė tas vienas epizodas, pažiūrėkim atidžiau į jį.

Kalniečio metimas nepateisinamas jokiais būdais, net jei ir laisvas buvo prie tritaškio. Bet kas gi vyko po metimo?

Vieninteliai kas realiai suspėjo grįžti į gynybą buvo Lukas ir Mantas. Bet po velnių, juk taip ir turėjo būti! Kas kitas saugo savo krepšį nuo greitų atakų, jei ne mažiukai?

Valančiūnas nuo priešininkų baudos aikštelės spėjo atbėgti trečias. Jankūnas, buvęs po varžovų krepšiu, objektyviai - paskutinis.

Įdomiausias požiūris į gynybą buvo mūsų lengvojo krašto. Iš startinės antros pozicijos jis "finišavo" ketvirtas... Ir kaip finišavo, jis privertė save atšliaužti iki savo aikštelės tritaškio, kai jo tiesioginis oponentas tyčiojęsis visų rungtynių metu iš jo apgailėtinos gynybos, buvo priekyje visų ir padarė, tai ką padarė.

Nusiimkit klubinio krepšinio atitinkamų spalvų akinius ir pradėkit žiūrėt į situaciją objektyviai. Su simpatijų ir antipatijų konkretiems žaidėjams palaikymu (priklausomai nuo to kuriam klube žaidžia ir žaidė jis) mūsų kelias vienas - į krepšinio provinciją. Pralaimėjimas Belgijai pirmas to signalas.

Kaip tai susiję su rinktine, jos žaidimu? Žaidėjai tos pačios mūsų visuomenės dalis. O ta visuomenė kol kas toli gražu nėra vieninga. Turėt nepagrįstų antipatijų neabejotinai geriausiam žaidėjui per 20 metų ir užmerkt akis prieš "savų" žaidėjų broką - niekšiška, neobjektyvu ir purvina.

Sėkmės Lietuvos rintinei.
2015-09-08
Atsakyti
senisKlausimas "klaustukui": o tai be JV kiek butume gavę? Ar Javtokas butų tuos 25 taškus sumetęs? Moli tu, tam ir yra naudingumo balai, kad atsižvelgt į taškus ir klaidas.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


kaip yra pasakęs legendinis treneris: man px kiek įmes priešininkų lyderis, man svarbu, kad mano komanda įmes vienu tašku daugiau nei jų komanda. taip, kad visi užsip...it su JV taškais. komanda PRATRAMPAMPAM rungtynes ir tuo viskas pasakyta, statistikos vergai...
2015-09-08
+1
Atsakyti
???As cia vienas pastebejau, kad tris epizodus svarbiausiomis akimirkomis prasiko pats JV??? Nesugebejo issimest, prasileido tritaski, neapgyne Hervelle ir dar neatitvere Lojeski. Taip, Mantas paskubejo, bet mete is patogios padeties, visiskai laisvas - is dalies pateisinu jo pasirinkima. Pramete, bet varzybos tai nesibaige - pats Kalnietis sekmingai grizo i gynyba ir neleido varzovams imesti. Mantas neleido, bet leido Jonas. Bet 25 taskai, nesvarbu tas atitverimas, nesvarbu gynyba prie tritaskio, jie juk nezymimi protokole. Apgailetina! Vel visi kelia Jona i padange, jam nereikia jaustis kaltu ir analizuoti savo klaidu, bei gerinti zaidima - jis ir taip geriauias, o va Manta, kuris pasielge kiek neapgalvotai, bet kaip tikras lyderis - mete lemiama metima, visi sues gyva ir vel zmogui bus sunku psichologiskai. Negrazu.


baik. čia ne vaikų darželis, kad kažkam būtų sunku psixologiškai. sunku, neik į rinktinę. kad ir kaip mėgčiau Kalną, sumalė visišką š. vien dėl šito epizodo - nevertas rinktinės. apie tai kad Kazlas nepaėmė nei vienos iš dviejų likusių timeout'ų aplamai patylėsiu. ir arkliui aišku, kad paskutines dvi min. reikėjo gintis nuo 3pts. ir reikėjo po pirmo belgų 3pts imti timeout'ą. kazlas - į pensiją. gaila, kad pats nesusipranta, kad jau laikas. visiškai atsilikęs krepšinio supratimas, per 40 min. - 13 trajakų, apgailėtina...
2015-09-08
Atsakyti
ESMĖ
Šaunuolis tas Valančiūnas, bet pats Jonas paskutinis ir padarė klaidą, kai neatsitvėrė belgo prieš paskutinį metimą, tą jaučia ir pats. Kita vertus, kai tiek laiko žaidžia, ir tiek kamuolių gauna, tai ir Kavaliauskas su Saboniuku mestų po 25 tšk., prieš tokį varžovų priekį, joks čia fenomenas. Iš tikro visi stengėsi, ir čia tik žaidimas, todėl lopai yra tie, kurie įžeidinėja savus žaidėjus.
2015-09-08
+1
Atsakyti
???As cia vienas pastebejau, kad tris epizodus svarbiausiomis akimirkomis prasiko pats JV??? Nesugebejo issimest, prasileido tritaski, neapgyne Hervelle ir dar neatitvere Lojeski. Taip, Mantas paskubejo, bet mete is patogios padeties, visiskai laisvas - is dalies pateisinu jo pasirinkima. Pramete, bet varzybos tai nesibaige - pats Kalnietis sekmingai grizo i gynyba ir neleido varzovams imesti. Mantas neleido, bet leido Jonas. Bet 25 taskai, nesvarbu tas atitverimas, nesvarbu gynyba prie tritaskio, jie juk nezymimi protokole. Apgailetina!


iš dalies sutinku, bet TIKRAS įžaidėjas nemes likus 5-7s. ir tuo viskas pasakyta. kaip ir prieš 5 metus taip ir dabar sakau: raitelis be galvos. taškas.
2015-09-08
Atsakyti
tgg
jonas ir visas priekis suzaide puikiai,o va musu gynejai tai lavonai tiek puolime tiek YPAC gynyboj,nes mus susaude tritaskiais
2015-09-07
+3
Atsakyti
JeiIvykoReiskiaGalejo
Jei ivyko, reiskia galejo
2015-09-07
-1
Atsakyti
sabas
Klaustukas tai afiget koks dundukas. Tavo logika, geriausiai sužaidė Lekavičius, kurio +5 daugiausiai komandoj, nors čiuvas per 21 min. sugebėjo įmest net 2 taškus, atlikt net 1! rezultatyvų perdavimą (įžaidėjas) ir iš 4 metimų net ir vieną kart į krepšį pataikė. Grybe, jei ne Jonas, šitai rinktinei nuo visų būtų vieni vartai. Molis dar drysta be konkurencijos geriausią rinktinės kašiorą dergt, kai kiti 11 jam nei pro kur prilygt negali.
2015-09-07
-1
Atsakyti
Eik...
Bet kuriuo atveju, tuo pasaulis nesibaigia ir tragedijos tame nematau, gal kaip tik tokios rungtynės išeis į naudą. Už Lietuvą!!!
2015-09-07
-2
Atsakyti
sabas
Klaustukas tai afiget koks dundukas. Tavo logika, geriausiai sužaidė Lekavičius, kurio +5 daugiausiai komandoj, nors čiuvas per 21 min. sugebėjo įmest net 2 taškus, atlikt net 1! rezultatyvų perdavimą (įžaidėjas) ir iš 4 metimų net ir vieną kart į krepšį pataikė. Grybe, jei ne Jonas, šitai rinktinei nuo visų būtų vieni vartai. Molis dar drysta be konkurencijos geriausią rinktinės kašiorą dergt, kai kiti 11 jam nei pro kur prilygt negali.
2015-09-07
-1
Atsakyti
Eik...
Trejetui klaustukų... Apgailėtina yra tai, kad net žmogui įmetus 25 taškus ir surinkus 12 kam. dėl kažkokios beprasmės antipatijos pralaimėjus kalčiausias tampa tas, be kurio iš viso liūdnai būtų baigęsi. Metimas likus 5 sek. yra NEPATEISINAMAS niekaip, nebent jį pataikai. Kitu atveju, tik pats žaidėjas ir gali būti kaltas... JV kliurkas matai ir jų kažkodėl pateisinti negalima, o poelgį, kurį pasmerktų bet kuris krepšinio mokyklos treneris pateisinti gali. Paaiškinimas tik vienas - varžybas vertini pagal simpatijas ir antipatijas, kas iš tiesų yra apgailėtina...

O klaidų buvo daug ir išties sutinku su JV, kad kalti visi. Susikrovus pranašumą antram kėliny, nebežaidė per aukštus, JV išmetė kliurką iš užribio, Lekavičius bandė prieš tris įmest, kai tikrai protingiau buvo palaikyt kamuolį, Kalnietis išmetė tritaškį nelaiku... Tad visi galėjo padaryt geriau
2015-09-07
+2
Atsakyti
Na jei ne Valančiūnas tai būtume pažeminti ir visais 15-20 taškų, tad čia jį kaltinti dar reikia turėti bukumo.
2015-09-07
Atsakyti
zalgirio zaidejai susiko visa maca, ziuriu net seibutis tuscias puolime
2015-09-07
Atsakyti
Hha
Izaideju nerasta Lietuvoj. Beamegeniai. Dar per ilgaja pertrauka rode reportaza apie mokykla, kad visi pamokas praleidinedavo. Va taip ir gaunas, kad smegenu pas nei viena nerasta. Vienas bega akis isdeges, lenda pries tris, kai mes prieky, o kitas meta trapoka, kai 6 sekundes lieka nors gali laikyti iki galo. Zodziu, kai izaidejai be galvos, tai ir visas zaidimas - betvarke.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-09-07
Atsakyti
???
Moli, nori statistika panagrinet? Gerai, prasom. O kaip tau faktas is BOX SCORE, kad JV esant aiksteleje, varzovai imete 6 taskais daugiau? Kas is tu jo 25tsk, jei belgai 31tsk imete?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-09-07
+1
Atsakyti
Hha
Izaideju nerasta Lietuvoj. Beamegeniai. Dar per ilgaja pertrauka rode reportaza apie mokykla, kad visi pamokas praleidinedavo. Va taip ir gaunas, kad smegenu pas nei viena nerasta. Vienas bega akis isdeges, lenda pries tris, kai mes prieky, o kitas meta trapoka, kai 6 sekundes lieka nors gali laikyti iki galo. Zodziu, kai izaidejai be galvos, tai ir visas zaidimas - betvarke.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-09-07
-1
Atsakyti
Hha
Izaideju nerasta Lietuvoj. Beamegeniai. Dar per ilgaja pertrauka rode reportaza apie mokykla, kad visi pamokas praleidinedavo. Va taip ir gaunas, kad smegenu pas nei viena nerasta. Vienas bega akis isdeges, lenda pries tris, kai mes prieky, o kitas meta trapoka, kai 6 sekundes lieka nors gali laikyti iki galo. Zodziu, kai izaidejai be galvos, tai ir visas zaidimas - betvarke.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-09-07
-1
Atsakyti
senis
Klausimas "klaustukui": o tai be JV kiek butume gavę? Ar Javtokas butų tuos 25 taškus sumetęs? Moli tu, tam ir yra naudingumo balai, kad atsižvelgt į taškus ir klaidas.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-09-07
-1
Atsakyti
da
kokia esme tie protestai je ivis tiek rinktines zaidimas yr apgailetinas, nemaneu rinktines kuri taip prastai zaistu, viskas verciama is po krepsio, jokiu metimu is vidutinio, jokiu tritaskiu o tiesiog lipam po krepsiu...
2015-09-07
+3
Atsakyti
Tikrai nespejo ismest, dar kamuolys liete delna, o jau lenta raudonai dege. Jeigu 10 minuciu uztruko kol perziurejo epizoda, tai reiskia kad tikrai diskutuotina situacija ir butent del to turejo pratesima zaist.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-09-07
+2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 26

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.