Po krepšiu veržiasi Mindaugas Kuzminskas Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Pertraukėlės metu gausiai susirinkę Lietuvos rinktinės sirgaliai stebi šokėjų pasirodymą Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Mantas Kalnietis ruošiasi perduoti kamuolį komandos draugui Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Baudos metimą ruošiasi mesti Domantas Sabonis Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Mindaugas Kuzminskas bando įveikti Matthew Lojeski gynybą Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Po krepšiu veržiasi Mindaugas Kuzminskas Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Pertraukėlės metu gausiai susirinkę Lietuvos rinktinės sirgaliai stebi šokėjų pasirodymą Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Mantas Kalnietis ruošiasi perduoti kamuolį komandos draugui Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Baudos metimą ruošiasi mesti Domantas Sabonis Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius
Mindaugas Kuzminskas bando įveikti Matthew Lojeski gynybą Nuotr.: Fotodiena.lt/E.Blaževičius

Pergalingas Matthew Lojeski metimas atliktas jau pasibaigus rungtynių laikui. Taip atrodo peržiūrėjus lemiamo epizodo pakartojimą, tuo pačiu yra įsitikinę ir Lietuvos rinktinės atstovai.

Peržiūrėjus iš dviejų skirtingų kampų, matyti, kad jis atliktas po laiko. Lojeski dar liečia kamuolį, kai užsidega raudonos lemputės

Tuo pačiu, grįžę į viešbutį, įsitikino ir Lietuvos rinktinės nariai, tačiau apskųsti dvikovos baigties jie jau nebegali.

„Problema tame, kad pagal FIBA taisykles protestas turi būti parašytas per 15 minučių nuo rungtynių pabaigos. Ne vėliau, – tinklalapiui „BasketNews.lt“ aiškino rinktinės atstovas spaudai Linas Kunigėlis. – Komanda neturi jokių galimybių pasižiūrėti video, kai jį žiūri teisėjai, todėl tos 15 minučių praeina ir net neturi kaip paduoti protesto.

Matėme įrašą ir mums taip pat atrodo, kad metimas atliktas po laiko. Protesto negalime paduoti, tačiau rašysime raštą į FIBA prašydami išaiškinimo, kaip tokiose situacijose elgtis. Mes pasitikime teisėjais, niekas iš komandos atstovų nėra kviečiamas pažiūrėti ir įvertinti. Teisėjai pasižiūrėjo, mes jais tikime. Bet dabar tokia situacija, kad išsiųsime paklausimą FIBA bet kuriuo atveju.“

Lojeski pataisė netaiklų Samo Van Rossomo metimą ir išplėšė belgams pergalę 76:74. Vienas iš teisėjų kurį laiką stebėjo vaizdo pakartojimą ir po kelių minučių nusprendė, kad taškai įskaitomi.

Dėl to, kad metimas buvo atliktas laiku, nebuvo tikras ir pats Lojeski. Po dvikovos jis tinklalapiui „BasketNews.lt“ teigė, kad teisėjai greičiausiai ir patys gerai nematė situacijos.

„Bet jie greičiausiai nusprendė palikti tą sprendimą, kuris buvo priimtas dar prieš pakartojimą – tai yra įskaityti taškus“, – spėjo Lojeski.

Vaizdo reportažas su sulėtintu epizodu:

Dega raudonos lemputės:

Nuotr. youtube.com

Nuotr. youtube.com

Nuotr. youtube.com


Rodyti komentarus
1 2 3 4 5 6 7 8 9  »
2015-09-08 16:12
SernasApie lietuvių pasiruošimą, kai kaunamasi iki paskutinio su Ukraina ir Belgija, atskira kalba... Buvom neverti pergalės - faktas.O bet tačiau komandos vadovybės veiksmų aš totaliai nesuprantu. Kodėl nepateikė protesto akivaizdžiai ginčytinoj situacijoj??? "Tai va, grįžom į viešbutį ir tada pamatėm..." Sirgaliai šimtus kartu persukinėja vaizdo įrašus ir mato iškart, o komandos vadovai - negali? Išmanių įrenginių neturi, visi be išimties užsiėmę Kalniečio ir Lekavičiaus ašarų šluostymu, ar... ar jiems tiesiog nelabai rūpi?! Visam komandos štabui (išskyrus vyr.trenerį) tikriausiai niekas nepasakė, kad jų užduotis ne pasipūtus akreditacijos korteles nešioti, bet padėti komandai visose situacijose?


Jie tiesiog pasitikėjo teisėjais. Galvojo, kad bus aukšto lygio tokio lygio turnyre.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 16:08
Aš tai rinktinės vietoj nežaisčiau jokių kitų rungtynių, kol nebus ištaisyta ši klaida. O aš tuo tarpu irgi nebežiūrėsiu jokių FIBA renginių.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 15:18
,,
gb21 mastyk is naujo nes nusisneki
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 15:13
niekas
Reikejo zaist o nejieskot kas kaltas,pralosem vidutiniokams,cia panasi situacija atrodytu jei futbole pries belgus laimetu,kaip sako visi dabar moka zaist bet tik ne belgams pralost

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 14:15
Aš manau, kad tokiais atvejais prie ekrano turėtų būti pakviečiama po vieną atstovą iš komandos ir tuomet parodyt ar buvo laikas pasibaigęs, ar nebuvo. Ir net nesvarbu kokį sprendimą teisėjai priimtų, būtų iškart aišku, ar verta duot apeliaciją, ar ne :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 13:48
Ceska
na apgailetini teisejai, turejo neiskaityti, nes po metimo kai kamuolys buvo ant lanko ji liete kamuoli kitas zaidejas kas yra traktuojama kaip naujas metimas, todel jo negalejo iskaityti, jeigu nebutu liete tada jau kitas reikalas. Turi buti atsauktas rezultatas ir perzaistos varzybos, na tikrai nervas ima del tokiu ne profesionaliu teiseju.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 12:58
Linas
Kur čia visi isterikai matote tragediją, jau 2013 metais ta pati Belgija buvo 9-ta Europos komanda, čia tas pats kas Euro2012 finalininkė Italija pralaimėtų dar grupėje kokiai Švedija ar Kroatijai paskutinę sekundę ir visi italai imtų isterikuoti, kad jų futbolas mirė. Mažiau gerkite, o tai visai degraduos Lietuvėlė.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 12:51
von
Vis del to istiesu po laiko imete :)
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 12:12
To tomygun
Idk man, why you hatin'? Nigga makes a lot of point, and i agree with him, except i would like to point out the part where he says that one bad word is worse then thousand good ones is for basketball players, its for anybody, i think he just point that out becouse basketball players get extra pressure in this country, anyways dont hate on guy. Peace mah niggas! P.S. Dont starts hatin' for English language.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 11:56
tomygun
Efka parasei kaip pidaras
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 11:52
Magical, treneriui šitas pralaimėjimas labai labai skaudus, pilnai suprantama, kad jis piktas, nuliūdęs, nusivylęs, o jie žodžiai, žinant gerb. Jono charakterį, buvo pasakyti "ant karštųjų", nemanau, kad jis kaltina Mantą. Labiausiai man patiko JV komentaras, mintys, pilnai su juo sutinku. Iš kitos pusės tai tik mano nuomonė, niekam jos nepersu. Gero likusio čempionato!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 11:42
magical
Kad dauguma "ekspertų" kažkodėl turi tokią pačią nuomonę kaip vyr treneris, Evaldai. Tai gal dar ir netyčia jie kamuolį laikę rankose. Kaip netikėta būtų krepšinio šaly.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 11:37
P.S. Nesakau, kad tiesiog paskutinius 10m, bet per paskutinius 10m kazkaip po truputi po truputi vis silpsta musu krepsinis.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 11:34
Kazkaip viskam nurimus pamasciau, kad paskutinius 10 metų musu krepsinis yra stipriai susilpnejas. Nebeturim normalių metikų nors anksciau buvom stipri snaiperių rinktine, ir aplamai zaidimas visiskai pasikeites. Kas kad laimim kartais 3 ar 4 vieta. Esme kad anksciau nepamenu tokių dalykų, kad pries visokias rungtynes su tokiom komandom kaip ukraina, latvija, belgija, islandija, vokietija, suomija, bosnija ar panasiom niekada nereikedavo pries rungtynes galvot ir rasyt siandien turi komanda uzdengt ta ar ana nes kitaip galim pralaimet, visada varzovai turedavo galvot ka su mumis daryt o mes tiesiog zaisdavom savo zaidima, o paskutinius 10 metu kazkaip dazniau mes turim taikytis prie varzovu rungtynese nei jie prie musu.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 11:27
:D
Cia kaip suprantu dauguma pyksta ne todel, kad tiesiog pralaimejo, bet kad pralaimejo ir sukniso stafke :D :D
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 11:24
Apie lietuvių pasiruošimą, kai kaunamasi iki paskutinio su Ukraina ir Belgija, atskira kalba... Buvom neverti pergalės - faktas.

O bet tačiau komandos vadovybės veiksmų aš totaliai nesuprantu. Kodėl nepateikė protesto akivaizdžiai ginčytinoj situacijoj??? "Tai va, grįžom į viešbutį ir tada pamatėm..." Sirgaliai šimtus kartu persukinėja vaizdo įrašus ir mato iškart, o komandos vadovai - negali? Išmanių įrenginių neturi, visi be išimties užsiėmę Kalniečio ir Lekavičiaus ašarų šluostymu, ar... ar jiems tiesiog nelabai rūpi?! Visam komandos štabui (išskyrus vyr.trenerį) tikriausiai niekas nepasakė, kad jų užduotis ne pasipūtus akreditacijos korteles nešioti, bet padėti komandai visose situacijose?
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 11:14
Visų pirma, su didele pagarba Belgijos rinktinei, rungtynes mes turėjom laimėti be visokių paskutinių atakų ir laimėti normaliu skirtumu. Apie ką eina kalba toliau... Dauguma "ekspertų", kurie net kamuolio nėra laike rankose, maigydami klaviatūrą dalina patarimus "ką reikėjo daryti" Mantui. Taip, Kalnas galėjo išmesti kamuolį šiek tiek vėliau, pataikyti ir vietoj to, kad dabar yra kuriamos durnos demotyvacijos, pilamos pamazgos - būti HEROJUMI! Tarp kitko, tas jūsų "vėliau" buvo Rusijos-Suomijos rungtynių gale, kai Kopponennas išmetė kamuolį panašiu laiku, pataikė ir laimėjo rungtynes. Ar atsirado komentarų "kam nemete vėliau?" Ne, nes jis yra krepšininkas ir jis priima sprendimą, kada atlikti vieną ar kitą dalyką ... Kas Manto situacijoje, galėjo būti keli variantai: 1) 1-2 sek. Vėliau metamas metimas ir gaunamas "blokas"; 2) Lindimas po krepšiu ir "įlipimas į medį"; 3) Žaidimas 2x2 ir kamuolio praradimas... Žinau kokie būtų ekspertų žodžiai: "nu na... tas Kalnietis nemete laisvo metimo, vistiek pratęsimas būtų buvęs, jei ką... ". Iš kitos pusės, galėjo būti ir daugiau variantų, tarkim, išprovokuota pražanga ir t.t. Kas liečia epizodą, kai belgai įmetė po laiko ir atėmė pergalę... Taip, epizodas ginčytinas, manau, metimo užskaityti nereikėjo, bet klysti juk žmogiška! Juokinga, kai liaudis rašo, jog "reikėtų boikotuoti rungtynes prieš estus" ir pan. vėjus. Pasikartosiu, kad rungtynes turėjom laimėti be tokių situacijų, kurios įvyko gale, bet kažko nepadarėme, neįvertintome, atsipalaidavome, nenorėjome, nežinau... Mantas nėra kaltas, nėra kaltas teisėjas, yra kalti žaidėjai, kurie žaidė ir jie patys tai žino. Pas mus labai lengva iš "herojaus padaryti š....", pasmerkti, kritikuoti, ieškoti kaltų, bet, chebra, būkim vyrais, turėkim kiaušinius ir priimkime pralaimėjimą kaip pamoką, nes čia neįvyko jokia tragedija, niekas nėra prarasta!! Žinote, krepšininkams ir apskritai žmonėms vienas blogas pasakytas žodis, nepasverta kritika, "varymas" yra daug labiau įsimenama nei tūkstantis gražių pasakytų žodžių... Pagalvokit, ar nereikės rytoj iš to "grybo" Kalniecio prašyti nuotraukos ar visos rinktinės sutikti skanduojant "Jūs mūsų čempionai" ir t.t.? Pasverkit, ar šiandien išsilieti, o rytoj lenkti galvas ir kelti rankas yra protinga? Mane irgi nemaloniai nustebino pralaimėjimas, bet aš neieškau kaltų, tiesiog didžiuojuosi vyrais, kurie tikrai stengiasi, garsina Lietuvą, kad ir kas nutiks, jie vistiek man bus geriausi! Tik palaikymas, vienybė, pagarba sau ir varžovams, nusiteikimas ir kova iš vien mus gali padaryti nenugalimus ir nutiesti kelią medalių link! Būkim kantrūs ir tikėkim jais, nes jiems to reikia. Aš tikiu ‪#‎Lietuva‬, tikiu vyrais ir mūsų galimybėmis šiemet. Juk galim visi vietoj tu nesąmonių rašymo internete, prie televizorių, baruose, arenose sušukti: "Mes... ‪#‎UžLietuvą‬!!!"

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 11:14
DarVensExpers
Daug kas kelią problemą, jog Lietuviai patys kalti jog pralaimėjo, nes padarė pabaigoje tas kelias žioplas klaidas pabaigoje. Tiesa. Bet čia klausimas ne tame, ar Lietuviai buvo verti pratesimo ar ne. O klausimas teisėjų kompetencijoj, žiūrėdami 5 minutes vaizdo pakartojimą puikiai suprato kas ir kaip, rungtynes pralaimėjome mes, ne teisėjai, bet nusikaltimą padarė teisėjei, o ne mes ir teisėjų negali išteisinti tas faktas, jog jei ne mūsų klaida nebūtų buve šio paskutinio metimo. Teisėjai šioje situacijoje turėjo vertinti ne kas buvo vertas laimėt rungtynes, o turėjo tik objektyviai įvertinti faktą laiku įmetė ar nelaiku, atsiribojant nuo viso žaidimo, tačiau yra kaip yra
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 11:00
saulius
TEISEJAI nesuklydo o suteisejavo kaip yra iprate teisejauti komerciniose eurolygos nba varztbose kai viena komanda igyja pranasuma pasigirsta itartini svilpukai irrungtynes palyginamos pranasumas dingsta.Siuo atveju buvo nefiksuojamos prazangos pris Valanciuna.Intryga buvo islaikuta iki galo. Teisejai intryga 5 papidomu minuciu paaukojo didesniai intrygai grupeja.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2015-09-08 10:51
juipjauna tas kazlauskas jau ne pirmas vazrybas prisikuria taktiku nereikalingu po to patys zaidejai pasimete laksto nezino ka daryti .... gailiaus neleidzia losti isvis o kazkas apsimyzes kuzia laksto po 20+ min ir nieko nenuveikia


Gailiaus ir nereikia leist nes jis kaip žaidėjas yra klase žemiau už Kuzia ir Joną. O vat kad reikėjo Kuzią leist pabaigoj vietoj Jono, tai faktas. Kuzia sužaidė puikias rungtynes ir apsigynė prieš Lojeski geriau už Joną
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3 4 5 6 7 8 9  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 170

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas