01:30
19:45
19:45
21:30
21:30
21:30
01:00
01:00
01:00
01:00
01:30
01:30
02:00
02:00
02:00
Šešt.
03:00
Šešt.
03:30
Šešt.
04:00
Šešt.
16:00
Šešt.
17:20
Šešt.
19:00
Šešt.
19:00
Šešt.
21:45
Šešt.
21:45
Šešt.
23:00
Sekm.
01:00
Sekm.
01:30
Sekm.
13:30
Sekm.
14:00
Sekm.
18:00
Sekm.
18:00
Sekm.
19:30
Sekm.
22:30
Pirm.
01:00
Pirm.
01:00
Pirm.
01:00
Pirm.
01:00
Pirm.
02:00
Pirm.
02:00
Pirm.
02:00
Pirm.
02:00
Pirm.
04:00
Pirm.
18:30
Pirm.
18:50
Antr.
02:00
Antr.
02:00
Antr.
02:00
Antr.
02:00
Antr.
03:00
Antr.
03:00
Antr.
18:30
Treč.
02:00
Treč.
02:00
Treč.
02:00
Treč.
02:30
Treč.
02:30
Treč.
03:00
04-03
04:00
04-03
04:00
04-03
05:00
04-04
02:00
04-04
02:00
04-04
02:30
04-04
02:30
04-04
02:30
04-04
02:30
04-04
03:00
04-04
03:00
04-04
05:00
04-04
20:00
04-04
20:00
04-04
21:30
04-04
21:30
04-04
21:45
04-05
02:30
04-05
02:30
04-05
03:00
04-05
05:00
04-05
20:45
04-05
21:30
04-05
21:30
04-05
21:30
04-06
02:00
04-06
02:00
04-06
02:00
04-06
02:30
04-06
03:00
04-06
03:00
04-06
03:00
04-06
03:00
04-06
03:00
04-06
03:30
04-06
05:00
04-06
05:30
04-06
17:00
04-06
17:20
04-06
18:00
04-06
18:00
04-06
20:30
04-06
20:30
04-06
22:30
04-07
02:00
04-07
03:00
04-07
04:00
04-07
13:30
04-07
14:00
04-07
17:20
04-07
18:00
04-07
18:00
04-07
19:30
04-07
19:30
04-07
22:30
04-07
22:30
04-08
00:00
04-08
01:00
04-08
01:00
04-08
01:00
04-08
01:00
04-08
01:00
04-08
02:00
04-08
02:00
04-08
02:30
04-08
03:30
04-08
05:00
04-08
18:50
04-10
02:00
04-10
02:00
04-10
02:00
04-10
02:30
04-10
02:30
04-10
03:00
04-10
03:00
04-10
03:00
04-10
03:00
04-10
03:00
04-10
04:00
04-10
05:00
04-10
05:00
04-10
05:00
04-10
18:50
04-11
02:00
04-11
02:30
04-11
02:30
04-11
02:30
04-11
03:00
04-11
03:00
no_name69
Vidutinis įvertinimas: 2.18 Naujausi komentaraino_name69
Man tai cia tikrai kazkokia arba antis arba visiska nesamone, visur raso ta pati paslaptingaji "BUVO oficialiose rungtynėse" niekas neraso, kad jis dalyvavo, zaide ar pan, juolabiau raso, kad diskvalifikacija tik gresia, jeigu pazidimas butu tikrai uzfiksuotas, del tolimesnes diskvalifikacijos klausimu net nekiltu, beto netikiu kad ir pats kambala ir latviai butu tokie durniai ir leistu ji i aikste diskvalifikacijai dar nesibaigus, taip kad cia tokia zina panasu kad is pirsto lauzta. As tai ta "buvo rungtynese" apskritai suprantu, kad jis tiesiog sedejo kurnors tribunoj, arba ant tsarginiu suolelio blogiausiu atveju, o ar tai irgi pazidimas? :)
no_name69
Vilniu ir Klaipeda ipirkti net CSKA biudzetas permazas, o vat Kaunui tai pats tas, beto jo statistika - nieko gero, kaip Kaunui ir priklauso
no_name69
Siaip tai chebra jo, nei ji cia kas dabar perka nei ka, jis yra tik sarase zaideju, kuriais domimasi, o tas sarasas tai ilgas ilgas, jame ir be Valterio milijonas kandidatu, o cia ka latviesai parase, tai nereikia imti uz gryna piniga, nes Purlys tai siaip pasake, kad mus domina tokie zaidejai kaip Valteris, taip kad cia joks rimtas domejimasis
no_name69
bet krc ir sugeba xebra nusisneketi, sulygino jie matai maciuli su Jomantu! tai yra du visiskai nesulyginami zaidejai, maciulis geresnis puolime, Jomantas uz maironi visa galva, o gal ir dviem geresnis gynyboj! tokie cia krepsinio ekspertai susirinkio, kurie lygina zaidejus pagal pelnomus taskus, geriau slepkites su tokiu krepsinio ismanymu! gynyba krepsinyje yra netgi svarbesne uz puolima, todel tie zaidejai kurie moka gerai gintis yra labai vertinami, ir jie yra GERI zqaidejai, nepaisant to, kad nepelno daug tasku! geriausias pvz - papalukas, EU neimesdavo ne 10 tasku, bet praita vasara pasirase viena didziausiu kontraktu Europoj! Ir Jomantas su maironiu nera jokie priesai, o atvirksciai - labai geri draugai uz aikstes ribu, sitiek metu yvairaus amziaus rinktinese prazaide, abu ne karta yra tai patvirtine, taip kad vaikai nesekit cia pasaku
no_name69
Nu krc prajuokino eilini karta nafikas! :D I Vilniu jie matai vaziuos zaist! Taigi Vilniuj arena anot ju irgi neatitinka EL reikalavimu! Tai koks tada jiems tolkas cia vaziuot? jeigu tik del kubo, tai ir as manau, kad jau geriau tegu i Siaulius vaziuoja, vis mazesnis pazoras bus, nes jau jeigu zalgiriukas vaziuotu namu rungtyniu i Vilniu zaist, taigi visus kavenskus istiktu infarktas! :D
no_name69
krc paranojikas tas maironis, kaip ir visas kaunas, vos tik kas - Vilnius iskarto kaltas, paziurek pirma i save, o paskui apie kitus kalbek!
no_name69
as tai sakyciau kad visiems zk "fanams" su maironiu priesaky reiketu tik patyleti del price'o mvp, geriau prisiminkit kiek jusu paukstelis tu mvp turejo prisirinkes, nors niekada per all star nerodydavo efektingo zaidimo o tik metydavo is po kasio, prisirinkdavo tasku ir sededavo patenkintas su savo titulais ir telikais! o maciulio komentaras apie "nepagarba" tai tik juoka kelia! laimejo rungtynes tai tegu ir dziaugiasi, uzsienieciai visas rungtynes graziai zaide ir pralaimejo tik paskutine sekunde, taip kad tikrai nusipelne bent jau mvp titulo!
P.S. basketnews: siaip Lukauskis irgi 10 tasku surinko, malonekit tai pazymeti! no_name69
nu cia rimtai Rudys kaipzkaip keistuoliskai aiskinasi del tu aukstu - mazu zaideju, jau aso pastaba tikrai atikli, oa dar toks keistas Aloyzo pasakymas: "Šiandien labai daug taškų praleidome tiesiog iš baudos aikštelės" tai kaip cia taip gaunasi, jeigu majamis zaide mazais, o neptunas dideliais? tikrai jau kad Rudys net ne Neptuno lygio treneris, su geresniu jie tikrai galetu daugiau pasiekt, juolabiau kad ir komanda suburta tikrai nebloga, gaila man Neptuno siemet:/
no_name69
jo, man jau akyse liejasi, gi nei efesas nei ulker negali but grupej su zk, o pasirodo cia kaikas visai nori unicajos ir maccabi zalgiriui i grupe, nu tai jeigu taip norit tai ir palinkesiu as jums ju, o paskui dar uz juos ir pasirgsiu;) nors bl uz zydus tai nesirgciau gyvenime, butu prikolas zaistu macabis su zk, vapse neziureciau!:D
no_name69
cha cha cha, prajuokinot jus cia berankiodami grupes zk, taigi visa sezona reket kokia silpna Ryto grupe, kaip Rytui nuskilo, o dabar jau norisi jiems fenerbahce, partizano, lottomaticos, net kaikuriems ir mdp, nuo kurio sitaip gedingai pasikrove:D kazkaip nepastebejau niekur minint efeso ar Ario, negi jau tokie baisus priesininkai is Ryto luzeriu grupes?:D
no_name69
primetant kad Ryto grupej negales buti buvusios grupes komandu ir zk, geriausias variantas manau butu mdp, fenerbahce, partizanas, bet zinoma toks variantas mazai tiketinas, beto tada zinoma vel prasidetu varymai kaip Rytui su grupe nuskilo! tai jau dabar manau dzin su kuo papulsim, nes top16 silpnu komandu nera, o Rytas si sezona jau yrode kokia yra galinga komanda! tad dabar jokie varzovai mums nebaisus!
no_name69
bet cia tai cska pavare!:D net prajuokino! bl jau ant tiek babkem perteke, kad net kitoms komandoms zaidejus perka!:D tik vat man idomu kodel patys rusai to papes nepaeme? gal butu biski pigiau atsiejes toks fintas?nors aisku kai limonus sakem varto tai ir neskaiciuoja, bet vat vrug taip ims ir pasirodys kad tas sow uz spiegeli geresnis? tada ir sita konfiskuos is sopoto?:D
no_name69
pasiulyciau tau paciam pasitikrint savo IQ, jeigu manai kad ten viskas igarsinta tai esi tikrai paskutinis asilas!:D tu biski palygink kaip atrodo kur igarsinta ant sireikos ir krapiko o kur sneka "sirgaliai", bet tai tu ne tik kad durnas bet dar ir paranojikas! jeigu bent kiek tokius dalykus ismanytum tai nerasinetum nesamoniu, bet tai dar tau daug augt reikes kad kanors isvis gyvenime suprastum! o zk "sirgaliu" igarsint net ir nereikia, ir taip kaimieciai, tai sitas vaizdelis ta ir parodo, o jeigu tu nematai ar negirdi tai vadinasi dar ir aklas ir kurcias!
no_name69
bet tai tu ir durnas! niekas jokiem vaikam nemoka, tai vadinama labdara! rupinimusi beglobiais vaikais is vaiku namu, kurie yra nuskriausti gyvenimo, o Vainauskas suteikia jiems galimybe bent kiek dziaugso patirti gyvai stebint savo mylimos komandos zaidima nemokamai! bet tai aisku ne tavo durnai galvai tokius dalykus suprast! o apie kultura ir normalius ar nenormalius zmones ateinancius i rungtynes tai jau isvis patylek! kauno "kulturos" lygis ir taip visiems gerai zinomas, o apie zk "gerbejus" as jau isvis tyliu, uztenka tokio vaizdelio http://www.youtube.com/watch?v=5R-1yc_C3... komentaru nereikia
no_name69
kritikas: kiek supratau palaikai krepsinio kluba is kauno, tai toks draugiskas patarimas butu pirma issiaiskint ka gi reskia raidziu junginys zk, o tik paskui rasyt, nors as tai zinoma nieko pries:)
no_name69
nu mane tai jau zk "fanai" tikrai juokina!:D kazkada pamenu jiems buvo didziausias anekdotas: Lietuvos Rytas Eurolygoj, kai zaide Rytas uleb cup, tai jiems Eurolyga - auksciausias lygis, cia silpniausios komandos stipresnes uz geriausias is uleb taures (teletabiu lygos, nepamirskim, nors kai siemet ten zaidzia Siauliai, kazkaip tokiu epitetu nebesigirdi :) tai jau dabar matai kai Rytas zaidzia Eurolygoj ir rodo geresni rezultata nei zk tai jau jiems matai Ryto grupe teletabiu!:D ka padarysi, vaikai yra vaikai, negalim labai ant ju pykt
no_name69
Basketnews - pasitaisykit: "Į likusius penkis kelialapius realiausiai pretenduoja B ir C grupių komandos. Viena koja „Top 16“ etape esantiems STAMBULO „FENERBAHCE ULKER“ krepšininkams trūksta vienintelės pergalės per likusias trejas rungtynes. Kelialapį tolyn turkams garantuotų ir bent viena Zagrebo „Cibona“ komandos nesėkmė per likusius turus." cia kaip suprantu turetu but ne ULKER o EFES
no_name69
Reitingui turbut pirma karta neturiu jokiu priekaistu, pagaliau viskas taip kaip turetu buti, turint omeny tiek Ryta, tiek kitas komandas! pagaliau tovim ten kur ir turetumem! kazkaip neduoda ramybes mintis ar tik ne del mano praejusios savaites pastabu siena taip voztelejo?:D nu bet busiu kuklus ir neprisiimsiu sau nuopelnu:) vizgi patys kaune pralaimejo, zinoma nelabai tikejausi kad po pergales pries le mana Rytas dar galetu kilti, bet tokiu faktu tik dziaugiuosi! istiesu, Jonai, Gerai pastebejai del tasku skirtumo kuriuo Rytas laimi, vizgi komanda pastaruoju metu gerokai isibegejo ir ateinancios dvi isvykos mums tikrai nekliutis kilti dar auksciau!
P.S. nu dar tokio issigimelio kaip almost neteko matyt, bet tai cia jo asmenine tragedija no_name69
Toks pastebejimas: labai jau idomu pasidare is kurgi sitas straipsnis nukopintas? nes kazkaip ne vienas is triju krepsinio "portaui" nenurodo saltinio, o tiesiog straipsio pabaigoje (kur iprastai saltinis ir nurodomas) paraso savo pavadinima, gal cia taip netycia visu triju puslapiu korepspondentams pries pat naujus metus uzejo nepaaiskinamas noras parasyt apie Pavlaviciu? ir visiems apsireiske ta pati muza?:)
no_name69
Na atrodo pagaliau jonas isiklause i musu pastabas, saunu! aisku nereiketu tiketis kad po pergales pries Le mana Rytas pakiltu, bet man asmeniskai keistas skirtumas pvz tarp mdp (3 vieta), kurie mano galva pagal savo rezultata stovi tikrai per ausktai, ir TAU (9 vieta) kurie ta pacia mdp savo grupeje netgi lenkia! o apskritai sakyciau kad reitingas kuo toliau tuo tikrai OBJEKTYVESNIS tampa
no_name69
BC_Zalgirietis: tavo nuomone visiskai teisinga! didziuosiuose Lietuvos krepsinio puslapiuose yra pasiskirstymas tarp zalgirio ir Ryto gerbeju, smagu kad basketnews lankytojai labiau palaiko Ryta, situacija kituose dviejuose - i vienus vartus, bet ne apie tai, pvz cia as asmeniskai pastebiu kad zmones raso normaliausius komentarus, jeigu paemus procentaliai, ju aisku zymiai maziau, bet bent yra su kuo zmoniskai padiskutuot ir is vienos ir kitos puses buna visai pritingu minciu ir pastebejimu, man tas tikrai dziugu, manau ir pats turetum su tuo sutikti! dabar del palaikymo Lietuvoje, vel gi tu teisus cia butu koks 80% pries 20% zk naudai, del to nesigincysim, bet as tuo netgi dziaugiuosi, juk kurkas smagiau zinoti, jog kazkuo issiskiri is didziosios daugumos:)
no_name69
Olimpietis: rungtynems su ventspiliu? nesu aiskiaregys, bet mano subjektyvi nuomone: ne, nesubyretu, nes zk senden akivaizdziai truko protingo vadovavimo ir bent kazkokio zaidimo po krepsiu, Ryte iskritusius tavo isvardintus zaidejus butu kam pakeist: jau dabar Jordanas sugeba protingai vadovauti zaidimui, o po krepsiu turim Nielsena, Bajramoviciu, taskus taip pat butu kam imest: Lukauskis, Jomantas, kad ir Slezas su Gecevicium tikrai butu pajegus laimet pries Ventspili, bet niekada negali zinot kaip ta diena suzais viena ar kita komanda ar kazkuris zaidejas, sendien tiesiog zk zaide blogai, o Ventspilis gerai ir laimejo siai dienai stipresne komanda, viskas valdass: as issakiau savo nuomone, jei tau ji nepriimtina, tai ir nebruku, tiesiog man nepatinka nei kaunas nei zalgiris, o krepsinio sostine - salyginis dalykas, kazi kiek ten tos krepsinio sostines belike kai komanda zaidzia 70ies metu senumo sukriosusioj salej ir daro geda patys sau, kai europoje per sezona tesugeba iskovoti vos 2 pergales... o apie klubo vadyba kurioje sedi tokie dundukaip kaip navikauskas geriau isvis patyleti - yra daug priezasciu nemegti zalgirio
no_name69
BC_Zalgirietis: O tu manai kad kiekvienas lietuvis privalo sirgti uz zalgiri? gyvenam laisvoj demokratinej valstybej ir kiekvienas turim teise pasirinkti uz ka sirgti! o del dziaugsmo pralaimejus zalgiriui tai cia priklauso nuo zmogaus, nuo jo pziurio ir isitikinimu, pvz as niekada nesergu uz zalgiri nesvarbu kur ir pries ka jis zaidzia! as nemegstu kauno, pasiputusiu miescioniu kaunieciu (pats keleta metu gyvenau kaune taip kad zinau kas per fauna ten gyvena), tuo paciu ir zalgirio gerbeju, kurie paranojiskai patys nekencia Vilniaus, ant jo varo nors patys negali paaiskinti kodel, beto negaliu palaikyti komandos kuriai zaidziant pries Ryta nekenciu jos is visos sirdies, nes esu atsidaves savo komandos sirgalius! taip kad kiekvienas turim priezasciu viena ar kita komanda myleti ar jos nekesti, pasiratosiu: gyvenam laisvoje salyje ir kiekvieno teise reiksti savo isitikinimus!
Peace no_name69
krc jus vaikai, tokie kaip aaa ir panasus pienburniai mane juokinat! ateinat ir varot ant Ryto fanu kad jie stumia ant zk, nors niekas cia ant jo nestumia iskyrus jus pacius! ir patys cia visur Ryta kaisiojat po savo pralaimejimo! juokingi jus man vaikai! o siaip tai sakyti kad zk pralaimejo del traumu yra logiska, bet! kas tada gi zk per komanda jeigu iskritus 3 zaidejams iskart ir subyra ir pralaimi tokiam ventspiliui? stiprios yra tos komandos kurios nepriklauso nuo vieno ar dvieju zaideju! traumos yra neisvengiama betkokio sporto dalis ir komplektuojant komanda reikia apie tai pagalvoti! vat tuo Rytas ir pranasesnis uz zk, Ryte gali nezaisti Stelma, JP, Eidsonas ar kas kitas, bet komanda del to netampa siplnesne, nes yra kam pakeisti lyderius, o zk to nera! Rytas yra KOMANDA, o zk tik keleto individualiai pajegiu zaideju rinkinys!
p.s. Ryta siuo atveju pateikiau tik kaip palyginima zk, nieko neprikaisioju, tik ivardinu zk pralaimejimo priezastis no_name69
Bugnas: su paskutiniu tavo sakiniu nesutikciau, nes kaip matom Siauliai vos su 2 legionieriais (is kuriu tik vienas losia stabiliai) uleb taurej ne taip jau ir blogai atrodo, o kaip zinia Ryto ir zk lietuviai tikrai aukstesnio lygio nei Siauliu, zinoma vien su musu lietuviais eurolygoj nepazaisi bet uleb cup, no problem:) Dar karta visus su pergale!!!:)))
filtekas: tavo priespaskutinis komentaras - 10 balu!:) no_name69
almost: nu bet tu ir debilas! tipo tavo zk geriau? irgi visus taskus legionieriai sumeta, vienas falcas dar biski prisideda! pries varydamas ant Ryto paziurek i savo "lietuviskiausia Lietuvos komanda"! ir nejuokink zmoniu su tokiais pasisakymais! eik pasirk uz koki atleta ar suduva, va ten ne vieno legionieriaus, galesi dziaugtis lietuviais!
no_name69
Jo rungtynes kaip niekada geros!:) senokai jau tokiu nebuvo, o svarbiausia kad laimeta isvykoj pries artimiausius priesininkus! Vyrai tikrai gerai kovesi, svekinimai su pergale!!!:)
no_name69
na jeigu lyginti praejusios is sios savaites reitingus tai viska kaip ir butu objektyvu, turiu omeny ryto pozicija, vizgi jie nugalejo aj - pries paskutine grupes komanda ir aukstai del to sokti negalejo, bet vistiek laikausi savo nuomones kad reitingas sudarytas neobjektyviai! cia Jonai tavo bandymas uzglaistyti kampus pasakant kad reitingas sudarytas pagal 2-3 savaiciu pasirodyma - visiskai niekam tikes! juk pats parasei - "„Lietuvos rytas“ dvi savaites iš eilės apriboja savo varžovų puolimą iki minimumo. Tiek „Cibona“, tiek „Armani Jeans“ prieš vilniečius sužaidė savo nerezultatyviausias sezono rungtynes." tai ar tokia gynyba ne verta aukstesnes nei 10 vietos? o beto paskutinis pralaimejimas pries dvi pergales buvo pries unicaja isvykoj ir tai tik paskutinem sekundem! tikrai nesutinku kad Rytas yra blogesnis uz auksciau stovincias komandas su 6-2 arba 5-3, juo labiau kad po Ryto einanciu komandu rezultatai 4-4 ir maziau! Po sios savaites pergales pries macabi Rytas turi buti minimum 7, o galima ir aukciau, nes kiek jau galima tyciotis?!
no_name69
ZAL_LTU: svarbu ne norai o rezultatai - Ryto gerbeju nepasitenkinimas visiskai suprantamas, nes komanda stovi zemiausiai is visu turinciu rezultata 5-2 ir dar net kelios komandos su 4-3 auksciau pastatytos! o zalgirio gerbejams nera ko noret daugiau, nes is visu 3-4 jie yra auksciausiai ir net lenkia Ari (4-3), juo labiau Rytas turi 2 pergalem daugiau uz zk, o stovi vos 2 vietom auksciau! nematau logikos jokios!
no_name69
tai vat butent kad tas jonelis, kuris sita reitinga sudarineja ziuriu ne i komandu zaidima ar pasiekimus o i ju pavadinimus ir pinigine tipo jau kadangi komanda garsi ir turtinga ir turi garsiu zaideju tai turi ir reitinge auksciau stovet??? myznius jonai esi daugiau nieko, bijai Ryta padet auksciau uz garsesnius klubus nors rezultatai ir zaidimas Ryto geresnis?!
to Almost: siuo atveju niekas nekalba apie skirtingu grupiu pajeguma ir niekas nepyxta kad mdp, real ar barcelona su tokiu paciu santykiu kaip Ryto stovi auksciau, ar net oly su tau kurie turi net blogesni rezultata, tebunie, gal ju grupes ir stipresnes, bet tai jau jeigu Ryto grupe "silniausia" o jie joje pirmauja, tai tada ir dek pirmaujancia komanda auksciau uz kitas is tos pacios grupes, o nestatyk dar triju tos pacios grupes komandu auksciau is kuriu vienos rezultatas netgi blogesnis nei Ryto! no_name69
As irgi galiu pasakyt kad pvz Rytas sugeba laimet be jp ir be stelmos, kurie praejusi sezona buvo vieni lyderiu, ir ka? tipo komanda del to blogesne kad joje yra kam ir be lyderiu zaist? o kad maccabyje toks vujcicius iskrito o jie vistiek laimi tai tipo labai didelis pasiekimas? nesamone!
no_name69
ne nu as irgi skaitau kad cia nesamone kad Rytas savo grupej pirmas o sitam "reitinge" virs jo stovi net trys tos pacios grupes komandos! tai kai sia savaite laimes pries aj irgi nepakils, nes laimes pries viena blogiausiu el komandu ir tipo tokia pergale nieko nereiskia ane? o gal dar isvis nukris? Zodziu, absurdas cia tas reitingas daugiau nieko!
no_name69
Alba - Bosna 141 - 127 kiek supratau po 5 pratesimu! krc ten tai nesveikos rungtynes turejo but! Alba per pratesimus sumete tiek pat tasku kiek per visas rungtynes iki tol (po 40 minuciu buvo 71-71) aisku siauliams but buve geriau kad bosna laimetu, nes dabar alba jau biski nuo ju pabego
no_name69
Del vieno pralaimejimo numesti ryta per 4 pozicijas??? tikrai nesamone! juo labiau kai desimtuke stovi 4 komandos su rezultatais 3-2! efesas is tos pacios "silpniausios" grupes turedamas blogesni rezultata 9 vietoj, o unicaja su tuo paciu santykiu kaip ryto 7 vietoj! kazkokia nesamone cia su tuo reitingu! Jonai, tikrai nepelnytai Ryta taip nuvertini!
no_name69
Sakalai akivaizdziai nebeturi parako, klubas nustekentas ir perspektyvu istiesu nebesimato, vien ka pasako faktas kad jie turi vazineti namu rungtyniu zaisti i kedainius, o jau ir nuo tos ju ekinstos svelniai tariant vemti norisi! jeigu patys nebeisgali issilaikyti tai komandos isformavimas - pakankamai logiskas sprendimas. Is kitos puses butu gerai kad kluba pvz kasnors (aisku turintis pinigu jam islaikyti) nusipirktu ir prikeltu is numirusiu, kaip tai savo laiku padare Lietuvos Rytas su Statyba, galima butu kluba gal ir i kita miesta perkelt ar kad ir Vilniuj palikt bet kazka su komanda daryti, nes vizgi jei yra zmoniu norinciu turet savo kluba lkl'e tai butu kurkas paprasciau nei kurti nauja komanda ir pvz moketi paskui lklui stojimo meskesti ir pan. Utena juk puoseleja rimtas ambicijas situo klausimu ir naujus sporto rumus statosi, gal butu visai reali galimybe jiem tokiu atveju jau nuo kitu metu tureti savo komanda lkl, bet cia zinoma tik teoriniai mano pamastymai...
no_name69
ar as cia kazka praziopsojau ar kaip cia gaunasi? kada benetonas atleido johnsona?! kazkaip as labai daug tikejausi is jo, o cia, atleistas tik prasidejus sezonui
no_name69
cia kaip toks ydomus tasku vidurkis 1.11? kazkaip naturaliai galvojasi kad turetu buti bent jau 11.1, nes kazkaip po 1 taska portugalijoj metantis zaidejas nemanau kad gautu bent jau izengti i tau ceramicos rubine, jau nekalbant apie bandymus patekti i komanda :D
no_name69
kazkaip keista kad barons kolkas nerodo rezultatu, nes komanda tai tikai nebloga surinke yra, ir tas pats adomaitis ir skele, amerikonai stewartas ir alexanderis ir nepigus ir pakankamai aukstos klases, siaip tai pvz as isvis apakes buvau kai suzinojau kad alexanderis zais rygoj, jis gi dar pries keleta metu vienas barcos lyderiu buvo! ir pernai csf gerai vare tik kad jau aisku susenes yra, bet tai kazkaip is tokio zaidejo nori nenori tikiesi gero zaidimo, juolabiau tokioj komandoj kaip barons, gi ne eurolygoj losia! o neptunas malaciai! sveikinimai su pirma pergale! taip ir toliau vyrai!
no_name69
kad jau uzvedet jus cia tokia diskusija apie uzkulisinius zaidimus ir sabo statybas tai pridursiu, kad tos statybos ne tik Lietuvos Ryte mirgejo, bet ir per tv ir kitas ziniasklaidos priemones, juk ne visos jos priklauso Vainauskui, taip kad nereiketu cia visu sunu ant jo karti, beje mane pati labiausiai zavi navikausko bandymai atsikirsti LR po kokionors straipsnio ar kandaus komentaro apie zalgiri, nu jau gediminas kai uzvels kokia nesamone tai mirk is juoko!:D
no_name69
nu jus kavenskai pavarot! jeigu nezinot apie Ryto ir Vilniaus savivaldybes santykius tai geriau ir nerasykit nesamoniu! savivaldybe Rytui skiria grasius, palygint su tom babkem kiek ju klubas turi apskritai, as ir pats manau kad Ryto biudzetas yra didesnis nei deklaruojama, bet savivaldybe prie to tikrai neprisideda! kazkada Zuokas sake, kad tipo kaip savivaldybe gali remti komanda kai laikrastis apie ja raso tokius straipsnius, o kaip zinom paksistai Lietuvos Ryte taip pat maisomi su zemem, taip kad ir Imbrasas jiems nieko neduoda! jeigu jau ir numestu koki duok dieve milijona tai cia greit butu tas faktas garsiai apskelbtas! vat tuo Rytas ir kieti kad babkes susirenka patys o neina kasmet i savuvaldybe ir neverkslena ir ismaldos nepraso! ir nera jums kavenskai ko cia keltis ir ant Ryto varyt, kad tipo nesvarios babkes pas mus! patys paziurekit i savo kiema, kas jusu komandele valdo - o gi tie patys seni kowno mafukai, kurie sugebejo kazkada sausi is balos islipti, krc nesileisiu as cia i placias diskusijas, bet man tai krc tokios babkiu dalybos daugiau nei juokingos
no_name69
nu krc ta nba tai idiotu kompanija, kitaip nepavadinsi! nu nx bunant 39 metu ten grysti tam kad suola patrint? kazkox visiskas absurdas ir idiotizmas! nu baigei ta karjera tai ir sedek laimingas su savo milionais ir krapstyk bamba iki gyvenimo galo! tai ne, matai! nors kita vertus gal ir protingas sprendimas, nereikia pirkt brangiu bilietu, kad galetum rungtynes ziuret is arti ir netgi nemokamai vaziuoji i isvikas ir visada sedi prie pat aikstes ir dar ne tai kad moket nereikia tai dar ir kapeika viena kita uz tai gauni! nu gal netox jau ir durnas amerikonas kaip atrodo:)
no_name69
Gustas sumažino savo komandos atsilikimą iki 6 taškų (70:16). cia basketnews su matematika blogai?:)
no_name69
nu man tai kazkaip irgi keista, juk ir uz rinktine usa lose jaunimo ir lyderis buvo, o cia dabar... nu, nieko manau europoj jis parodys ko yra vertas! apskritai pastarojo meto tendencijos, kada vis geresni zaidejai is nba keliauja (arba gryzta) i Europa, mane vis labiau dziugina!
no_name69
siap tai Nielsenas zaide ir visai neblogai pasakyciau, o su stelma ir jp nebuvo registruotas petravicius
no_name69
taigi techasas siule pirkt klubo pavadinima ir taip planavo uzsikalt babkiu neismoketoms skoloms padengti!:) tai tipo neatsirado norinciuju?
no_name69
niekas jo nepamirso, bo Mileris dirba komentatorium tnt tv kuri rodo nba rungtynes, taip kad amerikieciai ji ir girdi ir mato!=) cia tikrai ne delto, bet esu sventai ysitikines kad Reggie sprendimas yra absoliuciai teisingas! jis isejo aukstai iskelta galva ir visi ji prisimins kaip geriausia visu laiku nba snaiperi, o dabar tokiam amziuj gryztu ir net neabejoju kad ta reputacija susigadintu, nes ir taip paskutiniais metais jau jo rezultatai buvo gerokai krite, o cia dar po tokios pertraukos... tik susigadines savo varda butu! pasitreniravo ir pats pamate kad nieko gero nebeparodys, ir teisingai nusprende nebegrysti!
no_name69
ne, tikrai ne prie ko, tik visa laika loja ant savivaldybes kad ji suzlugde projekta! o beto zalgiris su francuzais sitam reikalui buvo sudare konsorciuma, taip kad jeigu tie prancuzai krepesi i teisma, tai ir zalgiris cia visiskai prie ko!
no_name69
nu ir as niekaip nesuprantu, kas cia kur ta zk zemina ir kas jiems cia nepatinka? krc jau nebezino kaip issidirbinet! kaip visada nafikauskas bando rytui atsikirsti, bet ir kaip wisada suvelia dar didesne nesamone!
Iš viso: 88
Naujausi patikę komentaraiAnonimas
Man tai cia tikrai kazkokia arba antis arba visiska nesamone, visur raso ta pati paslaptingaji "BUVO oficialiose rungtynėse" niekas neraso, kad jis dalyvavo, zaide ar pan, juolabiau raso, kad diskvalifikacija tik gresia, jeigu pazidimas butu tikrai uzfiksuotas, del tolimesnes diskvalifikacijos klausimu net nekiltu, beto netikiu kad ir pats kambala ir latviai butu tokie durniai ir leistu ji i aikste diskvalifikacijai dar nesibaigus, taip kad cia tokia zina panasu kad is pirsto lauzta. As tai ta "buvo rungtynese" apskritai suprantu, kad jis tiesiog sedejo kurnors tribunoj, arba ant tsarginiu suolelio blogiausiu atveju, o ar tai irgi pazidimas? :)
Anonimas
Vilniu ir Klaipeda ipirkti net CSKA biudzetas permazas, o vat Kaunui tai pats tas, beto jo statistika - nieko gero, kaip Kaunui ir priklauso
Anonimas
Siaip tai chebra jo, nei ji cia kas dabar perka nei ka, jis yra tik sarase zaideju, kuriais domimasi, o tas sarasas tai ilgas ilgas, jame ir be Valterio milijonas kandidatu, o cia ka latviesai parase, tai nereikia imti uz gryna piniga, nes Purlys tai siaip pasake, kad mus domina tokie zaidejai kaip Valteris, taip kad cia joks rimtas domejimasis
Anonimas
bet krc ir sugeba xebra nusisneketi, sulygino jie matai maciuli su Jomantu! tai yra du visiskai nesulyginami zaidejai, maciulis geresnis puolime, Jomantas uz maironi visa galva, o gal ir dviem geresnis gynyboj! tokie cia krepsinio ekspertai susirinkio, kurie lygina zaidejus pagal pelnomus taskus, geriau slepkites su tokiu krepsinio ismanymu! gynyba krepsinyje yra netgi svarbesne uz puolima, todel tie zaidejai kurie moka gerai gintis yra labai vertinami, ir jie yra GERI zqaidejai, nepaisant to, kad nepelno daug tasku! geriausias pvz - papalukas, EU neimesdavo ne 10 tasku, bet praita vasara pasirase viena didziausiu kontraktu Europoj! Ir Jomantas su maironiu nera jokie priesai, o atvirksciai - labai geri draugai uz aikstes ribu, sitiek metu yvairaus amziaus rinktinese prazaide, abu ne karta yra tai patvirtine, taip kad vaikai nesekit cia pasaku
Anonimas
Nu krc prajuokino eilini karta nafikas! :D I Vilniu jie matai vaziuos zaist! Taigi Vilniuj arena anot ju irgi neatitinka EL reikalavimu! Tai koks tada jiems tolkas cia vaziuot? jeigu tik del kubo, tai ir as manau, kad jau geriau tegu i Siaulius vaziuoja, vis mazesnis pazoras bus, nes jau jeigu zalgiriukas vaziuotu namu rungtyniu i Vilniu zaist, taigi visus kavenskus istiktu infarktas! :D
Iš viso: 6
|