19:30
20:00
21:00
21:05
21:30
01:00
01:00
01:30
02:00
03:00
Treč.
18:15
Treč.
19:45
Treč.
20:00
Treč.
21:00
Treč.
21:30
Ketv.
01:00
Ketv.
01:00
Ketv.
01:30
Ketv.
01:30
Ketv.
02:00
Ketv.
04:00
Ketv.
04:00
Ketv.
04:00
Ketv.
19:30
Ketv.
20:00
Ketv.
21:15
Ketv.
21:30
Penk.
01:00
Penk.
01:00
Penk.
02:00
Penk.
02:00
Penk.
02:30
Penk.
03:00
Penk.
04:30
Penk.
20:00
Penk.
20:00
Penk.
21:15
Penk.
21:30
Penk.
21:30
Šešt.
01:00
Šešt.
01:00
Šešt.
02:00
Šešt.
02:00
Šešt.
02:00
Šešt.
04:00
Šešt.
04:00
Šešt.
04:30
Šešt.
17:20
Šešt.
19:00
Šešt.
19:00
Šešt.
19:00
Šešt.
21:45
Šešt.
21:45
Sekm.
01:00
Sekm.
01:30
Sekm.
02:00
Sekm.
02:00
Sekm.
02:00
Sekm.
02:00
Sekm.
04:00
03-24
13:30
03-24
14:00
03-24
15:00
03-24
17:20
03-24
18:00
03-24
18:00
03-24
19:30
03-24
19:30
03-24
21:00
03-24
21:30
03-25
00:00
03-25
01:00
03-25
01:00
03-25
04:00
03-25
18:50
03-26
01:00
03-26
01:30
03-26
01:30
03-26
01:30
03-26
02:00
03-26
02:00
03-26
02:00
03-26
03:00
03-26
03:00
03-26
04:00
03-26
04:30
03-27
01:30
03-27
01:30
03-27
02:00
03-27
04:00
03-27
19:00
03-27
21:05
03-28
01:00
03-28
01:00
03-28
01:00
03-28
01:30
03-28
01:30
03-28
01:30
03-28
02:00
03-28
02:00
03-28
02:00
03-28
02:00
03-28
03:00
03-28
04:00
03-28
18:50
03-28
20:00
03-28
21:30
03-28
21:30
03-28
21:30
03-28
22:00
03-29
01:30
03-29
02:00
03-29
19:45
03-29
21:30
03-29
21:30
03-30
01:00
03-30
01:00
03-30
01:00
03-30
01:00
03-30
01:30
03-30
01:30
03-30
02:00
03-30
02:00
03-30
02:00
03-30
03:00
03-30
03:30
03-30
04:00
03-30
16:00
03-30
17:20
03-30
19:00
03-30
19:00
03-30
21:45
03-30
21:45
03-30
23:00
03-31
01:00
03-31
01:30
03-31
13:30
03-31
14:00
03-31
18:00
03-31
18:00
K_REX
Vidutinis įvertinimas: -1.08 Naujausi komentaraiK_REX
Kaip uzp*so,tas varymas Vilnius <> Kaunas, Ryto "fanai"<> Zalgirio "fanai. 12-16 metu amziaus vaiku lojimas vieni ant kitu del is vis protu nesuvokiamu "priezasciu". "Mes geresni!" saukia vieni, "Neeee! NX*a!!! Mes Kieciausi! O jus lenkai (portugalai, albanai)!" is kitos puses. Kazkoks marazmas.
Neegzistuoja nei MES, nei JUS. Visi cia pilantys zodini mesla esate tik sup**ti STEBETOJAI. Nuo jusu NIEKAS nepriklauso. Viska sprendzia pinigingi dedes - klubu savininkai ir ju samdomi vadovai. VISKAS. Gyvenate vienoj valstybej, dauguma esate is vis vienos tautos atstovai. O pasiruose del spalvos perkast gerkles "broliams" is kitu miestu? Asibuskite. Vienintelis dalykas kuris is tiesu priklauso nuo jusu paciu yra kaip palaikysite savo megstama komanda salies cempionate ir kaip SUGEBESITE palaikyt SAVO SALIES atstovus Europoje. Peace K_REX
Labai tikuosi, kad FIBA negalvoja Parkeriui uz nuopelnus krepsiniui padovanot siu metu auksa.
-- parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt K_REX
Nesuprantu kaip iš viso gali Kleiza leist i aikštę. Kšyštofas už tą apuoką visa galva pranašesnis.
K_REX
EdgarasTuriu omeny jeigu laimi Kroatai, tai jie laimėdami prieš Italus patys užšoks ant Lietuviu. Kitu atvėju pralaimėdami Italam jie lieka ketvirti, ir gauna serbus. Nesuprantu, kodel kai kurie galvoja, kad lietuviu kazkas bijo? Ypac ispanai.. K_REX
JU5T4SRimtai galėtų Žalgiris jį paimti su Milakniu du geri metikai būtų. Zavackas į žalgirį? Numirčiau iš juoko. K_REX
ne_partizanasK_REXLabai grazi pergale! Daug teigiamu emociju ir galu gale ramus miegas :)Bet nezinau ar staiga po vienu geru rungtyniu reikia pamirst, kad visa savaite buvo blogai Vakar komanda parode kaip GALI ir TUREJO lost. Gi ne per viena nakti igavo forma ir ismoko zaist. Kazkas pasikeite is pagrindu ir tikrai labai tikiuosi, kad tai nebuvo vienadiene "banga" ar tik del to, kad tiesiog siai musu rinktinei Prancuzai parankus varzovas.Banaliai nuskambės, bet komanda žaidžia taip, kaip leidžia varžovas. Panašu, kad balkaniškas krepšinis išties nebuvo mums parankus. Galų gale, kaip jau ir buvo minėta, kai įkrenta keletas tritaškių, tai atsiriša rankos po krepšiu - tiek aukštaūgiams, tiek mažiukų įkirtimams. Pvz., su tais pačiais bosniais žaidžiant ketvirtame kėlinyje buvo pastatyta zoninė gynyba ir po krepšiu nelabai pavykdavo įlįsti. O lietuviai vis nepataikydavo iš toli. Taip ir nusivarė iki -16. Užteko Kleizai porą tritaškių įkalti ir žaidimas supaprastėjo. Panašiai ir vakar, tie tritaškiai vis patraukdavo rinktinę į priekį. Turint omenyje, jog taiklumas metant iš toli vis dar nekooks, galima tik spėti kokios atsirastų galimybės, jei pasigerintų bent iki kokių 40%. Aha, tie 0/9 tritaskiai po 2 kel atrode prastai. Bet visiskai nemest irgi negalima.. Reika tiketis, kad sekancios svarbiose rungtynese tolimi pakris bent jau taip kaip dragiskose pries rusus:) K_REX
Pelikanasajajaj, kokie visi geruciai rinktines ir kazlausko fanais patapom, ajajaj Labai grazi pergale! Daug teigiamu emociju ir galu gale ramus miegas :) Bet nezinau ar staiga po vienu geru rungtyniu reikia pamirst, kad visa savaite buvo blogai Vakar komanda parode kaip GALI ir TUREJO lost. Gi ne per viena nakti igavo forma ir ismoko zaist. Kazkas pasikeite is pagrindu ir tikrai labai tikiuosi, kad tai nebuvo vienadiene "banga" ar tik del to, kad tiesiog siai musu rinktinei Prancuzai parankus varzovas. K_REX
Didziausias Krapiko nuopelnas kuri pamenu, tai kad per ta debila Saba ismete per finala pries cibona
http://www.youtube.com/watch?v=mh4xSDNKP... K_REX
Pries 2 metus Valančiūnas jiems įmetė 12 taškų prieš Noah. Dabar jų priekis silpnesnis. Teoriškai, jei mūsų dideli sužais puolime pas varliaėdžius nelabai yra ką priešpastatyt. Vienas senas storas Diaw, vienas centras Ajinica ir gerokai nusivažiavęs Pietrus. Žaist LABAI agresyviai, išbauduot ir koziriai atsidurtų mūsų rankose.
Bet prancūzų taiklumas tai tikrai gąsdina... K_REX
Kiek pamenu paskutines rungtynes su prancūzais, tai mus De Colo suvarė. Bus gera proga patikrint LTU gynybą, nes šį kartą tai jau ne 1 žmogų rekės dengt.
K_REX
Kazkaip tas saves apgaudinejimas, kad musu grupe buvo stipriausia - erzina. Serbai 3-ciaa sudetim pirma vieta uzeme, latviai antri... Nu kur gi ne - stipriausia...
K_REX
KazlauskasAsDaug cia treneriu pas mum ziuriu. Straipsnio autoriau, kodel tu, jei toks gudrus, patyres, viska zinantis krepsinio specialistas, neini treniruoti rinktines ? GEDA paskaicius tokius straipsnius. O tai ko tu tikiesi ir lauki? Kokio straipsnio? Kur visi giria rinktinę ir pasakoja kokie nuostabūs žaidėjai ir treneriai? Už ką? K_REX
Kesha55K_REXPasikartosiu. Kas pasakys, kad Alijevas blogas įžaidėjas? Be to, žmogus laukiantis savo ŠANSO 7 metus, "maikes plėšytų" ir atsiduotų 150% kiekvienose varžybose. Nereikia aiškint, kad neturim. Yra taip, kad kažkas nenori kai kurių žaidėjų.Būk geras, daugiau nesikartok, jau perskaitėm, ką norėjai pasakyti. Visi kailiai aplinkui it tokios žvaigždės (ar gelbėtojo) nemato. Alijevui Eurocup komadoj sudėtinga lošti būtų, o čia Euročempas o ne Šiauliai, Prienai ar PŽ. Jeigu jau imčiau į komandą, tai geriau Godą, nors graži moteris ant suolo būtų... "Užnešė" mane šiek tiek. Kažkaip užsikabinau už vieno žaidėjo. Ne visa tą pradžioj norėjau pasakyt. Pirma mintis užėjo, kad kažkuriuo metu pametam šiek tiek mažiau talentingus žaidėjus nei tos kartos geriaus, o po to susidaro vakuumas pozicijoj. K_REX
ArchitektasK_REXArchitektasK_REXfanazzne_partizanasMan tai juokinga, kai vienas pasako, kad lietuviams neleidžiama improvizuoti, tada banda iš paskos kartoja. Na kurioje gi vietoje neleidžiama? Jei žaidėjai vis laisvi išmeta kamuolį, tai kokios dar improvizacijos jūs norite? Tiesiog reikia pataikyti ir viskas. Aišku, aš suprantu, jei nepateikė laisvas iš po krepšio, tai matyt dėl to, kad treneris improvizuoti neleidžia. Reikėjo kokį derinuką susukti, ar ne? Juk ne Javtokas tritaškius mėto, o mažesni, kurie sezono metu gana neblogai juos pataiko.O tų šnekų, kaip Gecevičius būtų išgelbėjęs komandą jau atsibodo klausytis. Girdžiu nuo 2010 metų PČ, kai jis dar prie Kemzūros įnirtingai suoą trynė arba į lanką nepataikydavo. Bet ne, paskaičius kai kuriuos komentarus gali pagalvoti, kad čia vienintelis metikas Lietuvoje. Deja, lyginant su tikrais metikais jam dar toli toli reikėtų jūra plaukt. Kad ir su tuo pačiu Macijausku - diena ir naktis pagal žaidimo kokybę. Ir tikro įžaidėjo, deja, neturim. Tas pats Juškevičius mieliau atakuojančiu žaidžia. Tenka suktis su didesniais.Labai protingas komentaras...Pasikartosiu. Kas pasakys, kad Alijevas blogas įžaidėjas? Be to, žmogus laukiantis savo ŠANSO 7 metus, "maikes plėšytų" ir atsiduotų 150% kiekvienose varžybose. Nereikia aiškint, kad neturim. Yra taip, kad kažkas nenori kai kurių žaidėjų.Nebereikia tik, ir ką tas Alijevas? Sėdėtų ant suolo ir tiek, ir vietoj ko, Javtoko? Nei jis prasiveržt gali, nei susikurt progą mest iš toliau, o apie žaidimo organizavimą aukštam lygy, tai jo nėra, nes jis tokiam lygy niekada ir nežaidė. Tai jei Kuzia pridėjo į kelnias turėjęs gerą, net sakyčiau labai solidžią, antrą sezono pusę EL, tai kas atsitiktų su Alijevu. Delininkaitis yra daug geriau, nes pas jį nervai šalti, gali įsmeigt pora tritaškių pats jiem progą ir sukūręs. Ir apskritai, kalbat čia kad trūksta gynėjų. Tai ir aš sutinku, kad jų trūksta, bet jų trūksta iš esmės, nes nėra ką imt į rinktinę. Dar pasiūlyt reikėjo kokį Mažeiką imt :DKo trūksta tai Jasaičio manau iš esamų mūsų resursų.Nu pažiūrim. Kodėl jaunas žaidėjas su va tokiais pasiekimais:FIBA Europe Under-20 Championship Silver: (2005)FIBA Under-21 World Championship Gold: (2005)NIEKADA nebuvo pakviestas nors kandidatu? Tai gal ir neturėtume šiuo metu problemos su įžaidėju?O tai pvz. toks Nedovičius daug žaidė tokiam lygyje? LKL'e Alijevas dėjo Nedovičių pagal visas statistikas. Primink kas dabar pagrindinis serbų pirmas numeris? Manau reikėtų atsikratyt sudarytų stereotipų.Šilinskis tokiam lygyje irgi žaidė ir medalius laimėjo ir ką, manai reikėjo jį kviest į rinktinę? Nedovič yra kas kita, šitas žmogus praeitą sezoną žaidė EL, įgavo patirties, juo visą laiką domėjosi NBA klubai ir ne užm gražias akis jis ten išvyksta. Be to ir serbai neturi kito pasirinkimo į jo vietą ypač kai Teodosič nebėra. O LKL statistiką lyginti tai nėra prasmės, nes žaidė krepšininkai skirtingo kalibro komandose. Pagal tokią logiką, tai vietoj Kuzios turėjo būt Orelik, nes pastarasis turėjo daug geresnius status LKL? Aš sutinku su tuo ką tu sakai. Bet juk tam ir būna kandidatai ar ne? Jei pačioj pasiruošimo ciklo pradžioj VISI aplink žinojo, kad vienintelis apytikris įžaidėjas yra Čižauskas, negi nebuvo galima patikrinti ir šito? Ypač tais metais kai nėra Jasikevičiaus nuo kurio Sabutyė pas Alijevą nuvarė. K_REX
ArchitektasK_REXfanazzne_partizanasMan tai juokinga, kai vienas pasako, kad lietuviams neleidžiama improvizuoti, tada banda iš paskos kartoja. Na kurioje gi vietoje neleidžiama? Jei žaidėjai vis laisvi išmeta kamuolį, tai kokios dar improvizacijos jūs norite? Tiesiog reikia pataikyti ir viskas. Aišku, aš suprantu, jei nepateikė laisvas iš po krepšio, tai matyt dėl to, kad treneris improvizuoti neleidžia. Reikėjo kokį derinuką susukti, ar ne? Juk ne Javtokas tritaškius mėto, o mažesni, kurie sezono metu gana neblogai juos pataiko.O tų šnekų, kaip Gecevičius būtų išgelbėjęs komandą jau atsibodo klausytis. Girdžiu nuo 2010 metų PČ, kai jis dar prie Kemzūros įnirtingai suoą trynė arba į lanką nepataikydavo. Bet ne, paskaičius kai kuriuos komentarus gali pagalvoti, kad čia vienintelis metikas Lietuvoje. Deja, lyginant su tikrais metikais jam dar toli toli reikėtų jūra plaukt. Kad ir su tuo pačiu Macijausku - diena ir naktis pagal žaidimo kokybę. Ir tikro įžaidėjo, deja, neturim. Tas pats Juškevičius mieliau atakuojančiu žaidžia. Tenka suktis su didesniais.Labai protingas komentaras...Pasikartosiu. Kas pasakys, kad Alijevas blogas įžaidėjas? Be to, žmogus laukiantis savo ŠANSO 7 metus, "maikes plėšytų" ir atsiduotų 150% kiekvienose varžybose. Nereikia aiškint, kad neturim. Yra taip, kad kažkas nenori kai kurių žaidėjų.Nebereikia tik, ir ką tas Alijevas? Sėdėtų ant suolo ir tiek, ir vietoj ko, Javtoko? Nei jis prasiveržt gali, nei susikurt progą mest iš toliau, o apie žaidimo organizavimą aukštam lygy, tai jo nėra, nes jis tokiam lygy niekada ir nežaidė. Tai jei Kuzia pridėjo į kelnias turėjęs gerą, net sakyčiau labai solidžią, antrą sezono pusę EL, tai kas atsitiktų su Alijevu. Delininkaitis yra daug geriau, nes pas jį nervai šalti, gali įsmeigt pora tritaškių pats jiem progą ir sukūręs. Ir apskritai, kalbat čia kad trūksta gynėjų. Tai ir aš sutinku, kad jų trūksta, bet jų trūksta iš esmės, nes nėra ką imt į rinktinę. Dar pasiūlyt reikėjo kokį Mažeiką imt :DKo trūksta tai Jasaičio manau iš esamų mūsų resursų. Nu pažiūrim. Kodėl jaunas žaidėjas su va tokiais pasiekimais: FIBA Europe Under-20 Championship Silver: (2005) FIBA Under-21 World Championship Gold: (2005) NIEKADA nebuvo pakviestas nors kandidatu? Tai gal ir neturėtume šiuo metu problemos su įžaidėju? O tai pvz. toks Nedovičius daug žaidė tokiam lygyje? LKL'e Alijevas dėjo Nedovičių pagal visas statistikas. Primink kas dabar pagrindinis serbų pirmas numeris? Manau reikėtų atsikratyt sudarytų stereotipų. K_REX
fanazzne_partizanasMan tai juokinga, kai vienas pasako, kad lietuviams neleidžiama improvizuoti, tada banda iš paskos kartoja. Na kurioje gi vietoje neleidžiama? Jei žaidėjai vis laisvi išmeta kamuolį, tai kokios dar improvizacijos jūs norite? Tiesiog reikia pataikyti ir viskas. Aišku, aš suprantu, jei nepateikė laisvas iš po krepšio, tai matyt dėl to, kad treneris improvizuoti neleidžia. Reikėjo kokį derinuką susukti, ar ne? Juk ne Javtokas tritaškius mėto, o mažesni, kurie sezono metu gana neblogai juos pataiko.O tų šnekų, kaip Gecevičius būtų išgelbėjęs komandą jau atsibodo klausytis. Girdžiu nuo 2010 metų PČ, kai jis dar prie Kemzūros įnirtingai suoą trynė arba į lanką nepataikydavo. Bet ne, paskaičius kai kuriuos komentarus gali pagalvoti, kad čia vienintelis metikas Lietuvoje. Deja, lyginant su tikrais metikais jam dar toli toli reikėtų jūra plaukt. Kad ir su tuo pačiu Macijausku - diena ir naktis pagal žaidimo kokybę. Ir tikro įžaidėjo, deja, neturim. Tas pats Juškevičius mieliau atakuojančiu žaidžia. Tenka suktis su didesniais.Labai protingas komentaras... Pasikartosiu. Kas pasakys, kad Alijevas blogas įžaidėjas? Be to, žmogus laukiantis savo ŠANSO 7 metus, "maikes plėšytų" ir atsiduotų 150% kiekvienose varžybose. Nereikia aiškint, kad neturim. Yra taip, kad kažkas nenori kai kurių žaidėjų. K_REX
NuomoneKo jus cia varot ant Kazlausko. Ne jame esme, o komandoje. Pries tai buvo Butautas, buvo Kemzura dabar Kazlauskas ir nei vienas negeras. Cia ir serbu treneri ar amerikonu paimk ir vistiek nemanau ,kad kas keisis kol komanda neprades zaisti kaip komanda. Kodel 2010m lietuviai vysus sugebejo pust is kelio? Nors nebuvo nei tokios priekines linijos,nei ka. Vienintelis centras apskritai buvo Robke. Komanda 3 kart silpnesne nei dabar buvo ir sugebejo pust vysus aisku amerikieciams nepasipriesino,nes individualiai silpni zaidejai tada buvo liginant su amerikieciais. Bet esme,kad zaide su ugnele lietuviai tada nebijojo nei suklisti,nei imtis iniciatyvos betkuris zaidejas,nei verztis,nei mest. Tikejo savimi ir kaip komanda ir kiekvienas atskirai savim. Vienas kytam ginyboje kaip padedavo ne kaip dabar individualiai. Mato kad nesugeba apsigint tai subines nepakrutins padet. Va tada uztai ir zaide taip kaip zaide,nes buvo komanta is didziosios raides. O dabar jau net per draugiskas brolis pasake,kad kai kurie tasku medziokle uzsiima. Maciulis pasake kad tik su juodkalnija zaide kaip komanda ir tai liginant su 2010 tik kaip ketvirtadalis komandos. Va kur yra esme ,kad patys tarpusavyje nei vienas kyty nepasitiki,nei patys savimi. Keli tik zaidejai nebijo verztis po krepsiu ir vysiems manau aisku kurie. Tai Kalnietis,broliai,maciulis,pocius,seibutis. Vienintelis kalnietis mano akimis nori ir nebijo zaisti. Nebijo klysti. Kol netaps komanda tol nieko gero ir nebus kolkas kapstosi daugiau profesionalumu ir individualiais veiksmais, bet ne kaip komanda ir kol to nesupras nieko ir nebus.Mantas Kalnietis-Jis gal kaip izaidejas gali dar patobulet,bet siaip malonu i ji ziuret del to, kad nebijo zaist,nebijo verztis po krepsiu. Apskritai nebijo zaist.Jonas Maciulis- Puolime dar manau daug gali patobulet truksta laisvumo ir uztikrintumo . Ginyba tikrai nebloka. Bet zmogus tikrai nebijantis ir norintis zaist,nebijantis klyst.Linas Kleiza-Nezinau kodel,bet jis bijo pats saves. Puolime zaidzia bijodamas metimo,bijodamas verztis apskritai bijodamas zaisti. Nors kaip matem vakar lememais momentais tikrai gali ir imtis iniciatyvos ir pataikit ir zaist. Bet kodel taip nezaidzia visas likusias rungtines neaisku. Neaisku ko bijo imtis iniciativos ir nelememais momentais. Linas tikrai nezaidzia taip kaip moka ir gali.Renaldas Seibutis- Puolime tikrai zaidzia netaip kaip gali ir moka velgi kausto baime ir nepasitikejimas. Kartais bligzteli,bet siaip prigeses. Galetu tikrai neblogai imtis ir iniciatyvos ir verztis ir pataikyt.Martynas Pocius-Puolime panasiai kaip ir Seibuti galima apibudinti truksta pasitikejimo savimi ir atsikratys baimes.Jonas Valanciunas- Zaidzia banguotai ir tikrai ne del jaunistes ar nepatisties. Greiciau trukstai pasitikejimo savimi ir komanda kaip ir kitiems zaidejams. Kartais sugeba parodyt ka gali kartais bijo ir pats saves ,ir kamuolio. Parodo tik 10 proc maks savo sugebejimo ir pajegumo.Donatas Motiejunas- Galima apibudinti kaip ir Valanciuna tikrai parodo tik 10 proc saves.Broliai- Na apie juos kazko blogo pasakyt gal ir negalima tikrai neblogai zaidzia. Bet jai atsirastu ta komandine dvasia tikrai manau dar aukstesneme lygyje gali zaisti.Robertas Javtokas- Krepsininkas labiausiai tylintis netgi labiau uz Kleiza. Tikrai neatsiskleides ir tikrai gali labai ir labai saut aukstyn.Tomas Delininkaitis- Dar vienas neatsiskleides zaidejas. Galintis tikrai zaist aukstesniu lygiu. Galintis ir manta pavaduot ir prasiverzt ir imesti. Bet velgi baime ir nepasitikejimas.Mindaugas Kuzminskas- Manau tylintis Lietuvos komandos juodasis arkliukas. Velgi truksta pasitikejimo ir bijantis zaist taip kaip moka ir gali. Kas bl per BAIMĖ? Ko bl jiems bijot? Šitas čempionatas NĖRA kažkoks mistinis turnyras kuris yra aukštesnio lygio už tuos kuriuose visi šie 12 krepšininkų žaidžia beveik visus metus. Tai iš kur ta įtampa ir baimė staiga gali atsirast? A? Tik iš vadovybės. K_REX
Dainiux20K_REXŽinoma nesu tarpgalaktinio lygio kašio specas ir nenoriu pilti pamazgų ant Kazlausko, bet...Čia tik man man susidaro įspudis, kad Kazaluskas per paskutinius 14 metų yra absoliučiai nepatobulejęs? Jokių skambių laimėjimų nuo Žalgirio eurolygos laikų,tik keli garsūs pralaimėjimai, kaip pvz. CASK finalas vs Oly.Kaip treneris jis šiuo metu jis yra JOKS. Tačiau būdamas "tironas", SAVO komandoje, turėdamas absoliučią galią ir šventai tikintis, kad yra nenugalimas - visažinis treneris, vis bando su savo XXa. lygio krepšinio suvokimu PERLAUŽT žaidėjus, kad šie darytų kas jiems liepiama, be galimybės improvizuot. Kai pats nesuprasdamas kas vyksta eksperimentuoja su sudėtim.Tik absoliutus profanas gali sukomplektuot komandą ir 6 aukštaūgių, bet BE įžaidėjo kuris maitintų didelius kamuoliais, BE tikrų snaiperių kurie galėtų ištampyt gynybą.Bet kuri komanda pastačiusi zoną 3-2 prieš mus automatiškai įgauna didelį pranašumą. Nors su tokiu pataikymu tai drasiai ir 4-1. Gal aš kažko nesuprantu, bet ar ši mūsų rinktinė turi ka tam priešpastatyt?Nu jus ir idomiai rasot, nu jei nera izaideju ir nera snaiperiu tai is kur ms juos istrauksim bl? protiskai atsilike kazkokie ir ta pati kaip uzsukti. Cizauskas izais kamuoli? ar tipo gecevicius kuris be ginybos visiskai stoves kamputi ir lauks metimu, be galimybes inert ir uzastrint situacija? Zaidziama pagal galimybes, Kazlausko zaidimas nera grazus, taciau jei tai kurnors nuves tai tegul geriau laimi negraziai zaisdami, negu pralose ant 20 su improvizacijomis ir graziu zaidimu. Taip mums nesiseka, nekrenta metimai, bet vis laikomes ir bandom irodyti, kad galim laimeti, kai kris metimai, bus daug lengviau, taciau... Jei ne mūsų genialūs sporto funkcionieriai ir dar bbž kas su savo principais, kurie jei nebūtų sugadinę santykių su kai kuriais žaidėjais, o juos laiku palaikę ir šiek tiek "patempę" tai tikrai turėtume didesnų arsenalą, o ne tik spaudos ir tam tikrų įtakingų žmonių numylėtinius. Šiai dienai pvz. toks Alijevas galėjo drąsiai būt gal net pagrindiniu LTU įžaidėju, bet per jo durną galvą, bjaurų charakterį ir aplinkinių poc***zmą nusirito iki kiemo lygio. Tingiu galvot, bet galėčiau rast dar pavyzdžių. Bet ne tik tame esmė. Dzin, neturim tai neturim. Nu bet jei jau sukomplektavo xz kaip kreivai, tai gal tegul pasidaro kažkias bent jau TEORIŠKAI galinčias veikti žaidimo schamas? K_REX
Vakar žiūrint rungtynes, buvo akivaizdu, kad BiH yra Mirzos komanda + Dedovicius ir dar 10 pagalbininkų. Ir jei tie 10 būtų šiek tiek stipresni Bosnija taptų labai rimta jėga.
Bet mes lygiai tokiu pat formatu GALIME pasatyt rinktinę nes turim aukštą ir tikrai gerą metiką - Doncę! Su Motiejūno 213cm ir metimo technika nelabai matau kas galetų jį prie tritaškio uždengt. Be to mūsų likę 11 žaidėjų yra aukštesnio lygio nei pvz. bosniai, kurie tikrai neatrodė prastai, todėl manau mes, žaisdami tokia taktika, atrodytume dar geriau. p.s. nemuškit, tiesiog kažkokių kitų variantų pagerint žaidimą nematau K_REX
Žinoma nesu tarpgalaktinio lygio kašio specas ir nenoriu pilti pamazgų ant Kazlausko, bet...
Čia tik man man susidaro įspudis, kad Kazaluskas per paskutinius 14 metų yra absoliučiai nepatobulejęs? Jokių skambių laimėjimų nuo Žalgirio eurolygos laikų,tik keli garsūs pralaimėjimai, kaip pvz. CASK finalas vs Oly. Kaip treneris jis šiuo metu jis yra JOKS. Tačiau būdamas "tironas", SAVO komandoje, turėdamas absoliučią galią ir šventai tikintis, kad yra nenugalimas - visažinis treneris, vis bando su savo XXa. lygio krepšinio suvokimu PERLAUŽT žaidėjus, kad šie darytų kas jiems liepiama, be galimybės improvizuot. Kai pats nesuprasdamas kas vyksta eksperimentuoja su sudėtim. Tik absoliutus profanas gali sukomplektuot komandą ir 6 aukštaūgių, bet BE įžaidėjo kuris maitintų didelius kamuoliais, BE tikrų snaiperių kurie galėtų ištampyt gynybą. Bet kuri komanda pastačiusi zoną 3-2 prieš mus automatiškai įgauna didelį pranašumą. Nors su tokiu pataikymu tai drasiai ir 4-1. Gal aš kažko nesuprantu, bet ar ši mūsų rinktinė turi ka tam priešpastatyt? K_REX
asKemzūra visada sakė, kad reikia kiek įmanoma užtušuoti turimų žaidėjų trūkumus ir naudotis privalumais. Kazlauskas nieko panašaus nesistengia ir reikalauja, kad žaidėjai darytų tai, ko jam reikia, nors jie to nemoka ir negali. Visi nuo pirmos dienos žino, kad Kalnietis nėra klasikinis įžaidėjas. Bet Kazlauskas žaidžia su juo taip, lyg turėtų Jasikevičių. Arkliui aišku, kad žaidimas strigs. Ir tai buvo aišku dar likus metams iki treniruočių pradžios. Bet trenerių štabas niekaip nepasistengė šito trūkumo eliminuot. Kodėl?Visi žino, kad Valančiūnas strigs, jei baudos aikštelėje bus daug žmonių ir jį dvigubins. Visi žino, kad jis negali sužaisti nugara į krepšį. Trenerių užduotis buvo sukurti tokius derinius, kad būtų sukuriamos Valančiūnui patogios situacijos. Nesukūrė.Verkiant trūksta komandoje metiko. Bet treneriai patys savo noru atsisakė Gecevičiaus. Nes metimas nebuvo svarbu, Kazlauskas kalbėjo, kad jam reikia tik tokių gynėjų, kurie gali pabūt įžaidėju. Todėl dabar neturi teisės skųstis, kad nėra kam įmest tritaškio. Pats taip pasirinko. Jei nemoka išnaudot tokių žaidėjų kaip Gecevičius, galėjo pasikonsultuot su Kurtinaičiu, būtų paaiškinęs ir dar senų įrašų LR žaidimo pridėjęs pasimokyt. Ar treneris nemano, kad atsisakyt Gecevičiaus buvo klaida? Jei išleistum į aikštę vienu metu 3-4 žaidėjus galinčius ramiai pataikyt iš toli, gal tada ir Valančiūnui erdvės po krepšiu atsirastų?Kam treneriai ėmė į rinktinę Motiejūną, jei neturi supratimo, kaip juo naudotis? Jie akivaizdžiai nežino ne tik jo, bet ir kitų žaidėjų galimybių. Nes jei žinotų, nereikėtų bandyt rungtynių metu tai vienų, tai kitų. Dabar per kiekvienas rungtynes vyksta eksperimentai - įmetam šituos, gal netyčia užloš? Neužlošė, tai gal pabandom šituos? Europos čempionate viskas turi būti aišku ir sudėliota po lentynėles, negali jau būti jokių ieškojimų. Sužaidėm 12 kontrolinių, 5 oficialias, o treneriai vis dar plaukioja neįsivaizduodami, ką gali jų žaidėjai ir vis iš jų nežinia ko tikisi. Per 17 rungtynių neišsiaiškinti savo krepšininkų galimybių yra nesąmonių nesąmonė. Serbai, bosniai, latviai, suomiai, tiesiog visi, žino, kas yra jų geriausi žaidėjai, kas ką gali, ko ne, ir žaidžia. O mes kaip durneliai kasdien vis laukiam, kas šiandien mus išgelbės? Gal šiandien broliai įmes, o gal šiandien Linas, gal šiandien Jonas? WTF? Ar tai vadinasi paruošta rinktinė?Ir pabaigai. Ar niekam neatrodo, kad mūsų komanda jau pavargusi? Ar tikrai reikėjo žaisti net 12 kontrolinių? Kažkaip neprisimenu, kad kada nors dar būtume tiek daug žaidę. Ačiū už šį komentarą. Mano akimis viskas 500% tiksliau nei pas straipsnio autorių. Pats nebūčiau geriau parašęs savo minčių:) K_REX
zhilwefaktas, 2010 buvo vienybė, nes visi jautėsi lygūs, nei 2011, nei 2012 to nebuvo, užtai tokie ir rezultatai. Tikiuosi, kad komandą vakar pralaimejimas sukrėtė ir jie gerai pasikalbėjo rūbinėje. Kaip trūktų gero psichologo komandoje, tokio kaip Kemzūra. Anyway, sėkmės mum šiandien! Kemzūra? Psichologas? Ir dar GERAS? Nustebinai. Na, bet ne apie tai dabar. Prisiverčiau vakar pažiūrėt rungtynes iki pabaigos, nors tikrai jau po trijų kėlinių kvepėjo kažkokiu mazochizmu ir vos ne vemt nuo tokio žaidimo norėjosi. Stengiausi "nesirgt", o tik šaltai stebėt kas vyksta. Mano, kaip ne specialisto, "pastebėjimai": Rinktinės komplektacija ir vakarykščių rungtynių žaidimo stilius neturi absoliučiai jokio loginio ryšio. Oficiali versija, kad žaisime per aukštus žaidėjus, visiškai neatitiko realaus paveikslo. kaip galima remtis aukštaūgiais, kai jie 1 prieš 1 nesugeba apžaist savo tiesioginio oponento, o TIKRU įžaidėju, kuris galėtų "pamaitinti" juos kamuoliais rinktinėje net nekvepia. Vėlgi per rungtynes išmest beveik 30 tritaškių neturint komadoje dedikuotų snaiperių? Panašu į totalų plano nebuvimą ir tie tolimi metimai buvo kaip koks šiaudas kurio būdavo griebiamasi nežinant ką daryt. Nesinori pilt purvo ant žaidėjų ir trenerių, bet darbas atliktas prieš čempionatą atliktas ŠŪDINAI. Pradedant federacija baigiant suėties komplektavimu. Mano manymu Kazlauskas su savo XXa. krepšinio stagnaciniu suvokimu toli gražu nėra tas treneris kuris 4 metų ciklą yra tinkamas treniruot rinktinę. Ką puikiai atspindi jo pasiekimai per paskutinius n-lika metų. Krapikas ir Maskoliūnas treneriai-asistentai? Nejuokinkit! Klounai. Apie sporto psichologus specialistus mūsų LKF šviesuliai matyt niekada negirdėję. Žaidėjai susirinkę kaip į eilines "draugelių" atostogas, kur už MŪSŲ pinigus paturistauja, pasitūsina viešbučiuose, pabėga nuo žmonų ir t.t. O atgal kas? Atgal iš jų tik Kleizos arogancija, besivaipantys "modeliai" reklamose aiškinantys, kad mineralinis jiems kažkuo padeda ir tampantys telikus pas rinktinės rėmėją. WTF? Tikrai nesuprantu, kodėl tas pats Javtokas neateina pas Kazlauską ir nepasako, kad atsiprašo, bet jis nėra tinkamas čempionatui? Kodėl yra tik veržiamasi į rinktinę? Tam, kad pavaikščiot aikštėj ir pažiūrėt kaip varžovai draskosi? Pripažinkime - vakar serbai žaidė blogai, bet LTU visvien pralaimėjo nes žaidė TRAGIŠKAI. Pralaimėta komandai kuri įmetė 63 taškus. Pff... Žiūresim, dar bent 4 rungtynės tikrai bus, po to paskaičiuosim viščiukus Iš viso: 24
Naujausi patikę komentaraijojojo
Idomus Zalgirio fanai, Zavackas buvo ryzas py....., o dabar jau norit i Zalgiri. Che Che Che.
Straight forward
Nesuprantu fanu, kurie skundziasi personalijomis ir teisina treneri. Daugelis rinktiniu turi trigubai maziau ir zaidzia trigubai smagiau, geriau. Tas pats Kemzura 2010 turejo daug maziau. Viskas labai paprasta - Kazlausko pasirinktas planas yra apgailetinas. Zaidimas statiskas, nuspejamas, vienpusis, negyvas. Ir dar daugybe epitetu tiktu. Kemzura bent zinojo, kad jauna komanda turi lekt i prieki. Juk Kalnietis dar pasiruosimo pradzioj aiskiai pasake, kad sita komanda zaidzia leciau nei anksciau. Treneris kol kas totaliai susivare. Atjungti ir daugelis turejusiu spindet zaideju - Jonas, Motiejunas ir Kuzminskas. Nera ko vyniot i vata - Kazlauskas kol kas sugebejo isryskint tik neigiamas rinktines puses, o teigiamos nei vienos, deja.
Nuomone
Ko jus cia varot ant Kazlausko. Ne jame esme, o komandoje. Pries tai buvo Butautas, buvo Kemzura dabar Kazlauskas ir nei vienas negeras. Cia ir serbu treneri ar amerikonu paimk ir vistiek nemanau ,kad kas keisis kol komanda neprades zaisti kaip komanda. Kodel 2010m lietuviai vysus sugebejo pust is kelio? Nors nebuvo nei tokios priekines linijos,nei ka. Vienintelis centras apskritai buvo Robke. Komanda 3 kart silpnesne nei dabar buvo ir sugebejo pust vysus aisku amerikieciams nepasipriesino,nes individualiai silpni zaidejai tada buvo liginant su amerikieciais. Bet esme,kad zaide su ugnele lietuviai tada nebijojo nei suklisti,nei imtis iniciatyvos betkuris zaidejas,nei verztis,nei mest. Tikejo savimi ir kaip komanda ir kiekvienas atskirai savim. Vienas kytam ginyboje kaip padedavo ne kaip dabar individualiai. Mato kad nesugeba apsigint tai subines nepakrutins padet. Va tada uztai ir zaide taip kaip zaide,nes buvo komanta is didziosios raides. O dabar jau net per draugiskas brolis pasake,kad kai kurie tasku medziokle uzsiima. Maciulis pasake kad tik su juodkalnija zaide kaip komanda ir tai liginant su 2010 tik kaip ketvirtadalis komandos. Va kur yra esme ,kad patys tarpusavyje nei vienas kyty nepasitiki,nei patys savimi. Keli tik zaidejai nebijo verztis po krepsiu ir vysiems manau aisku kurie. Tai Kalnietis,broliai,maciulis,pocius,seibutis. Vienintelis kalnietis mano akimis nori ir nebijo zaisti. Nebijo klysti. Kol netaps komanda tol nieko gero ir nebus kolkas kapstosi daugiau profesionalumu ir individualiais veiksmais, bet ne kaip komanda ir kol to nesupras nieko ir nebus.
Mantas Kalnietis-Jis gal kaip izaidejas gali dar patobulet,bet siaip malonu i ji ziuret del to, kad nebijo zaist,nebijo verztis po krepsiu. Apskritai nebijo zaist. Jonas Maciulis- Puolime dar manau daug gali patobulet truksta laisvumo ir uztikrintumo . Ginyba tikrai nebloka. Bet zmogus tikrai nebijantis ir norintis zaist,nebijantis klyst. Linas Kleiza-Nezinau kodel,bet jis bijo pats saves. Puolime zaidzia bijodamas metimo,bijodamas verztis apskritai bijodamas zaisti. Nors kaip matem vakar lememais momentais tikrai gali ir imtis iniciatyvos ir pataikit ir zaist. Bet kodel taip nezaidzia visas likusias rungtines neaisku. Neaisku ko bijo imtis iniciativos ir nelememais momentais. Linas tikrai nezaidzia taip kaip moka ir gali. Renaldas Seibutis- Puolime tikrai zaidzia netaip kaip gali ir moka velgi kausto baime ir nepasitikejimas. Kartais bligzteli,bet siaip prigeses. Galetu tikrai neblogai imtis ir iniciatyvos ir verztis ir pataikyt. Martynas Pocius-Puolime panasiai kaip ir Seibuti galima apibudinti truksta pasitikejimo savimi ir atsikratys baimes. Jonas Valanciunas- Zaidzia banguotai ir tikrai ne del jaunistes ar nepatisties. Greiciau trukstai pasitikejimo savimi ir komanda kaip ir kitiems zaidejams. Kartais sugeba parodyt ka gali kartais bijo ir pats saves ,ir kamuolio. Parodo tik 10 proc maks savo sugebejimo ir pajegumo. Donatas Motiejunas- Galima apibudinti kaip ir Valanciuna tikrai parodo tik 10 proc saves. Broliai- Na apie juos kazko blogo pasakyt gal ir negalima tikrai neblogai zaidzia. Bet jai atsirastu ta komandine dvasia tikrai manau dar aukstesneme lygyje gali zaisti. Robertas Javtokas- Krepsininkas labiausiai tylintis netgi labiau uz Kleiza. Tikrai neatsiskleides ir tikrai gali labai ir labai saut aukstyn. Tomas Delininkaitis- Dar vienas neatsiskleides zaidejas. Galintis tikrai zaist aukstesniu lygiu. Galintis ir manta pavaduot ir prasiverzt ir imesti. Bet velgi baime ir nepasitikejimas. Mindaugas Kuzminskas- Manau tylintis Lietuvos komandos juodasis arkliukas. Velgi truksta pasitikejimo ir bijantis zaist taip kaip moka ir gali. Anonimas
Zaidimo planai, deriniai ir pan. yra viena
Bet yra ir kita: - stengtis laimeti kiekviena mikrodvikova - atkovoti kamuoli - atitverti varzova - padeti draugui, pasaugoti - ir t.t. Visika tiesa!!
Taip,visiskai teisingai parasytas straipsnis,mes jug visi matome kas dedasi aiksteje,bent jau tuos momentus ka mums parodo per tv ,o dar kiek nepamatome..Truksta tos ugneles ,uzsivedimo,jau nuo pat pasirengimo matosi kad komanda zaidzia kazkoki akiai neiprasta zaidima.Jei ta diena pakrenta tada viskas gerai uzmetom priesininkus,bet nors ir uzmetom ir laimim,vistiek nesimato tos ugnies ,kovojimo,atsidavimo... As bent jau manau kad mes siemet toli nenueisime, nes jau nuo pat pasiruosimo matosi kad musu komanda zaidziai tikrai labai blogai,nors pas mus zaideju geru tikrai netruksta,bet zaidimas yra labai prastas.. Zinoma sedint ir ziurint per tv lengva kritikuot kitus..Zinoma nera lengva krepsininkam,bet jie gi profesionalai,jie gyvena krepsiniu,dauguma ju yra yvertinti europoje ir turi didziule savo kaina,bet kas is to jei komandoje kazkas netaip,nes jie net nesusizaidzia normaliai,maciau visas Lietuviu rungtynes siemet .Bet nors ir laimejom beveik visas runtynes,as nemaciau nei vienu rungtyniu graziu,kurios kristu i aki..Kas is to kai varzovai yra uzmetomi kai mums kranta tritaskiai?? O kas tada kai jie nekrenta,o gi va vakarykstis jums pavizdys..Tutint tokia priekine linija mes nieko nedarom po krepsiais..Cia galima rasyt ir rasyt ,diskutuot be galo,bet niekas nuo to nepasikeis...Manau krepsininkai kai yra kvieciami atstovaut Lietuvos rinktine turet turetu gerai apsvarstyt kvietima pries atvykdami ja atstovaut,ar sugebes atiduoti visa save ,nes atsovaut uz savo saliai pirmiausiai didziule atasakomybe ir garbe... Nera vienybes musu komandoi,nekalbu apie visus zaidejus,bet tikrai nemazai tokiu kurie tikrai serga zvaigzdziu sindromu ir tai jiems trukdo atsiskleist ir suzaist geras rungtynes.. Kas belieka tik palinket vyrams sekmes!
Iš viso: 5
|